آموزش کامل insight اینستاگرام

insight اینستاگرام چیست ؟ بخش اینسایت جزو امکانات بی‌نظیر این برنامه و به خصوص صفحاتی است که فعالیت تجاری در آن دارند. در دنیای امروز که اکثر افراد دقایق تا ساعاتی را به گذراندن در دنیای شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام، توئیتر و … می‌گذرانند، استفاده از این فضا برای کار و تجارت می‌تواند بسیار مفید باشد.
بازاریابی و داشتن یک کسب و کار در اینستاگرام، آینده خوبی برای هر تجارتی رقم می‌زند. با شناخت ایده های کسب درآمد از اینستاگرام در این زمینه موفق‌تر خواهید شد. اما برای موفقیت در این عرصه یک سری ابزارها ضروری به نظر می‌رسد. بهتر است از برنامه‌های مختلف برای فعالیت در این برنامه استفاده کرد. البته مهم‌ترین بخشی که توسط خود اینستاگرام طراحی شده‌است، بخش insight اینستاگرام است. با من در ریوند همراه باشید تا ابزار تحلیل اینستاگرام را با هم یاد بگیریم.

insight در اینستاگرام چیست | insight اینستاگرام چیست ؟ rivand

آنالیز اینستاگرام : دلیلی مهم برای استفاده تجاری از این برنامه‬‬

آنالیز اینستاگرام، جزو اولین و شاید مهم‌ترین بخش‌های این برنامه برای داشتن یک فعالیت تجاری است. اگر می‌خواهید کسب و کاری موفق داشته باشید، باید بتوانید داده‌ها و اطلاعات پیج خود و فعالیت کاربرانتان را بررسی و تحلیل کنید. در غیر این صورت نمی‌توانید فعالیتی طولانی و موفقیت‌آمیز داشته باشید.
یک کسب و کار بر اساس داده‌هایی که از کاربران و فعالیت‌های آن‌ها به دست می‌آورد، می‌تواند موفقیت خود را ارزیابی کند. مطمئن باشید که بدون داشتن آمار و اطلاعات دقیق، نمی‌توان یک تجارت موفق با استراتژی حرفه‌ای به وجود آورد. خوشبختانه اینستاگرام که در صدر شبکه‌های اجتماعی محبوب دنیا قرار دارد، فضایی عالی برای این موضوع را ایجاد کرده‌است.
با استفاده از بخش insight اینستاگرام می‌توان اطلاعات دقیقی در مورد فعالیت کاربران، تعامل آن‌ها و … به دست آورد. البته این امکان تنها در پیج‌های تجاری وجود دارد. پس قبل از هر چیز پیج خود را به Business Profile تبدیل کنید. برای آشنایی با این قابلیت، مقاله ما در ریوند با موضوع بیزنس اکانت اینستاگرام را مطالعه کنید.

مزایای ابزار Instagram insights

ابزار تحلیل insight اینستاگرام می‌تواند فواید بسیار زیادی برای یک کسب و کار داشته باشد. در ادامه این موارد را معرفی می‌کنیم.

• دیدن تعداد پست‌هایی که در زمان‌های گوناگون ارسال شده‌اند.
• دیدن تعداد view صفحه تجاری در یک هفته گذشته. در این گزارش می‌توان روند افزایشی یا کاهشی آن را نیز مشاهده کرد.
• دیدن تعداد کلیک‌هایی که روی لینک‌ بیو انجام شده‌است.
• دیدن تعداد دفعاتی که دکمه دایرکت، تماس و … لمس شده‌است.
• دیدن تعداد پست‌های شما که ذخیره شده‌است.
• دسترسی به داده‌هایی بسیار بیشتر از تعداد view در استوری
• دیدن لوکیشن یا موقعیت جغرافیایی بسیاری از کاربران پیج
• توانایی افزودن لینک در استوری (اگر بالای ۱۰ هزار فالوور داشته باشید.)
• توانایی استفاده از تبلیغات اسپانسر و یا ایجاد کمپین تبلیغات اینستاگرام
• توانایی پرداخت توسط کاربران به دلار (در صورتی که حساب ارزی داشته باشید.)
• توانایی تبدیل پیج اینستا به یک فروشگاه اینترنتی

در صورتی که پیج خود را به بیزنس اکانت تبدیل کنید، می‌توانید از این امکانات از جمله تحلیل insight در اینستاگرام استفاده کنید. البته تمامی این امکانات به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. در نظر داشته باشید که با تبدیل پیج به یک بیزنس اکانت، صفحه شما عمومی می‌شود و هر فردی می‌توان به تمامی پست‌ها، استوری‌ها و بیوی شما دسترسی داشته باشد.

آموزش کامل insight اینستاگرام

پس از آن که پیج خود را به بیزنس اکانت تبدیل کردید، وقت آن است که از تحلیل اینستاگرام استفاده کنید. البته اولین داده‌های پیج شما پس از یک هفته در اختیارتان قرار می‌گیرد. اما ممکن است پس از ۴ روز بتوانید به داده‌های مفیدی دسترسی داشته باشید. در ابتدا باید با لغات و اصطلاحات این بخش اینستا آشنا شوید. در ادامه این اصطلاحات مهم را بررسی کرده‌ایم.

مفهوم اصطلاحات ابزار insight در اینستاگرام چیست ؟

Impressions: ایمپرشن دفعاتی است که پست شما دیده می‌شود. ممکن است یک نفر چندین بار یک پست را ببیند. در این صورت به همان تعداد دفعات برای شما منظور می‌شود. به طور مثال شما ۲۰k فالور دارید و تصور می‌کنیم که هیچ کس غیر از فالوورهایتان پست شما را نبیند. در این صورت امکان دارد که ایمپرشن شما بیش از ۲۰ هزار باشد. شما می‌توانید با استفاده از قالب جذاب اینستاگرامی شانس موفقیتتان در دیده‌شدن محتوای پیج افزایش دهید.
Engagement: تعامل کاربران تحت عنوان اینگیجمنت عنوان می‌شود. به طور کلی تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها و دفعاتی که پست شما در آرشیو کاربران ذخیره شده‌است را نشان می‌دهد. این نرخ اهمیت زیادی در مسئله بازاریابی اینستاگرام دارد. زیرا می‌تواند پست‌های محبوب کاربران را به شما نشان دهد تا از همان مدل بیشتر تولید کنید. در واقع نرخ تعامل به این صورت محاسبه می‌شود:
نرخ تعامل = ۱۰۰*( تعداد بازدید/ مجموع لایک، کامنت و ذخیره پست)
Saved: این مورد نشان می‌دهد که پست شما توسط چه تعداد کاربر ذخیره شده‌است. اگر این مورد درباره یک پست بالا باشد، باید پست‌های مشابه آن مورد را بیشتر تولید کنید. با تولید چنین پست‌هایی صفحه خود را جذاب‌تر خواهید کرد.
Reach: ریچ به مقدار کاربرانی گفته می‌شود که محتوای شما را می‌بینند. در واقع فرقی ندارد که یک کاربر چند بار پست خاصی را ببیند. همانطور که مشخص است، همواره تعدادImpressions بیش از Reach می‌باشد. این بخش کمک می‌کند که آنالیز دقیق‌تری داشته باشید و در واقع فالوور واقعی خود را بیشتر کنید. ما مشکل کم شدن فالوور های اینستاگرام شما را برای همیشه حل خواهیم کرد.
Like: هر تعداد لایک توسط کاربران برای یک پست خاص مشخص است. هر چقدر تعداد لایک شما بیشتر باشد، به معنی محبوبیت بیشتر پیجتان می‌باشد. البته تعداد لایک به خودی خود اهمیت کمتری دارد و می‌توان از نرخ تعامل استفاده بهتری کرد. اما مسلما تعداد لایک تاثیر مستقیم در نرخ تعامل دارد.

روش‌های وارد شدن به insight اینستاگرام

روش ۱: ابتدا به پروفایل خود بروید و سپس بخش سه خط در بالای صفحه را لمس کنید. علامت نمودار یا Insight را لمس کنید.
روش ۲: به طور جداگانه وارد هر پست شوید و روی آیکون … بزنید و عبارت View Insight را انتخاب کنید.
روش ۳: برای دیدن داده‌ها برای یک استوری، استوری موردنظرتان را باز کنید و روی بخش اسامی لمس کنید.

آموزش آنالیز اینستاگرام | insight اینستاگرام چیست ؟ ریوند

آشنایی با قسمت‌های مختلف Insight اینستاگرام

وقتی وارد صفحه اصلی Insight می‌شوید، سه قسمت کلی می‌بینید. در هر یک از این قسمت‌ها، اطلاعات و داده‌های خاصی دیده می‌شود. این بخش‌ها شامل Activity، Content و Audience هستند.

insight اینستاگرام : بخش Content

قسمت دیگری تحت عنوان محتوا یا Content وجود دارد که می‌توان اطلاعاتی عالی و مفید در مورد پست‌ها و استوری‌ها به دست آورد. در این بخش نیز ۳ قسمت دیده می‌شود.
Overview: در این بخش تعداد پست‌ها و استوری‌هایی که در هفته گذشته منتشر کرده‌اید نمایش داده می‌شود. در این بخش می‌توانید محتوای صفحه خود را از ۲ سال قبل تاکنون ببینید و تحلیل کنید. این بخش قابلیت مرتب کردن محتواها بر مبنای نوع محتوا، زمان و … را دارد.
Stories: در این قسمت می‌توانید تحلیلی برای استوری‌های یک هفته گذشته خود داشته باشید. در صورتی که جدیدا استوری منتشر نکرده‌اید، این قسمت خالی خواهد بود. امکان انتشار استوری از این قسمت هم وجود دارد.
Posts: در این قسمت تعداد پست‌های منتشر شده نمایش داده می‌شود. عملکرد شما در طول هفته گذشته نیز قابل نمایش است. اگر پستی منتشر کرده باشید یا حذف کرده باشید، در این بخش دیده می‌شود. بنابراین پست‌هایی که در هفته گذشته منتشر کرده‌اید، به همراه تحلیل آن، در این بخش دیده می‌شود. اگر پست جدیدی نداشته باشید، این قسمت خالی است. حتی می‌توانید از همین بخش محتوای خود را منتشر کنید.

 

بهترین‌ها را با ما تجربه کنید

 

بخش Activity

وقتی روی بخش فعالیت یا Activity بزنید، می‌توانید بخش‌های Interaction و Discovery را مشاهده کنید.
Interaction: در این قسمت کل عملکرد و اقدامات شما در طول ۷ روز گذشته نمایش داده می‌شود. در کنار آن موارد دیگری هم نمایش داده می‌شود.
Profile Visits: این قسمت تعداد دفعاتی که پروفایل شما دیده شده‌است را نمایش می‌دهد.
Website Clicks: این بخش دفعاتی که لینک وب‌سایت بیوی شما توسط کاربران لمس شده‌است را نشان می‌دهد.
Texts ،Email و Call: بسته به اینکه کدام یک از گزینه‌های تماس را فعال کرده باشید، می‌توانید تعداد لمس کاربران در بخش‌های ایمیل، تماس یا پیام را در این بخش ببینید.
Discover: در قسمت بعدی می‌توان عملکرد پیج را با معیارهای reach و impression مشخص کرد. این ۲ قسمت در بخش‌های قبلی مفصل توضیح داده‌ شده‌اند.
به طور کلی می‌توان از بخش Activity برای نمایش تاثیر پیج بر کاربران استفاده کرد. البته یک نکته منفی در مورد این بخش وجود دارد و آن این است که تنها می‌توان آمارهای هفته گذشته را مطالعه کرد.

اموزش تحلیل اینستاگرام | insight اینستاگرام چیست ؟ rivand

insight اینستاگرام : بخش Audience

رشد (Growth) پیج شما که شامل افرادی که شما را فالو و سپس آنفالو کرده‌اند، لوکیشن‌ فالوورهایتان، رنج سنی، جنسیت و زمان فعالیت کاربران بر اساس روز و ساعت در این بخش دیده می‌شود. در این قسمت می‌توان دید که در یک هفته گذشته چه تعداد شما را فالو کرده‌اند و کاهش یا افزایش آن‌ها هم قابل دیدن است.
یکی از داده‌های این بخش، سن کاربران است. این مورد کمک می‌کند که مخاطبین را بشناسید و برنامه‌ریزی دقیقی برای کسب و کار خود داشته باشید. به طور مثال اگر فروشگاه اینترنتی لباس دارید، با توجه به سن کاربران، لباس‌های مناسب‌تری عرضه خواهید کرد. همچنین اگر به تولید محتوا می‌پردازید، از این موقعیت برای تولید پست‌های جذاب برای گروه سنی خاص استفاده می‌کنید. اینجاست که بحث مهم طراحی پرسونای مخاطب مطرح می‌شود.

بررسی حساب اینستاگرام | insight اینستاگرام چیست ؟ ریوند

مورد دیگر موقعیت جغرافیایی کاربران است. از این بخش برای شناسایی لوکیشن افراد و بررسی امکان برگزاری مراسم، سمینار و … استفاده می‌شود. همچنین جنسیت افراد نیز در این بخش مشخص می‌شود و می‌توان درصد مردان و زنانی که شما را فالو کرده‌اند مشاهده کرد.
پس از این موارد در insight اینستاگرام استفاده کنید و محتوا، محصول یا خدماتی متناسب با جنس، سن و موقعیت افراد ارائه دهید. به طور مثال این بخش لیستی متشکل از شهرها را به شما ارائه می‌دهد. این شهرها نشان می‌دهد که اکثر کاربران شما در چه موقعیتی سکونت دارند. در این مورد باید نکته مهمی را در نظر داشته باشید. هر اتفاقی دلیلی دارد و اینکه کاربران شما کاهش یا افزایش داشته‌اند، نرخ تعامل در اینستاگرام زیاد یا کم شده‌است و … دلیل خاص خود را دارد.
تعامل بالا نشان‌دهنده کیفیت خوب صفحه و محتوای شما است و می‌توانید با تولید محتوای بیشتر، تعداد فالوورها، نرخ تعامل و سایر موارد را به صورت فزاینده بیشتر کنید. اگر کاهشی در هر یک از موارد داشتید، باید به دنبال دلیل آن باشید و تغییراتی جدی در صفحه خود ایجاد کنید.

فعالیت کاربران اینستاگرام در چه زمانی بیشتر است؟

یکی از مهم‌ترین مسائل در یک صفحه تجاری اینستاگرام، نرخ تعامل است. هر چقدر پست‌های جذاب‌تری برای مخاطب تهیه کنید، لایک و کامنت بیشتری هم دریافت می‌کنید. البته زمان انتشار پست هم در نرخ تعامل و بازدید صفحه تاثیر زیادی دارد. هر صفحه زمان پیشنهادی مخصوص به خود را دارد. به طور مثال تحلیل اینستاگرام زمان‌های متفاوتی را به یک بلاگر یا یک برند پوشاک پیشنهاد می‌کند. بهتر است که از این زمان استفاده کنید. در ادامه اصطلاحات این بخش را با هم بررسی می‌کنیم:
Days: در این بخش می‌توان روزهای فعالیت کاربران را مشاهده کرد. به طور مثال ممکن است کاربران شما بیشتر در روزهای جمعه به صفحه شما سر بزنند. یا اینکه روزهای وسط هفته بازدید شما بیشتر باشد. بهتر است پست‌های خود را در همین روزهای پیشنهادی که فعالیت کاربران بیشتر است به اصطلاح در ساعات شلوغ اینستاگرام منتشر کنید. البته اگر تعداد زیادی پست می‌گذارید، در این روزها ۲ برابر سایر اوقات پست منتشر کنید.
Hours: در این قسمت می‌توان مقدار فعالیت فالوورها را در ساعات مشخص شبانه‌روز مشاهده کرد. از این بخش هم می‌توان برای انتشار به هنگام و درست پست‌ها استفاده کرد. بهتر است در ساعاتی که تعامل بیشتر است به انتشار پست بپردازید تا تعامل بیشتر و بیشتری در صفحه خود داشته باشید.
همانطور که دیدید این اطلاعات و داده‌ها واقعا جالب و به درد بخور هستند. البته این آنالیز انتهای کار نیست و بخش‌های دیگری هم در insight اینستاگرام وجود دارد. سایر قسمت‌های آنالیز اینستاگرام را در ادامه معرفی می‌کنیم.

آنالیز پست‌ها

پست‌های اینستاگرام در واقع شامل تصاویر و ویدیوهایی هستند که شما منتشر کرده‌اید. این پست‌ها پس از ارسال قابل بررسی و آنالیز هستند. می‌توان مواردی همچون تعداد بازدید پست، ذخیره پست، منبع بازدید و سایر موارد را مشاهده کرد. بدین منظور یکی از تصاویر یا ویدیوهای منتشر شده را انتخاب می‌کنید و وارد آن می‌شوید. سپس آیکون Instagram insights را می‌بینید. با زدن روی این عبارت می‌توانید تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها و … را ببینید.

 

 

insight اینستاگرام : بازدید پست‌ها از منابع مختلف توسط کاربران

• بخشی تحت عنوان Profile Visits دیده می‌شود. در این قسمت کاربرانی که علاوه بر پست، از بیو و پروفایل شما دیدن کرده‌اند نشان داده می‌شود.
• در بخش saved می‌توان تعداد افرادی که پست شما را ذخیره کرده‌اند را مشاهده کرد.
• ممکن است برخی افراد با دیدن یک پست خاص شما را فالو کنند. با استفاده از بخشFollows می‌توانید متوجه این قضیه شوید و چنین پست‌هایی را بیشتر تولید کنید.
علاوه بر این موارد، می‌توان فهمید که کاربران از چه بخشی پست شما را مشاهده کرده‌اند. در بخش‌های دیگر درصدی از کاربران که فالوور شما نبوده‌اند و پست شما را دیده‌اند نمایش داده می‌شود.
• بخش دیگری به نام From Home وجود دارد که نشان می‌دهد چه تعداد از بازدیدها توسط افراد در بخش home یا feed انجام شده‌است. این بخش نشان‌دهنده بازدید کاربرانتان است.
• ممکن است افرادی با ورود به صفحه پروفایل شما یک پست را ببینند. این مورد در بخش From Profile نمایش داده می‌شود و نشان می‌دهد که کاربران پست شما را به اشتراک گذاشته‌اند و سایر افراد به صفحه شما علاقه‌مند شده‌اند.
• بخش دیگری به نام From Hashtags وجود دارد. در بخش آنالیز هشتگ تعداد بازدیدهایی که توسط سرچ یک هشتگ خاص انجام شده‌است را می‌بینید. با استفاده از هشتگ‌های مرتبط در پست، می‌توانید بازدید خود را افزایش دهید.
• در بخشی تحت عنوان From Explore، بازدیدهایی که از اکسپلور اینستاگرام انجام شده‌است را خواهید دید.
• در بخش دیگری به نام From Other، می‌توان بازدیدهایی که از قسمت‌های دیگر صورت گرفته‌است را مشاهده کرد.

insight اینستاگرام : آنالیز استوری‌های اینستاگرام

یکی دیگر از بخش‌های محبوب و پر کاربرد اینستاگرام، بخش استوری است. این قسمت مورد استفاده تعداد زیادی از کاربران قرار می‌گیرد و معمولا پر بازدید است. اگر صفحه شما تجاری باشد، می‌توانید از آنالیز این بخش هم استفاده کنید. در ادامه بخش‌های مختلف آنالیز استوری اینستاگرام را بررس می‌کنیم. برای نتیجه‌گیری بهتر می‌توانید محتوای خود را با دیزانی از قالب‌های طراحی شده مختص به زمینه فعالیت خود منتشر کنید. برای اطلاع از قیمت طراحی پیج اینستاگرام با مشاورین ما در ریوند تماس بگیرید.

بخش Interactios

در این قسمت فعالیت فالوورها و کاربران در قسمت استوری دیده می‌شود.
Replies: تعداد ریپلای نشان می‌دهد که چه تعداد از افراد به استوری شما پاسخ داده‌اند. هر چه این تعداد بیشتر باشد، مسلما محبوبیت استوری شما بیشتر خواهد بود. تعداد بالای ریپلای نشان‌دهنده تعامل بالای افراد است و این مورد به نفع شما است. بهتر است که از این دست استوری بیشتر تولید کنید.
Discovery: بخش دیسکاوری در insight اینستاگرام نشان می‌دهد که چه تعداد نفر استوری شما را دیده‌اند و بازدید آن به چه صورت بوده‌است.
Navigation: آنالیز اینستاگرام بیش از این‌ها کاربرد دارد و داده‌هایی دقیق به شما نشان می‌دهد. می‌توان از این بخش برای دانستن تعداد کاربرانی که انگشتشان را روی استوری قرار داده‌اند، استفاده کرد. این بخش نشان‌دهنده جذابیت استوری شما است و نشان می‌دهد که تعداد افراد برای دیدن استوری شما صفحه را نگه داشته‌اند.
Back: در این قسمت می‌توان دید که چه تعداد کاربر با انگشت خود روی استوری شما لمس کرده‌اند تا بتوانند استوری قبلی را ببینند.
Forward: این قسمت تعداد کاربران که علاقه‌مند به دیدن استوری بعدی بوده‌اند نشان می‌دهد. این افراد انگشت خود را سمت راست صفحه زده‌اند تا استوری بعدی را ببینند.
Next Story: در این بخش نشان می‌دهد که چه تعداد کاربر صفحه را به منظور دیدن استوری کاربران بعدی لمس کرده‌اند. هر چقدر این تعداد بیشتر باشد، بدین معنی است که استوری شما جذابیت کافی برای نگه داشتن مخاطب را نداشته‌است.
Exited: در این قسمت تعداد افرادی که استوری شما را ترک کرده‌اند و مایل به دیدن ادامه استوری‌ها نبوده‌اند نشان داده می‌شود. باید سعی کنید این مقدار را به حداقل برسانید.

پیشنهادی شگفت انگیز، هوشمندانه خرید کنید

 

استفاده از فیلتر Instagram insights

یکی از قسمت‌های insight اینستاگرام که بسیار مفید است، بخش فیلتر کردن محتوا است. قابلیتی در این بخش وجود دارد که می‌توان از آن برای فیلتر کردن محتواها بر اساس impressions، reach، exits و … استفاده کرد. این قابلیت زمانی مفید است که بخواهید استوری‌های محبوب و پست‌هایی که بیشترین تعامل را داشته‌اند بشناسید. با استفاده از این بخش، محتواهای مورد علاقه کاربران را تولید می‌کنید و تعامل صفحه خود را بهبود خواهید بخشید. بدین صورت تعامل پیج افزایش خواهد یافت.
Impressions: یکی از فیلترها، قسمت Impressions است. با استفاده از این بخش می‌توان استوری‌های منتشر شده در زمان‌های مختلف را بر اساس تعداد بازدید مشاهده کرد.
Reach: این فیلتر استوری‌ها را بر مبنای ترتیب بازدید آن‌ها توسط کاربران نمایش می‌دهد.
Exits: این فیلتر استوری‌ها را بر اساس تعداد کاربرانی که از آن‌ها خارج شده‌اند نشان می‌دهد.
Replies: در این قسمت استوری‌ها بر اساس تعداد ریپلای یا پاسخ‌ها نمایش داده می‌شوند. این فیلتر اهمیت فراوانی دارد. بهتر است استوری‌هایی که بالاترین ریپلای داشته‌اند را شناسایی کنید و محتواهایی شبیه به آن‌ها تولید نمایید.

insight اینستاگرام : جمع‌بندی

امروزه از اینستاگرام برای کسب درآمد و داشتن یک تجارت موفق استفاده می‌شود و هزاران نفر در سرتاسر کشور و میلیون‌ها نفر در دنیا از این فضا بدین منظور بهره می‌برند. استفاده از ابزار آمارگیر اینستاگرام کمک شایانی به کسب و کارهای اینترنتی یا هر فعالیت تجاری در اینستاگرام می‌کند. علاوه بر کسب و کارها، هر فردی که فعالیت مهمی در این شبکه دارد، مانند بلاگرها، اینفلوئنسرها و … می‌توانند از این فضا استفاده کنند و به بهبود وضعیت خود بپردازند.
در این مقاله به آموزش آنالیز اینستاگرام پرداختیم. شما با این ابزار آشنا شدید، دانستید که insight اینستاگرام کجاست و می‌توانیم از آن چه استفاده‌ای کنیم. امیدواریم از این محتوا استفاده کافی را برده باشید و بتوانید قدم‌های لازم برای بهبود تجارت و کسب و کار آنلاین خود بردارید. حالا نوبت شما است که از تجربیات خود بگویید.
آیا از اینستاگرام به عنوان فضایی برای کسب درآمد استفاده کرده‌اید؟ پیج خود را به بیزنس اکانت تبدیل کرده‌اید؟ از بخش نرم افزار تحلیل اینستاگرام برای بررسی حساب اینستاگرام خود استفاده کرده‌اید؟ تجربیات خود در مورد آموزش تحلیل اینستاگرام را با ما و سایر دوستان در ریوند به اشتراک بگذارید.

تماس با ما

برای مشاوره در زمینه های طراحی سایت, بازاریابی شبکه اجتماعی, ریپورتاژ و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برای مشاوره با ما در تماس باشید

۰۲۱۷۷۱۶۷۲۹۸

دسته‌ها
اخرین نوشته‌ها
برچسب‌ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند

ما یک تیم از علاقمندان به دنیای بازاریابی دیجیتال هستیم. از برنامه نویسان علاقمند به کدنویسی تا تدوینگر استراتژیک و گرافیست خلاق و نویسنده ماهر. ما در ریوند همه با هم همکاری میکنیم و با هم رشد میکنیم. این فرهنگ ریوند هست و عاشقش هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید