کلیپ اینستاگرام را چگونه بسازیم؟

کلیپ اینستاگرام و دیدن ویدیوهای رنگارنگ در حال حاضر خیلی جذاب است. اکثر افراد دیدن ویدیوها را بیشتر از تصاویر دوست دارند. از آنجایی که ویوی ویدیوها به طور کامل مشخص است و اکثرا نیازی به لایک کردن ندارند، کلیپ‌ها بیشتر از تصاویر محبوب هستند. برای داشتن کلیپ‌های جذاب در اینستاگرام، نیاز به ابزارهای مختلفی داریم.
ابزارهای ادیت ویدیو بسیار متنوع هستند. از این برنامه‌ها به دلایل مختلفی مانند درست کردن فیلم‌های کوتاه، برش فیلم، چسباندن بخش‌های مختلف چند فیلم به یکدیگر، ویرایش جلوه‌های ویژه فیلم‌ها و … استفاده می‌شود.
می‌خواهید از چند ابزار رایگان برای اضافه کردن انیمیشن و فیلتر به ویدیوهایتان استفاده کنید؟ دوست دارید کار با این ابزارها راحت و بدون دردسر باشد؟ چگونه کلیپ اینستاگرامی بسازیم؟با چه برنامه ای کلیپ اینستا بسازیم؟ با ریوند و بهترین لیست پیشنهاد دانلود برنامه ویرایش فیلم و عکس برای کامپیوتر همراه باشید.

ساخت کلیپ اینستاگرام با پریمیر rivand

چرا از ابزارهای کلیپ اینستاگرام استفاده می‌شود؟

ویرایش فیلم و ویدیو در حال حاضر بسیار مهم است. روزانه چندین فیلم در سرتاسر دنیا در حال فیلمبرداری است و این فیلم‌ها نیاز به ویرایش دارند. این ویرایش‌ها شامل موارد مختلفی همچون برش قسمتی از فیلم، در کنار هم قرار دادن چند فیلم، حذف قسمتی از یک فیلم، افزودن متن به یک قسمت و … می‌باشد.
همچنین چندین هزار ویدیوی جذاب در سرتاسر دنیا در شبکه‌های اجتماعی آپلود می‌شود. بنابراین مهم است که از ابزارهای درست در این رابطه استفاده شود. ممکن است با خودتان فکر کنید که باید از چه نرم‌افزارهایی استفاده کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم؟
در این مقاله ۱۳ مورد از بهترین ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام با کامپیوتر و گوشی معرفی می‌شود. این ابزارها برای ویندوز، مک بوک و موبایل هستند و برای کاربران عادی مفید می‌باشند. البته کار با برنامه ساخت کلیپ اینستا نیازمند تمرین و تجربه است. ولی سعی کرده‌ایم ابزارهایی را معرفی کنیم که همه افراد بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. در ادامه با من همراه باشید.

معرفی ابزارهای ادیت ویدیو و کلیپ اینستاگرام

۱- برنامه کلیپ اینستاگرام InShot

ابزار InShot از آن دست برنامه‌هایی است که آرزو دارید کاش زودتر با آن آشنا می‌شدید! می‌توان از این ابزار برای تغییر ابعاد ویدیوها استفاده کرد. به طور مثال اگر بخواهید ویدیویی با ابعاد ۹:۱۶ که برای استوری مناسب است را در ابعاد مربعی پست کنید، باید وقت زیادی برای ادیت آن بگذارید. اما این کار به راحتی با ابزار InShot انجام می‌شود.
علاوه بر این‌ها می‌توانید سرعت ویدیوی خود را تغییر دهید، فیلترهایی به آن اضافه کنید، سایز آن را تغییر دهید و کلی کار دیگر انجام دهید. در واقع ابزار InShot، یک برنامه ساخت کلیپ یک دقیقه ای برای اینستاگرام محسوب می‌شود و کار کردن با آنبسیار لذتبخش است.

۲- ابزار ادیت کلیپ Filmora Video Editor

این ابزار، نیز یکی از بهترین برنامه های ساخت کلیپ یک دقیقه ای برای اینستاگرام می باشد. این ابزار برای سیستم‌های ویندوز و مک بوک ارائه شده‌است و از این نظر بسیار عالی است. می‌توان از این ابزار برای چسباندن یا ترکیب چند فیلم، افزودن عکس، فایل صوتی و موزیک به فیلم استفاده کرد. نکته مثبت در مورد این برنامه، رابط کاربری عالی آن است که کاربر را از کار با آن راضی نگه می‌دارد. می‌توان با کمی دقت و تمرین از این نرم افزار ساخت کلیپ برای اینستاگرام در کامپیوتر استفاده کرد و از آن لذت برد.

دانلود برنامه ویرایش فیلم و عکس برای کامپیوتر | کلیپ اینستاگرام ریوند

۳- نرم افزار ساخت کلیپ برای اینستاگرام Magisto

یکی از ابزارهای بسیار هوشمند ساخت ویدیو برای اینستاگرام، برنامه Magisto است. در واقع این برنامه دارای یک هوش مصنوعی پیشرفته است. این هوشمندی کارهایی مانند تثبیت و تشخیص چهره، فیلترهای تصویری و … را انجام می‌دهد تا فیلم شما به بهترین حالت ممکن دربیاید. این برنامه دارای قابلیت‌های فنی زیادی است؛ با این حال کار کردن با آن راحت است. کاربران می‌تونند از الگوهای ویدیویی آن استفاده کنند و سپس ویدیوی خود را به نحوی که می‌خواهند ویرایش کنند.
می‌‌توان از موزیک‌های موجود در کتابخانه آن هم استفاده کرد و آن‌ را در ویدیو جای داد. امکان اشتراک‌گذاری ویدیوی شما هم وجود دارد. البته باید توجه داشته باشید که این ابزار عالی، برای یک دوره آزمایشی ۷ روزه رایگان می‌باشد. پس از آن باید برای هر ماه ۵ دلار بپردازید. اما به هر حال باید از این نرم افزار ساخت کلیپ اینستاگرام برای کامپیوتر استفاده کنید تا قابلیت‌های عالی آن را بشناسید.

۴- برنامه کلیپ اینستاگرام iMovie

ابزار iMovie، یکی دیگر از برنامه‌های ویرایش فیلم است که بسیار پرطرفدار می‌باشد. با این برنامه می‌توان به سادگی چند ویدیوی مختلف را ترکیب نمود و یک فیلم با کیفیت ایجاد کرد. نرم‌افزار iMovie توانایی انتشار ویدیوهای ادیت شده در شبکه‌هایی مانند یوتیوب و فیسبوک را دارد. این برنامه فوق‌العاده، فضایی منحصربه‌فرد برای افزودن تریلر به ویدیوهای موردنظر شما فراهم می‌کند. از این برنامه کاربردی استفاده کنید و ویدیوهایتان را به راحتی ویرایش کنید. ساخت کلیپ اینستاگرام با افتر افکت با این ابزار به راحتی امکان‌پذیر است.

ساخت کلیپ اینستاگرام rivand

۵- ابزار ساخت کلیپ برای اینستاگرام با گوشی Quik app GoPro

می‌توان از این برنامه عالی برای ایجاد کردن فیلم‌های مناسب برای اینستاگرام استفاده کرد. با این برنامه فیلم‌های جذاب برای این شبکه ایجاد کنید و مخاطبین را حسابی شگفت‌زده نمایید. این برنامه برای بلاگرها و افراد فعال در اینستاگرام عالی است. همچنین می‌توان افکت‌های مختلف، متن و موزیک به فیلم اضافه کرد. از این برنامه استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید.

۶- ساخت کلیپ اینستاگرامی MPEG Streamclip

یکی دیگر از ابزارهای بسیار عالی برای ادیت ویدیو، برنامه MPEG Streamclip است. این برنامه امکان ترکیب چند فیلم را به راحتی میسر کرده‌است. نکته مثبت در مورد برنامه MPEG Streamclip، این است که فرمت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. می‌توان با این ابزار فعالیت‌هایی مانند برش و چسباندن فیلم‌ها در کنار هم را انجام داد. تعداد زیادی قابلیت و توانایی در این ابزار وجود دارد که در حین کار با آن متوجه خواهید شد.

۷- نرم افزار ساخت کلیپ برای اینستاگرام Avidemux

برخی از کاربران به دنبال برنامه‌ای هستند که کار کردن با آن ساده باشد. ابزار Avidemux، همان چیزی است که این افراد به دنبال آن هستند. این برنامه برش ویدیو، ترکیب یا اینکدینگ (Encoding) چند فیلم با یکدیگر و … را میسر کرده‌است. این ابزار انواع فرمت‌ها مانند ASF ،MP4 ،MPEG و AVI را پشتیبانی می‌کند. همچنین رابط کاربری آن فوق‌العاده است و می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد. این برنامه بسیار قدرتمند و در عین حال ساده است؛ پس حتما کار با آن را تجربه کنید.

ابزارهای ادیت ویدیو | کلیپ اینستاگرام rivand

۸- برنامه کلیپ اینستاگرام FFmpeg

با استفاده از برنامه FFmpeg می‌توان ضبط ویدیو، تغییر فرمت ویدیو، تغییر بیت‌ریت فیلم و … را انجام داد. این برنامه یک ویژگی مثبت دارد. می‌توان از آن برای ادیت فایل‌های صوتی هم استفاده کرد. البته این بهترین برنامه برای ویرایش موزیک نیست، اما این قابلیت را در کنار ویرایش فیلم و ویدیو هم دارد. از این برنامه و امکانات عالی آن استفاده کنید و تجربه‌ای لذت‌بخش داشته باشید.

۹- برنامه کلیپ اینستاگرام AVS Video Editor

نرم‌افزار AVS Video Editor، یکی از ابزارهایی است که می‌توانید از آن برای ویرایش فیلم و ویدیو استفاده کنید و از کیفیت آن مطمئن باشید. در این ابزار قابلیت‌هایی مانند برش فیلم، حذف قسمتی از فیلم، چسباندن چند ویدیو به یکدیگر، افزودن افکت‌های مختلف، متن و زیرنویس به ویدیو و … وجود دارد. یکی از بهترین ابزارهایی که برای ویرایش فیلم پیشنهاد می‌شود، برنامه AVS Video Editor است.

ساخت کلیپ برای اینستاگرام کامپیوتر | کلیپ اینستاگرام ریوند

۱۰- برنامه کلیپ اینستاگرام Windows Movie Maker

یکی دیگر از برنامه‌های مفید برای ویرایش فیلم و ویدیو، ابزار Windows Movie Maker است. این ابزار عالی دارای قابلیت‌هایی مانند ادغام چند ویدیو با یکدیگر، افزودن فایل صوتی به ویدیو، افزودن تم و … می‌باشد. این برنامه نیز در بین بهترین ابزارهای ویرایش ویدیو جای دارد.

۱۱- برنامه کلیپ اینستاگرام Mojo

یکی دیگر از ابزارهای مفیدی که به شما پیشنهاد می‌کنیم، ابزار Mojo است. این ابزار به شما کمک می‌کند که استوری‌های جذاب و پویا درست کنید. با استفاده از فیلم‌ها، عکس‌ها و قالب‌های متحرک Mojo، می‌توانید استوری‌های جالب بسازید. این ابزار توانایی‌های مختلفی مانند برجسته کردن متن در عکس، تغییر رنگ پس‌زمینه، اضافه کردن الگوهای خودتان و … را دارا می‌باشد. می‌توانید طرح‌هایتان را در دوربین خود ذخیره کنید. حتما از این برنامه جذاب استفاده کنید و لذت ببرید.

ساخت کلیپ برای اینستاگرام با گوشی | کلیپ اینستاگرام ریوند

۱۲- بهترین نرم افزار ویرایش فیلم اندروید Abobe Spark Video

این برنامه بی‌نظیر به شما کمک می‌کند که عکس‌ها، کلیپ‌های ویدیویی و متن را به راحتی در یک استوری جمع‌آوری کنید. نیازی به زمان زیاد یا نرم‌افزاری گران و پیچیده ندارید؛ بلکه با استفاده از این ابزار می‌توانید به راحتی انیمیشن‌های بامزه، متن‌های دلخواه و … را به ویدیوی خود اضافه کنید. این برنامه برای موبایل‌های با سیستم عامل اندروید و آی او اس مناسب است و استفاده از آن رایگان می‌باشد.

۱۳- ابزار کلیپ اینستاگرام Premiere Pro

یکی از ابزارهای عالی و مفید برای ویرایش ویدیو و فیلم، برنامه Premiere Pro است. این برنامه برای سیستم عامل‌های ویندوز یا mac OS کاربرد دارد. می‌توان از آن برای ادیت فیلم‌ها، ویدیوهای تبلیغاتی، تلویزیونی و … استفاده کرد. حتما ساخت کلیپ اینستاگرام با پریمیر را تجربه کنید و کارهایی حرفه‌ای و عالی خلق کنید.

ساخت کلیپ اینستاگرامی | کلیپ اینستاگرام rivand

حرف آخر

در این مقاله با چند مورد از بهترین ابزارها برای ساخت کلیپ با عکس و آهنگ برای اینستاگرام آشنا شدید. اگر در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی فعال هستید، پیشنهاد می‌کنیم از این برنامه‌ها استفاده کنید و تجربه‌ای عالی داشته باشید. می‌توانید برای کنار هم قرار دادن تکه‌های مختلف فیلم‌ها و به روایتی تدوین فیلم هم از این برنامه‌ها استفاده کنید.
اضافه کردن متن، زیرنویس، موسیقی و … هم با این ابزارها امکان‌پذیر است. اگر تجربه‌ای در مورد کار با این ابزارها دارید، با من و دوستانم به اشتراک بگذارید. برای اطلاع از نحوه کار و پرسیدن سوالات خود، با سایت ریوند در تماس باشید.

تماس با ما

برای مشاوره در زمینه های طراحی سایت, بازاریابی شبکه اجتماعی, ریپورتاژ و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید.

نظرات (۸)

  1. محمدرضا
    ۱۳۹۹-۰۷-۲۹ پاسخ

    با چه برنامه ای میتوان گوشی خود را مثل کلیپ های اینیستاگرام میکروفون کرد

  2. زهرا
    ۱۳۹۹-۱۱-۰۳ پاسخ

    چه برنامه هایی خوب هستن برای ساخت کلیپ؟؟؟

    • تیم ریوند
      ۱۳۹۹-۱۱-۰۴ پاسخ

      دوست عزیز در مقاله ۱۳ برنامه که بهترین ابزارهای ساخت کلیپ هستند به طور کامل توضیح داده شده است.

  3. sepehrsouleco
    ۱۳۹۹-۱۱-۲۶ پاسخ

    ممنون بابت مقاله ی خوب و کاربردیتون . فقط من یه مشکلی با نرم افزار mojo دارم که افکتهای حرفه ایش غیر قابل استفاده س . چطور میشه فعالشون کرد ؟

    • SOBIK
      ۱۳۹۹-۱۲-۲۴ پاسخ

      سلام نسخه کرکش رو دانلود کنید

  4. ترنم
    ۱۳۹۹-۱۲-۱۶ پاسخ

    سلام خسته نباشید، واقعا ممنون میشم سوالم رو جواب بدین، به همه چی اشاره شده ولی به اصل موضوع که باید اون ویدیو رو از کجا بیاری که روش ادیت انجام بشه هیچ جا اشاره ای نمیشه چرا، این واقعا مشکل منه، یه ویدیویی که مثلاً ماشین توی جاده داره می‌ره، یا بارونی که به شیشه میخوره، من نمی‌دونم منبع این ویدیوها کجاست که حالا بخوام ادیت کنم، دوست ندارم از پست دیگران کپی کنم، امیدوارم کمکم کنید واقعا.. ممنونم

    • تیم ریوند
      ۱۳۹۹-۱۲-۲۰ پاسخ

      سلام دوست عزیز. سایت های ویدیو کاملا به موضوع پیجتون بستگی داره. آدرس پیجتون رو به ایمیل شرکت ارسال کنین راهنماییتون کنیم.

    • سعید
      ۱۳۹۹-۱۲-۲۰ پاسخ

      سلام بزن ویدیو استوک به انگلیسی توگوگل

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برای مشاوره با ما در تماس باشید

۰۲۱۷۷۱۶۷۲۹۸

دسته‌ها
اخرین نوشته‌ها
برچسب‌ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند

ما یک تیم از علاقمندان به دنیای بازاریابی دیجیتال هستیم. از برنامه نویسان علاقمند به کدنویسی تا تدوینگر استراتژیک و گرافیست خلاق و نویسنده ماهر. ما در ریوند همه با هم همکاری میکنیم و با هم رشد میکنیم. این فرهنگ ریوند هست و عاشقش هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید