ابزارهای ایمیل مارکتینگ

ابزارهای ایمیل مارکتینگ جزو مهم‌ترین بخش بازاریابی از طریق ایمیل است. این نوع روش در بین سایر روش‌ها بسیار معروف است و معمولا افراد حرفه‌ای به بهترین نحو از آن استفاده می‌کنند. شاید دلیل اینکه بسیاری از کسب و کارها از ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنند را ندانید. اما این روش مزیت‌هایی دارد که در هیچ یک از سایر روش‌ها موجود نیست. مواردی مانند بازاریابی هدایت اطلاعات، پیام‌های شخصی، امکان کمپین‌هایی مختلف و صرفه‌جویی در وقت و هزینه.
باید بدانید که انجام ایمیل مارکتینگ چیزی فراتر از نوشتن یک متن و فرستادن آن به مخاطبین است. ابتدا باید لیستی درست و اصولی از افراد مرتبط با کارتان و به اصطلاح مخاطبین هدف داشته باشید. سپس پیامی دقیق و جالب ایجاد کنید و آن را ارسال نمایید. البته همه چیز به این آسانی هم نیست. برای انجام هر کار اصولی و حرفه‌ای ابزارهایی وجود دارد.

نرم افزارهای ایمیل | ابزارهای ایمیل مارکتینگ rivand

ایمیل مارکتینگ هم به همین صورت است. می‌بایست حتما ابزارهایی برای انجام آن در دسترس داشته باشیم. در این مقاله به معرفی لیستی از بهترین و کاربردی‌ترین ابزارهای موجود در بازار می‌پردازیم. با من در ریوند همراه باشید تا با نرم افزارهای ایمیل مارکتینگ آشنا شوید. البته هر یک از این ابزارها ویژگی‌های خاصی دارند. بنابراین این مطلب را به دقت بخوانید و با توجه به نیاز خود نرم‌افزار مناسب را انتخاب کنید.

معرفی کاربردی‌ترین ابزارهای رایگان ایمیل مارکتینگ

نرم‌افزار mailchi : برنامه‌ای کاربردی و محبوب

با استفاده از برنامه mailchi می‌توان بسیاری از نیازهای ایمیل مارکتینگ خود را برطرف کرد. این ابزار در بین ایرانی‌ها بسیار محبوب است و مورد استفاده بسیاری قرار گرفته‌است. با استفاده از میل چی می‌توان به راحتی طراحی‌های جالب به وجود آورد و گزارش‌های دقیق و کاربردی دریافت نمود. آمار نشان می‌دهد که سالانه به تعداد کاربران میل چی افزوده می‌شود و در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار نفر از امکانات بی‌نظیر آن استفاده کرده‌اند.
قیمت اشتراک این ابزار بسیار مناسب است و می‌توان با تعداد بالای مخاطب تا ۱۰ هزار نفر از آن استفاده نمود. معمولا ایمیل‌های میل چی به inbox مخاطبین می‌رود و اسپم نشدن آن به متن ایمیل و همچنین IP فرستنده ربط خواهد داشت. این سرویس به دلیل عدم مفید بودن ارسال ایمیل‌های به اصطلاح فله‌ای! هیچ‌گونه بانک ایمیلی در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد.

نرم افزارهای ایمیل مارکتینگ | ابزارهای ایمیل مارکتینگ ریوند

ابزارهای ایمیل مارکتینگ ایران : sender

ابزار ایمیل مارکتینگ sender نیز یک پنل ایمیل مارکتینگ رایگان برای کاربران ایرانی است. برای ساخت ایمیل مارکتینگ به صورت موفق و موثر از این برنامه استفاده نمایید. می‌توانید بالاترین نرخ ایمیل مارکتینگ را با برنامه sender تجربه نمایید. امکانات رایگان و پولی در این سرویس وجود دارد و می‌توان به آسانی از آن استفاده کرد. نسخه رایگان آن تا ۲۵۰۰ کاربر در ماه را ساپورت می‌کند و از امکانات هزینه‌ای آن هم می‌توان به صورت حداقل ۹ یورو و حداکثر ۳۰ یورو در ماه استفاده کرد.

برنامه avangemail

یکی دیگر از برنامه‌های عالی برای بازاریابی ایمیل، برنامه آونگ ایمیل است. این برنامه تا ۱۲ هزار کاربر را به صورت کاملا رایگان ساپورت می‌کند و پس از آن در صورت لزوم می‌توان هزینه پرداخت کرد. ابزار آونگ بسیار حرفه‌ای و در عین حال ساده است و طراحی آن به راحتی امکان‌پذیر می‌باشد. می‌توان این ابزار را به راحتی به وردپرس، لاراول و … متصل کرد.

برنامه MailerLite

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که بودجه محدودی دارید، می‌توانید از یکی از این ابزارهای ایمیل مارکتینگ به نام MailerLite استفاده کنید. می‌توانید لیست خود را تا هزار نفر تکمیل کنید و از امکانات عالی و پیشرفته نیز بهره ببرید. به راحتی می‌توانید افراد بازدیدکننده را به مشترک و سپس مشتری تبدیل کنید. این برنامه راه‌حل‌هایی ساده برای افزایش لیست ایمیل در اختیار افراد قرار می‌دهد. امکان استفاده از نسخه رایگان این برنامه برای ۱۰۰۰ کاربر وجود دارد و می‌توان تا ۱۲ هزار ایمیل ارسال کرد.

نرم افزارهای مدیریت ایمیل | ابزارهای ایمیل مارکتینگ rivand

برنامه MailChimp

یکی دیگر از ابزارها، برنامه میل چیمپ است. این برنامه در بین بازاریابان ایمیلی محبوبیت زیادی دارد. می‌توان برای برگزاری کمپین‌ها و ارسال خبرنامه‌ها از این ابزار استفاده کرد. برنامه MailChimp امکان ذخیره بیش از ۲ هزار مخاطب را به کاربر می‌دهد و تعداد ایمیل مجاز ارسالی با آن واقعا زیاد است. تا جایی که می‌توان در هر ماه تا ۱۴ هزار ایمیل فرستاد. می‌توان از این برنامه برای برگزاری کمپین‌ها، ارتباط موثر با مخاطبین، جمع‌آوری داده‌ها و آمار و … پرداخت.
همچنین مزایایی مانند توانایی جستجو، ردیاب، توانایی ساخت لیست مخاطب و … در این ابزار وجود دارد. از این برنامه عالی استفاده کنید و مخاطبین خود را به مشتریان همیشگی خود تبدیل کنید. این برنامه به راحتی به ووردپرس و فروشگاه‌های الکترونیکی وصل می‌شود. از نسخه رایگان این برنامه استفاده کنید به ۱۲۰۰ هزار نفر در ماه ایمیل بزنید. همچنین برای استفاده امکانات بیشتر کافی است تنها ۱۰ دلار در ماه بپردازید.

ابزار Cakemail

یکی از مزایای اصلی این برنامه، سادگی کار با آن است. می‌توان از آن برای مدیریت کمپین‌های بازاریابی استفاده کرد. قالب‌های طراحی شده که در آن وجود دارد را برگزینید و از آن برای ارسال ایمیل‌های انبوه استفاده کنید. این ابزار اسپم‌ را از بین می‌برد و ابزارهای آنالیز عالی برای کار بهتر و موثرتر در اختیار بازاریاب قرار می‌دهد. همچنین دارای ابزار تست A/B است.

اپلیکیشن Hemingway

این ویرایشگر آنلاین امکان اضافه کردن ایمیل‌های شما را فراهم کرده‌است. می‌توان بازخوردهای خوبی هم از آن به دست آورد. جالب است که این برنامه طراحی مینیمال دارد و می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد. همچنین امکان ارتباط راحت و آسان با مخاطب را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. امکان ویرایش متن و ایمیل نیز در برنامه Hemingway وجود دارد. حتی می‌توان اشتباهات را به آسانی پیدا کرد و کلی مزیت دیگر که با کار با آن متوجه خواهید شد.

معرفی نرم افزارهای ایمیل مارکتینگ | ابزارهای ایمیل مارکتینگ ریوند

ابزارهای ایمیل مارکتینگ : برنامه Mailjet

این برنامه به خوبی با برنامه ارسال ایمیل ارغام می‌شود. این برنامه شباهتی با ابزارهای Cakemail و MailChimp دارد. آن هم این است که توانایی بهینه‌سازی ایمیل‌ها را دارد. همچنین دارای سرور SMTP می‌باشد. می‌توان با این سرور، انتقال ایمیل‌ها را به خوبی انجام داد.

نرم افزارهای ایمیل مارکتینگ : ابزار AWeber

این ابزار برای بیزنس‌های کوچک و نوپا بسیار مفید است. این برنامه کمک می‌کند که مخاطبینی را به لیست خود اضافه کنیم و ارتباطی عالی و موثر با آن‌ها داشته باشیم. داشتن مخاطبین، ساخت ایمیل‌ها، بازبینی پیشنویس ایمیل‌ها و ارسال آسان با این برنامه امکان‌پذیر است.
حتی مزایای دیگری مانند پاسخ خودکار به مخاطبین، تقسیم‌بندی‌های مختلف، ادغام‌ها و … نیز با این برنامه انجام می‌شود. می‌توان خبرنامه‌های drag & drop طراحی کرد و آن را با وردپرس و هر فرم انتخابی که خودتان می‌خواهید ادغام کنید. استفاده از این برنامه به مدت ۱ ماه رایگان است.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ : برنامه Vertical Response

ممکن است دوست نداشته باشید که از HTML استفاده کنید. در این صورت این برنامه عالی و منحصربه‌فرد کمک می‌کند که ایمیل‌های مختلفی بسازید. با استفاده از این ابزار می‌توان به سادگی ایمیل‌ها را طراحی و ارسال کرد. امکان برگزاری کمپین‌ها نیز وجود دارد و اطلاعات و آمارهایی مفید در اختیارتان قرار خواهد داد.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ : برنامه FreshMail

یکی از ابزارهای عالی، برنامه فرش میل است. این برنامه دارای قابل‌های از پیش طراحی شده زیبا و خلاقانه‌ای است. این گزینه بسیار مناسب می‌تواند یک سرویس ارسال ایمیل عالی برای شما باشد. در این ابزار یک ویرایشگر وجود دارد که می‌توان طراحی‌های مختلف را از لحاظ دیداری ویرایش کرد. انواع امکانات عالی مانند پاسخ اتوماتیک، تستر A/B، ردیاب ایمیل و … در این برنامه وجود دارد.

انجام ایمیل مارکتینگ | ابزارهای ایمیل مارکتینگ rivand

ابزار Sendicate

این برنامه، ابزاری عالی برای مدیریت کمپین‌های مختلف بازاریابی است. می‌توان از این برنامه برای پیش‌نویس کردن ایمیل‌ها، برنامه‌ریزی‌های دقیق، تقسیم‌بندی مخاطبین و … استفاده کنید. کار با این برنامه سرعت کارتان را بالا می‌برد. دادن اطلاعات و آمارهای دقیق و مهم از دیگر امکانات این برنامه می‌باشد.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ : برنامه Drip

برنامه Drip انتخابی عالی برای بازاریابان ایمیل مارکتینگ است. می‌توان از این ابزار برای تبدیل بازدیدکنندگان سایت و … به مخاطب هدف و مشتری استفاده کرد. این برنامه بسیار فراتر از یک ابزار ایمیل مارکتینگ است. در واقع امکاناتی مانند ارتباط عمیق و موثر با مخاطب، ارسال ایمیل‌های هدفمند برای هر شخص و … در اختیار فرد قرار می‌دهد. بر این اساس که کابران مشتریان شما هستند یا برای بار اول ایمیل شما را دریافت می‌کنند، پیام‌هایتان را ارسال می‌کنید.
همچنین می‌توانید شخصی‌سازی پیام‌ها را با توجه به ویژگی هر فرد انجام دهید. ارسال پیام‌های متن، تبلیغات فیسبوک و … را به انجام برسانید. استفاده از Drip تا ۱۰۰ مخاطب رایگان است. در صورت لزوم می‌توانید به ازای هر ماه ۴۹ دلار پرداخت کنید و به ۲۵۰۰ نفر ایمیل ارسال کنید. در صورت استفاده از نسخه پولی، امکان گفتگو به صورت زنده نیز خواهید داشت. این ابزار را برای سایت‌هایی که در حوزه دیجیتال مارکت و ایمیل مارکتینگ فعالیت می‌کنند توصیه می‌کنیم.

برنامه SendinBlue

این برنامه یک نرم افزار ایمیل مارکتینگ بسیار مفید است و یک ویژگی عالی دارد. می‌توان از این ابزار به صورت مستقل و ادغام‌شده استفاده کرد. چه از این بهتر!؟ امکان وارد کردن قالب‌های دلخواه، طراحی خبرنامه‌ها و فرستادن آن‌ها وجود دارد. می‌توان به راحتی مخاطبین و مشترکین را افزایش داد و حتی آن‌ها را تقسیم‌بندی کنید. این ابزار گزارش‌هایی به منظور تحلیل عملکرد به شما ارائه خواهد داد.
این برنامه به عنوان یک ابزار برای ارسال‌ پیام‌های تبلیغاتی و SMS نیز شناخته می‌شود. سادگی ابزار به نحوی است که حتی افراد مبتدی هم می‌توانند از آن استفاده کنند. این ابزار بسیار عالی امکان ارسال ۹ هزار ایمیل رایگان را به کاربر می‌دهد. اگر بخواهید از این برنامه استفاده بیشتری کنید، باید ماهیانه ۲۵ دلار برای ۴۰ هزار ایمیل بپردازید.

سامانه ایمیل مارکتینگ | ابزارهای ایمیل مارکتینگ rivand

ابزارهای ایمیل مارکتینگ : برنامه Tinyletter

یکی دیگر از برنامه‌هایی که برای افراد مبتدی و غیرحرفه‌ای مفید است، ابزار Tinyletter است. ممکن است به دنبال ابزارهای پیچیده و گزارش‌های مختلف نباشید؛ بنابراین می‌توانید به راحتی از این ابزار استفاده کنید.

ابزار ایمیل مارکتینگ Litmus Scope

این ابزار ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. اگر می‌خواهید بررسی کدهای ایمیل خود را انجام دهید و تنظیمات دلخواه را برای هر پلتفرمی داشته باشید، برنامه Litmus Scope بهترین انتخاب است. این برنامه امکان نمایش ایمیل‌ها روی desktop، هر نوع گوشی و … را ایجاد می‌کند. همچنین می‌توانید بیاموزید که چگونه کدهای ایمیل را غیر فعال کنید.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ : برنامه Sendloop

این ابزار کمک می‌کند که قالب‌های جذاب و دوست‌داشتنی ایجاد کنید و آن‌ها را برای ارسال ایمیل‌های موبایل استفاده نمایید. مزیت اصلی این برنامه این است که به آسانی می‌توان با آن کار کرد. همچنین می‌توان مخاطبین gmail و yahoo را به راحتی در لیست خود قرار داد. حتی هیچ نیازی به دانش خاص و تخصصی برای کار با این برنامه وجود ندارد. امکان زمان‌بندی، دیدن پیش‌نویس ایمیل‌ها، وجود امکاناتی برای افزایش نرخ تبدیل و … نیز وجود دارد.

پنل ایمیل مارکتینگ رایگان | ابزارهای ایمیل مارکتینگ rivand

ابزار Sign-Up.to

اگر جزو آن دسته افراد هستید که به یک برنامه ساده و بدون پیچیدگی نیاز دارید و می‌خواهید سریعا کار خود را آغاز نمایید، این برنامه بهترین انتخاب است. سرویس و خدمات این برنامه بسیار راحت است و به صورت مدیریت‌شده در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. اگر نمی‌توانید به راحتی بازاریابی خودتان را شروع کنید و دارای منبع کافی نیستید، این ابزار را انتخاب کنید. می‌توان به راحتی از بازارهای افزایش مخاطبین، سرویس‌های پاسخگو، ارسال و تحلیل کمپین‌ها استفاده کرد.

سامانه ایمیل مارکتینگ PutsMail

یکی از بهترین ابزارها برای دیدن پیش‌نمایش ایمیل، برنامه PutsMail است. قبل از اینکه مخاطبینتان ایمیل را مشاهده کنند، خودتان پیش‌نمایشی از آن را ببینید و در صورت لزوم آن را اصلاح نمایید. پیش‌نمایش عملی کمپین شما با وارد کردن HTML ایمیل، موضوع و آدرس مخاطب نمایش داده می‌شود.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ : برنامه IsValid.org

این ابزار علاوه بر اینکه ابزار تستر A/B را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، این آزمایش‌ها را به صورت خودکار انجام می‌دهد و نتایجی روشن و واضح در مورد کمپینتان ارائه می‌دهد. می‌توانید از این ابزار برای تصویرسازی اطلاعات بهره ببرید. تعداد تبدیل‌ها را برای مورد موردنظر خود وارد نمایید و این برنامه آمادگی شما را اعلام خواهد کرد. نتایج کمپین شما را اندازه می‌گیرد و آن‌ها را تحلیل می‌کند.

سرویس ارسال ایمیل | ابزارهای ایمیل مارکتینگ ریوند

ابزار Social Media Share Link Generator

این برنامه کمک می‌کند لینک‌های موردنظرتان برای شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، توئیتر، فیسبوک و … را بسازید. استفاده از این ابزار به شدت توصیه می‌شود. زیرا استفاده از ایمیل مارکتینگ و شبکه‌های اجتماعی بسیار مهم است و استفاده همزمان این دو بسیار موثر خواهد بود. از URL های ارائه شده توسط این برنامه استفاده نمایید.

برنامه HTML Formatter

یکی دیگر از ابزارهای موثر رایگان برای بازاریابی با ایمیل، برنامه HTML Formatter است. با استفاده از این برنامه می‌توان فاصله بین تگ‌ها را حفظ کنید، قالب‌بندی HTML بهتری داشته باشید و خوانایی کد را نیز داشته باشید.

ابزار HTML Validator

با این برنامه می‌توان اعتبارسنجی کد ایمیل را به راحتی انجام داد. هر مشکلی که در رابطه با کد داشته باشید، مانند از بین رفتن تگ و … را به شما اطلاع می‌دهد. بهتر است اعتبارسنجی کدتان را انجام دهید تا با مشکلاتی مانند کد نامعتبر، اشکالات در مرورگر و ناراحتی مخاطبینتان به وجود نیاید.

شرکتهای ایمیل مارکتینگ | ابزارهای ایمیل مارکتینگ ریوند

ابزار Visual Website Optimizer

یکی دیگر از بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ که امکان تست ظاهر ایمیل را به شما می‌دهد، برنامه Visual Website Optimizer می‌باشد. بنابراین قبل از آنکه خوانندگان ایمیل شما را ببینند، آن را مشاهده می‌کنید و از کیفیت آن مطمئن خواهید شد. این نرم‌افزار قابلیت‌هایی دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید مطالبات و خواسته‌های مشترکین را بفهمید.

ابزار Campayn

برنامه کمپین کمک می‌کند که به طراحی و قالب‌های مختلف دسترسی داشته باشید. می‌توانید از این ابزار برای طراحی‌ ایمیل پاسخگو (ریسپانسیو) استفاده کنید و لیستی از افراد را از منابعی همچون gmail و yahoo وارد کنید. امکان فرستادن ایمیل‌ها به صورت اتوماتیک وجود دارد. حتی می‌توان از این ابزار برای ارسال خودکار ایمیل، به اشتراک گذاشتن و تجزیه و تحلیل کمپین استفاده کرد.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ : برنامه Constant Contact

این نرم‌افزار نیز مانند برنامه AWeber برای کسب و کارهای کوچک مناسب است. می‌توان ایمیل را به راحتی شخصی‌سازی کرد و از الگوهای آن بهره برد. البته در ابتدا باید تجربه‌ای که از ایمیل مارکتینگ داشته‌اید را برگزینید. به همین ترتیب محتوایی مخصوص به خود می‌گیرید و از ایده‌های ناب و عالی برای پیشرفت بهره می‌برید.
این برنامه دارای امکاناتی استثنایی مانند پشتیبانی به همراه گفتگوی زنده، تالار گفتگو و … است. این برنامه به مدت ۲ ماه رایگان است و می‌توانید از همه امکانات آن استفاده کنید. البته پس از این زمان باید برای هر ۵۰۰ مخاطبی که دارید، ماهانه ۲۰ دلار پرداخت کنید. اگر می‌خواهید بیزنس شما بازاریابی هوشمندی داشته باشد، Constant Contact را انتخاب کنید.

تعرفه ایمیل مارکتینگ | ابزارهای ایمیل مارکتینگ ریوند

ابزار ConvertKit

این ابزار برای بلاگرها، افراد معروف در توئیتر و پادکسترها بسیار مفید است. استفاده از این ابزار کمک می‌کند که فرم‌های جذاب ایجاد کنید و حتی ایمیل‌هایی به صورت شخصی‌سازی شده بسازید. این برنامه امکان درک اتوماسیون را برای کاربران و بازاریابان راحت‌تر می‌کند. استفاده از این برنامه در طول ۲ هفته ابتدایی رایگان است. سپس باید به ازای هر ماه ۲۹ دلار پرداخت کرد و به ۱۰۰۰ نفر در ماه ایمیل ارسال نمود.

برنامه GetResponse

می‌توانید لیست ایمیل خود را با این برنامه افزایش دهید و فرم‌هایی زیبا و موثر داشته باشید. استفاده از این ابزار نرخ تبدیل شما را بالا می‌برد و طراحی مدرنی دارد. علاوه بر بازاریابی ایمیل، این ابزار برای رشد بیزنس نیز مفید است. امکان ایجاد وبینار، ساخت صفحات زیبا و پشتیبانی تلفنی، زنده و … نیز وجود خواهد داشت. این برنامه رابط کاربری عالی دارد و پیشنهادی عالی و موثر برای بازاریابی است. استفاده از این برنامه نیز به مدت ۱ ماه رایگان است و حداقل هزینه آن، ۱۵ دلار به صورت ماهیانه است. این ابزار گزینه‌ای مناسب برای ترکیب بازاریابی وبینار و ایمیل مارکتینگ است.

ابزار ActiveCampaign

یکی دیگر از نرم‌افزارهای مناسب برای ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی، برنامه اکتیو کمپین است. امکان ادغام ایمیل‌های تبلیغاتی، روابط با مشتری (CRM) و فروش در این برنامه وجود دارد. همچنین این ابزار امکان این را در اختیار بازاریاب قرار می‌دهد که ایمیل‌ها را با توجه به خصوصیات مشتریان شخصی‌سازی کند و آن‌ها را بفرستد.
استفاده از امکاناتی مانند drag & drop برای تولید ایمیل‌های جالب و زیبا توصیه می‌شود. حتی می‌توان پیام‌های تبلیغاتی نیز به مشترکین ارسال کرد. یکی از تفاوت‌های اساسی این برنامه با سایر ابزارها، وجود امکاناتی مانند ردیابی اتفاقات سایت است. اطلاعات و داده‌های مربوط به مشتریان کاملا جمع‌آوری می‌شود و برای ارتباط بهتر و موثرتر به شما داده می‌شود.
این امکان برای ایجاد کمپین‌های موفق و جذب کاربران بیشتر بسیار عالی است. این برنامه به مدت ۲ هفته رایگان است. سپس می‌توان با حداقل ۹ دلار در ماه و کار با ۵۰۰ مخاطب، کار حرفه‌ای‌تر را آغاز کرد. این برنامه به افرادی که به دنبال بهبود فروش و افزایش مشتری هستند توصیه می‌شود.

نرم افزار ایمیل مارکتینگ | ابزارهای ایمیل مارکتینگ ریوند

تعرفه ایمیل مارکتینگ

تعرفه ایمیل مارکتینگ متفاوت است و با توجه به تعداد مشترکین، نوع ایمیل و … محاسبه می‌شود. هر چقدر تعداد کاربران بیشتر باشد و نیاز به ارسال ایمیل‌های بیشتری داشته باشیم، باید هزینه بیشتری پرداخت کنیم.

مقایسه نرم افزارهای ایمیل مارکتینگ

SendinBlue Mailerlite Sender Mailchi Mailchimp

طراحی زیبا

    –

ارتباط راحت با مخاطب

گفتگوی زنده

ارسال پیام تبلیغاتی

شخصی‌سازی پیام‌ها

تقسیم‌بندی مخاطبین

استفاده در کمپین‌ها

دادن گزارش، آمار و داده‌های مفید

اتصال به وردپرس و …

تعداد ایمیل مجاز برای نسخه رایگان

۹۰۰۰ ۱۲۰۰۰ ۱۰۰۰

حداقل مشترک و مخاطب رایگان

۱۰۰۰ ۲۵۰۰ ۱۰۰۰

۱۲۰۰

تستر A/B

سادگی ابزار برای مبتدیان

پاسخ خودکار

ردیاب ایمیل

زمان استفاده رایگان نامحدود نامحدود

نامحدود

معرفی نرم افزارهای ایمیل مارکتینگ : جمع‌بندی

در این مقاله با لیستی کامل از برنامه‌ها و نرم افزارهای مدیریت ایمیل آشنا شدید. اگر دارای یک کسب و کار اینترنتی هستید، وب‌سایت خودتان را اداره می‌کنید و به دنبال مشتریان بیشتر هستید، از این روش موثر بهره بگیرید. حتما به یاد داشته باشید که از این روش به درستی استفاده کنید. در نظر داشته باشید که ارسال ایمیل تبلیغاتی ارزان تر از بسیاری از روش‌های دیگر در‌می‌آید. پس حتما آن را تجربه کنید. می‌توانید مقاله ایمیل مارکتینگ چیست؟ را بخوانید تا با مورد این روش و استفاده صحیح از آن آشنا شوید.
سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی نیز وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند. همانطور که دیدید، می‌توانید از شرکتهای ایمیل مارکتینگ مانند میل چی یا سندر استفاده کنید. همکاران ما در سایت ریوند نیز در این راه کمک شما خواهند بود. می‌توانید کار ایمیل مارکتینگ خود را به ما بسپارید. حالا نوبت شما است که بگویید. آیا تا به حال این روش را امتحان کرده‌اید؟ از چه ابزارهایی استفاده کرده‌اید؟ نظرات و تجربیات خود را با من و دوستان به اشتراک بگذارید.

تماس با ما

برای مشاوره در زمینه های طراحی سایت, بازاریابی شبکه اجتماعی, ریپورتاژ و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برای مشاوره با ما در تماس باشید

۰۲۱۷۷۱۶۷۲۹۸

دسته‌ها
اخرین نوشته‌ها
برچسب‌ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند

ما یک تیم از علاقمندان به دنیای بازاریابی دیجیتال هستیم. از برنامه نویسان علاقمند به کدنویسی تا تدوینگر استراتژیک و گرافیست خلاق و نویسنده ماهر. ما در ریوند همه با هم همکاری میکنیم و با هم رشد میکنیم. این فرهنگ ریوند هست و عاشقش هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید