دکمه های تماس اینستاگرام

دکمه های تماس اینستاگرام قابلیتی عالی است که این شبکه برای کسب و کارها قرار داده‌است. در کشور ما بیش از ۲۰ میلیون کاربر در اینستاگرام وجود دارد که اکثرا فعالیت مداوم دارند. پس داشتن کسب و کار در این فضا و توانایی ارتباط با آن‌ها می‌تواند راهی عالی برای کسب درآمدهای بالا باشد.
لازمه داشتن یک کسب و کار عالی و پربار در اینستاگرام، تبدیل پیج به بیزنس اکانت است. در این حالت می‌توان از قابلیت‌های عالی که این اکانت دارد استفاده کرد. موارد زیادی همچون تبلیغات، برنامه‌ریزی صحیح برای تولید محتوای جذاب، تحلیل پیج و … کمک زیادی به بهتر شدن کسب و کار و درآمد شما می‌کند.
اما یکی دیگر از قابلیت‌هایی که بیزنس اکانت دارد و لازمه تجارت اینستاگرامی است، دکمه های کانتکت اینستاگرام است. این دکمه‌ها می‌تواند شامل نوشتن ایمیل در اینستاگرام و گذاشتن دکمه call در اینستاگرام باشد. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه دکمه های contact اینستاگرام را فعال کنید، با من در ریوند همراه باشید.

اضافه كردن كانتكت به اينستاگرام | دکمه های تماس اینستاگرام rivand

فعال شدن دکمه کانتکت (Contact) در اینستاگرام

یکی از بهترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های یک اکانت تجاری، امکان قرار دادن دکمه های تماس اینستاگرام است. در نظر داشته باشید که اگر هنوز پیج خود را تبدیل به business account نکرده‌اید، نمی‌توانید از این ویژگی استفاده کنید. برای استفاده از قابلیت contact button، ابتدا اکانت خود را تجاری کنید. در این حالت باید مراحل زیر را طی کنید. همچنین می‌توانید مقاله بیزنس اکانت اینستاگرام در سایت ریوند را ببینید و از توضیحات کامل آن استفاده کنید.

۱٫ آخرین ورژن اینستاگرام را دانلود کنید و وارد آن شوید.
۲٫ سپس وارد پروفایل خود شوید.

دکمه های تماس اینستاگرام ریوند

۳٫ به بخش setting بروید و سپس روی گزینه switch to professional account بزنید و وارد آن شوید.
۴٫ از بین گزینه‌های creator و business یکی را با توجه به فعالیت خود انتخاب کنید و سپس فیلد تخصصی خود را برگزینید.

حذف دکمه تماس در اینستاگرام | دکمه های تماس اینستاگرام rivand

۵٫ پس از انتخاب فیلد باید حساب خود را به فیسبوک متصل کنید. در این زمان باید یکی از روش‌های اتصال مانند ایمیل یا شماره را وارد کنید. حتما این کار را برای داشتن پیج حرفه‌ای، داشتن امنیت بیشتر و ایجاد دکمه های تماس اینستاگرام انجام دهید.
۶٫ در نهایت پیج شما تبدیل به یک بیزنس اکانت می‌شود و می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید.

قرار دادن دکمه call در اینستاگرام | دکمه های تماس اینستاگرام ریوند

فعال کردن دکمه‌‌های تماس چه مزایایی دارد؟

وقتی پیج خود را به بیزنس اکانت تبدیل می‌کنید، می‌توانید از مزایای منحصربه‌فرد آن استفاده کنید. همانطور که گفتیم یکی از بهترین فواید آن، وجود دکمه های تماس اینستاگرام است. در ادامه این مزایا را معرفی می‌کنیم.

دایرکت (Direct) : پیام دادن در قسمت دایرکت، ساده‌ترین راه برای برقراری ارتباط با کاربران و مشتریان است.
• ارسال ایمیل (Email): یکی دیگر از راه‌های برقراری ارتباط، دکمه ایمیل در بخش بیو است. کاربران از این طریق می‌توانند به شما ایمیل ارسال کنند و ارتباط داشته باشند.
• دکمه تماس تلفنی (Call): دکمه تماس که در قسمت بیو قرار دارد، یکی دیگر از راه‌های برقراری ارتباط با مشتریان است.

دکمه های تماس اینستاگرام : چگونه کانتکت اینستاگرام را فعال کنیم ؟

۱٫ وارد برنامه اینستاگرام و سپس پروفایل خود شوید.
۲٫ روی edit profile بزنید و وارد این بخش شوید.
۳٫ احتمالا قبلا نام، نام کاربری و … را وارد کرده‌اید. در غیر این صورت در ابتدا آن‌ها را وارد کنید.
۴٫ در بخش website، آدرس سایت شخصی خود را بنویسید.
۵٫ سپس گزینه contact options را انتخاب کنید.
۶٫ فیلدهای business email ،business phone number و business address را وارد کنید. در این حالت می‌توانید هر یک از موارد یا همه را پر کنید. اختیار آن را دارید که در مورد شماره تماس خود یکی از موارد call یا text را انتخاب کنید.

دکمه های contact اینستاگرام | دکمه های تماس اینستاگرام rivand

با وارد کردن دکمه های تماس اینستاگرام می‌توان به راحتی امکان دسترسی و تماس را برای کاربران فراهم کرد. در این صورت گزینه contact برای کاربران شما فراهم می‌شود. هر زمان که مایل بودید می‌توانید حذف دکمه تماس در اینستاگرام را انتخاب کنید و این امکان را غیر فعال کنید.
آموزش حذف دکمه call در اینستاگرام مانند همان بخش قبلی است و می‌توان شماره تلفن وارد شده را به راحتی حذف کرد. همچنین تغییر شماره call در اینستاگرام هم مجاز است و هر زمان شماره شما تغییر کرد می‌توانید از همین قسمت شماره جدید را وارد کنید.

دکمه های تماس اینستاگرام : جمع‌بندی

اضافه كردن كانتكت به اينستاگرام کمک می‌کند که صفحه‌ای حرفه‌ای داشته باشید. این قابلیت تاثیر زیادی در موفقیت شما و کسب و کارتان دارد و مسلما اعتماد مشتریان و کاربران را جلب خواهد کرد. بنابراین از این امکان بهره ببرید و تجارت خود را گسترش دهید.
در این مقاله با قرار دادن دکمه call در اینستاگرام و سایر دکمه ‌‌های تماس اینستاگرام آشنا شدید. آیا تا به حال تجربه‌ای در مورد داشتن بیزنس اکانت داشته‌اید؟ از کدام یک از امکانات آن استفاده کرده‌اید؟ آیا دکمه تماس را فعال کرده‌اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

تماس با ما

برای مشاوره در زمینه های طراحی سایت, بازاریابی شبکه اجتماعی, ریپورتاژ و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برای مشاوره با ما در تماس باشید

۰۲۱۷۷۱۶۷۲۹۸

دسته‌ها
اخرین نوشته‌ها
برچسب‌ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند

ما یک تیم از علاقمندان به دنیای بازاریابی دیجیتال هستیم. از برنامه نویسان علاقمند به کدنویسی تا تدوینگر استراتژیک و گرافیست خلاق و نویسنده ماهر. ما در ریوند همه با هم همکاری میکنیم و با هم رشد میکنیم. این فرهنگ ریوند هست و عاشقش هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید