توییتر : شبکه‌ای به وسعت جهان

توییتر (Twitter) جزو بهترین و معروف‌ترین شبکه‌های اجتماعی و خبرگزاری آنلاین در جهان است. پیام‌های کوتاهی که توسط این برنامه ارسال می‌شود به عنوان توئیت شناخته می‌شود و راهی برای برقراری ارتباط و ارسال پست و خبر به سایر کاربران است. جالب است که توئیتر همانند اینستاگرام نیست و در آن عکس و ویدیویی ارسال نمی‌شود. اما طرفداران آن زیاد هستند و معمولا افراد معروف اجتماع در آن خبرها و پست‌هایی منتشر می‌کنند. اگر دوست دارید با این شبکه بیشتر آشنا شوید و به عنوان یک ایرانی بتوانید در آن فعالیت داشته باشید، با من در ریوند همراه باشید.

توییتر برای ویندوز ریوند

توییتر چیست و چرا اینقدر محبوب است ؟

همانطور که گفتیم توئیتر در کنار اینستاگرام، فیسبوک و سایر برنامه‌ها به عنوان محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شوند. افراد زیادی در آن عضو هستند و به فالو کردن سلبریتی‌ها، افراد معروف در سیاست، دوستان، کمپانی‌های معروف و … می‌پردازند. توئیتر با سایر برنامه‌های مشابه تفاوت‌هایی دارد و نسبتا جدید است. در این شبکه می‌توان به سادگی و با سرعت زیاد به انتقال پیام‌ها و پست‌های مختلف پرداخت.
پیدا کردن اطلاعات در آن ساده می‌باشد و می‌توان هر فردی را در آن پیدا کرد. پس در سریع‌ترین زمان به بیشترین خبرها و اطلاعات دسترسی پیدا می‌کنیم. اندازه پیام‌ها در این برنامه محدودیت دارد. در این صورت هم محتواها جذاب‌تر خواهند بود و هم اینکه از ارسال پیام‌های طولانی و کسل‌کننده جلوگیری می‌شود. به طور مثال توئیت‌ها نباید بیش از ۲۸۰ کاراکتر باشند و این مورد اطلاعات اصلی و کلی را در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد. یکی از دلایل محبوبیت آن نیز همین مورد است.

آموزش نصب توییتر

۱٫ در ابتدا وارد بخش تنظیمات گوشی شوید، به بخش Apps بروید و پلی استور را Clear cash کنید. اشتباها دانلود نسخه قدیمی توییتر را انجام ندهید.
۲٫ سپس فیلترشکن یا وی پی ان خود را روشن کنید و از داخل پلی استور برنامه توییتر دانلود کنید.
۳٫ برنامه را باز کنید و یک نام کاربری و ایمیل خود را وارد کنید. گزینه next را بزنید.

توییتر چیه ریوند

۴٫ ایمیل خود را باز کنید و کدی که برایتان ارسال شده‌است را در کادر مربوطه وارد کنید. گزینه next را بزنید.
۵٫ کد کشور خود را انتخاب کنید و شماره تلفن خود را وارد کنید.
۶٫ کدی که به شماره موبایل شما فرستاده می‌شود را وارد کنید.
۷٫ وارد صفحه اصلی خواهید شد. تبریک می‌گوییم. شما دارای یک اکانت توئیتر هستید.
۸٫ می‌توانید دانلود توییتر برای کامپیوتر را هم انجام دهید و این مراحل را در کامپیوتر طی کنید.
۹٫ هر زمان که بخواهید می‌توانید به تنظیمات توییتر بروید و حذف اکانت توییتر را انجام دهید.

چگونه توییتر نصب کنیم rivand

نحوه کار با توییتر

استفاده از توییتر بسیار آسان است. می‌توان حساب‌های رایگان را در آن راه‌اندازی کرد و به تولید توئیت‌های کوتاه و جذاب پرداخت. برای توئیت کردن پیام‌ها به صورت همگانی باید روی کادر What’s Happening بزنید تا بتوانید مطلب خود را بنویسید. همانطور که گفتیم متن شما نباید بیش از ۲۸۰ کاراکتر باشد.
سپس روی گزینه Tweet می‌زنید تا پیامتان فرستاده شود. همچنین می‌توانید افراد مشهور دنیا را پیدا کنید و آن‌ها را فالو کنید. این مورد سبب می‌شود که توئیت‌هایی که خودتان می‌فرستید بیشتر دیده شوند. شما این انتخاب را دارید که فید توییترتان را تغییر دهید. در این صورت مطالب و پیام‌هایتان برای افراد بیشتری فرستاده می‌شود.

توییت کردن (Tweet) چه فایده‌ای دارد ؟

هر فردی که در توئیتر حساب داشته باشد، می‌تواند به ارسال توئیت بپردازد. این توئیت‌ها به دلایل مختلفی فرستاده می‌شود. به طور مثال برخی برای جلب نظر بقیه و افزایش فالوورهایشان به ارسال پیام می‌پردازند. برخی دیگر در مورد فعالیت‌های اجتماعی و اطلاع‌رسانی‌های مختلف این کار را انجام می‌دهند.
برخی اخبار روز را منتشر می‌کنند و بعضی دیگر هم به تبلیغات می‌پردازند. جالب است که از توییتر به عنوان یک میکروبلاگینگ یاد می‌شود. هر چه پیام‌ها و محتوایی که در این شبکه منتشر می‌شود جذاب‌تر باشد، فالوورهای شخص موردنظر هم بیشتر می‌شود.

Twitter یا خبرگزاری آماتور ؟

یکی از اصلی‌ترین دلایل برای استفاده از این برنامه، اطلاع‌رسانی اجتماعی در سطح جهانی است. همانند سایر شبکه‌ها مانند پینترست، فیسبوک و اینستاگرام، توئیتر هم امکان برقراری ارتباط در سطح جهانی را به افراد می‌دهد. به طور مثال یک فرد ساکن اروپا به سرعت از یک اتفاق مانند سیل یا زلزله در جنوب شرق آسیا خبردار می‌شود. به اشتراک گذاشتن تجربیات مختلف در مورد اتفاقات تلخ سیاسی، اعتراضات، جنگ‌ها و … نیز توسط همین برنامه به اطلاع همه می‌رسد. می‌توانید در توییتر فارسی هم خبرها و وقایع سیاسی را مطالعه کنید.

توییتر برای اندروید rivand

هر کاربری می‌تواند هر آنچه در طول روز برای او اتفاق می‌افتد، تجربیات سفرهایش و … را ارسال کند. افراد معروف نیز مکررا از این برنامه استفاده می‌کنند. به تازگی خبرهایی مانند نتایج مسابقات، خبرهای خبرگزاری‌ها، جدال‌هایی که بین سیاستمداران کشورهای مختلف اتفاق می‌افتد و تبلیغات محصولات جدید در توئیتر دیده می‌شوند. به همین دلایل می‌توان از آن به عنوان خبرگذاری آماتور یاد کرد.

Twitter یا ابزار بازاریابی ؟

یکی دیگر از فواید استفاده از این برنامه، امکان تعامل و انجام فعالیت‌های بازاریابی و مارکتینگ است. دیجیتال مارکتینگ علاوه بر سایت‌های مختلف، اینستاگرام و فیسبوک، به توئیتر هم رسیده‌است. به دلیل اینکه هر سال تعداد زیادی از افراد به این شبکه می‌پیوندند، می‌توان از این پلتفرم برای تبلیغات و افزایش فروش استفاده کرد. کسب درآمد برای توئیتربازها بسیار عالی است و بسیاری از این راه به درآمدهای بالایی رسیده‌اند.
همینطور برندهای مشهور یا حتی نوپا از سلبریتی‌ها برای تبلیغات استفاده می‌کنند و این تبلیغ با قرار دادن هشتگ موردنظر در توئیت ارسالی انجام می‌شود. تنها با گذاشتن یک هشتگ، افراد به صفحه موردنظر دسترسی پیدا می‌کنند و فروش شرکت بیشتر می‌شود.

سایر فواید و کاربردهای توییتر

در کنار ارسال پیام، می‌توان استفاده‌های زیادی از این برنامه داشت. به طور مثال چت کردن به صورت خصوصی، پیدا کردن افراد مختلف، فرستادن پیام‌های متنی و تصویری، امکان تعامل با تمامی کاربران در سرتاسر دنیا، گذاشتن کامنت، لایک کردن و … در این برنامه امکان‌پذیر است. سلبریتی‌ها یکی از بهترین استفاده‌ها را از این برنامه می‌برند. به طور مثال فردی مانند کریستیانو رونالدو که یک فوتبالیست مشور است، از این راه هم درآمدهایی دارد. همچنین امکان برقراری ارتباط راحت با طرفداران برای این افراد به وجود می‌آید.

آموزش توییتر : جمع‌بندی

در این مقاله به مراحل ساخت توئیتر و موارد استفاده آن پرداختیم. اگر دوست دارید که از خبرهای سرتاسر جهان باخبر شوید و جالب‌ترین توئیت‌ها را بخوانید، حتما این برنامه را دانلود و نصب کنید. در صورتی که در مورد نصب این برنامه مشکل دارید، از همکاران من در سایت ریوند کمک بخواهید. دوستانم می‌توانند به شما در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ کمک کنند.

تماس با ما

برای مشاوره در زمینه های طراحی سایت, بازاریابی شبکه اجتماعی, ریپورتاژ و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برای مشاوره با ما در تماس باشید

۰۲۱۷۷۱۶۷۲۹۸

دسته‌ها
اخرین نوشته‌ها
برچسب‌ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند

ما یک تیم از علاقمندان به دنیای بازاریابی دیجیتال هستیم. از برنامه نویسان علاقمند به کدنویسی تا تدوینگر استراتژیک و گرافیست خلاق و نویسنده ماهر. ما در ریوند همه با هم همکاری میکنیم و با هم رشد میکنیم. این فرهنگ ریوند هست و عاشقش هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید