نکات ساخت و قیمت تیزر تبلیغاتی، معرفی نمونه‌های تیزر تبلیغاتی

صاحبان کسب و کارها همواره به دنبال کشف بهترین راه‌های ساخت تیزر تبلیغاتی در معرفی محصولات و خدمات هستند. امروزه تبلیغات در شکل‌های مختلفی صورت می‌گیرد. با گسترش فناوری، تبلیغات کسب‌و‌کارها در قالبی متفاوت نسبت به گذشته انجام می‌گیرد و تبلیغات بصری در رسانه‌های تصویری جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. به همین دلیل همان‌طور که می‌دانید هر کسب‌و‌کاری برای معرفی حرفه و یا شناساندن محصول خود نیاز به تبلیغات دارد و این امری غیر قابل انکار است. حال سوالی مطرح می‌شود، آیا شما از تاثیر ویدئو مارکتینگ در معرفی و گسترش برند خود آگاه هستید؟ فراموش نکنید هر چقدر هم در زمینه کاری خود حرفه‌ای باشید تا جایی که مردم شما را نشناسند، موفق نخواهید شد.

امروزه نیز تمایل افراد به‌سمت تبلیغات بصری افزایش یافته است. اما تیزر تبلیغاتی چیست و چه ویژگی‌های دارد؟ ساخت تیزر تبلیغاتی به چه صورت است و چگونه تیزر تبلیغاتی برجسته بسازیم؟ برندهای جهانی بر چه اساس تیزر تبلیغاتی می سازند؟ نمونه‌های موفق تیزر تبلیغاتی چه ویژگی‌هایی دارند؟ قیمت‌های ساخت تیزر تبلیغاتی به چه صورت است؟ برای دریافت پاسخ این سوال‌ها با ما همراه باشید.

نمونه تیزر تبلیغاتی rivand

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تیزر تبلیغاتی نوعی آگهی است که قبل از دادن اطلاعات کامل درباره محصولی با برانگیختن حس کنجکاوی بیننده در قالب ویدیو و یا عکس ظاهر می‌شود. تیزر تبلیغاتی خلاصه است و آگاهی زیادی به بیننده نمی‌دهد. زیرا تنها هدفش این است تا زمان معرفی کامل، ذهن بیننده را به خود مشغول کند.

از سوی دیگر ساخت تیزر تبلیغاتی یکی از شاخه های تولید محتوا برای سایت و فضای مجازی جهت رشد حرفه شما می‌باشد. شما با طراحی تیزر تبلیغاتی مناسب می‌توانید اعتماد مخاطبتان را جلب کنید. زیرا در بعضی از موارد مصرف‌کنندگان در مورد خرید محصولات و خدمات در اینترنت دچار شک و تردید می‌شوند. نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات شما بسیار مهم است. شما باید فیلم‌های تبلیغاتی خود را به گونه‌ای طراحی کنید که برای مشتری قابل باور باشد. در واقع این تیزرها به مشتریان اعتماد به نفس خرید آنلاین می‌دهند.

انواع تیزر تبلیغاتی

۱- ساخت مستند شهری

در این نوع از روایت‌ها، مسئله‌ به ساده‌ترین شکل ممکن و در واقعیت بازگو می‌شود. مستند شهری بر فاکتورهای یک شهر از قبیل سیمای شهر، خیابان‌ها، خودروها، فضای سبز، تردد ادم‌ها تاکید دارد. ساخت مستند شهری برای ارائه ویدیو برای جذب گردشگران، سرمایه‌گذاران و معرفی یک شهر کاربرد دارد.

۲- ساخت فیلم صنعتی

از فیلم صنعتی با درنظرگرفتن مهمترین فاکتورها و استانداردها برای تبلیغات کارخانه / فروشگاه / رستوران و غیره استفاده می‌شود. عکس صنعتی، فیلم صنعتی یا فیلم تبلیغاتی یکی از انواع برندسازی در این نوع از تبلیغات است. از فیلم تبلیغاتی و صنعتی برای نمایش تأسیسات صنعتی و مسیر تولید کالا و هم‌چنین نحوۀ نظارت و کنترل کمی و کیفی بهره می‌گیرند. هدف از ساخت چنین فیلمی نشان دادن کیفیت تولید کالا با تاکید بر نکات مثبت هم‌‌چنین آگاهی مخاطب از چگونگی فرآیند تولید می‌باشد.

۳- ساخت تیزر موشن گرافیک

موشن گرافیک در ابتدا در تلویزیون نمایش داده شد. سپس به سایر حیطه ها راه یافت و با هنرهای دیجیتال ترکیب شد. در ابتدا از آن برای متحرک سازی لوگو شبکه‌های تلویزیونی، کمپانی های سینمایی استفاده می شد. کم کم ساخت موشن گرافیک گسترش یافت و برخی از تکنیک‌های فیلم سازی، مثل صداگذاری حرفه‌ای و … نیز به آن وارد شد. تا جایی که امروزه نقش ویژه‌ای در تبلیغات و اطلاع رسانی رسانه‌ای یافته است.

۴- ساخت تیزر شبکه‌های اجتماعی

امروزه شبکه‌های اجتماعی نقشی ارزان‌تر و موفق‌تر از تلویزیون را در بازاریابی بازی می‌کنند. ساخت ویدیو های کوتاه برای شبکه های اجتماعی یکی از موثر ترین روش‌های تبلیغات می‌باشد. هر روز برندها، سازمان‌ها و شرکت‌های بیشتری از اشتراک ویدئو در شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط با مخاطب خود استفاده می‌کنند. آن‌ها با استفاده از این روش با بازار هدف رابطه‌ای صمیمانه برقرار می‌کنند که با ابزارهای تبلیغات سنتی قابل انجام نبود. در واقع اکثر کسب‌و‌کارها برای گسترش خود به دیجیتال مارکتینگ و دنیای مجازی روی آورده‌اند.

ساخت تیزر تبلیغاتی پیج اینستاگرام

باور داشته باشید این یک حقیقت انکارناپذیر است که مخاطب شما از هر قشر و صنفی که باشد در اینستاگرام حضور دارد. سازمان‌ها همواره به دنبال دیده‌شدن حداکثری در اینستاگرام هستند تا زنجیره ارتباطشان با مخاطب را گسترش دهند. زیرا آن‌ها می‌توانند مردم را بسیار بیشتر و کم‌هزینه تر از سایر رسانه‌ها (مانند تلویزیون و رسانه‌های محیطی) تحت تاثیر قرار دهند. اگر بخواهیم در یک جمله بازاریابی مجازی امروزه را خلاصه کنیم، راهی پر پیچ و خم که انتهایی ندارد. توجه داشته باشید در این دنیای بی حد و مرز تبلیغات که همواره در حال پیشرفت است، همیشه اطلاعات خود را به روز نگهدارید تا از رقیبان عقب نمایید. در یک کلام یک این جمله را جدی بگیرید، که آشنایی با اینستاگرام مارکتینگ کلید حل مشکلات شماست.

امروزه اینستاگرام نقش پر رنگی در بازاریابی ایفا می‌کند. زیرا تبلیغات در این بستر می‌تواند با ساخت استوری در اینستاگرام انجام شود. اما این روش یک ضعف دارد و آن‌هم مدت زمان محدود است که با هایلایت کردن قابل جبران است. روش دیگر معرفی محصولات و خدمات در لایو اینستاگرام است که امروزه مورد توجه عموم قرار گرفته است. فیلم‌های اینستاگرامی بین ۳ تا ۶۰ ثانیه قابل ایجاد است. هم‌چنین این فیلم‌ها می‌توانند مستقیما از تلفن همراه شما و یا با انتقال فایل بر روی گوشی شما از یک منبع دیگر آپلود شوند. امروزه این بازدید فیلم‌هاست که می‌تواند ویوی یک پیج را افزایش دهد. زیرا آمار تماشای ویدیو در اینستاگرام به ۸۰% افزایش یافته است. همان‌طور که گفته شد شما می‌توانید نهایت استفاده را از این فیلم‌ها برای تبلیغات خود استفاده کنید اما موفقیت شما در اینستاگرام هرگز با آپلود یک فیلم ساده اتفاق نمیوفتد. اینجاست که اهمیت آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی مطرح می‌شود. هم‌چنین در این زمینه نرم افزار ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام در بازار موجود است اما ما این روش غیر حرفه‌ای را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. زیرا با ساخت تیزر تبلیغاتی از این روش نتیجه‌ی مطلوبی را مشاهده نخواهید کرد. برای اطلاع از لیست قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی با مشاورین ما در تماس باشید.

 

 

۵- تیزر رئال

این نوع از تیزرهای تبلیغاتی با استفاده از عوامل انسانی و بازیگران تهیه می‌شوند که بسته به سناریوی انتخابی می‌تواند برای مخاطب بسیار جذاب باشد.

تیزر تبلیغاتی خوراکی rivand

۶- تیزر انیمیشن

این دسته از تیزرها می‌توانند به صورت یک انیمیشن با ایده پردازی‌های جذاب طراحی شوند. هم‌چنین استفاده از تکنیک موشن گرافیک و جلوه های ویژه و رنگ های جذاب می‌تواند تاثیر تیزر را در گسترش کسب‌وکار شما افزایش دهد.

۷- تیزر رئال انیمیشن

این نوع از تیزرهای تبلیغاتی ترکیبی از دو رئال و انیمیشن هستند. یعنی افراد حقیقی را با تصاویر انیمیشین ترکیب می کنند. از این تیزرها معمولا برای تبلیغ خوراکی یا محصولات آموزشی کودکان و نوجوانان استفاده می‌کنند.

ساخت تیزر تبلیغاتی ریوند

 

نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی

شاید برای شما هم سوال باشد که چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم؟ ساخت تیزر تبلیغاتی باید همراه با خلاقیت از طرفی با حداقل هزینه باشد. تنها یک تیزر تبلیغاتی خلاقانه است که می‌تواند طی مدت زمان کم در فضای مجازی دست به دست شود. هم‌چنین تاثیرگذاری فراوانی در مخاطب داشته باشد و در نهایت محبوبیت محصول شما را افزایش دهد.

شما نمی‌توانید بدون داشتن مهارت و تخصص درزمینه ساخت تیزر تبلیغاتی این‌کار را انجام دهید. امروزه بازار تیزر تبلیغاتی به‌شدت داغ است. چه بسیار افرادی که با صرف هزینه‌های هنگفت در این راه به نتیجه دلخواه خود نرسیده‌اند. این مژده را به شما می‌دهیم که ما در ریوند این‌کار با حداقل هزینه برای شما انجام می‌دهیم. کافیست یک‌بار اطمینان کنید تا مشتری دائم تیم طراحی ما شوید. ما با تحلیل بازار و رقبای شما، ایده‌های به‌روز و مناسبی را برای انجام تبلیغات شما ارائه می‌دهیم. برای سفارش تبلیغات در ابتدا می‌توانید به‌صورت رایگان از ما مشاوره دریافت کنید. از این طریق از قیمت تعرفه تبلیغات نیز مطلع خواهید شد.

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی

ریوند با استفاده از دانش تبلیغات به‌روز و تجهیزات جدید در ساخت تیزر و برنامه‌ریزی تبلیغاتی، در رقابتی سخت با برندهای روز دنیا شما را همراهی می‌کند. در واقع معرفی محصول یا خدمات برای اثربخشی بیشتر و کاربردی‌تر بودن برای مخاطب، می‌تواند در قالب داستانی، طنز و مفاهیم انگیزشی باشد تا مخاطب بارها و بارها با همان هیجان اولیه به دیدن آن بنشیند. قالب ساخت تیزر معمولا متناسب با نوع کسب و کار و مخاطب آن انتخاب می‌شود. مثلا اگر مخاطب گروه کودک و نوجوان باشند قالب طنز همراه با موزیک های شاد مناسب‌تر خواهد بود. به‌طور کلی توجه به نکات زیر در ساخت تیزر تبلیغاتی حائز اهمیت است:

۱- خلاقیت

امروزه بینندگان تیزرها از محتوای تکراری به‌سرعت خسته می‌شوند. حال شما فرض کنید، هزینه‌ی زیادی بابت ساخت یک تیزر پرداخت کرده‌اید که در آن از ایده‌های خلاقانه استفاده نشده است. مواظب باشید گول این افراد را نخورید. شما با این‌کار نه تنها پول خود را دور ریخته‌اید بلکه تا همیشه نسبت به این‌کار بدبین می‌شوید. در صورتی‌که داشتن ایده جدید و ناب یکی از ویژگی‌های یک تیزر تبلیغاتی خلاقانه است که تمرکز طراحان ما در ریوند نیز روی همین موضوع است.

امروزه افراد با حجم زیادی از محتوا در فضای مجازی، تبلیغات تلویزیونی، سطح شهرها و… روبرو هستند. شما باید برای معرفی محصول یا خدمات خود در تیزرتان از محتوایی بهره بگیرید که چه از لحاظ دیداری چه مفهومی برای مخاطب جدید و جذاب باشد. در غیر این صورت اگر بخواهید در این زمینه صرفه‌جویی کنید و از ایده‌های همکاران خود کپی کرده باشید، به نتیجه دلخواه خود دست نخواهید یافت. زیرا تنها کشف زوایای پنهان محصولات در ساخت تیزر می‌تواند مخاطب را به خود جذب کند.

۲- ابهام

ممکن است شما هم پوستر (پولت یه جا نره فکرت هزار جا) از اپلیکیشن تضمین چی را در سطح شهر دیده باشید. اما نکته مهم اینجاست که چرا این تیتر در ذهن من مخاطب نقش بسته است. درست حدس زدید تنها دلیل آن استفاده از ابهام در متن تیزر تبلیغاتی است. شما هم به همین سادگی با استفاده از ایده‌های جدید و پر رمز و راز در خاطر مخاطبان خود باقی بمانید. شاید شما هم مثل من فکر می‌کردید که اگر افراد به‌طور کامل متوجه چیزی نشوند، از آن استقبال نکنند، درصورتی‌که دقیقا عکس این قضیه صادق است. زیرا در این مواقع مخاطب به دیدن چندباره ویدئو ترغیب می‌شود تا از آن سردربیاورد. هدف کلی ساخت تیزر تبلیغاتی جلب توجه مخاطب است. سعی کنید داستان را نیمه تمام رها کنید. یا تیزر‌هایتان را به صورت سریالی تهیه کنید و آن را تک تک منتشر کنید.

تیزر تبلیغاتی اینستاگرام rivand

۳- طرح معما و سوال درباره حرفه خود

اگر بتوانید با طرح سوالات و دریافت پاسخ‌های صحیح قرعه کشی کنید و جوایزی را از محصول خود نیز مدنظر بگیرید، این‌گونه رقابت مردم برای یافتن پاسخ صحیح باعث معرفی بیشتر محصول شما می‌شود. این کار مخاطب را به شناخت محصول مشتاق‌تر می‌کند. امکان به اشتراک‌گذاری لینک سوال یا نتایج پاسخ ها را نیز فراهم کنید تا کاربران بتوانند آن را برای یک‌دیگر بفرستند.

۴- به مدت زمان تیزر توجه کنید

تحقیقات نشان داده است شما تنها ۸ ثانیه برای جذب مخاطب خود فرصت دارید. یعنی اگر در این زمان نتوانید توجه او را جلب کنید از تماشای ادامه تیزر صرف‌نظر می‌کند. پس سعی کنید نکات جالب و مهم کسب‌و‌کار خود را در همان ۸ ثانیه اول بیان کنید و زمان را غنیمت بشمرید.

۵- تاثیر تبلیغ توسط اینفلوئنسرها

اگر تیزر شما در صفحات مجازی پخش شود، مسلما توسط افراد زیادی دیده می‌شود. اما این‌کار چگونه انجام می‌گیرد؟ شما باید فالوورهای زیادی داشته باشید تا بتوانید تاثیر ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام را در گسترش کار خود را لمس کنید. اما اگر تعداد دنبال‌کنندگان شما اندک است، به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله راه‌ های افزایش فالوور را مطالعه نمایید. هم‌چنین می‌توانید به کمک اینفلوئنسرهای اینستاگرام و با پرداخت هزینه تبلیغات تیزر خود را به نمایش عموم بگذارید. اینفلوئنسر ها افراد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی هستند که تعداد زیادی فالوور دارند.

حواستان به تعداد فالوور فیک اینستاگرام بعضی از این افراد باشد. پس در شناخت آن‌ها با دقت عمل کنید. حال بحث هم‌خوانی صفحه اینفلوئنسر مورد نظر با محصول شما مطرح می‌شود. در این رابطه می‌توانید حوزه فعالیت اینفلوئنسر را درنظر بگیرید و مرتبط‌ترین آن‌ها را با محصولتان انتخاب کنید تا در جلب توجه مخاطبان موفق ظاهر شوید.

تیزر تبلیغاتی اینستاگرام ریوند

۶- تبلیغات در همه‌ی ابزارهای رسانه جمعی

در چند سال گذشته اینترنت در تبلیغات حرف اول را می‌زند، این در حالی است که تلویزیون تلاش دارد تا بستر تبلیغاتی خود را ارزشمندتر نشان دهد، اما تیزر‌های تبلیغاتی اینترنتی نشان می‌دهد تلویزیون نتوانسته در این رقابت پیروز شود. با وجود این شرایط به طبع هرچه تعداد بسترهای تبلیغ شما در اینترنت بیشتر باشد، نتیجه‌گیری بهتری در این امر خواهید داشت. در این‌صورت هزینه‌ای که بابت تبلیغات صرف کرده‌اید به مرور با افزایش مشتریانتان جبران خواهد شد. برای دریافت اطلاعات از تعرفه و قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی برند خود می‌توانید با تیم مشاوره ما در تماس باشید. طراحان ما به‌صورت کاملا رایگان شما را در امر تبلیغات راهنمایی می‌کنند تا با کم‌ترین هزینه بیشنرین بازخورد را داشته باشد. فراموش نکنید تنها هدف ما کسب رضایت شماست. کافیست یکبار به ما اطمینان کنید تا مشتری دائم تیم طراحی تیزر تبلیغاتی ما شوید.

اگه دنبال گسترش کسب ‌و‌کارتی کلیک کن

۷- تاثیر عکس را در جلب مخاطب دست‌کم نگیرید

معمول‌ترین نوع تیزر تبلیغاتی ویدئو می‌باشد، اما اگر بتوانید در کنار این‌کار برای معرفی محصول خود از انتشار عکس‌های خلاقانه نیز استفاده کنید، مدت زمان بیشتری در ذهن مخاطبتان خواهید ماند. در این صورت مخاطب برای شناخت محصول شما نیز کنجکاوتر خواهد بود. اگر در این زمینه مهارت ندارید، جای نگرانی نیست. ما علاوه بر ساخت تیزر در زمینه طراحی بنر و عکس از برند شما نیز در خدمتتان هستیم.

عکس تیزر تبلیغاتی ریوند

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی

برای اطلاع از اصول قیمت گذاری و تعرفه تیزرهای تبلیغاتی توجه به نکات زیر ضروریست. در ابتدا برای ساخت یک تیزر برجسته به یک متن تبلیغاتی خوب نیاز دارید. پس شما پیش از هر کاری باید به دنبال یک سناریوی قابل قبول باشید. اگر در زمینه علم طراحی متن تبلیغاتی اطلاعاتی ندارید، نگران نباشید ما این ‌کار را برای شما انجام می‌دهیم. سناریو نقش تعیین کننده در هزینه‌های تولید تیزر تبلیغاتی دارد. امروزه به دلیل افزایش تبلیغات غیر واقعی خیلی از افراد از این‌کار واهمه دارند. از آن طرف هم مخاطبان پیام تیزر تبلیغاتی را باور نکرده و به آن اعتماد نمی کنند. زیرا هر متنی نمی‌تواند به نتیجه‌ای که مدنظر شماست منجر شود. ساخت تیزر نیاز به سناریو، شناخت دقیق بازار هدف و بررسی انواع تیزرها در زمینه کاری شما دارد. پس باید توسط افراد متخصص این حوزه با تجهیزات حرفه‌ای ساخته شود.

گاهی اوقات ممکن است شما به یک تیزر جمع و جور و سطحی برای ارائه محصول و خدمات خود و یا تست اولیه تبلیغات نیاز داشته باشید. حتی شرکتی تازه‌کار باشید که توان پرداخت هزینه‌های سنگین تبلیغات را ندارد، اما از طرفی به تاثیر ساخت یک تیزر تبلیغاتی آوافق است. در این شرایط تیم طراحی تخصصی ما پیشنهاد ساخت تیزر تبلیغاتی به صرفه و ارزان را می‌دهد. ساخت این نوع تیزر با استفاده از انیمیشن‌های ساده، موشن گرافیک و تصاویر آرشیوی انجام شده و در کوتاه ترین زمان ممکن بسته به نیاز شما تولید می‌شود. فاکتور‌های زیادی برای مشخص کردن هزینه و تعرفه ساخت یک تیزر تبلیغاتی وجود دارد، مانند تجهیزات تصویربرداری، عوامل، تعداد روز فیلمبرداری و مهمتر از آن سناریو که نقش تعیین کننده در هزینه های تولید فیلم تبلیغاتی دارد. برای دریافت لیست قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی با مشاورین ما در ریوند تماس بگیرید. علاوه بر نکات بالا به ‌طور کلی قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی با توجه به مواردی مشخص می‌شود که در این قسمت به چند نمونه آن اشاره کردیم:

  • جزئیات سفارش: جهت سفارش تیزر پیشنهادی خود و اطلاع از قیمت دقیق ساخت تیزر و زمان تحویل، با تیم مشاوره ما در ریوند تماس بگیرید. هدف ما طراحی تیزر دلخواهتان به تناسب بودجه اختصاص یافته است.

حضور شخصیت‌های خاص و ایا استفاده از آبجکت‌های ویژه: اگر به دنبال ساخت تیزری حرفه‌ای هستید، می‌توانید از افرادی که در این زمینه فعالیت دارند در ساخت تیزر خود کمک بگیرید که شامل هزینه بیشتر می‌شود. در صورت درخواست طراحی آبجکت های خاص (مانند طراحی محصول تولیدی خاص یا کاراکتر شبیه فلان شخصیت و…) هزینه جدا دریافت می گردد.

حضور گوینده حرفه‌ای: گوینده تیزرهای ویژه، کاملا حرفه ای بوده و به طور تخصصی در این حوزه فعالیت می کنند.

کیفیت تیزرها: تیزرها با کیفیت فول اچ دی (۱۰۸۰*۱۹۲۰) ساخته می شود.

زمان پرداخت: هزینه ساخت تیزر در دو مرحله که مرحله اول پیش از شروع کار و مرحله دوم پس از تایید نهایی تیزر توسط مشتری دریافت می‌شود.

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی

ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی صداوسیما و یا دیگر شبکه‌های تلویزیونی، باید با جزئیات زیاد و کیفیت بسیار بالا تولید شوند. ساخت این نوع تیزر تبلیغاتی نیازمند استفاده از تیم تولید باتجربه و حرفه ای می‌باشد. امروزه در این‌کار دست بالای دست بسیار است. به طبع آن اعتماد به این دسته از افراد بیش از پیش دشوار است. بسیاری از شرکت های تبلیغاتی نوظهور، از پرسنل تازه‌کار و کم تجربه استفاده می کنند که باعث بازده پایین تیزر تبلیغاتی و عدم رضایت مشتری می‌شود. پس تنها ابزاری که در این راه به شما کمک می‌کند سابقه کار شرکت‌های تبلیغاتی است. از طرفی دیگر با توجه به قیمت بالای پخش تبلیغات تلویزیونی، برای ساخت تیزر دقت و ظرافت خاصی نیاز است.

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

در دنیای مجازی کاربر برخلاف تلویزیون برای تماشای تیزرهای تبلیغاتی حق انتخاب دارد، یعنی به راحتی می‌تواند تیزر شما را رد کند یا این‌که به‌طور کل از دنبال کردن محتوای شما صرف‌نظر کند. شاید شما تصور کنید رقابت در چنین فضایی بسیار سخت است. توجه داشته باشید همان‌طور که ممکن است مخاطب از تیزر شما استقبال نکند، می‌تواند با بازنشر تیزر تبلیغاتی برایتان درآمدزایی کند. به همین علت است که یک تیزر تبلیغاتی موفق در این فضا، هزاران برابر هزینه‌ی اولیه قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام درآمدزایی می‌کند.

اما ساخت تیزر تبلیغاتی برای پیج اینستاگرام یا تلگرام و یا سایر شبکه های اجتماعی کار ساده ای نیست. مشاورین ما می‌توانند شما را در آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام به‌صورت رایگان راهنمایی کنند. اما اگر وقت و حوصله‌ی انجام این‌کار را ندارید، نگران نباشید. درضمن توجه داشته باشید موفقیت در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی نیاز به ایده پردازی‌های خاص و متناسب با ساختار آن را دارد و الگوی ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی در این زمینه راهکار نخواهد بود. باور داشته باشید امروزه اگر نتوانید خود را در بازار آنلاین بالا بکشید، برای همیشه از دور رقابت حذف خواهید شد.

ما در ریوند همواره در حال آنالیز و تحقیق در این بستر هستیم تا به‌روز ترین طراحی‌ها را برای شما انجام دهیم. در تلاشیم با ارائه نمونه تیزرهای زیبای تبلیغات پیج اینستاگرام اعتماد شما را در این بازار جلب کنیم. این مژده را به شما می‌دهیم که با داشتن خلاق ترین و با تجربه ترین تیم تولید تیزر تبلیغاتی، همواره آماده‌ی همراهی شما در زمینه ساخت و طراحی تیزر خواهیم بود. برای اطلاع از قیمت ساخت تیزر پیج اینستاگرام از تیم تخصصی مشاوره ما به‌صورت رایگان کمک بگیرید.

 

کاربردهای ساخت تیزر تبلیغاتی

  • معرفی محصول جدید
  • بهبود محصولات قبل
  • پخش فیلم های تبلیغاتی در سینماها
  • پخش تیزر تبلیغاتی بین سریال ها
  • پخش تیزر در وب سایت مربوط به حرفه یا سایت‌های تبلیغاتی
  • پخش در جلسات کاری شرکت‌ها
  • پخش در کنفرانس‌ها و مطبوعات

نمونه‌های موفق تیزر تبلیغاتی

۱/ شرکت اپل

 

۲/ شرکت سامسونگ

 

۳/ شرکت کوکاکولا

 

۴/ شرکت بنز

 

۵/ BMW شرکت

 

۶/ شرکت کیا

 

۷/ساعت کارتیر

 

۸/ چیپس دوریتوس

 

۹/ Heinz سس

 

۱۰/ بازی clash of clans

 

تماس با ما

برای مشاوره در زمینه های طراحی سایت, بازاریابی شبکه اجتماعی, ریپورتاژ و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برای مشاوره با ما در تماس باشید

۰۲۱۷۷۱۶۷۲۹۸

دسته‌ها
اخرین نوشته‌ها
برچسب‌ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند

ما یک تیم از علاقمندان به دنیای بازاریابی دیجیتال هستیم. از برنامه نویسان علاقمند به کدنویسی تا تدوینگر استراتژیک و گرافیست خلاق و نویسنده ماهر. ما در ریوند همه با هم همکاری میکنیم و با هم رشد میکنیم. این فرهنگ ریوند هست و عاشقش هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید