آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام جزو بهترین و معروف‌ترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ است. این شبکه محبوب، جایگاه ویژه‌ای در بین ایرانیان دارد و همین موضوع، فضا را برای کسب درآمد از اینستاگرام مناسب کرده‌است. از آنجایی که افراد زیادی روزانه به این شبکه اجتماعی سر می‌زنند و به چک کردن پیج‌های مختلف می‌پردازند، داشتن درآمد از این راه بسیار راحت است. اگر دوست دارید راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه را یاد بگیرید، با من و مقاله کسب درآمد از اینستاگرام در ریوند همراه باشید.

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد داشته باشیم؟

اموزش کسب درامد از اینستاگرام ریوند

برخلاف سایر کسب و کارها، برای کسب درآمد از اینستاگرام، نیاز به سرمایه زیادی ندارید. حتی می‌توانید در منزل و بدون داشتن دفتر اداری، یک کسب و کار موفق داشته باشید. حتی افرادی هستند که با انجام کارهای ساده‌ای مثل خانه‌داری یا … به کسب درآمد می‌پردازند. افرادی هستند که صرفا به خاطر سبک زندگی خود معروف شده‌اند و فعالیت حرفه‌ای خاصی انجام نمی‌دهند. این افراد به دلیل سبک خاص و جذاب زندگی فالوورهای زیادی دارند و از طریق تبلیغات درآمدزایی می‌کنند.
شاید شما هم جزو آن دسته افرادی باشید که برای خرید یک محصول به شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام سر بزنید. جالب است بدانید که امروزه افراد این پلتفرم‌ها را بیشتر از وب‌سایت‌ها دوست دارند و آن‌ها را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهند. در ادامه ایده‌های جالب برای کسب درآمد از اینستاگرام را معرفی می‌کنیم.

روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام

فروش کالا و خدمات به صورت مستقیم

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد داشته باشیم؟ rivand

یکی از اولین روش‌های درآمدزای اینستاگرام، فروش یک محصول یا خدمت خاص به مخاطبین این شبکه اجتماعی است. این محصولات ممکن است فیزیکی مانند لباس یا لوازم آرایشی باشد یا یک فایل آموزشی مثل وویس‌های آموزشی یا دوره‌های آموزش زبان باشد. خوشبختانه اینستاگرام هیچ محدودیتی قائل نمی‌شود و می‌توان هر محصول و خدماتی را در این فضا ارائه داد.

اینفلوئنسر مارکتینگ، فروش غیر مستقیم

یکی دیگر از روش‌های فروش، اینفلوئنسر مارکتینگ است. در این روش باید پیج شما دارای فالوورهای زیادی باشد. در صورتی که بتوانید تا چندین هزار فالوور داشته باشید، پیشنهادات تبلیغاتی به شما ارائه می‌شود و می‌توانید از این طریق درآمد داشته باشید. به طور مثال فردی با کسب و کار خاص از شما می‌خواهد که پیج یا خدمات او را تبلیغ کنید و در ازای این کار پول دریافت کنید. این روش در دنیای امروز واقعا معمول است و بسیاری از همین راه درآمد دارند. این روش باعث فروش غیر مستقیم آن بیزنس خاص می‌شود.

اینفلوئنسر مارکتینگ، فروش غیر مستقیم ریوند

برنامه کسب درآمد از اینستاگرام : برندسازی

برندسازی، یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام است. این روش کمک می‌کند که مخاطبین و کاربران زیادی جذب کنید و در نهایت بازاریابی خود را انجام دهید. به طور مثال از این طریق کاربران را به سمینار یا وبینار آنلاین دعوت می‌کنید. این روش باعث می‌شود که مخاطبین از داخل شبکه اجتماعی به سایت هدایت شوند و بازدید و ترافیک سایت بالا رود. این کسب و کارها با انجام فعالیت‌های خاص مخاطبین را شیفته محصولات خود می‌کنند.

فروش فالوور، لایک و ویو در اینستاگرام

فروش فالوور، لایک و ویو در اینستاگرام rivand

راه‌اندازی خدمات، یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام است. این روش ساده است و کار شما این است که به دیگران کمک کنید که در اینستاگرام موفق شوند. همین روش شما را بسیار محبوب می‌کند و نرخ تعامل پیجتان را بالا می‌برد. کافی است ۲-۳ ساعت در روز وقت بگذارید و به درآمدهای بالا برسید. خدمات اینستاگرام، راهی عالی برای کسب درآمد بدون زحمت و در خانه است. می‌توانید سایتی طراحی کنید که خدمات مشاوره‌ای انجام دهد و فالوور، لایک و ویو اینستاگرام بفروشد.
البته این کار در خود اینستاگرام هم امکان‌پذیر است. ساخت یک وب‌سایت خیلی هم سخت نیست و با داشتن اطلاعات کافی و نه خیلی حرفه‌ای می‌توانید چنین مجموعه‌ای طراحی و ایجاد کنید. اگر هیچ علمی در مورد ساخت یا وب‌سایت ندارید، از سازندگان سایت و سیستم‌های مدیریت محتوا (وردپرس) استفاده کنید.
سیستم‌های مدیریت محتوا برای انجام این عملیات به دانستن علم کدنویسی و برنامه‌نویسی نیاز ندارند و زبان فارسی را هم پشتیانی می‌کنند. بهتر است از وردپرس برای طراحی سایت خود بهره بگیرید. البته ساخت یک سایت به همین چند جمله محدود نمی‌شود و برای ساخت آن باید به طور مفصل توضیح دهیم. معمولا عبارت‌هایی که مربوط به افزایش و خرید فالوور هستند، زیاد سرچ می‌شود. بنابراین می‌توان از این طریق جذب مخاطب و درآمدزایی کرد.

کسب درآمد از اینستاگرام : مخاطب و فالوور ما کیست؟

پاسخ به این سوال دقیقا مشخص نیست. هر کسب و کاری نیاز به یک سری اطلاعات و فعالیت‌ها و از طرفی مخاطبین و کاربران خاص دارد. هر چقدر به دنبال مخاطبین موردنظر خودتان بروید، در کسب و کار خود موفق‌تر خواهید بود. چه در سایت فعالیت کنید چه در تلگرام یا اینستاگرام، باید مخاطبین خاص خود را برای درآمدزایی پیدا کنید.
برای کسب درآمد از طریق فروش، باید فالوورهای زیادی داشته باشید، اما اگر قصد دارید به آموزش و ارائه خدمات اینستاگرام بپردازید، از طریق محتواسازی عالی می‌توانید به فالوورهای زیادی برسید و در ابتدای راه به داشتن تعداد زیادی مخاطب نیاز ندارید. برای جذب فالوورهای زیاد و به صورت رایگان راه‌های مختلفی وجود دارد.

امکانات جدید اینستاگرام، جذاب‌تر از همیشه

امکانات جدید اینستاگرام، جذاب‌تر از همیشه ریوند

امکانات جدید اینستاگرام، آن را به محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران تبدیل کرده‌است. امکانات این برنامه روز به روز آپدیت می‌شود و همین مسئله باعث شده‌است که بتوان از آن نهایت استفاده را کرد. لایو، استوری، IGTV و … دست ادمین‌ها را برای رونق کسب و کار باز گذاشته‌است. همانطور که می‌دانید با افزایش فالوور، تجارت شما بهتر خواهد شد و همین امکانات هم باعث بیشتر شدن فالوور می‌شود.

۱٫ استوری، راهی مناسب برای کسب درآمد از اینستاگرام

می‌توانید پیشنهادها، تبلیغات محصول و شگفتانه‌های جدید را در استوری اطلاع‌رسانی کنید. از امکانات جذاب استوری مانند تگ کردن، هشتگ‌گذاری و … استفاده کنید. استوری خود را جذاب درست کنید تا توسط فالوورهایتان به اشتراک گذاشته شود. استوری شما به صورت اتوماتیک بعد از ۲۴ ساعت حذف می‌شود.
بنابراین می‌توانید دسته‌بندی شکیل و زیبایی در هایلایت پروفایل خود داشته باشید و استوری‌های مهم را هایلایت کنید. استوری‌هایی مانند محصولات، تنوع رنگ، مدل و … را هایلایت کنید. از نرم‌افزارهای Drool و inshot برای ساخت استوری‌های زیبا استفاده کنید.

۲٫ کسب درآمد از اینستاگرام : لایو، ارتباط رو در رو با مخاطب

لایو، یکی از امکانات هیجان‌انگیز اینستاگرام است و این قابلیت را دارد که با مخاطب خود به صورت زنده صحبت کنید. از این فضا برای معرفی خود، محصول و شرکتتان استفاده کنید. لایو کمک می‌کند که با صحبت رو در رو مخاطب اعتماد بیشتری به شما داشته باشد. لایو خود را جذاب برگزار کنید و اگر می‌توانید با یک مهمان ویژه مخاطبین خود را سوپرایز کنید.
از لایو به نحو احسن استفاده کنید. برای معرفی محصولات جدید، نکات مهم در مورد کارتان، جلسات پرسش و پاسخ، معرفی کتاب، مقاله و … از لایو استفاده کنید. به طور کلی لایو جذابی داشته باشید تا روز به روز به تعداد فالوورها و فروشتان افزوده شود. اگر لایو شما حاوی نکات مهم است آن را ذخیره و هایلایت کنید.

۳٫ کسب درآمد از اینستاگرام : پست باارزش و باکیفیت منتشر کنید

کسب درآمد از اینستاگرام پست باارزش و باکیفیت منتشر کنید rivand

سعی کنید برای محتوا و پستی که می‌گذارید، وقت کافی صرف کنید. مخاطبین فرق اساسی بین یک محتوای اصیل و فیک را تشخیص می‌دهند. پس سعی کنید نوآوری و خلاقیت داشته باشید. اعتماد افراد را با ارسال پست‌های ارزشمند و زیبا جلب کنید و آن‌ها را تبدیل به مشتری‌های دائمی کنید. از تصاویر و ویدیوهای تکراری و کپی استفاده نکنید.
تم و استایل زیبای مخصوص به خود را داشته باشید. اگر بتوانید یک لوگوی زیبا داشته باشید بسیار عالی است. همچنین نوشتن یک کپشن جذاب و طولانی را فراموش نکنید. معمولا پست‌هایی که دارای کپشن‌های طولانی هستند، در نظر مخاطب ارزشمندتر به حساب می‌آیند. همچنین احساس اعتماد بیشتری نسبت به شما خواهند داشتد و حس می‌کنند برایشان وقت گذشته‌اید.

۴٫ کسب درآمد از اینستاگرام : استفاده از پست‌های متنوع

مخاطبین اینستاگرام راحت‌طلب هستند و معمولا تصاویر زیبا و جذاب را باز می‌کنند. آن‌ها به طور کلی تصاویر و ویدیوها را بیشتر بررسی می‌کنند. در کنار تصاویر از ویدیوهای ۱ دقیقه‌ای،IGTV و ویدیوهایIGTV سریالی استفاده کنید. استوری و لایو را هم فراموش نکنید. از برنامه‌های متنوع برای زیباتر کردن تصاویر استفاده کنید. برنامه‌های canva، photo voice، viva video و … مناسب هستند.

۵٫ کسب درآمد از اینستاگرام : استفاده از هشتگ

کسب درآمد از اینستاگرام استفاده از هشتگ rivand

از هشتگ‌های مرتبط با بیزنس و موضوع کارتان به درستی استفاده کنید. از هشتگ استفاده کنید و پست خود را سئو کنید. بگردید و هشتگ‌های پرطرفدار حوزه کاریتان را بیابید و از آن‌ها بهره ببرید. پیج مربوط به رقبایتان را زیر و رو کنید و هشتگ‌های مفید را استخراج کنید. خلاصه از هشتگ استفاده کنید و بازدید بیشتری برای پست‌هایتان به ارمغان بیاورید. همچنین از تگ به صورت درست و اصولی استفاده کنید.

۶٫ آموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام : با فالوورهای خود در تماس باشید

میزان درآمد از اینستاگرام ارتباط مستقیم با اعتماد مخاطبین دارد. بنابراین ارتباط برقرار کردن با مشتری، یکی از راه‌های عالی برای جلب اعتماد مخاطب است. پاسخ کامنت‌ها و دایرکت فالوورها را بدهید. هر چقدر هم که سوالات ساده و پیش پا افتاده باشند، آن‌ها را بی پاسخ نگذارید. دایرکت را به طور مرتب چک کنید و جواب مخاطبین را بدهید. این کار کمک می‌کند که مخاطب به هر صورتی که هست شما را در ذهن بسپارد.
ارتباط صمیمی و موثر باعث رونق کسب و کار شما می‌شود. پرسیدن سوال و استفاده از پاسخ‌های آن‌ها برای محتواسازی هم راه خوبی است. از آن‌ها مشارکت بخواهید. بپرسید که در مورد عکس، ویدیو یا موضوع خاصی چه نظری دارند. در این صورت نرخ تعامل و کامنت‌های پیج شما بیشتر می‌شود. چالش برگزار کنید و از مخاطبین بخواهید آن را انجام دهند و ارسال کنند. از رسانه‌های ارسالی آن‌ها در ساخت محتوا مانند استوری استفاده کنید.

آموزش تصویری کسب درآمد از اینستاگرام : جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی ایده های کسب درآمد از اینستاگرام پرداختیم. این روش‌ها باعث می‌شود که تجارت شما رونق بیشتری بگیرد. از آنجایی که اینستاگرام شبکه بسیار محبوبی است، باید نحوه کار و فعالیت در آن را بدانید. زیرا داشتن عملکرد درست به درآمد عالی می‌انجامد. علاوه بر کسب درآمد، می‌توان بازاریابی و برندینگ را در این پلتفرم انجام داد.
امیدواریم از این مطلب استفاده کرده باشید. آیا تا به حال به فکر یک کسب و کار اینستاگرامی افتاده‌اید؟ چه تجارتی راه انداخته‌اید؟ از چه روش‌هایی برای بهبود کسب و کار خود استفاده کرده‌اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. در ضمن می‌توانید از کمک‌های سایت کسب درآمد از اینستاگرام ریوند نیز استفاده کنید.

تماس با ما

برای مشاوره در زمینه های طراحی سایت, بازاریابی شبکه اجتماعی, ریپورتاژ و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برای مشاوره با ما در تماس باشید

۰۲۱۷۷۱۶۷۲۹۸

دسته‌ها
اخرین نوشته‌ها
برچسب‌ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند

ما یک تیم از علاقمندان به دنیای بازاریابی دیجیتال هستیم. از برنامه نویسان علاقمند به کدنویسی تا تدوینگر استراتژیک و گرافیست خلاق و نویسنده ماهر. ما در ریوند همه با هم همکاری میکنیم و با هم رشد میکنیم. این فرهنگ ریوند هست و عاشقش هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید