روش‌هایی برای برگزاری کمپین اینستاگرام

کمپین اینستاگرام چیست ؟ کمپین‌های اینستاگرامی این روزها حسابی داغ هستند و معمولا بسیاری از برندها از این فضا و ایده برای تبلیغات استفاده می‌کنند. در دنیای امروز که اکثر فروشگاه‌ها، برندها و شرکت‌ها دارای پیج اینستاگرام هستند، استفاده از کمپین‌های تبلیغاتی بسیار کارآمد است. می‌توان از این موضوع برای تبلیغات، افزایش فالوور هدفمند، افزایش نرخ تعامل و … استفاده کرد. کمپین‌های بازاریابی و تبلیغاتی در اینستاگرام ایده‌ای عالی است که هر دو طرف معامله را به سود می‌رساند.
حتی ممکن است گاهی ۳ طرف در این معامله وجود داشته باشند. در این صورت نیز هر کدام سود خود را خواهند برد. معمولا هدف بسیاری از برندها افزایش فالوور است. البته ممکن است آگاهی مردم درباره برند، افزایش فروش و … نیز مورد توجه باشد. در هر حال این کمپین‌ها بسیار معروف هستند و از آن‌ها می‌توان برای اهداف مختلفی بهره برد. با من در ریوند همراه باشید تا با کمپین تبلیغاتی اینستاگرام آشنا شوید.

راه اندازی کمپین در اینستاگرام | کمپین اینستاگرام ریوند

اهداف کمپین اینستاگرام

یک کمپین می‌تواند اهداف مختلفی را دنبال کند. به طور مثال ممکن است برندهای مختلف بخواهند محصولات جدیدی که تولید کرده‌اند را معرفی کنند یا اینکه محصولات را به افراد بیشتر و مشتری‌های جدید معرفی نمایند. این روش، معرفی را به طرز جالبی راحت‌تر می‌کند و در افزایش فروش تاثیر زیادی دارد.

کمپین اینستاگرامی چیست ؟

یک کمپین اینستاگرامی، در واقع یک کمپین بازاریابی است که به طور کلی یک محتوا شامل اطلاعات تجارت‌ها و بیزنس‌ها را منتشر می‌کند. هدف از این نوع کمپین، بازاریابی است. به طور مثال ممکن است افراد بخواهند معروف‌تر شوند، محصول خود را بفروشند یا فالوور بیشتری جذب کنند. به طور کلی قرار است کلی محتوای جذاب، خلاقانه و جدید تولید و به اشتراک گذاشته شود. در ادامه راه‌های ایجاد یک کمپین اینستاگرام را بررسی می‌کنیم.

۱٫ مشخص کردن هدف

در ابتدای کار باید هدف خود را از ایجاد چنین کمپینی مشخص کنید. مهم‌ترین اصل برای موفقیت در این راه، شفاف‌سازی در مورد هدف است. هدف می‌تواند فروش بیشتر، جذب فالوور، معروفیت خودتان یا برند و … باشد.

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام rivand

۲٫ شناسایی مخاطب

سعی کنید برای جذاب‌تر کردن کمپین و تولید محتوایی که مخاطب را جذب کند، به دنبال شناختن مخاطب خود باشید. شناسایی علایق، سلیقه و بسیاری از ویژگی‌های آن‌ها مانند سن، جنسیت و … در تولید محتوای مخاطب‌پسند تاثیر زیادی دارد. زیرا باید متناسب با نیازی که مخاطب دارد محتوای خود را تولید کنید.
یکی از روش‌های شناسایی مخاطب این است که آن‌ها و فعالیت‌هایشان در اینستا را رصد کنید. ببینید چه مطالبی را بیشتر دوست دارند، چه پست‌هایی را لایک می‌کنند و چه محتوایی منتشر می‌کنند؟ به چه منظور از اینستاگرام استفاده می‌کنند، سرگرمی یا خرید اینترنتی؟ می‌توانید از بخش suggest اینستاگرام برای پیدا کردن مخاطبین مشابه سایر فالوورهایتان استفاده کنید.

۳٫ در نظر گرفتن طرح و برنامه خاص برای کمپین

پس از آنکه هدف خود را تعیین کردید، باید راه و مسیری برای طی کردن و رسیدن به آن هدف مشخص کنید. نگران اینکه چگونه این کار را انجام دهید نباشید. می‌توانید به راحتی یک نقشه برای کمپین اینستاگرام بریزید. بدین منظور این سوالات را از خود بپرسید و سعی کنید پاسخی برای آن‌ها بیابید. چه مدت این کمپین را اجرا خواهید کرد؟ چه تعداد پست و استوری برای آن منتشر خواهید کرد؟

راه اندازی کمپین اینستاگرام ریوند

محتوای جدید تولید می‌کنید یا از محتوای تولیدی کاربر استفاده می‌کنید؟ از افرادی مانند عکاس، نویسنده محتوا، ادمین و … کمک می‌گیرید یا تمامی کارها بر عهده خودتان است؟ با پاسخ به این سوالات و سوالات مشابهی که خودتان می‌پرسید، راه را کمی هموارتر و واضح‌تر می‌کنید. یک راه عالی، استفاده از هشتگ‌هایی است که سرگرم‌کننده و معروف هستند. ارزش آن را دارد که وقت کمی برای شناسایی هشتگ‌های ترند بگذارید و سپس از آن‌ها استفاده کنید.
پس از اینکه به این سوالات پاسخ دادید، مسیر خود را مشخص‌تر خواهید دید. بنابراین شروع به نوشتن مسیر راه و روش‌های اجرای استراتژی خود کنید. مهم‌ترین اصل در این راه، تولید محتوایی با کیفیت و جدید است. این اصل مهم را به یاد داشته باشید که این محتوا علاوه بر جذب مخاطب، نرخ تعامل پیج را هم بالا می‌برد.

۴٫ کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ

قطعا هدف شما برای استفاده از کمپین اینستاگرام دیده شدن است. بنابراین باید این کار را به اهل آن بسپارید. روش مناسب برای داشتن بیننده بیشتر و طی کردن مسیر تا رسیدن به هدف، استفاده از افراد تاثیرگذار یا اینفلوئنسرها است. این افراد می‌توانند بلاگرها، وبلاگ‌نویسان، افراد معروف و مرتبط با کار و تجارت شما باشند.
استفاده از این افراد هزینه دارد. این هزینه برای فردی با چند صد هزار فالوور تفاوت زیادی با یک بلاگر با چند میلیون فالوور دارد. باید بتوانید با این افراد به درستی مذاکره کنید و به نتیجه مطلوب برسید. اما افرادی هم هستند که با توجه به کیفیت کار و علاقه‌ای که به پیشرفت سایرین دارند، به صورت رایگان یا با هزینه کم تبلیغات را انجام می‌دهند. باید بدانید که فرد تاثیرگذار حوزه کاری شما چه کسی است.

۵٫ برنامه‌ریزی و زمانبندی برای انتشار پست

بهتر است زمان‌بندی ارسال پست‌ها را از قبل انجام دهید و حتی یک تقویم محتوایی داشته باشید. از برنامه‌های ارسال خودکار پست استفاده کنید تا در زمان آزاد خود به تعامل با کاربران بپردازید. در این صورت جذب مخاطب بهتری خواهید داشت. به طور مثال تصاویر را آماده کنید، کپشن‌ها را به صورت آماده در جایی بنویسید و از برنامه‌های ارسال خودکار برای انتشار آن‌ها بهره ببرید.

نحوه ایجاد کمپین در اینستاگرام rivand

کمپین اینستاگرام : انواع کمپین‌های بازاریابی در اینستاگرام

کمپین‌های بازاریابی متعددی وجود دارند. هر یک از این کمپین‌ها هدفی خاص را در بر می‌گیرند و مشخص است که به نحوی متفاوت اجرا می‌شوند. فعالیت‌هایی که در هر یک انجام می‌شود نیز متفاوت است. در ادامه انواع کمپین های اینستاگرامی را معرفی می‌کنیم. می‌توانید با توجه به نیاز و هدفی که دارید از هر یک از این موارد که خواستید استفاده نمایید.

۱٫ کمپین‌های آگاهی از برند (Brand Awareness)

همانطور که مشخص است، چنین کمپینی روی معرفی برند، شرکت و … تمرکز دارد. در این گونه موارد برندها قصد دارند خود را به مخاطبان جدید بشناسانند یا از برند جدید خود رونمایی کنند. استفاده از خلاقیت، نمایش ویژگی‌های منحصربه‌فرد برند و … در این نوع کمپین مهم است. باید مخاطبین را درگیر تفاوت‌ها و جذابیت‌های برند جدیدتان کنید.
آمار نشان می‌دهد که نزدیک به ۸۰ درصد کاربران معمولا یکی دو تا برند و شرکت را فالو کرده‌اند و حتی به دنبال برندهای نو و تازه هم هستند. همچنین تجربه نشان داده‌است که معمولا کاربران از دنبال کردن محتوای جدید و جذاب لذت می‌برند و معمولا اگر یک پست جذاب ببینند، شروع به دنبال کردن پیج خواهند کرد. بنابراین قدرت انتشار محتوای ارزشمند و جالب را دست کم نگیرید. مطمئن باشید که تولید و انتشار چنین محتوایی ارزش نتایج پس از آن را دارد.

کمپین های اینستاگرامی | کمپین اینستاگرام ریوند

۲٫ کمپین حامی ارزش‌ها همراه با مسئولیت اجتماعی

همانطور که آمار نشان می‌دهد و همه نیز تجربه کرده‌ایم، تعداد کاربران جوان و کم سن و سال در انستاگرام واقعا زیاد است. درست است که این افراد به دنبال سرگرمی، خرید و … هستند؛ اما مطمئنا به ارزش‌ها و اخلاقیات نیز اهمیت می‌دهند. بنابراین حفظ ارزش‌ها، مسئولیت‌های اجتماعی و توجه به اخلاقیات، می‌تواند برای مشتریان جذاب باشد. معمولا می‌توان توجه به ارزش‌های مهم را با راه اندازی کمپین اینستاگرام ارزشی نمایش داد.
به طور مثال استفاده از بنیادهای خیریه، افراد نیکوکار و … مناسب است. این مورد باعث می‌شود که افرادی که دارای چنین مشغولیت‌هایی هستند جذب شوند و اعتمادشان نیز جلب شود. مردم کشور ایران افرادی نیکوکار و خیر هستند و به این موضوعات علاقه زیادی نشان می‌دهند. بنابراین می‌توان از این مورد برای اثربخشی بیشتر کمپین استفاده کرد. البته باید در برگزاری کمپین صداقت داشته باشید و ریاکاری، فریب و دروغ در آن سهمی نداشته باشد.

۳٫ کمپین‌های تبلیغاتی به منزله فروش

یکی از پرکاربردترین روش‌ها، تبلیغات است. در این مواقع می‌توان کدهای تخفیف در نظر گرفت و با استفاده از آن‌ها مخاطبین را به خرید بیشتر ترغیب کرد. حتی می‌توان خرید را به طور مستقیم از برنامه اینستا انجام داد. البته فعلا این امکان در ایران وجود ندارد یا بسیار سخت است. سعی کنید پیشنهادی وسوسه‌ بر انگیز داشته باشید تا افراد به خرید بیشتر ترغیب شوند.
می‌توانید از مناسبت‌ها، اعیاد و تعطیلات برای راه‌اندازی چنین کمپینی استفاده کنید و فروش خود را افزایش دهید. این روش‌ها برای فروش محصولات قدیمی که باقی مانده‌است عالی به نظر می‌رسد. همچنین اگر قصد پیش فروش یک محصول خاص را دارید، از این روش بهره بگیرید. معمولا مشتریان به خاطر مدت زمان محدود و پیشنهاد تخفیف سریعا اقدام به خرید می‌کنند. این نوع کمپین اینستاگرام واقعا نتیجه‌بخش است.

۴٫ کمپین‌های رقابتی

هم‌اکنون کمپین‌های رقابتی بسیار معروف و مورد توجه هستند. در این گونه موارد کاربران به شدت درگیر می‌شوند و هدف از کمپین هم همین است. وضع قوانین خاص مانند تگ کردن دوستان، لایک، کامنت و … در اینگونه کمپین‌ها انجام می‌شود. می‌توانید از آن‌ها بخواهید فرمی خاص را پر کنند یا ایمیل خود را وارد نمایند و با این کارها مخاطبین خود را بیشتر و بیشتر کنید.

۵٫ کمپین اینستاگرام شامل عرضه محصولات

ممکن است بخواهید محصول خاصی که جدیدا لانچ کرده‌اید را عرضه کنید. در این صورت یک کمپین عرضه محصول می‌تواند راهکاری عالی برای فروش بیشتر باشد. می‌توانید از روش‌های جالب و جذاب برای رونمایی محصول جدید استفاده کنید و مخاطبین را هیجان‌زده کنید. مانند موزیک ویدیو رونمایی از پلت آرایشی جدید لیدی گاگا که از صدف بیوتی نیز به عنوان یکی از میکاپ آرتیست‌ها استفاده کرده بود. در این موارد می‌توان با روش‌های مختلف مزایا و ویژگی‌های محصول جدید را عنوان کرد و مخاطب را حسابی شگفت‌زده کرد.

۶٫ کمپین شامل محتوای تولیدی توسط کاربر (UGC)

کمپین‌های دیگری هم هستند که اکثر محتوای آن‌ها توسط کاربران و دنبال‌کنندگان تولید می‌شود. به طور مثال از کاربران درخواست می‌شود که از محصول موردنظر استفاده کنند و در عین حال تصویر یا ویدیویی هم ثبت کنند. سپس این عکس یا فیلم را در صفحه خود به اشتراک بگذارند و با استفاده از هشتگ خاص برند یا محصول، در مسابقه شرکت کنند.
اهداف برندها از برگزاری چنین کمپینی متفاوت است. اما معمولا می‌خواهند که مشتری به انجام یک کار به خصوص راضی شود. در اینگونه کمپین‌ها باید حتما یک زمان خاص در نظر گرفته شود. زیرا ممکن است کاربران کار را به تعویق بیندازند و نتیجه دلخواه برند به دست نیاید.

کمپین‌ اینستاگرام : چند مورد کمپین معروف و مهم

• برند هوس لب

برند لوازم آرایشی هوس لب که متعلق به خواننده معروف لیدی گاکا است، به تازگی از پلت سایه چشم خود به نام #stupidlove رونمایی کرده‌است. این رونمایی با استفاده از چند میکاپ آرتیست از جمله صدف بیوتی انجام شد و موزیک ویدیوی آن بارها در صفحات اجتماعی وایرال شده‌است.

کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ | کمپین اینستاگرام ریوند

• کمپین هشتگ مدیا و علی صبوری

این دو برند اینستاگرامی همراه هم کمپین‌های گوناگونی برگزار کرده‌اند و در قبال جوایز ارزنده و مهیج از کاربران خواسته‌اند که تعدادی صفحه اسپانسراها را فالو کنند. قرعه‌کشی جوایز در لایو انجام می‌شود و برندگان نیز اعلام می‌شود.

به طور کلی استفاده از موارد مهمی مانند اینفلوئنسرها، آگاهی در مورد برند و داشتن ثبات اجتماعی در برگزاری یک کمپین اینستاگرام موفقیت آمیز تاثیر زیادی دارد.

نمونه کمپین های موفق اینستاگرام

۱٫ کمپین اینستاگرام فروشگاه UPS

فروشگاه UPS خدمات جالبی ارائه می‌دهد. این فروشگاه ارسال هدایا را بر عهده می‌گیرد و آن‌ها را برای افراد موردنظر شما می‌فرستد. در کنار این کار، فروشگاه UPS اقدام به معرفی بیزنس‌های مختلف نیز کرده‌است. این کمپین بدین صورت بوده‌است که بیزنس‌های کوچک دیگر با استفاده از هشتگ #TheUPSStoreCustomer تصاویری مرتبط با کار خود منتشر می‌کرده‌اند و پیج UPS نیز آن‌ها را در صفحه خود قرار می‌داده‌است. این روش که به UGC معروف است، برای مخاطبین نیز جذابیت دارد.

۲٫ کمپین Aerie

Aerie یک شرکت تولید لباس‌های زنانه است. این شرکت از هشتگ #AerieReal استفاده کرده‌است و کمپینی باقدرت و در عین حال ساده ترتیب داده‌است. این شرکت در تصاویر منتشر شده خود از دستکاری‌های فتوشاپی و روتوش استفاده نمی‌کرد و بدین صورت اعتماد مشتریان را جلب می‌نمود.

همچنین درخواست از کاربران برای ارسال تصاویر دستکاری نشده خود با لباسی خاص، افراد زیادی را به همکاری با این برند جذب کرد. علاوه بر این، شرکت Aerie اعلام کرد که به ازای هر تصویری که به اشتراک گذاشته شود، ۱ دلار به یک انجمن خیریه اهدا می‌کند. این کار باعث اعتماد بیشتر و جذابیت کمپین هم می‌شود. ترکیب کمپین با مسائل اجتماعی، خیریه‌ها و UGC، باعث همکاری بیشتر افراد خواهد شد.

۵٫ کمپین اینستاگرام IBM

حتی غول نرم‌افزار، شرکت IBM هم از روش UGC استفاده کرده‌است. در این کمپین که بسیار ساده ولی کارآمد برگزار شد، سعی بر آن بود که فضای شرکت نمایش داده شود و مردم با این غول دنیای فناوری آشنا شوند. دیدن فضای صمیمی، کارمندان و اعضای شرکت، روش‌های انجام فعالیت‌ها و … برای کاربران اینستاگرام جذاب بود. این مورد برای زمانی که دیگر محصولات جذابیتی برای مشتریان ندارند مفید است.

۶٫ کمپین Netflix

طبیعتا این سرویس معروف و محبوب پخش فیلم و سریال را می‌شناسید. حتی این سرویس جهانی هم از روش UGC استفاده کرده‌است. هدف از ایجاد این کمپین، آگاهی در مورد فیلم‌های جدید دنیا و استفاده از هشتگ‌های مرتبط با فیلم‌ها بود. در واقع این روش جزو استراتژی‌های نت‌فلیکس است که از آن طریق اطلاع‌رسانی خود را انجام می‌دهد.

۷٫ کمپین اینستاگرام Hootsuite

آموزش کار با برنامه معروف و کاربردی Hootsuite با استفاده از برگزاری یک کمپین و هشتگ #HootsuiteLife انجام شد. معمولا Hootsuite قصد دارد افراد مستعد را جذب کند و از آن‌ها برای کار و فعالیت استفاده کند. استفاده از این هشتگ به منظور اشتراک گذاشتن فعالیت روزانه کارمندان با سایر کاربران دنیا می‌باشد. همچنین یک کمپین با هشتگ #LifeofOwly ایجاد شد. در این کمپین از جغدهایی که نماد خوش شانسی هستند استفاده شد.

۸٫ کمپین Starbucks

این کمپین هر سال در ماه دسامبر اتفاق می‌افتد. کمپین Starbucks از هشتگ #RedCupContest استفاده می‌کند و تصاویری از نوشیدنی مخصوصی را منتشر می‌کند. این کمپین قصد دارد مشتریان تصاویری با لیوان‌های قهوه استارباکس منتشر کنند و از هشتگ نیز استفاده کنند. این کمپین نیز جوایزی در نظر می‌گیرد و با این کار افراد را به این کار جذب می‌کند. این کمپین چند هدف خود را تیک می‌زند. به طور مثال علاوه بر معرفی بیشتر محصولات خود، فروش بیشتری را تجربه کرد. بنابراین استفاده از جایزه می‌تواند کمپینی موفق تشکیل دهد.

۹٫ کمپین اینستاگرام Adobe

یکی دیگر از کمپین‌های موفق، کمپین کمپانی نرم‌افزاری Adobe بوده‌است. این کمپین با هشتگ #Adobe_Perspective ایجاد شد و از طرح‌های جذاب و جدید هنرمندان استفاده کرده‌است. این طراحی‌ها که با نرم‌افزار این شرکت ایجاد شده‌اند، ابعادی کاری و عملی داشته‌است. همچنین کمپینی دیگر با هشتگ #Adobe_InColor ایجاد شده بود که از استعدادهای کاربران و مصرف‌کنندگان این برنامه استفاده می‌کرد. این نوع کمپین‌ها نتایج عالی دارد و ابعاد کاری و حرفه‌ای محصولاتتان را افزایش می‌دهد.

۳٫ کمپین اینستاگرام Buffer

همانطور که می‌دانید برنامه Buffer یکی از ابزارهای مفید و کاربردی برای کار با اینستاگرام است. این برنامه یک کمپین برگزار کرد که در آن از هشتگ #BufferCommunity استفاده می‌کرد. هدف این کمپین آن بود که تصاویر افرادی که از این برنامه استفاده می‌کنند را منتشر کند. البته هدف از این کمپین تبلیغات اینستاگرام نبود و قرار نبوده‌است که به ابزار بافر به طور صریح اشاره شود.
همین مورد باعث تاثیرگذاری بیشتر کمپین شده‌است. از آنجایی که هر فرد می‌تواند از ابزار بافر استفاده کند، این کمپین هم به همین موضوع اشاره داشت. نکته مهمی که در اینجا مطرح می‌شود این است که سعی کنید برند خود را قوی‌تر کنید. برند باید چنان قدرت داشته باشد که کاربران و مصرف‌کنندگان را ترغیب به اشتراک‌گذاری محصولات شما کند. محصول عالی برند می‌تواند شکل‌دهی یک کمپین را راحت‌تر کند.

۴٫ کمپین Wayfair

یکی دیگر از کمپین‌های UGC مربوط به فروشگاه Wayfair بود که به عرضه لوازم خانه می‌پرداخت. این کمپین بدین صورت بود که کاربران می‌بایست تصاویری از لوازم منزل خود که از این فروشگاه خرید کرده بودند را با استفاده از هشتگ #WayfairAtHome منتشر می‌کردند. همچنین از لینک خرید آنلاین این مغازه برای جذب بیشتر مشتری استفاده می‌شد. این کار باعث اعتماد افراد جدید به فروشگاه می‌شد؛ زیرا مصرف‌کنندگان چنین کاری را انجام داده بودند.
همچنین افرادی که به طراحی و دکوراسیون منزل علاقه داشتند را جذب می‌کرد. یکی دیگر از کمپین‌های فوق‌العاده جالب این فروشگاه، ایجاد دکوراسیون‌های جدید برای استفاده راحت‌تر حیوان خانگی افراد با استفاده از هشتگ #WayfairPetSquad بود. استفاده از روش UGC برای افزایش کاربر و اعتماد بیشتر توصیه می‌شود. این روش می‌تواند به موفقیت برندتان کمک زیادی کند.

۱۰٫ کمپین BMW

شرکت خودروسازی عظیم BMW نیز کمپینی موفق ایجاد کرده‌است. این کمپین که از هشتگ #BMWRepost استفاده می‌کرد، درخواست انتشار تصاویر با خودروهای BMW را داشت. مطمئنا رضایت مشتریان برای شرکت BMW اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل از این کمپین برای نمایش رضایت کاربران در سرتاسر دنیا استفاده می‌کند. همچنین همکاری کاربران با این کمپین نشان‌دهنده وفاداری مشتریان است و ارزش کمپانی را در نظر سایر کاربران بیشتر می‌کند.

جمع‌بندی

استفاده از کمپین‌ اینستاگرام به موفقیت بیشتر برند کمک زیادی می‌کند. سعی کنید از این روش‌ها استفاده کنید و بیزنس خود را گسترش دهید. راه اندازی کمپین در اینستاگرام واقعا موثر است. زیرا کاربران را به فعالیت وامیدارد و برند را معروف‌تر می‌کند. همچنین باعث می‌شود که بسیاری از ارزش‌های جامعه یادآوری شوند. پیشنهاد می‌کنیم از این کمپین‌ها به صورت ترکیبی استفاده کنید تا شانس موفقیتتان بیشتر شود.
در این مقاله با نحوه ایجاد کمپین در اینستاگرام آشنا شدید. امیدواریم از این مقاله و روش‌های آن برای آموزش ساخت کمپین در اینستاگرام راضی بوده باشید. اگر تجربه‌ای در این مورد دارید با من و سایر دوستان در سایت ریوند به اشتراک بگذارید.

تماس با ما

برای مشاوره در زمینه های طراحی سایت, بازاریابی شبکه اجتماعی, ریپورتاژ و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برای مشاوره با ما در تماس باشید

۰۲۱۷۷۱۶۷۲۹۸

دسته‌ها
اخرین نوشته‌ها
برچسب‌ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند

ما یک تیم از علاقمندان به دنیای بازاریابی دیجیتال هستیم. از برنامه نویسان علاقمند به کدنویسی تا تدوینگر استراتژیک و گرافیست خلاق و نویسنده ماهر. ما در ریوند همه با هم همکاری میکنیم و با هم رشد میکنیم. این فرهنگ ریوند هست و عاشقش هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید