آموزش اتصال اینستاگرام به فیس بوک

اتصال اینستاگرام به فیس بوک موضوع بسیار مهمی است. آیا با ساخت اکانت فیسبوک آشنایی دارید؟ همانطور که می‌دانید امروزه اینستاگرام تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رسانه‌های دیجیتال تصویری شده‌است. بسیاری از افراد و مشاغل از این راه درآمد دارند و هر روز هم به چنین کسب و کارهایی اضافه می‌شود. کار کردن در چنین دنیایی به مراتب بهتر از سخن گفتن در مورد محصولات است.
زیرا تصاویر کار خودشان را می‌کنند و فروشندگان انرژی کمتری بابت قانع کردن مشتری برای خرید صرف می‌کنند. آمارها نشان می‌دهد که بیش از ۷۰% بازاریابان از تصاویر و مدیای بصری برای تبلیغات استفاده می‌کنند و کمتر دست به قلم می‌برند. پس در این دنیای تصویر قدم بردارید و شروع به داشتن یک کسب و کار عالی برای خودتان کنید.

ورود به فیس بوک از طریق اینستاگرام | اتصال اینستاگرام به فیس بوک rivand

البته یکی از راه‌های عالی برای بهتر کردن اوضاع بیزنس، اتصال حساب‌های اینستاگرام و فیسبوک به یکدیگر می‌باشد. در این صورت مخاطبان هر دو رسانه را در اختیار خواهیم داشت و دستمان حسابی باز خواهد بود. در این مقاله این موضوع را بررسی می‌کنیم. با من در ریوند همراه باشید.

همین حالا کسب و کارتو متحول کن

 

اتصال اینستاگرام به فیس بوک چه مزایایی دارد؟

متصل کردن این دو حساب به یکدیگر می‌تواند مخاطبین هدف کسب و کارها را افزایش دهد. هر فرد می‌تواند پست‌های مشابهی در صفحه اینستاگرام و فیسبوک خود بگذارد و از این دو پلتفرم استفاده کند. اما راه آسان‌تر این است که به جای انجام کار دوباره، حساب‌ها را به هم متصل کنید.
با این قابلیت عالی اینستاگرام می‌توانید به راحتی به اکانت‌ فیسبوک متصل شوید و با گذاشتن یک پست در اینستاگرام، همان را در فیسبوک هم داشته باشید. در این حالت کارهایتان راحت‌تر و سریع‌تر پیش می‌رود. اگر دارای کسب و کار و تجارت خاصی در فضای دیجیتالی هستید، حتما از این قابلیت استفاده کنید. در این حالت می‌توانید محصول یا خدمات خود را به تعداد زیادی از افراد نشان بدهید و فروش بیشتری داشته باشید.

فواید اتصال اینستا به فیسبوک | اتصال اینستاگرام به فیس بوک ریوند

فواید اتصال اینستا به فیسبوک : چرا باید از این روش استفاده کنیم؟

دلایل این کار را به طور خلاصه عنوان می‌کنیم:

• صرفه‌جویی در وقت
• دسترسی راحت و آسان به اینستاگرام به وسیله فیس بوک
• ارسال خودکار تصاویر اینستاگرام در فیسبوک
• پیدا کردن دوستان فیسبوکی ما در اینستاگرام
• بالا بردن شانس دیده شدن پست‌های ارسالی
• اشتراک‌گذاری پست‌های اینستاگرام در فیسبوک با قابلیت انتخاب دستی

آموزش اتصال اینستاگرام به فیس بوک : چگونگی ارسال خودکار عکس های اینستاگرام به فیس بوک

۱- اینستاگرام خود را آپدیت کنید و به بخش پروفایل خود بروید.
۲- روی آیکون سه خط در بالا و سمت راست صفحه بزنید و وارد بخش Settings شوید.
۳- سپس به بخش Account و سپس Linked Accounts بروید.

نحوه اتصال اینستاگرام به فیس بوک ریوند

۴- در این قسمت نام شبکه‌هایی مانند فیسبوک، توئیتر، تامبلر و … را می‌بینید.
۵- روی گزینه فیسبوک می‌زنید و نام کاربری فیسبوک (شماره تلفن یا ایمیل) و رمز عبور را وارد می‌کنید.
۶- اگر دارای اکانت نیستید، روی قسمت Create New Facebook Account می‌زنید و مراحل ساخت اکانت فیسبوک را طی می‌کنید.
۷- سپس گزینه continue را لمس کنید.

اتصال اینستاگرام به فیس بوک rivand

۸- اگر می‌خواهید پست‌های اینستاگرام شما در اکانت فیسبوکتان دیده شود، روی گزینه start sharing to facebook بزنید. در این صورت پست‌های اینستاگرام شما به صورت خودکار وارد صفحه فیسبوک هم می‌شود.
۹- تبریک می‌گویم. شما با اتصال اکانت‌های خود می‌توانید موفقیت بیشتری در کسب و کار و بیزنس خود داشته باشید.
نکته بسیار مهم: باید توجه داشته باشید که وارد شدن به فیسبوک و توئیتر (ساخت اکانت جدید) خیلی هم راحت نیست و باید با تغییر آی‌پی وارد آن‌ها شوید.

 

تنظیمات بیشتر برای اتصال اینستاگرام به فیسبوک

پس از اینکه اتصال اینستاگرام به فیس بوک را انجام دادید، باید یک سری تنظیمات را هم اعمال کنید. در زمان پست گذاشتن می‌توان از گزینه share to facebook برای گذاشتن پست در اینستاگرام و فیسبوک به صورت همزمان استفاده نمایید. همچنین این امکان را دارید که مشخص کنید در کدام بخش از فیس بوک منتشر شود. وقتی گزینه Facebook Profile فعال است، به راحتی پست‌هایتان در فیسبوک منتشر می‌شود.

نکات مهم!!

• شما این امکان را دارید که تنها فیس بوک یا هر چند شبکه دیگر را برای اشتراک‌گذاری پست‌هایتان انتخاب کنید. تنها کافی است در بخش‌های قبلی سایر شبکه‌ها را هم انتخاب کنید و اکانت آن‌ها را هم به اینستاگرام خود متصل نمایید.
•برای ارسال خودکار عکس در شبکه‌های دیگر، باید در هنگام گذاشتن عکس در اینستاگرام، مورد facebook را فعال کنید.


فیسبوک چیست؟

۱۳۹۹/۰۵/۰۶

تغییر اکانت فیس بوک در اینستاگرام

ممکن است پس از اتصال این دو شبکه به یکدیگر، بخواهید که با اکانت فیسبوک دیگری به اینستاگرام خود متصل شوید. در این قسمت آموزش می‌دهیم که چگونه این کار را انجام دهید.

۱- وارد حساب اینستاگرام خود شوید.
۲- سپس وارد بخش تنظیمات شوید و از بخش Accounts به Linked Accounts وارد شوید.
۳- در این بخش می‌توانید لیستی از حساب‌های متصل به اینستاگرام را ببینید. روی گزینه مربوط به فیس بوک بزنید و سپس Unlink کنید.
۴- در این حالت حساب‌ها از هم جدا می‌شوند و می‌توانید به راحتی یک حساب دیگر را به روش‌های قبلی به اینستاگرام خود متصل کنید.

نحوه پاک کردن پست‌های قبلی اینستاگرام در فیسبوک

اگر می‌خواهید پست‌هایی که از اینستاگرام به فیسبوک شما منتقل شده‌اند پاک شوند، باید مراحل زیر را طی کنید.

۱- وارد حساب فیس بوک خود شوید.
۲- وارد بخش Facebook Account Settings شوید و روی گزینه Apps بزنید.
۳- در مرحله بعدی، به بخش Apps and Websites بروید و روی Logged in with Facebook بزنید.
۴- از بین موارد مختلفی که می‌بینید، گزینه Instagram را انتخاب کنید.
۵- از پایین صفحه روی Remove App کلیک کنید.
۶- در این زمان یک پیام تایید میبینید. گزینه Remove را بزنید.
در این صورت تمامی پست‌های اینستاگرام شما از صفحه فیسبوکتان حذف می‌شود.

سوالات متداول در مورد اتصال اینستاگرام به فیس بوک

سوال ۱) آیا می‌توانیم چند اکانت اینستاگرام را به یک حساب فیسبوک متصل کنیم؟
پاسخ این سوال مثبت است و این امکان وجود دارد. هر تعداد اکانت که دارید را به یک حساب فیسبوک متصل کنید. اما این موضوع به صورت برعکس امکان‌پذیر نیست و نمی‌توان چند حساب فیسبوک را به یک حساب اینستاگرام متصل کرد.

سوال ۲) چگونه می‌توان به صورت همزمان در این دو شبکه پست گذاشت؟
همانطور که گفته شد، با اتصال اکانت‌های این شبکه‌ها به یکدیگر این امکان وجود دارد. همچنین لازم است که در زمان متشر کردن پست، گزینه share to facebook را فعال کنید.

سوال ۳) چه شبکه‌هایی می‌توانند به اینستاگرام متصل شوند؟
Facebook ،Twitter ،Ameba ،OK.ru و Tumblr

سوال ۴) چرا من نمی‌توانم اتصال فیسبوک و اینستاگرام را انجام دهم؟
برخی در این مورد مشکل دارند. مهم‌ترین مشکل مربوط به ناتوانی اتصال به فیسبوک با آی‌پی‌های ایران است. باید از روش‌های تغییر آی‌پی استفاده کنید. همچنین باید نام کاربری و رمز عبور فیسبوک خود را بدانید. در غیر این صورت امکان اتصال به فیسبوک را ندارید.

سوال ۵) آیا با اتصال اینستاگرام و فیسبوک به یکدیگر، دیگران می‌توانند پست‌های فیسبوک من را به صورت عمومی ببینند؟
پاسخ این سوال خیر است. پس از اینکه این اتصال را انجام دادید، تنها افراد موجود در اکانت شما و دوستانتان می‌توانند پست‌های مربوط به اتصال فیسبوک و اینستاگرام را مشاهده کنند.

سوال ۶) چگونه از طریق فیس بوک خود وارد اینستاگرام شویم؟
به این منظور باید اکانت اینستاگرام شما تجاری باشد. وارد پروفایل خود شوید و این کار را انجام دهید. برای آشنایی کامل با این موضوع، مقاله بیزینس اکانت اینستاگرام را بخوانید. در هنگامی که اکانت خود را تجاری می‌کنید، گزینه Log in with Facebook را هم برگزینید. در این زمان اطلاعات صفحه فیس بوک موردنظر خودتان را وارد نمایید و تمامی اطلاعات خواسته شده را هم بنویسید. در این صورت بیزنس اکانت اینستاگرام شما فعال خواهد شد.

سوال ۷) آیا امکان تغییر اسم آلبوم فیسبوک که حاوی پست‌های اینستاگرام است، وجود دارد؟
پاسخ این سوال مثبت است. کافی است به بخش آلبوم عکس در فیسبوک بروید. سپس نام آلبوم را عوض کنید. البته باید بدانید که پس از آن، با اشتراک‌گذاری عکس جدید در اینستاگرام، آلبومی جدید درست می‌شود و پست‌های جدید در آن قرار می‌گیرند. نام این آلبوم همان instagram post خواهد بود.

 

با ما در کسب و کار خود بهترین باشید

 

نحوه اتصال اینستاگرام به فیس بوک : حرف آخر

در این مقاله با نحوه ورود به فیس بوک از طریق اینستاگرام آشنا شدید. اتصال اکانت‌های فیسبوک و اینستاگرام فواید زیادی دارد و می‌تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند. توصیه می‌کنیم که اگر دارای هر دو اکانت هستید، حتما آن‌ها را به متصل کنید. در این صورت هر پستی که به اشتراک می‌گذارید، در فیسبوک دیده می‌شود و مخاطبین این شبکه هم کارهای شما را می‌بینند. در این حالت در وقت و انرژی صرفه‌جویی کرده‌اید و مخاطبین بیشتری هم خواهید داشت.
حالا نوبت شما است که در این مورد با ما سخن بگویید. آیا دارای اکانت‌های اینستاگرام و فیسبوک هستید؟ آن‌ها را به هم متصل کرده‌اید؟ چه نتیجه‌ای از این کار گرفتید؟ آیا در کسب و کار شما تاثیری داشته‌است؟ اگر سوالی در مورد آموزش اتصال فیس بوک و اینستاگرام دارید، با همکاران من در سایت ریوند به اشتراک بگذارید.

تماس با ما

برای مشاوره در زمینه های طراحی سایت, بازاریابی شبکه اجتماعی, ریپورتاژ و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید.

نظر (۱)

  1. سجاد
    ۱۳۹۹-۰۸-۰۹ پاسخ

    سلام
    چطور چندتا اکانت اینستاگرام رو به یک حساب فیسبوک متصل کنم؟
    چون هر اکانتی رو وصل میکنم میرم بعدی رو وصل میکنم اکانت قبلی اتصالش قطع میشه

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برای مشاوره با ما در تماس باشید

۰۲۱۷۷۱۶۷۲۹۸

دسته‌ها
اخرین نوشته‌ها
برچسب‌ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند

ما یک تیم از علاقمندان به دنیای بازاریابی دیجیتال هستیم. از برنامه نویسان علاقمند به کدنویسی تا تدوینگر استراتژیک و گرافیست خلاق و نویسنده ماهر. ما در ریوند همه با هم همکاری میکنیم و با هم رشد میکنیم. این فرهنگ ریوند هست و عاشقش هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید