زمانبندی و ارسال خودکار پست در اینستاگرام

ارسال پست در اینستاگرام اصلی‌ترین بخش فعالیت در این شبکه جهانی محسوب می‌شود. تعداد افرادی که از این شبکه برای رونق کسب و کار خود استفاده می‌کنند بسیار زیاد است. برخی محصولات و خدمات خود را در معرض دید میلیون‌ها کاربر قرار می‌دهند. برخی نیز از این پلتفرم برای دیده شدن و تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر استفاده می‌کنند. چرا باید از برنامه‌ریزی و ارسال خودکار پست در اینستاگرام استفاده کنیم؟

زمانبندی و ارسال پست خودکار در اینستاگرام

به دلایل مختلفی ممکن است افراد نتوانند به صورت مداوم در این شبکه فعالیت کنند. مسافرت، مشاغل دوم و سوم و … برخی از این علت‌ها هستند. اینجا است که اهمیت زمانبندی پست در اینستاگرام و ارسال پست خودکار در اینستاگرام مشخص می‌شود. همچنین ممکن است فردی چندین صفحه مختلف را مدیریت کند. بنابراین باید فکری برای مدیریت آن‌ها بکند. حتی می‌توانید از گزینه استخدام ادمین پیج اینستاگرام هم استفاده نمایید.

با استفاده از برنامه‌های ارسال پست اتوماتیک اینستاگرام می‌توان به راحتی صفحات مختلف را مدیریت کرد و پست‌ها را طبق زمان‌بندی‌های مشخص ارسال نمود. البته یک راه دیگر مانند ربات پست گذار اینستاگرام رایگان هم وجود دارد. به طور مثال ربات پست خودکار اینستاگرام به نام nextpost بسیار مفید است. اما معمولا حرفه‌ای‌ها از ابزارها و اپلیکیشن‌های دیگری استفاده می‌کنند. با من همراه باشید تا چند مورد از این اپلیکیشن‌های مفید و کاربردی برای ارسال خودکار پست اینستاگرام را بشناسیم.

چگونه می‌توان پست زمان‌بندی شده در اینستاگرام ارسال کرد؟

سوال اینجا است که چگونه می‌توان پست‌ها را زمان‌بندی کرد و آن‌ها را برای ارسال برنامه‌ریزی کرد؟ ما به روزترین اطلاعات را درباره بهترین ساعت پست گذاشتن در اینستاگرام در اختیارتان قرار می‌دهیم. برنامه‌های مختلفی در این باره وجود دارد. می‌توان از این اپلیکیشن‌ها استفاده کرد و چندین صفحه را مدیریت نمود. با استفاده از ابزارهای این حوزه، پست گذاشتن در زمان‌هایی که نمی‌توان همزمان چند کار را مدیریت کرد، امکان‌پذیر می‌شود. ارسال خودکار پست در اینستاگرام مزایای زیادی دارد. می‌توان به آپدیت بودن همیشگی صفحه اینستاگرام، راحتی افراد پر مشغله، افزایش فالور، استفاده بهینه از وقت و … اشاره کرد.

اگه دنبال افزایش فالووری کلیک کن

 

معرفی چند ابزار برای ارسال پست زمانبندی در اینستاگرام

۱- نحوه ارسال پست با ابزار Buffer

Buffer یکی از ابزارهای برنامه ریزی ارسال پست در اینستاگرام است. این برنامه بسیار پرطرفدار است و در کل دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. نسخه‌های وب، اندروید و ios این برنامه موجود است و این موضوع دسترسی را راحت‌تر می‌کند.

علاوه بر اینستاگرام، می‌توان از این برنامه در سایر شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، تویتتر و … نیز استفاده کرد. آموزش توییتر را در این مقاله بخوانید. می‌توان از Buffer برای زمان‌بندی جداگانه برای حساب‌های کاربری در هر یک از شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد. در ادامه کار با این برنامه را آموزش می‌دهیم.

باید ابتدا به سایت buffer.com بروید. سپس گزینه Get started now را انتخاب کنید. در مرحله بعدی صفحه‌ای را می‌بینید که باید روی گزینه Publish کلیک کنید. سه گزینه دیگر مشاهده می‌کنید که با توجه به انتخاب و ترجیح خودتان، روی یک مورد کلیک می‌کنید.

ارسال پست در اینستاگرام

مرحله بعدی وارد شدن به برنامه است که وارد صفحه‌ account set up می‌شوید. ایمیل و پسورد انتخابی خود را وارد کنید. سپس گزینه sign up را بزنید. سپس باید به سوالات شخصی درباره خودتان و کسب و کار اینستاگرامی خود جواب بدهید. بعد از آن صفحه‌ای باز می‌شود که connect your social accounts را نشان می‌دهد.

برنامه ریزی ارسال پست در اینستاگرام

روی آن بزنید و صفحات مورد نظر خود را ببینید. گزینه موردنظر را انتخاب کنید و وارد اینستاگرام شوید. یوزر و پسورد خود را وارد کنید. سپس گزینه I’ve enabled Push Notifications را انتخاب کنید. پیامی مبنی بر موفقیت شما در ساخت اکانت دریافت می‌کنید. پس از این مرحله به داشبورد مدیریت حساب اینستاگرام خود دسترسی خواهید داشت.

زمانبندی پست در اینستاگرام

ربات پست گذار اینستاگرام رایگان

 

از گزینه Go to dashboard استفاده کنید. می‌توان از این اپلیکیشن برای ساخت تقویم محتوایی اینستاگرام، برنامه‌ریزی روزانه، هفتگی و ماهیانه استفاده کرد. می‌توانید برای چند روز از قابلیت رایگان این برنامه بهره ببرید. بعد از این مدت باید هزینه‌ای برای استفاده از آن بپردازید.

۲- نحوه ارسال پست با ابزار Tailwind

ابزار Tailwind، یکی دیگر از برنامه‌هایی است که می‌توان ارسال خودکار پست اینستاگرام را با آن مدیریت کرد. این برنامه پست گذاشتن در اینستاگرام، قابلیت پست‌گذاری به صورت کاملا خودکار را دارد. با آموزش این برنامه با ما همراه باشید. گفتنی است که می‌‌توانید از وب‌سایت این برنامه یا اپلیکیشن آن استفاده کنید.

در ابتدا وارد سایت tailwindapp بشوید. سپس روی signup with instagram بزنید و وارد صفحه ورود اینستاگرام شوید. با وارد کردن یوزر و پسورد اینستاگرام وارد برنامه می‌شوید. سپس صفحه‌ایی را مشاهده می‌کنید که گزینه Authorize در آن نمایش داده شده‌است. روی آن بزنید و سپس dashboard را انتخاب کنید.

آموزش tailwindapp

می‌توانید در این قسمت پست موردنظر و زمان دقیق انتشار شامل روز و ساعت را مشخص ‌کنید. اگر مایل باشید شماره موبایل خود را وارد کنید و لینک دانلود برنامه را دریافت کنید.

۳- نحوه ارسال پست با ابزار postfity

postfity، یکی دیگر از برنامه‌های ارسال پست اتوماتیک در اینستاگرام است. کار با این برنامه واقعا ساده است و مدیریت صفحات اینستاگرامی شما را لذت‌بخش می‌کند. این برنامه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. به طور مثال می‌توان چندین حساب مختلف را مدیریت کرد و به طور همزمان در چند اکانت مختلف پست‌های مختلفی انتشار داد. امکان نصب این برنامه در موبایل نیز وجود دارد.
برای استفاده از برنامه postfity به سایت postfity.com بروید. سپس گزینه Start scheduling for free را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید. در صفحه‌ باز شده یک ایمیل و پسورد وارد کنید. در مرحله بعدی دو گزینه می‌بینید. آن‌ها را تیک بزنید و save را انتخاب کنید.
سپس وارد صفحه داشبورد می‌شوید و باید گزینه connect account را انتخاب کنید. صفحه‌ای باز می‌شود که باید اینستاگرام را در بین گزینه‌ها انتخاب کنید. وارد اکانت اینستاگرام خود بشوید و پس از انتخاب عکس، متن و ساخت پست، زمان دقیق انتشار آن را مشخص کنید.

کار با postify ریوند

 

۴- نحوه ارسال پست با ابزار zoho social

ابزار Zoho Social، یکی از برنامه‌های هوشمند برای ارسال پست در اینستاگرام می‌باشد. یکی از مزایای استفاده از این برنامه، بالا بردن بازدید پست‌ها و صفحه اینستاگرام شما است. می‌توان از Zoho Social برای مدیریت برنامه‌های مختلفی مانند فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین و … استفاده کرد.
برای استفاده از این برنامه ارسال خودکار پست در اینستاگرام وارد سایت zoho بشوید. سپس ایمیل و گذرواژه‌ی خود را وارد کنید و روی دکمه SIGN Up FOR FREE کلیک کنید.
در مرحله بعدی باید روی گزینه connect instagram بزنید. بعد از اینکه وارد شدید، یوزر و پسورد خود را وارد کنید و وارد اکانت خود بشوید. در مرحله بعدی باید پست‌های خود را بسازید. بنابراین گزینه new post را انتخاب کنید و با مشخص کردن عکس، متن و زمان دقیق، مدیریت انتشار پست خود را انجام بدهید.

کار با ابزار zoho ریوند

۵- نحوه ارسال پست با ابزار Sendible

Sendible یکی از برنامه‌های محبوب برای ارسال پست در اینستاگرام است. یکی از مزایای این برنامه، امکان تهیه گزارش می‌باشد. می‌توانید گزارشی از شبکه اجتماعی خود داشته باشید. همچنین این برنامه به مدت ۳۰ روز رایگان می‌باشد.
برای استفاده از این ابزار ارسال خودکار پست اینستاگرام، وارد سایت Sendible شوید. سپس گزینه Start your trial را انتخاب کنید. صفحه‌ای باز می‌شود که برای پر کردن آن تنها ۶۰ ثانیه فرصت دارید. باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. سپس Start my free traial را بزنید. پنجره‌ای نمایش داده می‌شود که باید در آن شبکه اجتماعی خود (به طور مثال اینستاگرام) را انتخاب کنید و روی add کلیک کنید . وارد اکانت خود شوید و پس از نمایش خوش‌آمدگویی Sendible، روی save بزنید.

کار با sendible ریوند

برای ایجاد پست، گزینه compose را انتخاب کنید. عکس، ویدیو، متن و … را انتخاب کنید و پیش‌نمایش آن را ببینید. سپس زمان‌بندی پست خود را مشخص کنید. اگر بخواهید پست را به دفعات منتشر کنید، گزینه repeat را فعال می‌کنید.

نهایتا گزینه schedule را انتخاب کنید. می‌توانید پست مشخص شده را در چند پلتفرم منتشر کنید. نکته منفی در مورد این برنامه، در دسترس نبودن برای کاربران در ایران است. باید آی پی خود را تغییر دهید تا بتوانید از این ابزار استفاده کنید.

۶- نحوه ارسال پست با ابزار Hootsuite

hootsuite یکی از نرم‌افزارهای عالی برای ارسال خودکار پست در اینستاگرام است. این برنامه هم مزایای سایر ابزارها را دارد. می‌توان از آن برای مدیریت همزمان یوتیوب، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، توییتر و … استفاده کرد.

برای استفاده از ابزار hootsuite باید در سایت ثبت نام کنید. ثبت نام این برنامه کمابیش همانند مراحل گفته شده در بخش‌های قبل می‌باشد. باید وارد اکانت اینستاگرام خود ب‌شوید. بهتر است که اکانت خود را تبدیل به یک business account بکنید.

با انتخاب عکس، متن و … پست خود را آماده کنید. پس از آن گزینه ارسال جدید را بزنید. امکان منتشر پست خود در سایر پلتفرم‌ها را هم دارید. استفاده از این برنامه به مدت ۳۰ روز رایگان است. سپس از شما درخواست می‌شود که اطلاعات حساب paybal را وارد کنید. بنابراین باید دارای حساب paybal باشید. می‌توانید از روش‌های تغییر آی پی استفاده کنید.

تحولی شگرف در روند کسب‌‌وکار شما

 

۷- نحوه ارسال پست با ابزار Later

ابزار Later، یک برنامه ارسال پست در اینستاگرام است که عموما توسط افراد حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌توان از نسخه رایگان یا پولی آن استفاده کرد. نسخه رایگان اجازه انتشار ۳۰ پست در ماه را به شما می‌دهد. امکان آماده کردن تعداد زیادی رسانه در این برنامه وجود دارد.

همچنین امکان این وجود دارد که تصاویر و پست‌های موردعلاقه خود (از سایر پیج‌ها) را پست کنید. البته باید از حساب‌های موردنظر اجازه گرفته باشید. استفاده از این برنامه و ثبت نام در آن شبیه سایر ابزارها است. البته یک تفاوت در آن وجود دارد. می‌توان در این برنامه پست‌ها را زمان‌بندی کرد. سپس در زمان مشخص‌ شده یک نوتیفیکیشن دریافت می‌کنید. سپس می‌توانید پست خود را منتشر کنید.

در کنار این ابزارهای مفید و کاربردی می‌توان از چند نرم افزار طراحی پست اینستاگرام مانند Layout، Hyperlapse، VSCO و چندین مورد دیگر نیز استفاده کرد. شما می‌توانید  مقاله تخصصی تعرفه طراحی پست و استوری اینستاگرام را مطالعه نمایید و سفارش طراحی پست اینستاگرام خود را در ریوند ثبت نمایید.

در این مقاله با انواع برنامه‌های مدیریت پیج و ارسال پست در اینستاگرام آشنا شدید. از کدام یک از این برنامه‌ها استفاده کرده‌اید ؟ تجربه کار کردن با کدام راحت‌تر بوده‌است ؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر خوانندگان عزیز به اشتراک بگذارید.

تماس با ما

برای مشاوره در زمینه های طراحی سایت, بازاریابی شبکه اجتماعی, ریپورتاژ و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برای مشاوره با ما در تماس باشید

۰۲۱۷۷۱۶۷۲۹۸

دسته‌ها
اخرین نوشته‌ها
برچسب‌ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند

ما یک تیم از علاقمندان به دنیای بازاریابی دیجیتال هستیم. از برنامه نویسان علاقمند به کدنویسی تا تدوینگر استراتژیک و گرافیست خلاق و نویسنده ماهر. ما در ریوند همه با هم همکاری میکنیم و با هم رشد میکنیم. این فرهنگ ریوند هست و عاشقش هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید