اصطلاحات اینستاگرام : لازم است همه این موارد را برای کار با اینستاگرام بدانید

اصطلاحات اینستاگرام برای کار کردن با این شبکه جهانی اهمیت زیادی دارد. باید این اصطلاحات را بدانیم تا بتوانیم از این فضا به خوبی استفاده کنیم. بسیاری از افراد فقط برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود از اینستاگرام استفاده می‌کنند. این افراد به پست کردن و استوری لحظات مختلف زندگی خود می‌پردازند.

اصطلاحات اینستاگرام ریوند

اما برخی دیگر اینستاگرام را فضایی عالی برای کسب و کار و داشتن درآمد تلقی می‌کنند. به هر حال جزو هر کدام از این موارد هستید، باید اصلاحات رایج در اینستاگرام را بدانید. ممکن است برخی از کلماتی که سایرین به کار می‌برند، برایتان عجیب و گیج‌کننده باشد. خجالت نکشید و ناراحت نباشید! با من در ریوند همراه شوید تا بدانید توضیح کامل اصطلاحات اینستاگرام چیست و به اصطلاح اینستاگرام را قورت بدهید.

فهرست اصطلاحات اینستاگرام فارسی چیست ؟

اصطلاحات اینستاگرام : پست (post)

اصطلاحات اینستاگرام پست rivand

هر فردی یک پروفایل در اینستاگرام دارد که از طریق آن می‌تواند عکس و ویدیو منتشر کند. هر عکس یا فیلم جدیدی که ارسال می‌کنید، به عنوان یک پست شناخته می‌شود. تمامی پست‌های یک شخص در صفحه شخصی وی نمایش داده می‌شود. هر فردی که پستی را منتشر کند و جزو دنبال‌کننده‌های شما باشد، پست او در بخش Feed اینستاگرام نمایش داده می‌شود.

فالو (follow) چیست؟

همانطور که می‌دانید، follow به معنی دنبال کردن است و کسی که فالو می‌شود، پست‌ها و استوری‌های او برای بقیه نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید هر فردی که خواستید را فالو کنید و دیگران هم شما را فالو کنند. اگر شخصی را فالو کرده باشید، می‌توانید ببینید چه پست‌هایی را فالو یا لایک کرده‌است. اما آیا می‌دانید که معنی کلمه آنفالو چیست ؟ زمانی که شخصی را فالو کردید، می‌توانید دوباره او را آنفالو کنید تا پست‌ها و استوری‌های او برایتان نمایش داده نشود.

اصطلاحات اینستاگرام : فالوور (follower)

اصطلاحات اینستاگرام فالوور ریوند

کلمه follower یعنی کسی که دیگری را دنبال می‌کند. افرادی که شما را فالو کرده‌اند، فالوورهای شما و شما نیز فالوور برخی دیگر محسوب می‌شوید. تعداد فالوور در قسمت پروفایل و بالای صفحه مشخص است.

اصطلاحات اینستاگرام : فالویینگ (Following)

کلمه following به معنی دنبال کردن یا پیروی کردن است. به این صورت که شما پیج فردی دیگر را دنبال می‌کنید و می‌توانید فعالیت‌‌های او را رصد کنید. به همین صورت فردی دیگر شما را فالو می‌کند و می‌تواند شاهد پست‌ها، استوری‌ها و … مربوط به شما باشد.

حرف (k) و (m) به چه معنی است؟

حرف K به معنی عدد ۱۰۰۰ است. به این صورت که مثلا شما ۲۰۰۰ فالوور دارید و اینستاگرام برای سادگی، ۲k را به جای ۲۰۰۰ نمایش می‌دهد. بنابراین هرگاه در قسمت فالوور یا فالووینگ این عدد را دیدید، به معنی داشتن چند هزار فالوور یا فالووینگ است. همچنین برای نمایش میلیون از حرف m استفاده می‌شود. به طور مثال فردی ۲۰ میلیون فالوور دارد، فالوورهای او به صورت ۲۰m نمایش داده می‌شوند.

آی‌جی تی وی (IGTV)

برای اینکه بتوانید فیلم‌هایی با مدت زمان طولانی‌تر از ۱ دقیقه آپلود کنید، باید از این قابلیت استفاده کنید. می‌توان در IGTV ویدیوهایی با طول ۱۰ دقیقه تا ۱ ساعت را آپلود کرد.

فید (Feed) اینستاگرام

Feed همان صفحه‌ای است که می‌توانیم پست‌های ارسال شده توسط فالوورهایمان را ببینیم. استوری‌ها هم در این قسمت و بالای صفحه نمایش داده می‌شوند. به این صفحه اینستاگرام، home نیز گفته می‌شود.

استوری (story) چیست؟

کلمه story به معنی داستان است و استوری اینستاگرام قابلیتی است که می‌توان عکس، ویدیو و متن را به صورت موقت نمایش داد. این پلتفرم از سال ۲۰۱۷ وارد برنامه شده‌است و شامل نمایش ۲۴ ساعته عکس یا ویدیوی شما است. البته اگر بخواهید ویدیو آپلود کنید، با محدودیت زمان روبه‌رو هستید و هر ویدیو تا ۱۵ ثانیه امکان نمایش داده شدن را دارد.
بنابراین می‌توانید ویدیوهای خود را به قطعات ۱۵ ثانیه‌ای تقسیم کنید. همانطور که گفتیم استوری بعد از ۲۴ ساعت به صورت خوبه‌خودی پاک می‌شود. بنابراین می‌توان آن را در قسمت هایلایت ذخیره کرد تا افرادی که استوری شما را ندیده‌اند، بتوانند آن را ببینند. وقتی یک استوری ارسال می‌کنید، با توجه به تنظیماتی که تعیین کرده‌اید، افراد می‌توانند ریپلای بزنند و پاسخی برای استوری شما بفرستند.
اما این کامنت‌ها تنها توسط خودتان دیده می‌شود. می‌توان بسته به تعداد افرادی که استوری شما را دیده‌اند، تعداد بازدیدها یا سین‌ها (seen) را مشاهده کرد. می‌توان از امکانات مختلف استوری مثل افکت‌های گوناگون، فیلترها، امکان ادیت عکس و … استفاده کرد. در استوری بخش‌هایی برای پرسیدن سوال، سوالات چند گزینه‌ای، نظرسنجی و … وجود دارد.

اصطلاحات اینستاگرام : لایو (live)

live در اینستاگرام به معنی برقراری ارتباط به صورت زنده است. هر فردی که در این فضا باشد، می‌تواند از قابلیت لایو استفاده کند. امکان پخش زنده فیلم، صحبت رو در رو و پاسخ به سوالات کاربران در پخش لایو اینستاگرام وجود دارد. همه فالوورهای شما می‌توانند لایو را ببینند و سوالات خود را در صورت باز بودن کامنت بپرسند. امکان ذخیره لایو در هایلایت‌ها وجود دارد تا هر کس که خواست آن را تماشا کند. لایو می‌تواند به صورت تک نفره یا دونفره انجام شود.

بیو (Bio) اینستاگرام : اصطلاحات اینستاگرام

بیو در قسمت پروفایل هر حساب کاربری قرار دارد و باید در آن توضیحاتی مرتبط با پیج و شخص صاحب پیج وارد کرد. هر گونه اطلاعات که مدنظر شخص باشد، مانند نام کامل، تاریخ تولد، آدرس سایت یا سایر شبکه‌های اجتماعی و … در این بخش نوشته می‌شود. می‌توانید از هشتگ و منشن هم در بیو استفاده کنید.

هایلایت‌ (Highlight) چیست؟

می‌دانید که استوری اینستاگارام پس از ۲۴ ساعت به صورت خودکار پاک می‌شود. اگر می‌خواهید استوری خود را ذخیره کنید، باید از قسمت هایلایت در پروفایل خود استفاده کنید.

صفحات پرایوت (Private)

می‌توانید از قسمت تنظیمات پروفایل، صفحه خود را شخصی کنید. در این صورت اشخاص برای فالو کردن، به اجازه شما نیاز دارند و به اصطلاح Request خواهند داد. اگر صاحب پیج درخواست شما را قبول کند و شما او را فالو کنید، می‌‌توانید محتویات پیج او را ببینید.

صفحات عمومی (Public)

برخی صفحات به خواست خود شخص عمومی هستند و همه محتویات آن‌ها اعم از پست و بیو برای همه قابل دیدن است. در این حالت می‌توان پست، استوری، بیو و همه موارد پیج را به راحتی مشاهده کرد.

درخواست دادن (Request)

درخواست دادن rivand

اگر بخواهید فردی را فالو کنید، باید در پیج او روی گزینه فالو بزنید. اگر صفحه او عمومی باشد، شما وی را فالو می‌کنید. در غیر این صورت به وی درخواست می‌دهید تا قبول کند. البته اگر پیج عمومی باشد، با زدن روی گزینه فالو، شخص به طور مستقیم فالو خواهد شد.

تایید کردن (Confirm)

اگر پیج یک فرد شخصی باشد و افراد بخواهند او را فالو کنند، به او درخواست خواهند داد. اگر وی بخواهد درخواست را قبول می‌کند و اصطلاحا کانفیرم (confirm) خواهد کرد. اما اگر نخواهد فرد موردنظر وی را فالو کند، می‌تواند درخواست او را با زدن روی ضربدر کوچک حذف کند.

پنهان کردن استوری (Hide Story)

پنهان کردن استوری، قابلیتی است که به واسطه آن می‌توان از برخی اکانت‌ها پنهان شد و آن‌ها اکانت ما را نبینند. به راحتی و با استفاده از گزینه Hide Story From، می‌توان این کار را انجام داد.

شمارشگر معکوس (count down)

این قابلیت در استوری اینستاگرام قرار دارد. با استفاده از شمارشگر معکوس می‌توان زمان خاصی را تنظیم کرد که مخاطبین در آن زمان منتظر یک اتفاق خاص باشند. می‌توان از چند ساعت تا چند روز مانده به یک رویداد، این بخش را فعال کرد و هیجان زیادی برای فالوورها ایجاد نمود.

دوستان نزدیک (close friends) : اصطلاحات اینستاگرام

دوستان نزدیک، یکی از موارد در اینستاگرام است که می‌توان از آن برای نمایش استوری یا سایر موارد به دوستان استفاده کرد. در این صورت استوری شما برای افرادی غیر از دوستانتان پهنان می‌ماند و تنها برای دوستان نزدیک قابل نمایش است.

نوتیفیکیشن (Notification) چیست؟

نوتیفیکیشن (Notification) چیست؟ ریوند

آیا می‌دانید کلمه notification به چه معنی است؟ این لغت در واقع به معنای “اطلاعات رسمی درباره یک موضوع” می‌باشد. نوتیفیکیشن هر عملیاتی که دیگران در پیج شما انجام دهند، مانند لایک کردن، کامنت گذاشتن و … برای شما ارسال می‌شود. همچنین فالو کردن شما، پخش لایو توسط یکی از فالووینگ‌هایتان و درخواست فرستادن برای پذیرش فالو توسط فرد دیگر برای شما نوتیفیکیشن می‌فرستد.

اصطلاحات اینستاگرام : هشتگ (Hashtags)

هشتگ در شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند پینترست، فیسبوک، توئیتر و تلگرام هم کاربرد دارد. این برچسب برای دسته‌بندی یا به اشتراک گذاشتن پست استفاده می‌شود. می‌توان از این قابلیت در پست‌ها استفاده کرد و بازدید آن را کمی بیشتر کرد. استفاده از هشتگ، پیدا کردن تصاویر یا فیلم‌های مرتبط با یک موضوع خاص را راحت‌تر می‌کند.
به طور مثال شما به دنبال تصویری از یک بازیگر خاص هستید، نام او را در کنار هشتگ سرچ می‌کنید (#TomHanks) و به این صورت تمامی تصاویر و ویدیوهای مربوط به وی را پیدا خواهید کرد. استفاده از هشتگ، در کپشن پست‌، کامنت و استوری امکان‌پذیر است.

اکسپلور (Explore) اینستاگرام

Explore اینستاگرام بخشی از برنامه است که بسیاری از پست‌ها را برای شما نمایش می‌دهد. می‌توانید تصاویر، ویدیوها و استوری‌های پربازدید را از صفحات مختلف (چه فالو کرده باشید و چه نکرده باشید) مشاهده کنید. هر فعالیتی که از قبل داشته باشید، پست‌هایی متناسب با همان برایتان نمایش داده می‌شود. به طور مثال شما معمولا پست‌های سیاسی را دنبال می‌کنید؛ در بخش اکسپلور نیز پست‌های مرتبط با سیاست را مشاهده می‌کنید. فعالیت دوستانتان هم در این مورد در نظر گرفته می‌شود.

منشن (Mention) چیست؟

همانطور که می‌دانید mention به معنی “اشاره کردن” است. به همین ترتیب وقتی می‌خواهید به فرد یا برند خاصی اشاره کنید، باید از این قابلیت استفاده کنید. به طور مثال از یک شرکت خرید کرده‌اید و می‌خواهید تصویری با خرید خود منتشر کنید. می‌توانید نام برند یا شرکت را هم منشن کنید.
همچنین وقتی با دوستتان یک عکس مشترک گرفته‌اید، با پست یا استوری کردن آن، دوستتان را هم منشن می‌کنید. برای آگاهی اطرافیانتان می‌توانید موضوعی را در استوری یا پست منتشر کنید و آن‌ها را منشن کنید. کافی است حرف @ را وارد کنید و آیدی فرد موردنظر را در کنار آن بنویسید؛ در این صورت شخص مورد نظر را منشن کرده‌اید. البته در استوری، گزینه منشن به طور جداگانه وجود دارد.

اصطلاحات اینستاگرام : تگ (Tag)

اصطلاحات اینستاگرام تگ rivand

برای تگ کردن یک نام کاربری باید از @ استفاده کرد. تگ به معنای بر چسب زدن است و برای معرفی افراد در پست مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور مثال عکسی را منتشر می‌کنید و عکس حاوی تصویر تعدادی افراد است. می‌توانید روی تصویر هر فرد بزنید و نام کاربری او را تگ کنید.

دایرکت (Direct) در اینستاگرام

دایرکت در اینستاگرام بخشی است که می‌توان به طور مستقیم با هر فردی که خواستیم چت کنیم. البته افرادی که صفحه خود را شخصی یا private کرده‌اند، باید اجازه دهند تا شما با آن‌ها در دایرکت صحبت کنید. امکان ساختن گروه هم در دایرکت اینستاگرام وجود دارد.

لایک (Like) چیست؟

لایک کردن در ابتدا در پلتفرم فیسبوک مشهور شد. لایک کردن به معنی دوست داشتن و مورد تایید قرار دادن پست است. وقتی کسی پستی را منتشر می‌کند، فالوورهای او با لایک کردن، علاقه خود به آن مورد را نشان می‌دهند. زیر پست‌ها می‌توانید تعداد لایک‌ها را مشاهده کنید و ببینید چه افرادی پست شما یا دیگران را لایک کرده‌اند. لایک کردن برای پست، کامنت و حتی پیام دریافت شده در دایرکت هم امکان‌پذیر است. خوشبختانه امکان آنلایک کردن یک پست یا کامنت هم وجود دارد.

اصطلاحات اینستاگرام : آرشیو (Archive)

امکان آرشیو کردن پست‌های مورد علاقه افراد در اینستاگرام وجود دارد. با استفاده از علامت سفیدرنگ سمت راست و پایین پست و سیاه کردن آن، می‌توانید پست‌های موردعلاقه خود را در آرشیو ذخیره کنید. آرشیو یا بخش ذخیره (saved) را در پروفایل خود و از قسمت بالا و سمت راست صفحه مشاهده کنید.

سرچ (Search) چیست؟

همانطور که مشخص است، این کلمه به معنی جستجو است. پس زمانی که می‌خواهید نام کاربری کسی را جستجو کنید و او را در اینستاگرام پیدا کنید، از این قسمت استفاده می‌کنید. همچنین برای استفاده از هشتگ و پیدا کردن تصاویر خاص، از همین قسمت استفاده کنید. ۴ نوع سرچ در اینستاگرام وجود دارد که آن‌ها را بررسی می‌کنیم.
۱٫ Search top: در این حالت صفحاتی برای شما نمایش داده می‌شود که قبلا توسط خود شما سرچ شده‌اند.
۲٫ Search people: با استفاده از این روش می‌توانید افراد یا برندهای مختلف را پیدا کنید. همچنین وقتی فرد خاصی را سرچ می‌کنید، افراد مشابه هم به شما پیشنهاد می‌شوند.
۳٫ Search tags: روش دیگر سرچ با استفاده از هشتگ است که در قبل هم اشاره شد. پست‌ها یا استوری‌هایی که شامل هشتگ موردنظر هستند، برای شما نمایش داده می‌شوند.
۴٫ Search places: با این قابلیت می‌توان تصاویری که در موقعیت‌ها و لوکیشن‌های مختلف منتشر شده‌اند را مشاهده کرد. کافی است GPS گوشی خود را روشن کنید و شهرها و کشورهای مختلف را جستجو نمایید.

اصطلاحات اینستاگرام : Collections

با استفاده از این قسمت می‌توان پست‌های ذخیره شده را طبقه‌بندی کرد. اگر می‌خواهید کلکسیون خود را داشته باشید، از این قابلیت اینستاگرام استفاده کنید و لذت ببرید.

Turn on/off notifications چیست؟

جالب است بدانید که امکان روشن و خاموش کردن نوتیفیکیشن‌ها وجود دارد. می‌توان با خاموش کردن این بخش، از دریافت نوتیفیکیشن مربوط به فعالیت سایرین خودداری کرد. البته امکان روشن کردن دوباره نوتیفیکیشن وجود دارد.

کامنت (Comment) چیست ؟

کامنت (Comment) چیست ریوند

کلمه کامنت (Comment) به معنی بیان “اظهارنظر” است. زمانی که قصد دارید نظر خود را در مورد پست یک شخص عنوان کنید، زیر پست و در بخش کامنت‌ها نظر خود را می‌نویسید. کامنت‌ها توسط همه دیده می‌شود و می‌توان با استفاده از گزینه reply، به کامنت موردنظر خود جواب داد.

Turn off commenting چیست ؟

اگر شما یک پست ارسال کردید ولی نمی‌خواستید کسی در مورد آن نظری بدهد، می‌توانید بخش کامنت را ببندید. در این صورت هیچ کس نمی‌تواند کامنتی ارسال کند. این بخش برای مواقعی که احتمال گذاشتن کامنت‌های توهین‌آمیز وجود دارد، توصیه می‌شود.

معنی ریپلای در اینستاگرام چیست ؟

زمانی که یک فرد قصد دارد به متن یا استوری شخص دیگر پاسخ دهد، به اصطلاح از کلمه ریپلای استفاده می‌کنیم. ریپلای کردن در کامنت و استوری امکان‌پذیر است و با این کار به متن، تصویر یا صحبت فرد دیگر واکنش نشان می‌دهیم و پاسخ می‌دهیم. امیدواریم متوجه شده باشید که ریپلی در اینستاگرام چیست و بتوانید از آن به طور صحیح استفاده کنید.

معنی تکست در اینستا چیست ؟

تکست به معنای متن است و معمولا برای نوشتن یک متن یا پیام از این کلمه استفاده می‌شود. آلت تکست (Alt text) همانطور که در سئو به کار برده می‌شود، متنی است که برای تصویر در نظر گرفته می‌شود. کاربرد این آلت تکست در اینستاگرام، همانند کاربرد آن در سئو است.

ویو اینستاگرام چیست ؟

ویو اینستاگرام چیست rivand

زمانی که استوری، ویدیو یا فیلم IGTV شما دیده می‌شود، عددی مانند تعداد لایک‌ها در پایین پست دیده می‌شود. کنار عدد کلمه views دیده می‌شود که به معنی تعداد بازدیدهای ویدیوی شما است. همچنین تعداد ویوی استوری را هم می‌توانید با باز کردن استوری خودتان ببینید. این عدد با لایک فرق دارد. زیرا لایک ممکن است توسط شخص انجام شود یا نه. ولی بازدید یک ویدیو در هر صورت محاسبه می‌شود. چه شخص از ویدیو خوشش بیاید و چه نه. فقط کافی است آن را دیده باشد.

اصلاحات عامیانه در اینستاگرام

اصطلاحات اینستاگرام : کپشن (caption)

کپشن یا متن اینستاگرام، نوشته‌ای است که زیر یک تصویر یا ویدیو گذاشته می‌شود. البته این کلمه به طور کلی در روزنامه‌ها، کتاب‌ها و برنامه‌های تلویزیونی هم کاربرد دارد و به معنی نوشته‌ای است که زیر یک تصویر قرار داده می‌شود.

ربات اینستاگرام چیست؟

ربات، برنامه یا نرم‌افزاری می‌باشد که فعالیت‌هایی همچون یک کاربر انجام می‌دهد. این ربات می‌تواند نقش صفحه شما را بازی کند و فعالیت‌هایی مانند کامنت گذاشتن، لایک کردن و فالو کردن را انجام دهد. این ربات‌ها کمک می‌کنند که بتوانید لایک و فالوور بیشتری داشته باشید. البته استفاده از ربات توسط اینستاگرام جرم محسوب می‌شود و بهتر است ربات شما فعالیتی طبیعی همچون یک فرد عادی داشته باشد.

اصطلاحات اینستاگرام : بیزینس پروفایل (Business Profile)

صفحه تجاری برای افرادی مناسب است که قصد دارند از این پلتفرم برای ارتقای کسب و کار خود استفاده کنند و تجارت خود را در فضای مجازی هم به نمایش بگذارند. با تبدیل صفحه به یک بیزینس پروفایل، می‌توان از امکانات عالی بهره‌مند شد. این امکانات کمک می‌کنند که فروش بیشتری داشته باشید و عملیات‌های متفاوتی نسبت به صفحات معمولی تجربه کنید.

اصطلاحات اینستاگرام : F4F چیست؟

می‌خواهید بدانید که از این اصطلاح چه زمانی استفاده می‌شود؟ این اصطلاح خلاصه شده عبارت Follow fo Follow است و زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که بخواهید فردی را در ازای فالو کردن شما، فالو کنید.

اصطلاحات اینستاگرام : L4L چیست؟

این اصطلاح نیز مخفف عبارت Like for Like می‌باشد. اگر از این اصطلاح استفاده کنید، بدین معنی است که در ازای لایک کردن فردی، او نیز شما را لایک کند.

S4S چیست ؟

یکی دیگر از اصطلاحات مخفف در اینستاگرام، S4S است که کوتاه شده عبارت Shout For Shout می‌باشد. در صورتی این اصطلاح مورد استفاده قرار می‌گیرد که شما برای فالو کردن فردی که خودتان و دوستانتان را فالو کرده‌است، تبلیغ کنید. می‌توانید تصویر اسکرین شات پیج فرد موردنظر را استوری کنید و از فالوورهایتان بخواهید که این پیج را فالو کنند. دوستتان هم همین کار را انجام می‌دهد.

Follow Back ؟

Follow Back ریوند

فالو کردن فردی که شما را فالو کرده‌است، Follow Back گفته می‌شود. در واقع شما پس از فالو شدن خودتان توسط کسی، وی را فالو می‌کنید.

Block چیست ؟

بلاک کردن یکی از قابلت‌های اینستاگرام و بسیاری از شبکه‌های اجتماعی دیگر است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید صفحه خود را از دسترس و دید یک شخص در امان نگه دارید. به طور مثال شما دوست ندارید فردی خاص پیج شما را ببیند یا شاهد فعالیت‌های شما باشد، در این صورت با بلاک کردن، او را از پیج خود حذف خواهید کرد.

Report چیست و چه کاربردی دارد ؟

زمانی که شخصی قوانین اینستاگرام را زیر پا بگذارد یا باعث آزار دیگران شود، می‌توان از گزینه ریپورت برای گزارش دادن این فعالیت او استفاده کرد. اگر یک فرد توسط ۱٫۵ برابر افراد پیج خود (فالوورهایش) ریپورت شود، صفحه او توسط اینستاگرام بسته می‌شود. هر گاه یک پیج به تعداد زیاد ریپورت شود، برای جلوگیری از بسته شدن می‌توان از کامنت انگلیسی استفاده کرد. در این صورت باید از کاربران درخواست کرد که تا حد امکان کامنت انگلیسی بگذارند تا پیج بسته نشود.

Spam 4 Spam یا comment for comment چیست؟

به این مورد به اصطلاح C4C گفته می‌شود. هر گاه بخواهیم کامنت‌های پست خود را افزایش دهیم از این عبارت استفاده می‌کنیم. این حالت به صورت متقابل انجام می‌گیرد و دو فرد به صورت مقابل برای هم چندین کامنت می‌گذارند. این روش برای افرادی که ریپورت شده‌اند، مفید است.
در این مقاله دانستیم معنی اصطلاحات پرکاربرد اینستاگرام چیست و آن‌ها را بررسی کردیم. تا الان مطمئنا دانسته‌اید که فالو و فالوور چیست یا معنی بک در اینستاگرام چیست ؟ مطمئنا زمان کار کردن با اینستاگرام لازم است که اطلاعات کاملی در مورد اینکه تمام اصطلاحات رایج در اینستاگرام چیست و چه زمانی از آن‌ها استفاده می‌کنیم داشته باشید. بنابراین این مقاله واقعا به کارتان می‌آید. متشکریم که با ما همراه بودید. اگر نظری در مورد هر یک از این موارد دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

تماس با ما

برای مشاوره در زمینه های طراحی سایت, بازاریابی شبکه اجتماعی, ریپورتاژ و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برای مشاوره با ما در تماس باشید

۰۲۱۷۷۱۶۷۲۹۸

دسته‌ها
اخرین نوشته‌ها
برچسب‌ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند

ما یک تیم از علاقمندان به دنیای بازاریابی دیجیتال هستیم. از برنامه نویسان علاقمند به کدنویسی تا تدوینگر استراتژیک و گرافیست خلاق و نویسنده ماهر. ما در ریوند همه با هم همکاری میکنیم و با هم رشد میکنیم. این فرهنگ ریوند هست و عاشقش هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید