افزایش بازدید استوری

افزایش بازدید استوری اینستاگرام، یکی از موارد مهمی است که کاربران این شبکه اجتماعی به دنبال آن هستند. ممکن است برخی بپرسند که اصلا ویو استوری چیست ؟ ویو استوری همان تعداد افرادی هستند که استوری شما را تماشا کرده‌اند. این تعداد تنها برای فرد منتشرکننده استوری نمایش داده می‌شود و سمت چپ و پایین استوری قابل دیدن است.

افزایش بازدید استوری اینستاگرام ریوند

اما این بازدید چه فایده‌ای دارد؟ افزایش بازدید کمک می‌کند که پیج شما، محصولتان و خدماتتان بهتر دیده شود. اگر قوانین گذاشتن استوری را به درستی رعایت کنید، استوری شما در اکسپلور قرار می‌گیرد و همین موضوع بازدید را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. مطمئنا افرادی که از این قابلیت اینستاگرام استفاده می‌کنند، با خود فکر کرده‌اند که چرا بازدید استوریم کم شده ؟ یا چجوری میشه سین استوری رو زیاد کرد ؟
علت کم شدن بازدید استوری می‌تواند متنوع باشد. دیده نشدن استوری‌هایتان، شما را به مرور زمان در آخرین استوری‌ها نمایش داده شده برای کاربر قرار می‌دهد و این موضوع به مرور زمان بدتر خواهد شد. اما چه کنیم که شاهد افزایش بازدید استوری خود باشیم؟ با من در این مقاله همراه باشید تا روش‌های عالی، نتیجه‌بخش و چندین ترفند بازدید استوری را معرفی کنم.

استوری، تعریف داستانی موقت ولی جذاب

استوری، تعریف داستانی موقت ولی جذاب rivand

تجربه نشان می‌دهد که کاربران پس از ورود به برنامه اینستاگرام ابتدا استوری‌ها را مشاهده می‌کنند. بنابراین معمولا استوری بیشتر از پست دیده می‌شود. قبلا افراد تنها از راه‌های زیر می‌توانستند استوری شما را ببینند ولی با وارد شدن استوری به اکسپلور، افزایش بازدید استوری به مقدار زیاد امکان‌پذیر شده‌است.

• تنها فالوورهایتان از طریق فید استوری شما را می‌دیدند.
• هر فردی که وارد پروفایل شما می‌شد، حتی اگر فالوور شما نبود می‌توانست استوری شما را ببینند. (این به شرطی است که صفحه شما عمومی باشد.)
• با مرور هشتگ‌های موردنظر شما را پیدا می‌کردند.
• با مرور موقعیت‌ها شما را پیدا می‌کردند.

اما امروزه می‌توان در بخش جذاب اکسپلور اینستاگرام هم استوری‌ها را مشاهده کرد. اما چه کنیم که استوری ما در اکسپلور وارد شود؟ این موضوع که استوری در اکسپلور نمایش داده می‌شود، به تازگی ایجاد شده‌است. بنابراین نمی‌توان دلیل و سند قطعی برای افزایش بازدید آورد. اما در ادامه بهترین روش‌هایی که برای رسیدن به این هدف وجود دارد را بررسی می‌کنیم.

۱٫ خرید ویو (بازدید) استوری اینستاگرام

خرید ویو (بازدید) استوری اینستاگرام ریوند

بسیاری از افراد به دنبال خرید بازدید هستند و سایت‌های زیادی هم این کار را برایشان انجام می‌دهند. در واقع مشتریان هزینه خاصی را پرداخت می‌کنند و به ازای آن هزینه و متناسب با مقدار پرداخت، از چند صد تا چند هزار بازدید دریافت می‌کنند. همچنین افرادی که مایل باشند می‌توانند از برنامه بازدید استوری استفاده کنند. این برنامه‌ها هم خرید بازدید استوری ایرانی را برای شما انجام می‌دهند.
اما ما پیشنهاد می‌دهیم که روش‌های دیگر را انتخاب کنید. زیرا شما به دنبال فروش محصول یا خدمات خود هستید و صرفا افزایش بازدید تاثیری در مقدار فروش شما نخواهد داشت. البته اگر این خرید بازدید، شامل افراد واقعی با پیج‌های فعال باشد، ممکن است در روند کار شما تاثیر مثبت داشته باشد. بالاخره افرادی هم هستند که از خرید بازدید استوری واقعی نتیجه گرفته باشند. اما به طور کلی روش‌های بعدی برای افزایش ویو توصیه می‌شوند.

با ما در کسب و کار خود بهترین باشید

۲٫ افزایش بازدید استوری رایگان : استفاده از هشتگ (#Hashtag)

افزایش بازدید استوری رایگان استفاده از هشتگ rivand

معمولا برای جستجو در مورد یک موضوع خاص در اینستاگرام، هشتگ آن را سرچ می‌کنیم. از آنجایی که برخی افراد هشتگ‌های خاصی را مورد بررسی قرار می‌دهند، می‌توان از این راه برای افزایش بازدید، چه در پست و چه در استوری استفاده کرد. وقتی فردی یک هشتگ خاص را سرچ می‌کند، تعدادی پست و پروفایل نمایش داده می‌شود.
با زدن روی تصویر پروفایل‌های نمایش داده شده، می‌توان استوری‌هایی که از آن هشتگ استفاده کرده‌اند را مشاهده کرد. بنابراین به این صورت می‌توان بازدید استوری‌های خود را افزایش داد. بهترین راه استفاده از هشتگ‌های ترند است. ترند در اینستاگرام یا توئیتر به معنی موضوعی است که این روزها داغ شده‌است و خیلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور مثال هشتگ‌های #ترامپ یا #Trump مورد استفاده قرار می‌گیرند.
این هشتگ توسط کاربران ایرانی و خارجی در تحلیل‌های سیاسی، چه مضحک و چه جدی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین می‌توان این هشتگ را به عنوان یک ترند معرفی کرد. البته باید در انتخاب هشتگ دقت کرد و متناسب با موضوع استوری خود، هشتگ خود را انتخاب کرد. به هر حال استفاده از هشتگ ترند باعث بازدید استوری انبوه خواهد شد.

۳٫ افزایش بازدید استوری : استفاده از لوکیشن (Location)

استفاده از لوکیشن ریوند

روش دیگری که برای افزایش بازدید استوری مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از موقعیت مکانی است. این روش ساده و کاربردی کمک می‌کند که استوری شما بیشتر دیده شود. به طور مثال فردی موقعیت خاصی را دنبال می‌کند و استوری شما که شامل آن موقعیت مکانی می‌باشد، نمایش داده می‌شود.
البته هشتگ بیشتر از Location به افزایش بازدید کمک می‌کند. زیرا افراد ترجیح می‌دهند استوری‌ها را براساس هشتگ و پست‌ها را براساس موقعیت مکانی دنبال کنند. اما معمولا افرادی که یک پست را بر اساس موقعیت مکانی می‌بینند، به استوری‌های نمایان شده هم توجه می‌کنند.

۴٫ افزایش بازدید استوری : استفاده از منشن (Mention)

همانطور که می‌توان فرد یا افرادی را در پست منشن کرد، این امکان در استوری هم وجود دارد. می‌توانید یک فرد مشهور یا دوستانتان را منشن کنید و با این کار به افزایش بازدید خود کمکی کرده باشید. منشن کردن باید با خلاقیت همراه شود. به طور مثال شما یک ویدیو یا تصویر از یک بازیگر را در استوری ارسال می‌کنید و وی را (در صورت داشتن پیچ در اینستاگرام) منشن می‌کنید. البته روش بهتر این است که از آن برای فروش بیشتر بهره بگیرید.
به طور مثال شما محصولی را فروخته‌اید و شخصی معروف یا با تعداد فالوور بالا آن را خریده‌است. اگر وی را در استوری مربوط به محصولتان منشن کنید، این استوری برای فالوورهای او هم نمایش داده می‌شود. زیرا وی استوری شما را دیده‌است. همین موضوع باعث نمایش استوری شما به مخاطبین وی می‌شود. در صورتی که وی یک پست با تصویر محصول شما منتشر کرده باشد، بازدید و فروش شما بیشتر هم می‌شود. از این روش‌ها برای افزایش فروش محصول خود استفاده کنید.

پکیج کامل کاور هایلایت اینستاگرام با کیفیت عالی

افزایش بازدید استوری : جمع‌بندی

استوری اینستاگرام قابلیتی است که معمولا اکثرا از آن استفاده می‌کنند. ممکن است فردی به مدت طولانی پست نگذارد؛ اما به احتمال زیاد تعدادی استوری در هفته یا ماه منتشر می‌کند. به همین دلیل می‌توان از این قابلیت برای افزایش بازدید و فروش استفاده کرد. در این مقاله روش‌هایی برای افزایش بازدید استوری واقعی ارائه دادیم. از این راه‌ها استفاده کنید و نتیجه عالی آن را مشاهده کنید.
به یاد داشته باشید که داشتن صبر و حوصله بسیار مهم است و یک شبه نمی‌توانید از ۱۰۰ بازدید به ۱۰۰۰ بازدید برسید. حال شما بگویید! آیا معمولا در اینستاگرام استوری می‌گذارید؟ از این قابلیت چه استفاده‌ای می‌برید؟ از کدام یک از روش‌ها برای افزایش سین استوری رایگان استفاده کرده‌اید؟ کدام یک را موثرتر می‌دانید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

تماس با ما

برای مشاوره در زمینه های طراحی سایت, بازاریابی شبکه اجتماعی, ریپورتاژ و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید.

نظر (۱)

  1. مهرداد
    ۱۳۹۹-۰۷-۱۹ پاسخ

    عالی

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برای مشاوره با ما در تماس باشید

۰۲۱۷۷۱۶۷۲۹۸

دسته‌ها
اخرین نوشته‌ها
برچسب‌ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند

ما یک تیم از علاقمندان به دنیای بازاریابی دیجیتال هستیم. از برنامه نویسان علاقمند به کدنویسی تا تدوینگر استراتژیک و گرافیست خلاق و نویسنده ماهر. ما در ریوند همه با هم همکاری میکنیم و با هم رشد میکنیم. این فرهنگ ریوند هست و عاشقش هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید