طراحی قالب اینستاگرام

خرید قالب اینستاگرام ریوند

ممکن است این روزها عنوان خرید قالب و طراحی پست اینستاگرام را در دنیای مجازی دیده‌ باشید. دور از ذهن نیست که کسانی که با مفاهیم تجارت الکترونیک و بازاریابی امروزه آشنایی کمی دارند، درباره تاثیر آن در فروش هم اطلاعات نداشته باشند و به سادگی از این عناوین بگذرند. اما در واقع امروزه رقابت واقعی در بازارهای مجازی رخ می‌‌دهد. زیرا گسترش کسب‌ و‌ کارها اغلب از طریق اینترنت و به‌صورت مجازی انجام می‌‌‌شود. پس بهتر است همان‌طور که تاکنون هزینه‌های زیادی بابت تبلیغات و چاپ بنر و کارت ویزیت برای تبلیغ حرفه‌ی‌ خود در دنیای واقعی پرداخت کرده‌اید را فراموش کنید. توجه داشته باشید این‌کار در دنیای مجازی با حداقل هزینه و زمان صورت می‌گیرد.

همه‌ی ما می‌دانیم امروزه شبکه های اجتماعی عضو جدایی ناپذیر زندگی ما هستند. اما اشکال کار اینجاست که چون اصطلاحا جلوی چشم من و شما اتفاق نمی‌افتد، نادیده گرفته می‌شود. برای مثال چه بسیار کسب‌ و‌ کارهایی که توانسته‌اند در این آشفته بازار کرونایی با تبلیغات و اختصاص کم‌ترین بودجه برای رشد صفحه و گسترش لیست دنبال‌شوندگان جانی دوباره به زندگی خود ببخشند. ما در این مقاله سعی داریم همه‌‌ی اطلاعات لازم درباره‌ی خرید قالب را با زبانی ساده برای شما بیان کنیم.

قالب اینستاگرام

محتواهای موجود در اینستاگرام صرفا عکس‌هایی نیستند که با دوربین گرفته شده‌ باشند. امروزه طراحی گرافیکی به یک هنر تبدیل شده است. با استفاده از آن می‌توان حالت احساسات و تفکرات خود را منتقل کنید. این هنر است که در تمامی زندگی ما اثر گذاشته، دیگر مثل گذشته نمی‌باشد که هنر را فقط در تابلوهای نقاشی ببینید. بلکه تمامی افراد و کسب‌ و‌ کارها از این هنر استفاده می‌کنند تا محصول یا سرویس خود را به کمک آن ارائه دهند. در واقع شما با داشتن قالب مخصوص صفحه خود در میان کاربران از اعتماد بیشتری برخوردار می‌شوید.

برای مثال اگر استفاده از قالب در انتشار همه‌ی محتوای یک پیج رعایت شود، حتی اگر جایی این تصاویر را به‌طور اتفاقی هم ببینید نام آن برند برایتان تداعی می‌شود. برای همین تاثیر در حافظه ماندن بود که قالب ها به وجود آمدند تا طرحی اصولی و به یاد ماندنی از برندها منتشر کنند.

قالب پست اینستاگرام

قالب جذاب اینستاگرام rivand

قالب پست‌های پیج اینستاگرام شما نشان ‌دهنده استایل و کیفیت برند شماست. در ابتدا باید نوع محتوایی که قرار است منتشر کنید، مشخص شود. این محتوا می‌تواند شامل تصویر طراحی ‌شده،‌ عکس، ویدئو، پوستر‌های از پیش آماده باشد. این مطالب در هر نوع و فرمتی که باشد، باید بتواند با کاربران ارتباط خوبی برقرار کند.

اگر به صفحه مجازی شرکت ها یا کسب‌و‌کار‌ها سری بزنید می‌بیند که تم محتوای تصویری یکسانی در پست های آن‌ها وجود دارد. با این‌که پست‌های متفاوتی دارند ولی از قالبی یکسان برای رسیدن به همان هدف اصلی استفاده شده است. در واقع شما از قالب پست اینستاگرام استفاده می‌کنید تا قبل از این که فالوورهای شما عنوان پیج را ببینند، تشخیص دهند آن پست متعلق به شماست. هدف این است که پست‌هایی بسازید که با یک نگاه نشان دهد که متعلق به شماست. مخصوصا اگر کسب‌ و‌ کارتان به گونه ای است که هر روز عکس‌هایی در این فضا منتشر کنید، بسیار مهم است که نسبت به طراحی پست اینستاگرام با گوشی هم حساس باشید.

قالب استوری اینستاگرام

استفاده از قالب‌ های جذاب استوری اینستاگرام نیز به همان میزان در موفقیت پیج و جذب مخاطب تاثیر دارد. شما با خرید قالب اینستاگرام که مخصوصا برای بخش استوری‌های شما طراحی شده‌اند، در کنار استفاده از قالب پست اینستاگرامی شانس موفقیت خود را دو برابر کنید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک صفحه را به دلیل عدم جذابیت و تکراری بودن محتوای آن از لیست دنبال شوندگان خود حذف کنید. پس با خرید قالب استوری اینستاگرام و استفاده از آن از تاثیر زیبایی ظاهری صفحه خود قافل نشوید. شما با یک یک ادیت زیبا می‌تواند از یک تصویر ساده، عکسی خیره کننده بسازد. آیا شما با بهترین افکت های اینستاگرامی آشنایی دارید؟ اهمیت این موضوع را زمانی متوجه خواهید‌ شد که تجهیزات حرفه‌ای برای عکاسی و ادیت نداشته باشید. شما به سادگی می‌توانید‌ از قالب‌های جذاب اینستاگرامی  که به سادگی قابل دسترسی هستند، استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که زمان انتشار استوری محدود است. پس برای ثبت محتوای ارزشمند خود می‌توانید از بخش هایلایت‌ها که در صفحه اصلی پیج شما قرار دارد، استفاده کنید. پس انتخاب عکس برای کاور هایلایت اینستاگرام نیز نقش مهمی در جذب مخاطب دارد.

هم‌چنین می‌توانید با اسپانسرشدن در مسابقه‌های میلیونی اینستاگرام تعداد دنبال‌شوندگان خود را افزایش‌ دهید. در مقابل شما باید کیفیت محتوا را در کنار ظاهر زیبا حفظ کنید، و فراموش نکنید تنها عاملی که می‌تواند باعث افزایش محبوبیت شود تولید محتوای ارزشمند است. در آخر یک‌سری فیلتر در خود برنامه اینستاگرام موجود است که به راحتی قابل دسترس می‌باشند. آشنایی با این فیلترها نیز می‌تواند در افزایش فالوورهای شما تاثیرگذار باشد.

پیشنهادی شگفت انگیز!!!

خرید قالب پست اینستاگرام بهتر است یا استوری ؟

انتشار محتوا در اینستاگرام هم اصولی دارد. اگر می‌خواهید در این زمینه موفق عمل کنید، جالب است بدانید این عملکرد دقیقا مشابه بالا بردن بازدید سایت در اینترنت می‌باشد. یعنی ترجیح شما این باشد به جای این‌‌که همه‌‌ی محتوای خود را به صورت یک‌جا انتشار دهید، به مرور و طی روزها دیده شوید. به‌عبارتی هرچه بیشتر جلوی چشم باشید، بی‌شک شانس موفقیت شما بیشتر خواهد شد.

مطالب انتشار یافته‌ی شما در هر نوع و فرمتی که باشد، باید بتواند با کاربران ارتباط خوبی برقرار کند. در صورتی‌که پست‌های نامناسبی از نظر ظاهری داشته باشید، درجذب مخاطب به مشکل خواهید‌ خورد. این موضوع ناخوشایندی است که مسلما دوست ندارید برایتان اتفاق بیافتد.

بیشترین علتی که سبب می‌شود کاربران شما را به عنوان فروشنده‌ی محصول انتخاب نمایند، جذابیت و زیبایی پست‌های شما می‌باشد. شاید این موضوع به نظر شما پیش پا افتاده باشد. اما نوع چینش محصول تاثیر زیادی در بازدید پست خواهد‌‌ داشت. در این میان اهمیت جذابیت قالب‌ های استوری اینستاگرام به اندازه پست آن نباشد، کم‌تر نیست. زیرا همان‌طور که می‌دانید تعداد بازدید‌های استوری اینستاگرام در بیشتر اوقات حتی از پست‌های صفحه شما هم بیشتر می‌شود. به همین دلیل بهتر است با ترفند‌های افزایش بازدید استوری نیز آشنا شوید.

امروزه تعداد نصب این شبکه مجازی به‌صورت چشم‌گیری در بین ایرانیان افزایش پیدا کرده است. اما در کنار این که برنامه می‌تواند به یک ابزار برای اتلاف وقت بدل شود، شما می توانید از آن به‌عنوان یک وسیله کار‌آمد و مقرون‌ به ‌صرفه استفاده کنید. لازم است برای خرید قالب اینستاگرام بدانید که طرح‌های استوری و پست با هم متفاوت می‌باشند و یکی از دلایل آن متغیر بودن سایزهای استوری و پست می‌باشد.

چرا باید از قالب‌های آماده اینستاگرام استفاده کنیم ؟

پکیج قالب پست اینستاگرام ریوند

تعداد کثیری از افراد در ایران و جهان از اینستاگرام استفاده می‌کنند. هدف کاربران این است که در مورد فعالیت‌های خود عکس‌‌های جذابی را به اشتراک بگذارند. این شبکه محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده ‌است. تا حدی که کاربران اوقات فراغت خود را نیز با بالا و پایین کردن این شبکه اجتماعی می‌گذرانند. نکته قابل تامل این است که کاربران آن هیچ محدودیت سنی ندارند.

همه‌ی ما می‌دانیم اینستاگرام یکی از قوی‌ترین ابزارهای بازاریابی این روزها به شمار می‌رود و این یک موضوع غیر قابل انکار است. به همین دلیل است که آشنایی با اصول اینستاگرام مارکتینگ بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. میانگین زمانی که هر فرد در این شبکه صرف می‌کند، عددی غیرقابل تصور است. زیرا امروزه اغلب مردم صبح خود را با گشت‌وگذار در اینستاگرام آغاز می‌کنند. مردم در اینستاگرام تعامل بالایی با محصولات دارند. منظور از تعامل لایک کردن، اشتراک‌گذاری محصولات و خرید می‌باشد. پس چه بهتر که شما هم به اصلاح از آب گل‌آلود ماهی بگیرید. اما سوال مهم این است که چگونه در این حجم بی‌شمار از کاربران اینستاگرامی دیده‌ شویم؟ می‌خواهیم از این توجه جلب‌ شده چه سودی ببریم؟

تاثیر خرید قالب اینستاگرام روی رشد کسب و کار

تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که دیده‌شدن در بین حجم بالای صفحات اینستاگرامی تا چه اندازه دشوار و حساس است؟ استارت کار در دنیای واقعی هزینه‌ای بسیار بالاتر از ایجاد یک صفحه در اینستاگرام و تولید محتوا به‌صورت آنلاین خواهد ‌داشت. به همین‌ دلیل امروزه تمرکز مشاغل به سمت بازاریابی مجازی حرکت‌ کرده ‌‌است. به جرئت می‌توان گفت با فروش و ارائه خدمات سنتی نمی‌توان با هم صنفان رقابت کرد. پس چه بهتر که با شخصی‌سازی صفحه خود سطح کاری‌مان را نسبت به رقبا بالا ببریم. ممکن است برای شما سوال باشد که چگونه می‌توان این دو مفهوم را به‌هم مرتبط کرد؟

خرید قالب اینستاگرام به‌صورت قابل توجهی باعث افزایش بازدیدکنندگان و مشتریان خواهد بود. در رابطه با خرید قالب‌‌ های اینستاگرام باید بدانید سازندگان این شبکه اجتماعی تعداد زیادی قالب جذاب اینستاگرامی ایجاد کرده‌اند که ممکن است بسیاری از شما از وجود آن بی‌اطلاع باشید.

شما در ابتدا برای معرفی کار خود نیاز دارید یک تم مشخص کنید اگر یک پیج کاری کفش و لباس را در اینستاگرام دیده باشید، همه‌ی تصاویر با یک قالب مخصوص به اشتراک گذاشته می‌شوند. به طبع شما می‌توانید با بالا و پایین کردن صفحه رقیبان خود اطلاعات خوبی به دست آورده و همیشه یک پله بالاتر از آن‌ها حرکت کنید. با استفاده از قالب‌ها می‌توانید به راحتی با تلفن همراه خود تصاویرتان را در قالب دلخواه جایگذاری کنید. از این راه افراد را با تبلیغات گسترده محصولات به صفحه‌ی اینستاگرامی خودتان جذب می‌کنید. حتی می‌توانید با تبلیغات اسپانسری، اینفلوئنسر مارکتینگ در قبال پرداخت هزینه دنبال‌کنندگان پیج خود را افزایش دهید.

دریافت قالب‌های جذاب پست اینستاگرام

نکات انتخاب و خرید قالب اینستاگرام مناسب کسب ‌و‌ کار چیست؟

در رابطه با خرید قالب ‌‌های اینستاگرام باید بدانید سازندگان این شبکه اجتماعی تعداد زیادی قالب جذاب اینستاگرامی ایجاد کرده‌اند که ممکن است بسیاری از شما از وجود آن بی‌اطلاع باشید. در سطح اینترنت قالب‌های فراوانی وجود دارد اما شما باید از مواردی که با کار شما مرتبط هستند استفاده‌ کنید. یعنی اگر شما یک پیج فروش لباس دارید نمی‌توانید از قالب ‌هایی که رنگ‌هایی خنثی و بی روح دارند استفاده ‌کنید، زیرا مخاطبان شما اکثرا به دنبال جذابیت‌های بصری هستند. حتی دیزاین محصولات شما در تصاویر حائز اهمیت است.

یکی از نکاتی که باید در انتخاب یک قالب به آن توجه کنید، سازماندهی لایه‌های آن قالب است. اگر قالب بی‌نظم کار شده باشد، ممکن است افرادی که به نرم افزار مسلط نیستند، سردرگم شوند و عملا نمی‌توانند به درستی از آن استفاده کنند. مزیت دیگر این قالب‌ها استفاده آسان در موبایل و یا حتی کامپیوتر می‌باشد.

یکی‌دیگر از موارد انتخاب قالب پست اینستاگرام png، ابعادی است که قالب دارد. برای مثال پینترست فایل‌هایی را که به‌صورت عمودی هستند را بهتر در خود به نمایش می‌گذارد. در‌صورتی که اینستاگرام برای فایل های مربعی بهینه شده‌ است. با این‌که می‌توانید یک قالب اینستاگرامی را در پینترست به کار‌ببرید ولی پست شما بریده دیده می‌شود. در فایل‌هایی که ما به شما ارائه می‌کنیم تمام موارد بالا رعایت شده ‌است.

پکیج قالب‌های جذاب اینستاگرام

تا اینجای کار متوجه شدید که با داشتن قالب مخصوص صفحه خود در میان کاربران از اعتماد بیشتری برخوردار می‌شوید. فراموش نکنید همه‌ی این فعالیت‌ها در وهله‌ی‌ دوم قرار دارند و پیش از این مشتری‌مداری در مدیریت خدمات و ارائه محصولات آنلاین است که حرف اول را می زند. به زودی خواهید ‌‌‌‌‌دید مشتریان شما به مرور زمان افزوده خواهند‌ شد. هم‌چنین فروش شما نسبت به قبل افزایش خواهد یافت. قاعدتا این تنها هدف شما برای ایجاد صفحه‌تان بوده‌ است،

پس اجازه بدهید به شما تبریک بگوییم و موفقیتتان را تضمین کنیم. شما در ابتدا برای معرفی کار خود نیاز دارید یک تم مشخص کنید اگر یک پیج کاری کفش و لباس را در اینستاگرام دیده باشید، همه‌ی تصاویر با یک قالب مخصوص به اشتراک گذاشته می‌شوند.

ما در این مقاله پکیج قالب پست اینستاگرام png و فرمت‌ jpg  را برای شما در دسترس قرار‌ دادیم تا به موفقیت و شناخته‌شدن حرفه شما کمک کنیم. اما نکته حائز اهمیت این است که بسیاری از افراد در این زمینه فعالیت دارند که با تبلیغات گسترده و ارائه قالب‌ های پست بی‌کیفیت اینستاگرام رایگان شما را به هدف دلخواهتان نمی‌رسانند. به‌زودی خواهید ‌دید مشکلاتی را پس از استفاده برای شما به وجود خواهند آورد.

لازم به ذکر است که شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای معقول این مجموعه را در اختیار داشته‌ باشید. مطمئن باشید این هزینه در قبال پیشرفت شما در حوزه کاری بسیار ناچیز خواهد بود. سایت های خارجی و داخلی بسیاری وجود دارد که به ارائه این قالب ها میپردازند اما هیچ کدام از آن ها فقط برای اینستاگرام کار نمیکنند. برخی از سایت‌های اختصاصی خارجی هم یا فیلتر شده اند یا ایرانیان را تحریم کرده اند.

شما به‌راحتی می‌توانید با مراجعه به سایت ریوند با کیفیت‌ترین قالب‌های پست و استوری را که به‌صورت اختصاصی برای انواع مشاغل طراحی شده‌اند را دریافت کنید.

طراحی قالب اینستاگرام

ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که آیا برای کسانی که می‌خواهند قالب‌‌ های دلخواه خود را طراحی کنند راهی وجود دارد؟ آیا بهتر است از قالب‌های پست اینستاگرام رایگان استفاده کنیم؟! یکی از معایب استفاده از قالب ‌های آماده پوشش ندادن صددرصدی نیازهای شماست.

خوشبختانه امروزه تعداد زیادی نرم‌افزار طراحی قالب پست و یا استوری اینستاگرام برای این‌کار وجود دارند. هم‌چنین در اینترنت مقالات زیادی درباره طراحی پست اینستاگرام با گوشی نیز موجود است. اما شما برای کار با آن‌ها و طراحی قالب‌های منحصر به فرد به دانش اولیه نیاز دارید. این‌گونه است که نتیجه موردنظر را در بازار رقابت تبلیغات مشاهده خواهید کرد. اما اگر در زمینه طراحی دارای مهارت هستید اما وقت و حوصله‌ی این‌کار را ندارید، جای نگرانی نیست.

ما در تیم تخصصی طراحی قالب اینستاگرام ریوند این مشکل را به کمک شما حل خواهیم کرد. دیگر نگران هزینه‌ی طراحی قالب نباشید. تیم ما با متناسب با بودجه پیشنهادی شما جذاب‌ترین قالب‌ها را طراحی می‌کنند. برای پرسش و پاسخ با مشاورین ما در مورد قیمت طراحی قالب پست و یا استوری اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید.

طراحی قالب اینستاگرام به تناسب بودجه شما

نکات مهم طراحی قالب حرفه‌ای پست اینستاگرام

حال بحث طراحی قالب پست و یا استوری اینستاگرام مطرح می‌شود که این ‌روزها به یکی از دغدغه‌های صفحات اینستاگرامی تبدیل‌ شده‌ است. همان‌گونه که گفته شد استفاده از اپلیکیشن طراحی قالب پست اینستاگرام افزایش یافته است اما اگر در این زمینه کار نکرده باشید، به مشکل خواهید خورد. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم به ما اعتماد کنید تا مشتری دائم سایت ما شوید.

از مزیت‌های دیگر استفاده از قالب پست اینستاگرام این است که با قرار دادن شماره و اطلاعات تماس در همه پست‌ها، هر کدام از آگهی‌ها و محتواها را تاثیرگذارتر می‌کنید. با این‌کار بیننده به محض دیدن پست‌ها، می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند.

اولین موضوع در این خصوص بررسی چگونگی طراحی قالب پست اینستاگرام است. ما در ریوند با بررسی و شناخت کامل کسب‌وکار شما جذاب‌ترین قالب‌ها را در زمینه‌ی کاری‌تان طراحی خواهیم کرد. این‌کار باعث می‌شود درصد شباهت دیزاین قالب شما با افراد دیگر در این بستر به صفر برسد. چیزی که ممکن است با خرید قالب‌ های آماده به‌راحتی اتفاق بیافتد. هم‌چنین این‌ طراحی به‌دلیل متمایز بودن باعث می‌شود محتوای صفحه اینستاگرامی شما جذابیتی دوچندان پیدا کند. برای اطلاع از قیمت طراحی پست اینستاگرام می‌توانید به رایگان با تیم طراحی تخصصی ما در ریوند مشاوره کنید.

تماس با ما

برای مشاوره در زمینه های طراحی سایت, بازاریابی شبکه اجتماعی, ریپورتاژ و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برای مشاوره با ما در تماس باشید

۰۲۱۷۷۱۶۷۲۹۸

دسته‌ها
اخرین نوشته‌ها
برچسب‌ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند

ما یک تیم از علاقمندان به دنیای بازاریابی دیجیتال هستیم. از برنامه نویسان علاقمند به کدنویسی تا تدوینگر استراتژیک و گرافیست خلاق و نویسنده ماهر. ما در ریوند همه با هم همکاری میکنیم و با هم رشد میکنیم. این فرهنگ ریوند هست و عاشقش هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید