ریپست اینستاگرام : روش قانونی برای اشتراک‌گذاری پست‌ها

ریپست اینستاگرام جزو مواردی است که ممکن است برای بسیاری از افراد پیش بیاید. به طور مثال شما از پست یک صفحه خوشتان می‌آید. این صفحه ممکن است متعلق به دوستتان یا یک فرد غریبه باشد. حتی ممکن است یکی از فالووینگ‌هایتان که دارای تعداد زیادی کاربر است یک پست منتشر کند و شما بخواهید همان پست را در صفحه خود بگذارید تا فالوورهای شما هم آن را ببینند.

قابلیت ریپست اینستاگرام.psdعکس دوم ریوند

اما آیا چنین کاری درست است؟ آیا می‌توان این موضوع را به صورتی که مشکلی پیش نیاید انجام داد؟ چه ابزاری برای ریپست وجود دارد؟ در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد. با من در ریوند همراه باشید تا با تکرار پست در اینستاگرام یا همان ریپست در اینستاگرام (repost) آشنا شوید.

ریپست اینستاگرام : اشتراک‌گذاری پست در شبکه‌های مجازی

احتمالا تا به حال از شبکه‌های مجازی زیادی نظیر تلگرام، واتساپ یا … استفاده کرده‌اید. کار کردن با این برنامه‌ها بسیار ساده است. اگر دوست داشته باشید مطلب منتشر شده توسط فرد دیگری را به اشتراک بگذارید، کافی است از گزینه forward استفاده کنید. به طور مثال فرستادن پیام‌های ارسالی توسط سایرین به راحتی امکان‌پذیر است. اما این کار در اینستاگرام فرق دارد. نمی‌توان به همان روش‌های قبلی یک پست را به نام خودمان و با همان کیفیت منتشر کرد. یکی از کارهای مرسوم در اینستاگرام گذاشتن استوری از پست‌های دیگران و ارجاع به آن‌هاست که در زیر مراحل آن دیده می‌شود.

ریپست اینستاگرام اشتراک‌گذاری پست در شبکه‌های مجازی rivand

البته باید این موضوع را در نظر داشت که کپی کردن یک پست از پیج دیگران برخلاف قوانین است و نمی‌توان این کار را به راحتی انجام داد. اما اگر از برنامه مربوط به این کار استفاده کنید، کپی رایت را به صورت قانونی انجام داده‌اید. در واقع اگر قصد انتشار یک پست که در صفحه دیگران قرار دارد هستید، باید از برنامه repost استفاده کنید. بدون استفاده از این برنامه، مرتکب نقض قوانین خواهید شد. در ادامه روشی عالی برای ریپست اینستاگرام آموزش می‌دهیم.

اشتراک گذاری پست دیگران در اینستاگرام با استفاده از برنامه Repost

ریپست در اینستاگرام از طریق برنامه‌ها و ابزارهای خاصی انجام می‌شود. یکی از این ابزارهای واسطه، برنامه Repost است که برای همین منظور ایجاد شده‌است. در ادامه مراحل کار با نرم‌افزار ریپست اینستاگرام را آموزش می‌دهیم.

اشتراک گذاری پست دیگران در اینستاگرام با استفاده از برنامه ریوند

۱٫ در ابتدا برنامه Repost اینستاگرام را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید. این برنامه برای گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید و آی‌اواس موجود است.
۲٫ برنامه را در موبایل خود نصب کنید.
۳٫ سپس برنامه اینستاگرام را باز کنید.
۴٫ پست موردنظر که قصد ریپست کردن آن را دارید انتخاب کنید. این پست ممکن است در قسمت feed اینستاگرام باشد و به تازگی آن را دیده‌اید. همچنین ممکن است آن را از قبل در بخش saved یا آرشیو ذخیره کرده باشید. در هر صورت پست موردنظر را انتخاب کنید.
۵٫ برای ریپست اینستاگرام گزینه سه نقطه در بالای پست را لمس کنید و روی Copy Share URL بزنید.
۶٫ در این حالت اگر ابزار Repost را نصب کرده باشید، برنامه به صورت خود به خود باز می‌شود. می‌توانید مکان کادر ریپست و همچنین رنگ کادر را به انتخاب خود مشخص کنید.
۷٫ سپس گزینه‌های Repost now و Save to repost later را خواهید دید. اگر قصد دارید در همان لحظه پست موردنظر را به اشتراک بگذارید، مورد اول را انتخاب کنید. می‌توانید یک متن هم به دلخواه خودتان به کپشن پست اضافه کنید. همچنین این گزینه را در اختیار دارید که پست را ذخیره کنید تا یک زمان دیگر به اشتراک آن بپردازید.
۸٫ هر یک از موارد را که انتخاب کردید، یک پیج برای شما باز می‌شود. گزینه Repost در این صفحه وجود دارد که باید آن را لمس کنید. با انتخاب این گزینه پستی که مدنظر شما بود در صفحه خودتان منتشر می‌شود. البته مشخص است که این پست را از صفحه چه کسی برداشته‌اید و ریپست کرده‌اید.

ربات ریپست اینستاگرام : جمع‌بندی

ربات ریپست اینستاگرام جمع‌بندی RIVAND

در این مقاله به آموزش repost اینستاگرام پرداختیم. می‌توانید از این روش استفاده کنید و به صورت کاملا قانونی پست موردنظر خود را ریپست کنید. اگر پیج اینستاگرام شما فالوور زیادی ندارد یا خیلی محبوب نیست، از این روش برای بالا آوردن پست در اینستاگرام کمک بگیرید.
پستی که برایتان جذاب بوده‌است و حدس می‌زنید موردعلاقه فالوورهایتان باشد را انتخاب کنید و از این روش برای ارسال مجدد پست در اینستاگرام استفاده کنید. استفاده از برنامه ریپست اینستاگرام بسیار ساده است و می‌توان دانلود برنامه insta repost را از اپ استور (برای گوشی آیفون) و پلی استور (برای گوشی‌های اندروید) انجام داد.
در این بین برای برخی این سوال پیش می‌آید که از چه روشی برای جابجایی پست ها در اینستاگرام استفاده کنند. این مورد نیز راه‌حل خود را دارد و در آپدیت‌های جدید اینستاگرام ممکن می‌باشد. همچنین امکان یادآوری پست های قدیمی اینستاگرام وجود دارد. برای استفاده از این قابلیت‌ها به طور منظم از سایت ریوند دیدن کنید و آموزش‌های عالی آن را از دست ندهید.

حالا شما بگویید. آیا تا به حال از یک پست در اینستاگرام خوشتان آمده‌است؟ آیا به فکر ریپست آن بوده‌اید؟ اگر تجربه‌ای در مورد ریپست اینستاگرام دارید با ما به اشتراک بگذارید.

تماس با ما

برای مشاوره در زمینه های طراحی سایت, بازاریابی شبکه اجتماعی, ریپورتاژ و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برای مشاوره با ما در تماس باشید

۰۲۱۷۷۱۶۷۲۹۸

دسته‌ها
اخرین نوشته‌ها
برچسب‌ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند

ما یک تیم از علاقمندان به دنیای بازاریابی دیجیتال هستیم. از برنامه نویسان علاقمند به کدنویسی تا تدوینگر استراتژیک و گرافیست خلاق و نویسنده ماهر. ما در ریوند همه با هم همکاری میکنیم و با هم رشد میکنیم. این فرهنگ ریوند هست و عاشقش هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید