محدودیت های اینستاگرام

محدودیت های اینستاگرام جزو بخش جدانشدنی این شبکه اجتماعی است. هر تکنولوژی جدیدی که وارد می‌شود یک سری مزایا و طبیعتا معایبی دارد. این موضوع درست است که اینستاگرام توانسته‌است بسیاری از فعالیت‌های دنیای امروز را راحت‌تر کند؛ اما وضع کردن قوانین برای کار با این برنامه هم ضروری بوده‌است.
زیرا امکان ندارد که همه افراد از این فضا به درستی استفاده کنند. برای اینکه اتفاقات نامناسب، ناراحت‌کننده و خلاف عرف دیده نشود، اینستاگرام تعدادی قانون و البته محدودیت ایجاد کرده‌است. این محدودیت‌ها به نفع بسیاری از کاربران است؛ اما ممکن است گاهی مشکلاتی هم به وجود بیاورد. جالب است بدانید که قوانین اینستا کاملا مشخص نیست و در جای خاصی هم عنوان نشده‌است.
این قوانین طبق تجربیات مختلف به دست آمده‌است و برای هر فرد نیز ممکن است متفاوت باشد. به طور مثال قوانین برای فردی که تعداد زیادی پست می‌گذارد و فعالیت دائم دارد با فردی که تنها به گشت و گذار در این فضا بسنده کرده‌است تفاوت دارد. البته دانستن این قوانین کار با اینستا را راحت‌تر می‌کند. با من در ریوند همراه باشید تا با قوانین و محدودیت های اینستاگرام آشنا شوید.

محدودیت های لایک اینستاگرام | محدودیت های اینستاگرام rivand

انواع مسدودی‌های اینستاگرام (Ban)

۳ نوع مسدودسازی در این شبکه اجتماعی وجود دارد. ممکن است به دلایل مختلفی به این مشکلات بربخورید. در ادامه این موارد که منجر به بن شدن حساب کاربری افراد می‌شود را معرفی و بررسی می‌کنیم.

۱٫ محدودیت های اینستاگرام : اکشن بن (Action Ban)

اکشن بن وقتی اتفاق می‌افتد که شما همانند یک اسپم عمل کنید. به طور مثال چند کار همانند (لایک کردن، کامنت گذاشتن و …) را پشت سر هم انجام دهید. در این حالت اینستاگرام به شما مشکوک می‌شود. بهتر است به اندازه زیاد و پشت سر هم چنین فعالیت‌هایی را انجام ندهید. سعی کنید بیش از حد لایک نکنید یا تعداد زیادی افراد را فالو و سپس آنفالو نکنید. در این صورت دچار مشکل بن می‌شوید و حساب کاری شما مسدود می‌شود.

پیشنهادی که نمی‌تونی رد کنی!

۲٫ محدودیت های اینستاگرام : شادو بن (Shadow Ban)

اگر تعدادی هشتگ خاص و مشابه را در پست‌های پشت سر هم قرار دهید، اینستاگرام این کار را نمی‌پسندد و شما اصطلاحا شادوبن می‌شوید. زمانی هم که از هشتگ‌های مسدود و غیرمجاز استفاده کنید همین اتفاق می‌افتد. در این حالت متاسفانه پست‌هایتان نمایش داده نمی‌شود، جستجوی هشتگ‌ها حاصلی ندارد و در نهایت بازدید شما کمتر می‌شود.

۳٫ محدودیت های اینستاگرام : فول بن (Full Bann)

هر گاه به دلایل مختلفی قوانین اینستا را زیر پا گذاشته باشید، فول بن اتفاق می‌افتد. فول بن شدیدترین مجازات اینستاگرام است و متاسفانه روشی هم برای رفع آن وجود ندارد. در این حالت اکانت بسته می‌شود و نمی‌توان آن را دوباره بازگرداند. حتی نمی‌توان از همان نام کاربری برای ساخت یک صفحه جدید استفاده کرد.
در برخی مواقع اینستاگرام به همین مورد بسنده می‌کند. اما اگر قضیه خیلی جدی باشد، حتی ممکن است دسترسی شما را به کل قطع کند. در این حالت نمی‌توانید با IP قبلی، موبایل، PC و هیچ دستگاه دیگری به این شبکه وارد شوید.

اکنون که با این ۳ نوع مسدودسازی آشنا شدید، باید در نظر داشته باشید که اینستاگرام قوانین جدی و در عین حال ساده‌ای دارد. اگر این قوانین را رعایت کنید، اینستاگرام هیچ گاه اکانت شما را مسدود نمی‌کند. در واقع رعایت این قوانین بسیار ساده است و افرادی که به درستی از این برنامه استفاده می‌کنند، دچار چنین مشکلاتی نخواهند شد. در ادامه با محدودیت های اینستاگرام آشنا خواهید شد.

چه عواملی در محدودیت‌های اینستاگرام تاثیر دارد؟

سن حساب کاربری: اینکه چه مدت از ساخت اکانت شما می‌گذرد تاثیر زیادی در وضع قوانین و محدودیت‌ها برای اکانت شما دارد.
تعداد فالوور: هر چقدر تعداد فالوورها بیشتر باشد، محدودیت‌های شما کمتر خواهد شد.
تعاملات حساب کاربری: قوانین به تعامل شما با سایر کاربران و فالوورهایتان هم ارتباط دارد.
فعالیت‌های حساب کاربری: این موضوع که چقدر در این فضا فعالیت دارید و چقدر پست منتشر می‌کنید، می‌تواند قوانین مربوط به شما را تغییر دهد.

احتمالا واضح است که هر چقدر اکانت قدیمی‌تر باشد، محدودیت‌های کمتری خواهد داشت. تعاملات و فعالیت‌های بیشتر، اجازه انجام کارهای بیشتری به شما می‌دهد. باید فعالیت خود را طبیعی جلوه دهید و از فعالیت‌های غیر طبیعی و جوگیرانه خودداری کنید. این را در نظر بگیرید که اینستاگرام را به هیچ عنوان دست کم نگیرید. همین چند وقت پیش یکی از پیج‌های ایرانی با موضوع فیلم و سینما و با داشتن ۶۰۰K فالوور توسط اینستاگرام بسته شد. مواظب باشید که چنین اتفاقاتی برای شما نیفتد.

محدودیت های اینستاگرام چیست ؟

محدودیت های لایک اینستاگرام

محدودیت های اینستاگرام برای تعداد لایک‌ها نیز وجود دارد. نمی‌توان همینطور به لایک کردن صفحات ادامه داد و دچار مشکل نشد. البته این تعداد برای افراد مختلف تفاوت دارد. اما بهتر است که در ۱ ساعت بیش از ۶۰ لایک انجام ندهید. همچنین در طول یک روز بیشتر از ۱۰۰۰ پست را لایک نکنید.
بهتر است ۱۰۰۰ را به عنوان حداکثر در نظر نگیرید و به ۷۰۰ لایک در روز بسنده کنید. در صورت عمل نکردن به این قوانین، به احتمال زیاد دچار اکشن بن خواهید شد. البته این تعداد با گذشت زمان بیشتر می‌شود و حداکثر می‌توان ۳۰۰ لایک در ساعت و ۷۰۰۰ لایک در روز انجام داد. در صورت نقض قانون، اجازه لایک کردن به مدت ۲۴ ساعت نخواهید داشت.

محدودیت های اینستاگرام 2020 rivand

محدودیت های فالو در اینستاگرام

اینستاگرام قوانینی برای تعداد فالو در یک مدت زمان مشخص ایجاد کرده‌است. این تعداد باعث می‌شود که تشخیص افراد عادی و اسپم به راحتی انجام شود. بنابراین هر فرد با توجه به شرایط خود می‌تواند تعداد محدودی فالو آنفالو انجام دهد. این مقدار برای افراد تازه وارد کمتر و برای افراد با فالوور بالا بیشتر است.
به طور متوسط هر فرد می‌تواند ۱۰۰ نفر را در طول ۱ ساعت فالو یا آنفالو کند. اگر این تعداد بیشتر شود، پیامی از طرف اینستاگرام دریافت می‌کند و ممکن است اکانت به مدت ۲۴ ساعت مسدود شود. این محدودیت برای فالو آنفالو کردن پشت سر هم نیز وجود دارد. پس حتما به محدودیت های فالو آنفالو اینستاگرام توجه داشته باشید تا دچار مشکل نشوید. پیشنهاد ما به شما این است که طبق روندی که در ادامه توصیه می‌کنیم پیش بروید تا مشکلی برای پیجتان ایجاد نشود:

• در هفته اول ساخت اکانت، تنها ۵۰ نفر را در روز فالو یا آنفالو کنید.
• در هفته دوم این مقدار را به ۱۰۰ نفر در روز برسانید. در نظر داشته باشید که فالو و آنفالو یکسان محسوب می‌شوند و مقدار پیشنهادی، جمع این دو فعالیت است.
• در هفته سوم روزانه ۱۵۰ نفر را فالو و آنفالو کنید.
• …

محدودیت های کامنت اینستاگرام

وقتی در مورد محدودیت کامنت صحبت می‌کنیم، منظور تعداد کاراکترها و طول کامنت نیست. البته اگر طول کامنت بیش از حد باشد، اینستاگرام تنها ۲۴۰ کاراکتر را به کاربران نشان می‌دهد و برای دیدن بقیه کامنت باید آیکون … یا بیشتر را بزنید تا ادامه آن را ببینید. بنابراین طول کامنت محدودیتی ندارد؛ اما برای تعداد آن قوانینی وضع شده‌است. هر کاربر نمی‌تواند بیش از ۶۰ کامنت در طول یک ساعت ارسال کند. اگر بیش از این انجام دهد، دچار مشکل خواهد شد.
همچنین در هر روز می‌توانید بین ۱۸۰_۲۰۰ کامنت ارسال کنید. این محدودیت برای کامنت‌های یکسان هم وجود دارد. از ارسال کامنت‌های یک شکل (مانند قلب‌های تکراری زیر چندین پست، تعداد زیادی ایموجی و …) خودداری کنید. در این صورت به عنوان اسپم یا ربات شناخته می‌شوید. در صورتی که اکانت شما بن شود، تا ۲۴ ساعت اجازه گذاشتن کامنت نخواهید داشت.

محدودیت های دایرکت اینستاگرام

همانطور که سایر قابلیت‌های اینستاگرام دارای محدودیت‌هایی هستند، ارسال پیام در دایرکت نیز چنین قوانینی دارد. به طور مثال هر فرد می‌تواند تا ۶۰ دایرکت مختلف ارسال کند. در صورتی که این قانون را نقض نمایید، اینستاگرام اکانت شما را اکشن بن یا حتی فول بن خواهد کرد. سعی کنید تعداد زیادی دایرکت به افراد مختلف نفرستید و مهم‌تر از همه مواظب محتوای پیام‌ها یا پست‌های ارسالی هم باشید.
ممکن است این نقض قوانین شامل محتوای پیام‌ها نیز باشد. اگر تازه اکانت خود را ساخته‌اید، تنها ۲۰_۵۰ دایرکت در روز ارسال کنید. این محدودیت های اینستاگرام در مورد اکانت‌های تازه وارد سخت‌گیرانه‌تر است. به طور مثال یک اکانت که تازه ۱ هفته است ساخته‌است، محدودیت‌هایی بیشتر از اکانت با پیشینه ۳ ساله دارد. بنابراین نباید در مدت کوتاهی یک سری فعالیت مشابه را به طور مسلسل‌وار انجام دهید و انتظار داشته باشید که اینستاگرام دست روی دست بگذارد!!

محدودیت های دایرکت اینستاگرام | محدودیت های اینستاگرام ریوند

محدودیت برای کل فعالیت‌های اینستاگرامی

به طور کلی نیز محدودیت‌هایی وجود دارد. به طور مثال اگر یک اکانت تعداد زیادی پست را لایک کند، کامنت بگذارد، فالو و آنفالو کند و به همین صورت پیش برود، اینستاگرام به او شک می‌کند و به عنوان اسپم می‌شناسد. بهتر است مجموعه فعالیت‌های روزانه شما بیش از ۱۴۴۰ مورد نشود. در غیر این صورت اکانتتان دچار اکشن بن خواهد شد. این مقدار برای اکانت‌های جدید ۵۰۰ می‌باشد.

محدودیت نوع پست

یکی دیگر از انواع محدودیت‌ها مربوط به نوع پست‌هایی است که منتشر می‌شود. محتوای پست‌ها برای اینستاگرام اهمیت زیادی دارد و باید به این مورد دقت کرد. شدت قوانین این موضوع بیشتر است و ممکن است با نقض آن دچار فول بن شوید. بنابراین سعی کنید پست‌های غیر اخلاقی، خشونت‌آمیز، تصاویر و ویدیوهای حیوان‌آزاری، دیگر آزاری و … را منتشر نکنید. یکی دیگر از قوانین مهم، عدم انتشار پست‌های سایر صفحات و رعایت قانون کپی رایت است. اینستاگرام با این مورد نیز سخت برخورد می‌کند. این قوانین سخت‌گیرانه هستند و در بسیاری از مواقع اکانت دچار فول بن می‌شود.

اگه دنبال جذب فالووری کلیک کن

محدودیت خرید و فروش اکانت

جالب است بدانید که خرید و فروش حساب کاربری فعالیتی غیرقانونی است. این کار از نظر اینستاگرام کاملا غیر مجاز است و کاربران خاطی مجازات می‌شوند. در صورتی که چنین فعالیتی انجام شود و اینستاگرام به آن پی ببرد، حساب موردنظر فول بن می‌شود. البته این موضوع گاهی از اینستاگرام پنهان می‌ماند و حتی برخی مواقع اینستا خود را درگیر نمی‌کند. اما در برخی مواقع ممکن است اکانت موردنظر فول بن شود. این موضوع به موارد مختلفی بستگی دارد و در صورتی اتفاق می‌افتد که یک گزارش قطعی به دست اینستاگرام برسد. محدودیت های اینستاگرام در این مورد را جدی بگیرید.

محدودیت های جدید اینستاگرام | محدودیت های اینستاگرام ریوند

محدودیت لاگین از دستگاه‌های مختلف

امنیت کاربران اینستاگرام برای این شرکت اهمیت زیادی دارد. بنابراین اگر ببیند که یک حساب کاربری با آی‌پی‌های مختلف لاگین شد‌ه‌است، درخواست کد تائید خواهد کرد. این موضوع برای وارد شدن با دستگاه‌های مختلف هم صدق می‌کند. البته معمولا این مشکل با وارد شدن با دو یا سه دستگاه مشکلی ایجاد نمی‌کند. اما اگر این ورود تکرار شود، اکانت با مشکل روبه‌رو می‌شود. معمولا در این مواقع مسدود موقت اتفاق می‌افتد.

خرید و فروش لایک و فالوور

خرید و فروش فالوور، یکی دیگر از کارهایی است که باعث بن شدن اکانت می‌شود. لایک کردن یا فالو کردن معمولا توسط ربات‌ها انجام می‌شود. بسیاری از اکانت‌هایی که شما را لایک یا فالو می‌کنند فیک هستند. بنابراین اینستاگرام به چنین فعالیت‌هایی مشکوک می‌شود. زیرا می‌بیند که تعداد زیادی حساب فیک به صفحه شما هجوم آورده‌اند. این موضوع باعث بن شدن اکانت شما و سایر اکانت‌های لایک‌کننده و فالوکننده خواهد شد.

خرید، فروش و خدمات غیر قانونی

برخی از فعالیت‌های تجاری در این شبکه قانونی و مجاز نمی‌باشد. در صورتی که چنین فعالیت‌هایی انجام شود، اکانت موردنظر بن یا بلاک خواهد شد. اگر کاربری اقدام به خرید و فروش کالاهای غیرقانونی کند یا خدماتی غیرمجاز انجام دهد، حساب او مسدود خواهد شد.

سایر محدودیت های اینستاگرام

یک سری مورد دیگر نیز دارای محدودیت در این شبکه اجتماعی هستند. این محدودیت‌ها شاید مشکل خاصی مانند بن شدن را ایجاد نکنند؛ اما قوانین مختلفی برای کاربران مختلف دارند. در ادامه این موارد را معرفی می‌کنیم.
تکمیل اطلاعات حساب: اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل کنید تا به عنوان اکانت فیک یا ربات شناخته نشوید.
انتشار پست به تعداد زیاد: پشت سر هم پست منتشر نکنید. حداکثر روزی ۳ پست پیشنهاد می‌شود.
کامنت تبلیغاتی: گذاشتن تعداد زیادی کامنت تبلیغاتی زیر پست سایر کاربران هم منجر به مسدود شدن اکانت می‌شود.
هشتگ: تعداد هشتگ مجاز در هر پست ۳۰ عدد است. بهتر است هشتگ‌هایی بیش از این مقدار در پست‌های خود استفاده نکنید. در غیر این صورت هشتگ‌ها فایده‌ای نخواهند داشت.
IGTV: ارسال یک ویدیوی IGTV برای افراد عادی تا ۱۰ دقیقه است. کاربران با فالوور بالای ۱۰K می‌توانند ویدیوهای ۱ ساعته نیز منتشر کنند.
استوری : برای تعداد استوری‌های ارسالی هم محدودیت وجود دارد. هر فرد می‌تواند تا ۱۰۰ استوری منتشر کند.
هایلایت استوری: هایلایت کردن استوری در پروفایل هر شخص محدودیتی ندارد.
تگ : حداکثر تعداد تگ کردن افراد روی یک تصویر ۲۰ نفر است.
منشن: امکان منشن کردن ۱۰ نفر در هر پست اینستاگرام وجود دارد. در صورتی که افرادی که منشن می‌کنید فالوورتان نباشند، این عمل باعث مسدود شدن اکانت می‌شود.
کپشن: همانطور که می‌دانید هر فرد می‌تواند زیر پست خود یک متن یا کپشن بنویسد. تعداد کاراکتر مجاز برای کپشن یک پست ۲۲۰۰ عدد است. بهتر است به جای متن‌های طولانی از تصاویر استفاده کنید.
بیو: محدودیت تعداد کاراکتر برای بیوی پیج نیز ۱۵۰ عدد است. نمی‌توان بیش از این مقدار در بیو مطلب نوشت.

محدودیت های جدید اینستاگرام | محدودیت های اینستاگرام rivand

محدودیت های اینستاگرام : نکات مهم

این موارد جزو اصلی‌ترین قوانین اینستاگرام هستند و رعایت آن‌ها برای داشتن یک اکانت قانونی و با فعالیت آزادانه الزامی است. اگر این موارد را رعایت کنید، اکانت شما بدون هیچ مشکلی وجود خواهد داشت و ۱۰۰ درصد می‌توانید به فعالیت خود ادامه دهید. البته باید در این مورد نکاتی را مدنظر قرار دهید.

۱٫ هک شدن اکانت با این موارد تفاوت دارد. ممکن است در برخی موارد با مشکل هک شدن روبه‌رو شوید. در این صورت باید بدانید که یک فرد دیگر با دستگاه دیگری وارد اکانت شما شده‌است و کنترل آن را برعهده گرفته‌است. بهتر است قبل از این اتفاق اکانت خود را تجاری کنید و در قسمت تنظیمات پروفایل خود، کد تایید دومرحله‌ای را فعال کنید. البته می‌توان با راه‌هایی که در مقاله بازیابی اکانت اینستاگرام گفته‌ایم، حساب خودتان را برگردانید.
۲٫ وجود مشکل در پست کردن تصاویر و فیلم‌ها هیچ ارتباطی به مسدود شدن ندارد. اگر دچار چنین مشکلاتی شدید، احتمالا به خاطر وجود باگ‌هایی در اینستا می‌باشد. برای این مشکل نیز راه‌حل‌هایی وجود دارد.

دور زدن محدودیت های اینستاگرام

اما چگونه محدودیت های اینستاگرام را برداریم ؟ برای اینکه بتوانید محدودیت‌های اینستاگرام را دور بزنید و فعالیت آزادانه‌تری داشته باشید، راه‌حل‌هایی وجود دارد. انجام فعالیت‌های اینستاگرام و کنترل روی تعداد آن‌ها به صورت دستی کمی مشکل است. اینکه مواظب باشیم تعداد فعالیت‌هایمان بیشتر از حد مجاز نشود و مسدود نشویم خیلی هم راحت نیست. بنابراین می‌توان از ربات‌های اینستاگرامی و تنظیم یک برنامه قابل قبول و محدود، از این قوانین به نفع خود استفاده کرد.

رفع محدودیت های اینستاگرام ریوند

این موضوع زمانی که چندین اکانت دارید اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. می‌توان از سرویس‌های موجود در اینترنت استفاده کرد. این سرویس‌ها معمولا حداکثر مجاز را در نظر می‌گیرند و فعالیت‌هایی با تعداد کمتر از آن مقدار حداکثری را انجام می‌دهند. البته در نظر داشته باشید که هنگام فعالیت ربات، خودتان به هیچ وجه فعالیت دستی نداشته باشید. این کار به فعالیت درست و کارآمد ربات کمک می‌کند.

محدودیت های جدید اینستاگرام : جمع‌بندی

رعایت قوانین اینستاگرام برای داشتن فعالیت راحت در این شبکه جهانی اهمیت زیادی دارد. سعی کنید جدیدترین محدودیت های اینستاگرام را بشناسید و آن‌ها را رعایت کنید. در واقع یاد گرفتن این قوانین مهم است و با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توان از مشکلات بعدی جلوگیری کرد.

در این مقاله با رفع محدودیت های اینستاگرام و مهم‌ترین دلایلی که سبب بن شدن اکانت می‌شود آشنا شدید. با رعایت این قوانین فعالیت و تجارت موفق‌تری را تجربه خواهید کرد. حالا که با محدودیت های اینستاگرام ۲۰۲۰ آشنا شدید، نوبت شما است که از تجربیات خود بگویید. آیا تا به حال مسدود شدن اکانت را تجربه کرده‌اید؟ اینستاگرام چه دلیلی برای مسدود کردن اکانتتان داشته‌است؟ چه راهکاری برای رفع آن اندیشیده‌اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

تماس با ما

برای مشاوره در زمینه های طراحی سایت, بازاریابی شبکه اجتماعی, ریپورتاژ و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید.

نظرات (۵)

  1. فرامرز
    ۱۳۹۹-۰۸-۱۲ پاسخ

    درود بر شما و خسته نباشید
    دوست عزیز من بیشتر از یکسال هست که یک پیج رو ایجاد کردم و نزدیک به ۴ هزار فالوور دارم الان دو هفته هست که هر تعداد که فالو میکنم یک هفته منو بلاک میکنه همین امروز بعد از فالو کردن ۲۵ نفر منو بلاک کرد لایک و کامنت اصلا نداشتم پست هم نزاشتم میشه بفرمایید که چرا اینجوری شده؟و ایا فاصله زمانی هر الو تا فالو بعد چند ثانیه یا چند دقیقه باید باشد که بلاک نشیم و هر چند ساعت یکبار میتونیم دوباره فالو کنیم ؟؟؟
    سپاسگزارم از راهنماییتون

    • modir
      ۱۳۹۹-۰۸-۱۳ پاسخ

      کاربر گرامی ریوند توی الگوریتم جدید اینستاگرام پیج های فعال از پیج های بدون فعالیت جدا می شوند، شما باید پیج رو به حالت طبیعی بر گردانید. بطور مثال بیو خود را تغییر دهید یا عکس پروفایل را، کمی پیج اینستاگرام خود را درگیر محتوای جدید و با جذب یوزر همراه کنید.
      فعلا نیز از عمل فالو دست بردارید تا حالت اولیه برگردید، در این عمل تایم های مختلف و با فاصله های زمانی بین ۵ الی ۱۵ دقیقه برای فالو استفاده نمایید

  2. حسین
    ۱۳۹۹-۰۹-۲۴ پاسخ

    سلام و درود
    من دو هفته هست که پیج رو ساختم و فعالیت دارم هر روز یک پست میزارم و توی هر پست ۲۰ نفر تگ میکنم.
    الان نمیتونم کسی رو تگ کنم و وقتی پست رو ارسال میکنم، ارور میده و پست بدون تگ ها منتشر میشه.
    خیلی تو اینستا نیستم و تو قسمت نمایش فعالیت در اینستا زده هر روز پنج دقیقه.
    و اینم بگم، کسایی که تگ میکنم فالو کردم. و فعالیتی به عنوان فالو .آنفالو ندارم
    ممنون از راهنماییتون

  3. سعید
    ۱۳۹۹-۱۰-۱۸ پاسخ

    ممنون از توضیحات
    پیج من این ارور رو میده بعد از سه سال – با ۲۵ ک -پیج من درباره حیوانات خانگی بوده و کلیپ های فان میذاشتم… محتوای غیر اخلاقی و… هم نداشته …
    your account has beeen disable
    your account hass been disabled.follow the next steps within 30 days so ypu casn request a review

    فقط یکبار این ارور رو داد .بد از طریق لینک هایی که برای ارتباط با ایسنتاگرام هست . پیگیری کردم .ولی اونجا هم پیعام های عجیبی میده که تو سایت های خارجی زیاد سرچ کردم که همه همین مشکلات رو دارن و راهکاری براش ندارن ..یه جورایی کلا با این پیعام های مسخره همه رو سر کار گذاشته اینستاگرام … . .
    برای من ایمیل از ایسنتاگرام نیموده که چرا پیج من دیسزیبل شده . و ای دی هم برام ایمیل نشده که از طریق اون ای دی پیگیری کنم ..خودم احتمال میدم درباره کپی رایت یا ریپورت باشه..که این جزئ نقض قوانینی میشه ..یه جورایی دیگه نقض قوانین رو یه کاری کرده که هم هباید قوانینی رو رعایت کنن .دیگه اختاری در کار نیست .هر کی رعایت نکنه و نخونه قوانینی رو .کلا پیج از طرف فیسبوک پاک میشه . . . . کلادست فیسبوک که افتاده دیگه همینجوری داره بدتر و بدتر یمشه و فقط میخاد با این کارار خودش پول در بیاره ….کلا به شبکه های اجتماعی هیچ وقت نمیشه اعتماد کرد چه رعایت کردن یا نکردن قوانینی ..خودش هر وقت بخاد قوانین رو میزنه تو صورتت … و هیچ کاری نمیتونی کنی ..مصخصوا ما که تو ایران هستیم و کلا یه نقطع سیاه هستیم در جهان ! ! ! !

    ممنون میمش اگر راهنمایی میتونید کنید در این زمینه .برای بازگردانی پیج ..کمک کنید .با تشکر. ….

  4. مهسا
    ۱۳۹۹-۱۲-۱۵ پاسخ

    سلام ببخشید مال من هم طبیعت و روزمرگی الان عین شما همون پیام اومد ۳۰ روز محدودیت تموم شد ولی اکانتم باز نشده مال شما باز شد؟میشه راهنمایی کنید ۳ روز از مدت تعیین شده میگذره ولی باز نمی شه

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برای مشاوره با ما در تماس باشید

۰۲۱۷۷۱۶۷۲۹۸

دسته‌ها
اخرین نوشته‌ها
برچسب‌ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند

ما یک تیم از علاقمندان به دنیای بازاریابی دیجیتال هستیم. از برنامه نویسان علاقمند به کدنویسی تا تدوینگر استراتژیک و گرافیست خلاق و نویسنده ماهر. ما در ریوند همه با هم همکاری میکنیم و با هم رشد میکنیم. این فرهنگ ریوند هست و عاشقش هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید