اضافه کردن لینک به بیو اینستاگرام

اضافه کردن لینک به بیو اینستاگرام جزو نکات بسیار مهم است. زیرا این مورد باعث زیباتر شدن بیوی شما می‌شود و شما را حرفه‌ای‌تر نشان می‌دهد. علاوه بر زیبایی، وجود لینک می‌تواند کاربران را به مقصد موردنظر راهنمایی کند. به همین راحتی می‌توان آن‌ها را به صفحه فیسبوک، وب‌سایت یا کانال تلگرام هدایت کرد. برای آشنایی بیشتر مقاله روش بازاریابی در تلگرام را مطالعه نمایید.
احتمالا شما هم در بیوی افراد زیادی چنین لینک‌هایی را دیده‌اید. شاید برایتان سوال پیش بیاید که چگونه می‌توان لینک موردنظر خود را در بیو قرار داد. با من در ریوند همراه باشید تا بدانید که اصلا لینک بیو چیست و با نحوه گذاشتن لینک بیو در اینستاگرام آشنا شوید.

لینک بیو پیج | اضافه کردن لینک به بیو اینستاگرام ریوند

اضافه کردن لینک به بیو اینستاگرام : چرا باید در بیوی خود لینک بگذاریم؟

آیا با اصول نوشتن Bio اینستاگرام آشنایی دارید؟ بعد از شناخت کامل این بخش متوجه خواهید شد داشتن لینک در بیو اینستا علاوه بر حرفه‌ای نشان دادن شما، راهی عالی برای هدایت افراد به سایر پلتفرم‌هایی است که در آن‌ها فعالیت دارید. به طور مثال قصد دارید که کاربران پیج خود را به وب‌سایت خود راهنمایی کنید. برای اینکه راحت‌تر به آدرس دسترسی داشته باشید و فالوورهایتان بهانه‌ای برای عدم ورود به سایت شما نداشته باشند، آدرس را به صورت لینک در بیو قرار می‌دهید.
برخی تصور می‌کنند که می‌توانند لینک خود را در کپشن قرار دهند. اما قرار دادن آن در بیو زیباتر و همچنین موثرتر است. علاوه بر بیو، می‌توان لینک را در استوری هم قرار داد. البته این مورد به شرطی است که فالوورهایتان بیشتر از ۱۰ هزار نفر باشند و اکانت شما تجاری باشد.

آموزش اضافه کردن لینک به بیو اینستاگرام

برای وارد کردن لینک بیو پیج باید مراحل زیر را طی کنید.
۱٫ وارد برنامه اینستاگرام شوید.
۲٫ وارد پروفایل خودتان شوید. بدین منظور روی آدمکی که در پایین صفحه قرار دارد بزنید.
۳٫ سپس گزینه Edit Profile یا ویرایش نمایه را لمس کنید و وارد صفحه دیگری شوید.
۴٫ در این قسمت می‌توانید تمامی موارد مانند نام کاربری، تصویر پروفایل، بیو و … را تغییر دهید.
۵٫ در قسمت website لینک خود را وارد کنید. می‌توانید لینک‌های تلگرام مانند کانال و آیدی خود، آدرس وب‌سایت و … را در همین قسمت قرار دهید.
۶٫ نهایتا تیک آبی بالای صفحه را لمس کنید تا تغییرات اعمال شود. بدین صورت هر فردی که وارد بیوی شما شود، با یک کلیک ساده می‌تواند وارد آیدی‌های شما شود.

اضافه کردن لینک به بیو اینستاگرام ریوند

مشکلات مربوط به اضافه کردن لینک به بیو اینستاگرام

برخی مواقع ممکن است که نتوانید لینک خود را در بیو قرار دهید. به طور مثال نمی‌توان لینک را در بیو جای داد و تیک آبی هم پررنگ نمی‌شود که بتوان روی آن کلیک کرد. وقتی چنین مشکلی پیش می‌آید، راه‌های مختلفی وجود دارد. یکی از راه‌ها استفاده از سرویس‌هایی است که لینک را کوتاه می‌کنند.
بسیاری از افراد چنین مشکلی دارند. با کوتاه کردن لینک می‌توان آن را به راحتی در جای مورد نظر قرار داد. برخی دیگر اجازه قرار دادن لینک را در بیوی خود ندارند.به طور مثال نمی‌توانید لینک کانال تلگرام یا آیدی خودتان در تلگرام را در بیو قرار دهید. اینستاگرام چنین اجازه‌ای نمی‌دهد اکانت برخی افراد به دلیل قرار دادن آیدی تلگرام، توسط اینستاگرام غیرفعال می‌شود. به همین دلیل گاهی با مشکل باز نشدن لینک تلگرام در اینستاگرام روبه‌رو خواهید شد. البته می‌توان به جای نوشتن t.me، از telegram.me استفاده کرد. همچنین نمی‌توان دامنه‌هایی مثل .ir را در بیوی اینستاگرام قرار داد. بعضی اوقات نیز با تغییرهای متوالی لینک‌ها در بیو، نمی‌توان از این قابلیت استفاده کرد.

 

چگونه بیش از یک لینک در بیو اینستاگرام قرار بدهیم؟

همانطور که می‌دانید، اضافه کردن لینک به بیو اینستاگرام به راحتی ممکن است. اما اگر تعداد زیادی فالوور داشته باشید و بتوانید به تعدادی بیش از ۱۰ هزار کاربر برسید، امکان گذاشتن لینک در استوری را هم خواهید داشت. ممکن است بخواهید تعداد لینک بیشتری در بیوی خود قرار دهید. در این صورت می‌بایست از روش‌‌های زیر استفاده کنید. پیش از ادامه سوالی مهم این‌که چگونه فالوور خود را افزایش دهیم؟ نگران نباشید هیچ سوالی در ریوند بی‌پاسخ نخواهد ماند.

لینک بیو در اینستاگرام | اضافه کردن لینک به بیو اینستاگرام rivand

دارای یک سایت شخصی هستید

اگر خودتان دارای یک سایت هستید، برگه‌ای می‌سازید و لینک موردنظر را در آن برگه جای می‌دهید. سپس برگه خود را در بیو قرار می‌دهید. کاربر می‌تواند لینک‌های شما را در بیو ببیند و با کلیک روی هر کدام از آن‌ها وارد سایت شما شود.

سایت شخصی ندارید

ممکن است سایت نداشته باشید. اگر خودتان سایت ندارید، از سایر سایت‌ها استفاده کنید. سایت‌هایی مانند https://lnk.bio که چنین قابلیتی را در اختیار شما قرار خواهند داد. در این حالت وارد این سایت می‌شوید و ثبت نام می‌کنید. برای ثبت نام هم ۲ روش وجود دارد.

• اضافه کردن لینک به بیو اینستاگرام : ثبت نام از طریق ایمیل

برای ثبت نام با ایمیل کافی است روی گزینه Login via email بزنید. سپس ایمیل را وارد کنید و یک رمز عبور برای خود انتخاب نمایید. از این ایمیل و رمز عبور برای ورود به سایت استفاده می‌کنید. سپس نام کاربری اینستاگرام را وارد می‌نمایید تا ثبت نام تکمیل شود.

• اضافه کردن لینک به بیو اینستاگرام : ورود از طریق اینستاگرام

روش دیگری که می‌توان با آن وارد اینستاگرام شد، نیازی به ایمیل ندارد. می‌توان به راحتی با ورود به اینستاگرام ثبت نام کرد. بدین منظور گزینه Login via Instagram را انتخاب کنید. سپس نام کاربری و رمز عبوری که با آن وارد اینستاگرام می‌شوید را وارد کنید و log in کنید. پس از آن صفحه‌ای باز می‌شود که لازم است کد ارسال شده به شماره موبایلتان را وارد کنید. البته بهتر است از قبل ورود دو مرحله‌ای در اینستاگرام را فعال کنید.
در صورتی که ورود دو مرحله‌ای را فعال نکرده باشید، باید مسیر دیگری را طی کنید. در این صورت کد را وارد می‌کنید و روی گزینه Confirm لمس می‌کنید. در صفحه بعدی از شما درخواست می‌شود تا دسترسی سایت https://lnk.bio را تایید کنید. در نهایت گزینه Authorize را انتخاب می‌کنید و سایت را به اینستاگرام وصل می‌کنید. ثبت نام خود را انجام می‌دهید و از امکانات سایت برای اضافه کردن لینک به بیو اینستاگرام استفاده خواهید کرد.
لینکی که این سایت به شما می‌دهد، شامل تمام لینک‌های موردنظر شما است. کاربران روی آن کلیک می‌کنند و تمامی لینک‌ها را در یک صفحه جداگانه دریافت می‌کنند. سپس با انتخاب هر کدام وارد هر یک از پلتفرم‌های شما خواهند شد. البته باید از بخش Add a new link لینک‌های موردنظرتان را وارد نمایید.
در کادر اولی که در این قسمت می‌بینید، لینک اصلی را قرار دهید. سپس در قسمت بعدی یک نام برای لینک انتخاب کنید. در نهایت روی گزینه Choose image بزنید و تصویری برای لینک موردنظر خود انتخاب کنید. از همین روش می‌توانید برای گذاشتن لینک فیس بوک در اینستاگرام استفاده کنید.

پیشنهادی که نمی‌تونی رد کنی

 

جمع‌بندی

در این مقاله روش‌های اضافه کردن لینک به بیو اینستاگرام مانند نحوه گذاشتن لینک واتساپ در اینستاگرام را شرح دادیم. امیدواریم که از این مطلب استفاده کنید و نتیجه عالی بگیرید. می‌توانید به راحتی لینک بیو اینستاگرام را قرار دهید و دسترسی عالی برای کاربران فراهم کنید.
خب حالا وقت آن است که شما بگویید. آیا تا به حال در بیوی خود لینک قرار داده‌اید؟ آیا از روش‌های کوتاه کردن لینک استفاده کرده‌اید؟ آیا تا به حال با یک لینک بیو ناشناس روبه‌رو شده‌اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


آموزش اسنپ چت
۱۳۹۹/۰۵/۰۶

تماس با ما

برای مشاوره در زمینه های طراحی سایت, بازاریابی شبکه اجتماعی, ریپورتاژ و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید.

نظرات (۲)

  1. ساسان
    ۱۳۹۹-۱۲-۱۶ پاسخ

    مطلب خیلی خوب و مفیدی بود. در رابطه با قرار دادن بیش از یک لینک در بیو، من از تک لینک استفاده میکنم، پیشنهاد میکنم امتحانش کنید، امکانات خوبی ارائه میکنه.

    • تیم ریوند
      ۱۳۹۹-۱۲-۲۰ پاسخ

      سلام دوست عزیز. ممنون از پیشنهاد خوبتون

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برای مشاوره با ما در تماس باشید

۰۲۱۷۷۱۶۷۲۹۸

دسته‌ها
اخرین نوشته‌ها
برچسب‌ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند

ما یک تیم از علاقمندان به دنیای بازاریابی دیجیتال هستیم. از برنامه نویسان علاقمند به کدنویسی تا تدوینگر استراتژیک و گرافیست خلاق و نویسنده ماهر. ما در ریوند همه با هم همکاری میکنیم و با هم رشد میکنیم. این فرهنگ ریوند هست و عاشقش هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید