خدمات طراحی سایت

تیم ریوند بهترین ارائه دهنده طراحی سایت برای کسب و کار و بازاریابی آنلاین شماست. اگر به دنبال طراحی سایت برای بازاریابی انلاین خود هستید همین حالا با تیم ریوند برای مشاوره تماس بگیرید.هیچ وقت برای شروع دیر نیست از همین حالا شروع کنید.

خدمات طراحی سایت

امروزه طراحی سایت مهمترین ابزار برای یک بازاریابی آنلاین است،چرا که امروزه مردم بیشتر وقت خود را در اینترنت میگذرانند. به همین دلیل شما برای دیدن شدن و ارتباط با مشتریان باید یک وب سایت با رابط کاربری مناسب برای کسب و کار خود داشته باشید. آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند در کنار شماست تا بتوانید بهترین وب سایت را برای بازاریابی خود طراحی کنید.

خدمات

خدمات ما در زمینه طراحی سایت

آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند در مسیری حرفه ای سایت را براساس کسب و کار و بازاریابی و سلیقه ی شما طراحی میکند.

طراحی سایت

قالب مناسب یکی از مهمترین نکته ها است.تیم ریوند کسب و کار شما را بررسی میکند و قالب هایی متناسب با کار شما ارائه میدهد یک وبسایت متناسب و با کیفیت بهترین رابط بین شما و کاربر است.

ریسپانسیو

پس از بررسی های لازم و دریافت محتوای سایت، تیم ریوند شروع به طراحی قالب سایت متناسب با بازاریابی شما میکند و در سه رزولوشن موبایل، تبلت و وب سایت را به شما تحویل میدهد.

بهینه سازی

سئو و امنیت دو معقوله مهم در طراحی سایت به شمار میرود. سئو به شما کمک میکنید تا سایت شما در صدر نتایج گوگل دیده شود. تیم ریوند در این زمینه نیز سایت شما را بهینه سازی میکند.

تست و آپلود

پس از طراحی و بهینه سازی سایت تست میشود و در این بین خطاهای احتمالی بررسی و رفع میشود. سپس در اخر سایت شما آپلود و در دسترس شما و مشتریان قرار میگیرد.

پروژه

پروژه های تیم ریوند در طراحی سایت

دفتر حقوقی البرز

دفتر حقوقی البرز

وکیل طباطبایی

وکیل طباطبایی

شرکت بین الملی توسعه کادوس

شرکت بین الملی توسعه کادوس

وکیل سایبری

وکیل سایبری

مدیانا

مدیانا

نظرات مشتریان

طبق تجربه ۱۵ ساله من در تبلیغات، ایده پردازی متفاوت از عوامل تاثیر گذار در موفقیت کمپین‌های تبلغاتی است که این امر در آژانس تبلیفاتی ریوند بسیار جدی دنبال شد. (مدیر بازاریابی دیجیتال شرکت رها گشت نوین)
از نقاط قوت تیم ریوند که در همکاری مستمر ما با این تیم بسیار تاثیر گذار بود همراهی و مشاوره دلسوزانه تیم ریوند با مجموعه ما بود (مدیر بازاریابی تن‌درست)
قبلی
بعد

مشاوره با ما