تعرفه طراحی پست و استوری اینستاگرام: طراحی پست اینستاگرام

قیمت طراحی پست اینستاگرام ریوند

شاید شما هم عبارت قیمت طراحی پست اینستاگرام را در اینترنت دیده باشید. امروزه افراد با هر سطحی در جامعه دارای حداقل یک اکانت کاربری اینستاگرام هستند. به همین دلیل هر کسب‌و‌کاری می‌‌تواند مخاطب خود را در این فضا داشته باشد. درنتیجه تبلیغات در این بستر با شانس موفقیت بالا همراه است.

طراحی پست و استوری اینستاگرام، موضوعی است که باید برای افزایش فروش آنلاین مورد توجه قرار گیرد. آیا می‌دانید که به چه نوع طراحی برای ساخت پست اینستاگرام نیاز دارید تا بتوانید کاربران پیج خود را افزایش دهید؟

چرا طراحی پست و استوری اینستاگرام در اولویت فعالیت‌ اینستاگرامی قرار دارد؟

آیا به دنبال راهی برای افزایش فالوور هستید؟ آیا همواره فروش بیشتر محصولات و خدمات خود از طریق اینستاگرام برایتان آرزو بوده است؟
وقتی اکانت اینستاگرام شما دارای زمینه کاری مشخصی می‌باشد و در امر تولید محتوا نیز موفق عمل کرده‌اید، اما طراحی جذابی ندارید، کاربران شما به مشتری تبدیل نخواهند شد. برای این‌کار، شما نیاز به طراحی پست اینستاگرام به صورت حرفه‌ای دارید.

زیرا اینستاگرام بر پایه جذابیت‌های ظاهری فعالیت می‌کند و طراحی تخصصی پست و استوری اینستاگرام در جلب نظر فالوورها بسیار موثر است. در واقع پست اینستاگرام ویترین پیج شما می‌باشد و اگر این بخش ظاهری نامناسب و نامرتب داشته باشد، هیچ مشتری به فروشگاه شما وارد نخواهد شد.

خصوصا برای کسب‌وکارهایی مثل تولید و فروش پوشاک، اکسسوری‌های شخصی، خدمات مستقیم به مخاطب، صنایع غذایی، رستوران‌ها و کافه‌دارها، مراکز تفریحی، وب سایت‌های خدماتی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، انتشار اخبار و موارد مشابه تبلیغات می‌تواند باعث افزایش فروش شود.

قالب اینستاگرام

قیمت طراحی قالب اینستاگرام ریوند

قالب اینستاگرام یک طرح گرافیکی است که به محتوای شما در قسمت پست نظم خاصی می‌دهد. اگر می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان بیشترین بازدهی را از طریق فعالیت در پیج اینستاگرام خود داشته باشید، می‌توانید از قالب‌های آماده پست و استوری اینستاگرام استفاده کنید. با این‌کار تمام محتوای شما در یک قالب مشخص که متناسب با حوزه کاری‌تان طراحی شده است، منتشر خواهد شد. در واقع شما با انتشار محتوا در این چهارچوب گامی بزرگ بسوی برندسازی شخصی در اینستاگرام برمی‌دارید.

تمام تلاش ما این است که در کار طراحی و تعیین قیمت هر پست اینستاگرام منصفانه عمل کنیم تا قدرت خرید از شما سلب نشود. قالب‌های آماده‌ای که وجود دارد، معمولا براساس یک موضوع خاص طراحی شده اند. بهتر است قالب انتخابی با تم رنگی و زمینه فعالیت پیج شما سازگار باشد.

قالب پست اینستاگرام

قالب‌های پست اینستاگرام معمولا دارای نوار بالایی و پایینی (هدر و فوتر) هستند که در این نوارها، لوگو، شماره تماس و دیگر اطلاعات درخواستی شما به صورت ثابت و همیشگی درج می‌شوند. به دلیل وجود شماره و اطلاعات تماس در همه پست‌ها بیننده می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند.

این سبک از قالب‌ها برای پیج‌های فروشگاهی، همکاری در فروش، بازاریابی و مارکتینگ مناسب است، زیرا باعث ایجاد یک هماهنگی و زیبایی کلی در پیج شما می‌شود.

قالب پست اینستاگرام به‌صورت تخصصی براساس رنگ بندی برند، لوگو و محصولات شما طراحی می‌شود. شما با این‌کار به مخاطبین کمک می‌کنید که تصویری جذاب و به یادماندنی از کسب‌و‌کارتان در ذهن داشته باشند و بیشتر در دید عموم قرار بگیرید. برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت پست اینستاگرام و مشاوره با همکاران ما تماس بگیرید.
 

 

قالب استوری اینستاگرام

 

 

بازدید استوری اینستاگرام در اغلب اوقات از پست های پیج شما نیز بیشتر می‌باشد. قالب استوری می‌تواند به صورت بنر ثابت، بنر گیف و بنر موشن طراحی شود. به‌عنوان مثال قالب استوری اینستاگرام برای نشان دادن کارمندان، جلسات، رویدادها و … می‌تواند راهی موثر در آشنایی کاربران ما با شرکت، سازمان، و یا حتی فروشگاه باشد. برای آشنایی بیشتر با قالب استوری اینستاگرام پیشنهاد می‌کنیم مقاله تخصصی ما را در این رابطه مطالعه نمایید.
اما از دلایل استفاده از قالب‌های استوری اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
۱- هر روز بیشتر از ۵۰۰ میلیون کاربر از قابلیت استوری اینستاگرام استفاده می‌کنند.
۲- امروزه درصد زیادی از کسب‌و‌کارها از استوری اینستاگرام برای بازاریابی استفاده می‌کنند که در اکثر موارد باعث ارتباط و تعامل مستقیم با کاربر می‌شود.
۳- از هر ۳ کاربر اینستاگرام یکی از آن‌ها هر روز بخش استوری را چک می‌کند.
به عبارتی شما با انتشار منظم محتوا در بخش استوری بیشتر از پست جلوی چشم خواهید بود و این موفقیت شما را تضمین خواهد کرد.

فروش آنلاینت روز به روز بیشتر میشه با:

انواع پست‌های اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت انتشار عکس، ویدیو و ویدیو عکس را برای ما فراهم آورده است. شما می‌توانید از این گزینه‌ها برای جلب نظر مخاطبان خود استفاده نمایید. استفاده از ترکیب قابلیت‌های موجود است که کاربران را وفادارتر و مشتاق‌تر به پیج نگه‌می‌دارد. اینجاست که بحث تولید محتوای جذاب برای مخاطبان مطرح می‌شود. به همین دلیل باید برای تبلیغ کسب و کارمان برنامه ریزی دقیق داشته باشیم. آیا با راهکارهای مدیریت پیج اینستاگرام آشنایی دارید؟

عکس

شما گاهی باید عکس‌هایی ادیت‌شده و یا طراحی‌شده از محصولات و یا نحوه تهیه و تولیدشان در پیج منتشر کنید. به همین دلیل است که در ازای پرداخت تعرفه طراحی پست اینستاگرام می‌توانید محتوایی خاص و دیدنی برای مخاطبانتان تولید کنید. توجه داشته باشید شما در انتخاب سایز عکس پست اینستاگرام محدودیت دارید.

ویدیو

با توجه به آمار و ارقام، امروزه کاربران اینستاگرام علاقه بیشتری به تماشای ویدیو نسبت به عکس دارند. این مسئله با مقایسه تعداد لایک‌ آن‌ها در هر پیجی مشهود است. پس بازدید ویدیو در بیشتر مواقع بیشتر از عکس‌های پیج شماست، به همین دلیل با پرداخت هزینه طراحی پست اینستاگرام پول خود را دور نمی‌ریزید.

لازم به ذکر است تعرفه طراحی پست ویدیو‌ها به دلیل زمان‌بر بودن بیشتر از تعرفه طراحی پست اینستاگرام در قالب عکس و دیگر شکل‌ها می‌باشد. ساخت کلیپ اینستاگرامی یک مبحث کاملاً متفاوت با طراحی عکس پیج اینستاگرام است. در ادامه در این‌باره توضیحات بیشتری خواهیم داد. اما به‌طور کل اگر به دنبال انتشار محتوایی سودمند برای پیج خود هستید، لازم است نوع ویدیو که شامل تدوین ویدیو یا طراحی موشن گرافیک است را انتخاب نمایید.

ویدیو عکس

گاهی اوقات ممکن است شما به تاثیر انتشار ویدئو روی بازدید پیج خود واقف باشید، اما به دلیل مشکلات مالی قادر به پرداخت هزینه طراحی پست ویدیویی اینستاگرام نباشید. در این مواقع پیشنهاد ما به شما سفارش طراحی پست اینستاگرام به‌صورت ویدیو عکس می‌باشد.

ما برای شما عکس‌هایی طراحی می‌کنیم که به‌صورت متحرک برای کاربران نمایش داده می‌شوند. توجه داشته باشید که این نوع بنر که به آن موشن گرافیک گفته می‌شود، در فرمت فیلم هستند ولی کوتاه‌تر و بصورت صامت (بدون افکت های صدا). مشاهده نمونه‌های موشن گرافیک به شما در ایجاد ایده‌های خلاقانه کمک خواهد کرد. هم‌چنین می‌توانید هزینه ساخت تیزر موشن گرافیک را به شرکت‌های تخصصی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، بپردازید. اگر روی ویدیو عکس زیر کلیک کنید، متوجه خواهید شد مخاطبان تمایل بیشتری به مشاهده این نوع محتوا نسبت به عکس خواهند داشت.

 

عوامل تاثیرگذار بر هزینه طراحی پست اینستاگرام؟

قیمت پست اینستاگرام به تعداد اسلایدهای هر پست، شرکت طراح و تعداد پست‌های درخواستی شما بستگی دارد. در قدم اول برنامه‌ریزی جامع برای طراحی پست اینستاگرام را فراموش نکنید. برای این‌کار باید با راهکارهای مدیریتی پیج اینستاگرام آشنا باشید. بعد از آن تصمیم بگیرید که می‌خواهید هزینه طراحی پست اینستاگرام را به صورت ماهانه، و یا به صورت تکی و چند عددی پرداخت نمایید. به‌طور کل نمی‌توان هزینه‌ای مشخص برای طراحی تعیین نمود.

چرا باید تعرفه طراحی پست و استوری را پرداخت کنیم؟

ممکن است شما تخصص لازم برای برنامه‌ریزی در زمینه طراحی پست اینستاگرام را نداشته باشید و یا زمان کافی برای انجام این‌کار را ندارید. لازم است بدانید که طراحی یک پست اینستاگرامی به سادگی انجام نمی‌گیرد. پست‌ها باید دارای رنگبندی خاص و متناسب با فضای کاری شما باشند که این کار به صرف زمان زیادی نیاز دارد.
شما می‌توانید در همان چند ثانیه‌ای که مخاطبانتان به مشاهده استوری‌ها می‌پردازند، یک پیام جذاب همراه با طراحی مناسب با هدف خود داشته باشید. این کار تخصصی رو به تیم ما بسپارید.

قیمت طراحی قالب اینستاگرام

اگر فعالیت پیج شما به گونه‌ای است که به انتشار پست‌های متنوع نیاز دارید، طراحی پست اینستاگرام به صورت کاملاً تخصصی برای شما انجام خواهد شد. یعنی قالب هر پست متناسب با موضوع شما از صفر طراحی می‌شود.
اگر می‌خواهید پیشرفت در این زمینه را ببینید، یا هزینه طراحی قالب اینستاگرام را پرداخت کنید و یا هزینه استخدام نیروی گرافیک کار را بدهید. به طبع هزینه استخدام طراح به مراتب بالا‌تر از گزینه دیگر پیش رو شما خواهد بود.
طراحی هر پست بسته به تعداد و نوع کار شما متفاوت است. از ویژگی های مهم تیم طراحی ریوند، تعیین زمان مناسب برای انجام و تحویل پروژه با بالاترین کیفیت می‌باشد.

 

قیمت طراحی پست اینستاگرام

پست‌های پیج شما علاوه بر نمایش به دنبال‌کنندگان، در قسمت اکسپلور قرار دارند و برای افراد ناشناس نیز قابل مشاهده می‌باشند. حال اگر شما در ساختار محتوا و ظاهر موفق عمل کرده باشید، مخاطبین این پست‌ها را به دوستان خود ارسال می‌کنند. هم‌چنین با استفاده درست و اصولی از هشتگ‌های کسب‌و‌کار نیز می‌توانید حتی توسط کسانی که در لیست دنبال‌شوندگان شما نیستند هم دیده شوید.

با این حال هزینه طراحی قالب اینستاگرام آنقدرها هم زیاد نیست که شما نتوانید از پس آن بربیایید. اگر تصمیم خود را گرفته‌اید، عجله کنید برای اطلاع از قیمت پست اینستاگرام و دریافت مشاوره با تیم تخصصی طراحی ریوند تماس بگیرید.

قیمت طراحی استوری اینستاگرام

تیم ریوند با استفاده از ابزارهای حرفه‌ای انیمیشن سازی و طراحی گرافیکی، توانایی ساخت استوری های جذاب اینستاگرام را دارد. کارشناسان ما تمام جزئیات در طراحی استوری‌های حرفه‌ای را برای فروش محصولات، نمایش کسب و کار و تبلیغات در نظر می‌گیرند. در صورتی که می‌خواهید استوری شما مشابه یک استوری خاص طراحی شود، می‌توانید آن را برای ما ارسال کنید. با این‌کار طراحی استوری نه صرفا با کپی برداری، بلکه با برداشت از سبک و اصول طرح مد نظر شما انجام می‌شود.

به شما پیشنهاد می‌کنیم به‌جای پرداخت هزینه هر چند وقت یکبار هزینه طراحی را ماهیانه بپردازید. شاید در حال حاضر با اطلاع از قیمت طراحی استوری اینستاگرام تصمیم بگیرید با پایین‌ترین هزینه این‌کار را انجام دهید. اما وقتی بخواهید به دفعات هزینه را پرداخت کنید، مبلغ پرداختی با هزینه پکیج ماهانه یکسان می‌شود. از طرفی با توجه نوسانات بازار ممکن است با افزایش قیمت همان قالب روبرو شوید.

قیمت طراحی عکس برای انتشار در پست و استوری

اگر علاوه بر طراحی قالب پست اینستاگرام در تولید محتوای تصویری خود دچار مشکل هستید، نگران نباشید. ما در تیم عکاسی ریوند در کنار طراحی جذاب پست و استوری صفحه شما، با عکاسی از محصولات و خدمات در کنارتان هستیم. با شناخت صحیح و اصولی از نیازهای شما بهترین‌ محتوا را برای شما تولید خواهیم کرد. با مقایسه قیمت هر پست اینستاگرام و قیمت طراحی عکس می‌توانید گزینه موردنظر خود را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید با انتخاب همزمان این دو راهکار درصد موفقیت شما چندبرابر خواهد شد.

قیمت طراحی کاور هایلایت اینستاگرام

قیمت طراحی هایلایت اینستاگرام rivand

استفاده از کاور هایلایت اینستاگرام از ملزومات موفقیت در بازدید پیج شماست. به دلیل این‌که بخش هایلایت اینستاگرام در صفحه اصلی صفحه شما قرار دارد، می‌توانید اطلاعات مهم حوزه کاری خود را در این قسمت قرار دهید. اگر با بخش هایلایت اینستاگرام آشنایی ندارید، توصیه می‌شود روش ساخت کاور هایلایت اینستاگرام را مطالعه نمایید.

شما با دسته‌بندی محتوا در این بخش و حفظ ظاهری جذاب با استفاده از کاور هایلایت طراحی شده، تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. برای این‌کار می‌توانید از کاور هایلایت اینستاگرامی که متناسب با مشاغل مختلف طراحی شده استفاده نمایید و یا کار طراحی کاور موردنظر خود را به ما بسپارید. برای درخواست قیمت طراحی کاور هایلایت اینستاگرام کلیک کنید.

قیمت طراحی قالب پیج اینستاگرام

امروزه قالب‌های پیج اینستاگرام در ۴ صورت عرضه می‌شوند:
قالب آماده اینستاگرام: همانطور که بالا گفته شد، قالب پست آماده اینستاگرام که در سایت های مختلف موجود هستند را می‌توانید به صورت رایگان دریافت کنید. اما توجه داشته باشید که این قالب‌ها با کیفیتی پایین ارائه می‌شوند و مهم‌تر از همه، براساس نیاز شما طراحی نشده‌اند.
قالب پازلی اینستاگرام: قالب‌های پازلی به آن دسته از قالب‌ها گفته می‌شود که به صورت گروهی و ادامه دار در پیج شما گذاشته می‌شوند. شما با استفاده از این قالب‌ها باعث افزایش تمایل مخاطبین به دیدن ادامه پست‌ها و بازدید حداکثری خواهید شد.
قالب تبلیغات اینستاگرام: از این نوع قالب‌ها برای کشاندن مشتری به سمت محصولات استفاده می‌شود.
قالب اختصاصی مشاغل: قالب‌های آماده در سایت‌ها بر اساس نیاز ما طراحی نشده‌اند و برای منحصربفرد بودن سبک کاری خود باید از قالب‌های اختصاصی استفاده نمایید.

طراحی بنر اینستاگرام

 

امروزه طراحی بنرهای تبلیغاتی یکی از تاثیرگزار ترین راه‌‌ها برای تبلیغات می‌باشد. شما نیز بنرهای تبلیغاتی زیادی را در سراسر اینترنت مشاهده کرده‌اید. اغلب تجارت‌های بزرگ هزینه‌های فراوانی را نیز برای طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام و خصوصا سایت‌های اینترنتی می‌پردازند. امروزه رقابت بین تجارت‌های مختلف در طراحی بنر حرفه‌ای افزایش یافته است.

تعرفه طراحی بنر اینستاگرام

دیگر نگران طراحی بنر ثابت و متحرک خود نباشید.
ما این‌کار را با پایین ترین قیمت در کنار حفظ کیفیت برای شما انجام خواهیم داد. هزینه خدمات طراحی ما بر اساس تعرفه تعیین شده است، پس به مناسب بودن قیمت‌ها شک نکنید. هم‌چنین می‌توانید ساخت تیزر تبلیغاتی برای پیج اینستاگرام خود را نیز به ما بسپارید.

سفارش طراحی پست و استوری اینستاگرام

شما تنها یک‌بار هزینه طراحی قالب پست و استوری اینستاگرام را پرداخت می‎کنید اما می‌توانید بارها از آن استفاده نمایید. این فایل‌ها به‌راحتی هم با موبایل و هم با کامپیوتر قابل استفاده می‌باشند.
کافیست درخواست خود را با مشاورین ما در ریوند مطرح کنید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. پس از تصمیم‌گیری از سوی شما، سفارش ثبت خواهد شد. ما در ریوند موفقیت شما را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در طراحی قالب اینستاگرام تضمین می‌کنیم.

نمونه طراحی شده پست و استوری اینستاگرام

برای مشاهده نمونه کارهای متخصصی ما روی لینک زیر کلیک کنید.

مواظب پولت هستی کجا میره؟

 

تماس با ما

برای مشاوره در زمینه های طراحی سایت, بازاریابی شبکه اجتماعی, ریپورتاژ و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برای مشاوره با ما در تماس باشید

۰۲۱۷۷۱۶۷۲۹۸

دسته‌ها
اخرین نوشته‌ها
برچسب‌ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند

ما یک تیم از علاقمندان به دنیای بازاریابی دیجیتال هستیم. از برنامه نویسان علاقمند به کدنویسی تا تدوینگر استراتژیک و گرافیست خلاق و نویسنده ماهر. ما در ریوند همه با هم همکاری میکنیم و با هم رشد میکنیم. این فرهنگ ریوند هست و عاشقش هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید