راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام در مقایسه با یکی دو سال قبل مشکل‌تر شده‌است. وجود بیش از یک میلیارد کاربر، الگوریتم‌های بسیار هوشمند، برندهای بزرگ و بسیار خلاق، رقابت سختی را برای رشد و پیشرفت در اینستاگرام به وجود آورده‌است. ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم که کسب و کار و تجارت الکترونیک خود را بهبود ببخشید.
در این راه باید برند اختصاصی خودتان را بسازید. این کار بیشتر از آنکه سخت باشد، به هوش و خلاقیت زیادی نیاز دارد. درست است که نمی‌توان به سادگی گذشته حساب‌های کاربری شخصی و تجاری را گسترش داد؛ اما نکات و ترفند‌هایی هم وجود دارد. یکی از راه‌ها، استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام است. اما توصیه می‌کنیم از این روش استفاده نکنید. زیرا اینستاگرام چنین راهکارهایی را نمی‌پسندد.

فالوور فعال اینستاگرام | افزایش فالوور اینستاگرام rivand

در ضمن فالوور فیک رایگان برای اینستاگرام زیاد جالب نیست. زیرا این کار در کسب و کار شما تاثیر مثبتی ندارد. شما نیاز به فالوورهای واقعی دارید. در ادامه چند ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام را معرفی می‌کنیم. با من در ریوند همراه باشید تا روش‌های جذب فالوور فعال اینستاگرام را یاد بگیرید.

چگونه فالوور خود را افزایش دهیم | ۱۲ روش برای افزایش ممبرهای اینستاگرام

۱- سری ویدیو‌های IGTV درست کنید؟

تعداد برندهایی که ویدیوهای IGTV درست می‌کنند و به اشتراک می‌گذارند، رو به افزایش است. خلاقیت و در واقع جذب فالوور این برندها، با وجود این ویدیوها بیشتر می‌شود. پس چه اشکالی دارد که شما هم از این راه برای افزایش کاربران خود بهره بگیرید. جان یوشایی، مدیر بازاریابی محصولات IGTV می‌گوید که اینستاگرام در حال ساخت مقصدی کاملا مشخص برای قابلیت IGTV است.
این قابلیت روز به روز آپدیت می‌شود و تا مدتی بعد می‌توان به عنوان یک browser از آن استفاده کرد. تا به حال افراد زیادی از این موقعیت استفاده کرده‌اند. پیش‌بینی می‌شود که ظرفیت و قابلیت IGTV بیشتر و بیشتر شود. همانطور که علاقه‌مندان می‌توانند در شبکه Netflix به سرچ بپردازند، این امکان برای IGTV نیز فراهم می‌شود. پس از این پلتفرم برای ساخت ویدیوهای سریالی و افزایش بازدیدکننده استفاده کنید.

راه های افزایش فالوور اینستاگرام ریوند

جان پیشنهاد می‌دهد که از تم و استایل خاصی استفاده کنید تا بیننده‌ها منتظر ویدیوهای جذاب بعدی باشند. سعی کنید ویدیوهای خود را با موضوع یکسان و به صورت هفتگی منتشر کنید. حتما یک نقشه و استراتژی درست برای سریال‌های خود داشته باشید. نگران بودجه هم نباشید. می‌توانید با هزینه کم، خلاقیت و استفاده از برنامه‌هایی نظیر LumaFusion و InShot ویدیوهای خود را زیباتر کنید.

۲- افزایش فالوور اینستاگرام : با میکرو اینفلوئنسرها کار کنید؟

یکی دیگر از راه‌های افزایش فالوور، استفاده از اینفلوئنسرها است. به جای استفاده از برنامه‌های فالوورگیر اینستاگرام از این راه استفاده کنید. این روش برای توسعه بسیاری از برندها تاثیرگذار بوده‌است. تحقیقات نشان می‌دهد که این افراد تاثیر به سزایی در رشد برندها داشته‌اند. همکاری دائمی با میکرواینفلوئنسرها می‌تواند بسیار عالی عمل کند.
معمولا بیشترین پست‌های بخش feed اینستاگرام، مربوط به میکرواینفلوئنسرها است. این افراد جذابیت بیشتری برای مخاطبین دارند. پست‌های آن‌ها اکثرا جالب هستند و افراد عادی آن‌ها را دوست دارند. بنابراین اگر بتوانید یک همکاری منظم با چنین افرادی داشته باشید، به زودی فالوورهای خود را افزایش خواهید داد.

۳- افزایش فالوور اینستاگرام : کپشن‌های طولانی برای پست‌های خود بنویسید؟

اگر دوست دارید افراد را وارد فضای خود بکنید، باید خود را بیشتر معرفی کنید و اعتماد آن‌ها را به دست بیاورید. قبلا اینستاگرام فضایی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر زیبا و تجاری بود. اما حال بهتر است که از کپشن‌های طولانی برای پست‌ها استفاده شود. تحقیقات نشان می‌دهد که طول کپشن‌ پست‌های اینستاگرامی در سال ۲۰۱۶ دوبرابر قبل شده‌است.
آپدیت‌های ۲۰۲۰ اینستاگرام باز هم فرصت بیشتری برای نوشتن کپشن در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. جالب است بدانید که نوشتن کپشن‌های طولانی از اینفلوئنسرها آغاز شد. این افراد از این موقعیت برای معرفی خود و دیدگاه‌هایشان استفاده کردند. این کار باعث ارتباط قوی‌تر با مخاطبین می‌شود. اگر کپشن‌های جذابی داشته باشید، افراد بیشتری را جذب خواهید کرد.

۴- سعی کنید در پیشنهادهای اکانت‌های مشابه اینستاگرام ظاهر شوید

این روش یک قابلیت عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام است. زمانی که شما از یک پروفایل دیدن می‌کنید، اینستاگرام به صورت خودکار لیستی تحت عنوان Suggested for you پیشنهاد می‌دهد. این افراد براساس سلیقه و علاقه‌مندی‌های شما پیشنهاد می‌شود. بنابراین امکان افزایش فالوور از این طریق زیاد است. مثلا اگر شما چند برند محصولات ورزشی را فالو کرده باشید، در قسمت پیشنهادها، تعداد دیگری پیج مرتبط با این موضوع به شما پیشنهاد می‌شود.
الگوریتم اینستاگرام به گونه‌ای است که به صورت خودبه‌خودی این حساب‌ها را برای ما مناسب می‌داند. بیو اینستاگرام شما هم تاثیر زیادی در این لیست پیشنهادی دارد. قرار گرفتن در این لیست، یک برگ برنده‌ برای شما است. اما هیچ راه مطمئنی برای قرار گرفتن در این لیست وجود ندارد. متاسفانه باید به شانس و اقبال خود متوسل شوید. اما در ادامه راه‌هایی برای افزایش شانس شما ارائه می‌دهیم:

۱- در نام اینستاگرام خود از کلمات کلیدی استفاده کنید. به طور مثال نام کاربری خود را کاملا شخصی (نام خودتان یا هر اسم دیگری) انتخاب کنید. اما برای اسم صفحه خود از کسب و کار یا برندتان استفاده کنید. در بیو نیز توضیحاتی در مورد کار و تجارت خودتان بنویسید.
۲- با برندها و مشاغل مهم همکاری کنید. برای این کار با برندهای بزرگ در ارتباط باشید و زیر پست‌هایشان کامنت بگذارید. این کار شانس دیده شدن شما را افزایش می‌دهد.

۵- افزایش فالوور اینستاگرام : با پروفایل اینستاگرام شبیه خانه خود برخورد کنید

توجه شما به پروفایلتان، باعث می‌شود که افراد بیشتری را جذب کنید. پست‌هایتان را به گونه‌ای انتخاب و منتشر کنید که افراد مجبور شوند شما را فالو کنند. نمای پروفایل شما نشان می‌دهد که کاربران می‌خواهند شما را فالو کنند یا خیر؟ بنابراین از بیوی جذاب استفاده کنید. افراد به بیو، استوری‌های هایلایت و پست‌ها توجه می‌کنند. مطمئن شوید که این موارد مناسب هستند.

ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام | افزایش فالوور اینستاگرام rivand

تصاویر جذابی برای پروفایل، پست‌ها و کاور هایلایت‌هایتان انتخاب کنید. در حال حاضر هر حساب اینستاگرامی، از صفحه‌های شخصی تا برندهای کوچک و بزرگ درصدد هستند که پروفایل و پیج خود را زیباتر کنند. سعی کنید از این قافله عقب نمانید. البته تنها زیبایی مهم نیست. اینکه شما کاملا با هدف برند و مارکت خود هماهنگ باشید، مهم‌تر است.
یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرام پیشنهاد می‌دهد که از ۹_۱۲ دسته‌بندی مختلف برای گذاشتن پست استفاده کنید. در این صورت خودتان می‌توانید از تنوع آن‌ها استفاده کنید. همچنین بازدیدکننندگان بیشتر جذب صفحه شما خواهند شد. البته موارد دیگری مانند استوری‌ها و ویدیوهای IGTV هم به زیبایی بیشتر صفحه شما کمک می‌کنند. همچنین می‌توانید از راه‌کارهای زیر استفاده کنید:

۱- از افکت‌ها و ادیت‌های جذاب و رنگارنگ برای تصاویر خود استفاده کنید.
۲- از الگوهای جالب برای ساخت استوری اینستاگرام بهره ببرید. بدین منظور از برنامه‌های Canva، Unfold و … استفاده کنید.
۳- برندتان را در استوری‌های هایلایت صفحه خود معرفی کنید.

ربات افزایش فالوور اینستاگرام ریوند

۶- چگونه فالوور زیاد کنیم رایگان : بیشتر از ویدیو استفاده کنید

ویدیوها و به خصوص پلتفرم IGTV که در قبل بیان شد، آینده روشنی در اینستاگرام خواهد داشت. البته هم‌اکنون این ویدیوها می‌توانند جذابیت زیادی برای مخاطب داشته باشند. از محتواهای خوب و متناسب با فیلد خود برای جذب مخاطب استفاده کنید. باور کنید که ویدیوها باعث بیشتر شدن بازدید و در نتیجه جذب فالوور خواهند شد. اگر ویدیوی IGTV شما در بخش اکسپلورر نمایش داده شود، ۴ برابر فضای بیشتری نسبت به سایر پست‌ها خواهد گرفت. بنابراین بیشتر دیده می‌شوید. با این تفاسیر سعی کنید بیش از قبل از ویدیوها استفاده کنید.

۷- افزایش فالوور اینستاگرام : بیشتر از عکس سلفی استفاده کنید

جای هیچ شکی نیست که اینستاگرام محیطی اجتماعی است و افراد می‌خواهند لحظه‌هایشان را با هم شریک شوند. حتی اگر یک برند شخصی یا بزرگ دارید، سعی کنید خود را صمیمی و قابل اعتماد نشان دهید. با نشان دادن خود واقعی و برندتان، می‌توانید فالوورهای بیشتری جذب کنید. جالب است بدانید که به طور متوسط تصاویر پرتره یا سلفی‌ها ۳۸ درصد بیشتر از سایر پست‌ها لایک می‌خورند. یکی دیگر از راه‌های عالی برای صحبت با مخاطبین و معرفی برندتان، فیلم‌برداری است.
می‌توانید در ویدیو صحبت کنید یا پشت صحنه کار خود را نشان دهید. تحقیقات نشان می‌دهد که مخاطبین به همان اندازه که دوست دارند در مورد کار و تجارت شما بدانند، تماشای پشت صحنه و اتفاقات آن هم برایشان جالب است. از افراد تیم بخواهید که به این صورت با مخاطبین در تماس باشند. این تماس جذابیت زیادی برای مخاطب دارد.
به طور کلی این روش، یکی از بهترین راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام است. ممکن است در ابتدا کمی خجالتی باشید، اما اطمینان داشته باشید که این موضوع حل می‌شود. هیچ موضوعی مهم‌تر از داشتن صداقت با مخاطبین نیست. با صحبت رو در رو اعتماد آن‌ها را جلب می‌کنید. این کار به مرور راحت و راحت‌تر می‌شود.

۸- تبلیغ پست‌های اینستاگرامتان را در سایر شبکه‌های اجتماعی خود بکنید

یکی دیگر از راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام، فکر کردن به حضور در سایر پلتفرم‌ها است. حتما از سایر کانال‌های بازاریابی مانند وب‌سایت، خبرنامه ایمیل، توییتر، فیسبوک، یوتیوب و پینترست استفاده کنید. به طور متقابل تبلیغ صفحه و برند خود را در شبکه‌های مختلف انجام دهید. البته تبلیغ را از صفحه‌ای که قدمت بیشتری دارد شروع کنید. به طور مثال ابتدا در فیسبوک و اینستاگرام برای سایر شبکه‌های خود تبلیغ کنید. به نکته‌های زیر در مورد نحوه تبلیغ در اینستاگرام توجه کنید:

۱- صفحه اینستاگرام خود را با وب‌سایت خود ادغام کنید. این کار باعث افزایش فالوور در اینستاگرام می‌شود.
۲- از مخاطبان خود بخواهید که برای دریافت اطلاعات بیشتر، از فلان شبکه اجتماعی شما دیدن کنند. مثلا می‌توانید عنوان کنید که کالکشن جدید شما در صفحه یوتیوب وجود دارد و مخاطبین می‌توانند از آن دیدن کنند. آدرس را حتما ذکر کنید.
۳- حساب کاربری اینستاگرام را به کمپین‌های بازاریابی ایمیل خودتان وصل کنید. این روش، یکی از راه های افزایش فالوور اینستاگرام است.

۹- از فیلترهای شخصی متناسب با برند خود برای استوری استفاده کنید

زمانی که قصد دارید استوری بسازید، روند و استایل مخصوص به خود را داشته باشید. می‌توانید از فیلترهای مختلف یا سایر قابلیت‌های این فضا استفاده کنید. حتما به یاد دارید که اولین فیلترهای گربه و خرگوش اسنپ چت چقدر معروف شد و افراد زیادی از آن استفاده می‌کردند. این موضوع باعث شده‌است که هم‌اکنون هزاران فیلتر از این دست وجود داشته باشد. همچنین می‌توانید از فیلترهای رنگی و تغییر افکت‌ها استفاده کنید.
با توجه به موقعیت زمانی و مکانی خود، از فیلترهای متنوع بهره ببرید. در این مورد خلاقیت داشته باشید و از فیلترها به صورت هدف‌دار استفاده کنید. جالب است بدانید که فیلترها به فروش بیشتر در اینستاگرام هم کمک می‌کنند. می‌توانید از فیلترهای شخصی یا برند خود هم استفاده کنید. اگر از این روش استفاده کنید، سایرین هم می‌توانند از فیلتر شما استفاده کنند. در این صورت شما معروف‌تر می‌شوید. اما در این روش افزایش فالوور اینستاگرام به نکاتی توجه داشته باشید:

۱- فیلتر شما قابلیت به اشتراک‌گذاشتن را داشته باشد. در این صورت برند شما بیشتر دیده می‌شود.
۲- فیلتر شما شامل رنگ و تصاویری از برند خودتان باشد. این موضوع باعث توسعه و گسترش برند شما می‌شود.
۳- فیلترهایتان در عین سادگی، جذاب و باحال باشند.

۱۰- با برندهای معتبر همکاری و مشارکت داشته باشید

همکاری و مشارکت، یکی دیگر از راه‌ های افزایش فالوور اینستاگرام است. این کار باعث می‌شود شما به افراد جدیدتری معرفی شوید. اگر مخاطبین پیج‌های بزرگ با روند و نوع فعالیت شما ارتباط برقرار کنند، احتمال دارد که شما را فالو کنند. به علاوه نیازی نیست که از کمپین‌های بازاریابی با هزینه بالا استفاده کنید.
جس روفوس، بنیانگذار Collabosaurus (نوعی ابزار بازاریابی) می‌گوید که همکاری با برندهای قدرتمند فوق‌العاده مفید است. اگر به صورت متقابل همکاری کنید، بدون هیچ هزینه‌ای دسترسی افراد به شما افزایش می‌یابد. این کار ۲۵ برابر ارزان‌تر از دیجیتال مارکتینگ است. جالب اینجا است که ۲ برند با موضوعات کاملا متفاوت نیز می‌توانند همکاری داشته باشند و از این طریق فالوور زیادی جذب کنند.

۱۱- از یک هشتگ مخصوص به خود برای برندسازی استفاده کنید

هشتگ و برندسازی با هشتگ، یکی از راه‌های عالی برای توسعه کسب و کار و افزایش فالوور اینستاگرام است. طبق تحقیقات انجام شده، ۷۰ درصد از هشتگ‌هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرند، مربوط به کسب و کارها هستند. از هشتگ منحصربه‌فرد کسب و کار خود استفاده کنید. این هشتگ می‌تواند نام برند، شرکت یا کمپین شما باشد.
می‌توانید هشتگ اختصاصی خود را نداشته باشید، اما از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید. می‌توان از هشتگ برندها استفاده کرد و به این صورت بازدید پست‌ها را افزایش داد. در این صورت امکان به اشتراک‌گذاری پست شما توسط سایرین افزایش می‌یابد. در واقع هشتگ یک منبع تغذیه اینستاگرامی است.

۱۲- الگوهای رفتاری بسازید که توسط مخاطبین شما پیروی و مشهور شود

ساختن الگوهای رفتاری مخصوص شما، می‌تواند راهی دیگر برای افزایش فالوور اینستاگرام باشد. دیده‌ها و شنیده‌ها حاکی از آن است که الگوهای رفتاری هوشمندانه تاثیر زیادی در جذب طرفدار دارد. این الگوها ممکن است قالب فرهنگی یا تنها طنز داشته باشند. همچنین می‌توانند یک متن، تصویر، گیف یا ویدیو باشند. برندهایی با میلیون‌ها کاربر هستند که از این الگوها برای ساخت پست و استوری استفاده می‌کنند.
اما استفاده از این مورد باید به گونه‌ای هوشمندانه انجام شود تا زیبایی صفحه شما را تحت تاثیر قرار ندهد. این روش را جایگزین برنامه‌های فالور بگیر اینستاگرام کنید. در این مقاله با روش‌های آموزش افزایش فالوور اینستاگرام آشنا شدید. از این راه‌ها برای جذب مخاطب بیشتر بهره بگیرید. در صورتی که خواهان افزایش فوری فالوور بودید، از برنامه افزایش فالوور اینستاگرام رایگان یا روش خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش می‌توانید استفاده کنید. اما روش‌های ارائه شده توسط ما بهتر و کاربردی‌تر هستند. زیرا کمک می‌کنند که مخاطبان واقعی داشته باشید.
البته ممکن است راه‌هایی هم برای خرید ممبر واقعی اینستاگرام وجود داشته باشد. اما مهم این است که هم‌اکنون افراد و برندهای حرفه‌ای از روش‌های گفته شده استفاده می‌کنند. حالا شما بگویید! آیا تا به حال یک پیج تجاری داشته‌اید؟ از چه راهی برای افزایش فالوور استفاده کرده‌اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

تماس با ما

برای مشاوره در زمینه های طراحی سایت, بازاریابی شبکه اجتماعی, ریپورتاژ و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید.

نظر (۱)

  1. modir
    ۱۳۹۹-۰۳-۲۶ پاسخ

    عالی

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برای مشاوره با ما در تماس باشید

۰۲۱۷۷۱۶۷۲۹۸

دسته‌ها
اخرین نوشته‌ها
برچسب‌ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند

ما یک تیم از علاقمندان به دنیای بازاریابی دیجیتال هستیم. از برنامه نویسان علاقمند به کدنویسی تا تدوینگر استراتژیک و گرافیست خلاق و نویسنده ماهر. ما در ریوند همه با هم همکاری میکنیم و با هم رشد میکنیم. این فرهنگ ریوند هست و عاشقش هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید