انتخاب سایت‌های مناسب برای رپورتاژ آگهی

قیمت رپورتاژ آگهی به موارد و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. بازاریابی برای هر بیزنس و کسب و کاری مهم است. انواع  روش‌های تبلیغات مانند بنرهای سطح شهری، آگهی‌های روزنامه و … وجود دارد اما,  در حال حاضر این روش‌ها بازده کمتری دارند و معمولا از سایر پلتفرم‌ها استفاده می‌شود. یکی از راه‌های عالی برای تبلیغات شرکت و محصولات خود، قرار دادن رپورتاژ آگهی در برخی از سایت‌های معتبر است. در این صورت افراد بیشتری به آن دسترسی دارند و می‌توان نتیجه دلخواه را از آن گرفت. چه بهتر که در این راه نهایت تلاش خود را بکنیم تا بهترین سایت‌ها را برای رپورتاژ اگهی پیدا کنیم. انتخاب بهترین سایت‌های رپورتاژ آگهی اهمیت زیادی دارد و باید در این مورد دقت زیادی داشته باشیم. در این مقاله به موضوع انتخاب سایت های رپورتاژ آگهی می‌پردازیم. با من در ریوند همراه باشید.

سایت های رپورتاژ آگهی ریوند

بهترین سایت برای رپورتاژ آگهی چه خصوصیاتی دارد؟

برای اینکه سایت مناسبی برای رپورتاژ آگهی انتخاب کنیم، باید یک سری ویژگی‌ها را در نظر بگیریم. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها، در نظر گرفتن سایتی با محتوای سئو مناسب است. حتما باید این نکته را در نظر بگیرید تا بازده خوبی از رپورتاژ آگهی خود بگیرید. در ادامه مهم‌ترین موارد به ترتیب بررسی می‌شوند:
۱)سایتی را برگزینید که دارای بازدیدکنندگان زیادی باشد. اگر سایت تعداد زیادی بازدیدکننده داشته باشد، طبیعتا مخاطبین آگهی شما هم بیشتر خواهد بود.
۲)از سایت‌هایی استفاده کنید که دارای بک‌لینک‌های زیادی هستند. طبیعتا چنین سایت‌هایی محتوای عالی داشته‌اند که بک‌لینک دریافت کرده‌اند. داشتن بک‌لینک زیاد، احتمال دیده شدن آگهی شما را هم افزایش می‌دهد.
۳)مورد بعدی این است که سایت موردنظر شما دارای فاکتورهای سئو مناسبی باشد. به طور مثال مواردی مانند سن دامنه سایت که نمایشگر اعتبار سایت است بسیار مهم می‌باشد. همچنین بارگذاری مکرر محتوا، به روز رسانی سایت و … نیز اهمیت زیادی دارند.
۴)یکی دیگر از موارد مهم، رتبه الکسای سایت است. رتبه الکسا بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سایت در طی روز و ماه بررسی می‌شود. فاکتورهای دیگر، میانگین تعداد صفحات بررسی شده در سایت توسط خوانندگان، زمان سپری شده توسط آن‌ها در سایت و … می‌باشد. این موارد باعث می‌شود که رتبه الکسا پایین بیاید. هر چقدر رتبه کمتر شود، اعتبار سایت بیشتر خواهد بود.
۵)مورد دیگر این است که باید حوزه و ارتباط تخصص کاری خود را با سایت‌های میزبان در نظر بگیرید. به طور مثال نمی‌توانید محصول یا خدمات خود در رابطه با رژیم‌های غذایی را در سایت‌هایی با موضوعات دیجیتال مارکتینگ مطرح کنید.
می‌توان این تحلیل‌ها را در انواع ابزارها بررسی کرد و فاکتورهایی مانند اعتبار سایت، رتبه الکسا، سن دامنه و … را مشخص نمود. بهتر است که همه این موارد را بررسی کنید و سپس سایت مناسب را برگزینید. برای گرفتن مشاوره در مورد بهترین سایت‌ها، از همکاران من در سایت ریوند کمک بگیرید.

انتخاب بهترین وب‌سایت‌ها برای درج رپورتاژ ادز

رپورتاژ آگهی خبری rivand
در این قسمت فرض را بر این می‌گیریم که یک رپورتاژ آگهی مناسب و خوب برای انتشار ایجاد کرده‌اید. در مرحله بعد باید به دنبال انتخاب سایت مناسب برای انتشار آن باشید.سوال پیش می‌آید که آیا هر سایتی برای رپورتاژ آگهی مناسب است؟ خیر, چرا که باید به این موضوع توجه داشته باشید که رپورتاژ آگهی به دنبال جلب نظر افراد به صورت نامحسوس است. پس اگر نتوانید آگهی خود را در یک سایت مناسب انتشار دهید، عملا هیچ نتیجه‌ای نخواهید گرفت. پس باید در مورد این موضوع که کدام سایت برای این کار مناسب‌تر است، اطلاعات کافی داشته باشید. اگر می‌خواهید سریعا به اهداف خود برسید، باید سایت مناسبی برای انتشار رپورتاژ آگهی انتخاب نمایید. در ابتدا باید هدف خود از این کار را مشخص نمایید که چرا می‌خواهید رپورتاژ آگهی انتشار دهید؟ هدف شما یکی از این ۲ مورد است:

بالا بردن جستجو در گوگل

برخی از شرکت‌ها و برندها قصد دارند که نام محصول و خدماتشان را بر سر زبان‌ها بیندازند و از این نظر معروف شوند که در واقع با این کار جستجوی نام برند آن‌ها بیشتر می‌شود. این موضوع سبب می‌شود که بازدید محصول و خدماتشان افزایش پیدا کنند و به همین صورت که پیش بروند، تاثیر بیشتری بر روی مخاطب می‌گذارند. همچنین بسیاری از برندها می‌خواهند که نام آن‌ها بیشتر و بیشتر شناخته شوند. برای این هدف باید سایت‌های مناسبی مورد استفاده قرار بگیرند. در ادامه این نوع سایت‌ها نیز بررسی می‌شوند:

الف) سایت‌های خبری

هر روز تعداد زیادی از افراد از این سایت‌ها بازدید می‌کنند و انتشار رپورتاژ آگهی در آن‌ها، نتیجه خوبی در بردارد. اخبار به صورت لحظه‌ای و هر روز آپدیت می‌شود؛ پس بازدید از این سایت‌ها زیاد است. پس مطمئنا با انتشار آگهی در این سایت‌ها، هدف افزایش بازدید و شناخته شدن تا حد زیادی عملی می‌شود.

ب) سایت‌های تفریحی

یکی دیگر از سایت‌هایی که بیشتر مورد بازدید قرار می‌گیرند، سایت‌های تفریحی است. این نوع سایت‌ها مورد علاقه مردم هستند و افراد مختلف با هر قشر و سلیقه‌ای از آن‌ها بازدید می‌کنند. جالب است که بدانید بیشترین سایت‌هایی که افراد مختلف برای چرخیدن در صفحات وب انتخاب می‌کنند، سایت‌های تفریحی است. پس این نوع سایت‌ها برای درج آگهی بسیار مناسب هستند.

بازاریابی

کمپین ریپورتاژ آگهی ریوند

درست است که مقدار جستجو در گوگل هم اهمیت دارد، اما بسیاری از افراد به دنبال بازاریابی محصول و خدمات خود هستند. این افراد می‌خواهند که در دنیای وب شناخته شوند و علاوه بر آن، محصولات خود را هم نیز به فروش برسانند. بهتر است که این افراد آگهی را برای چند ساعت در سایت‌های خاصی منتشر کنند. این سایت‌ها باید رپورتاژ آگهی این افراد یا برندها را به مدت چند ساعت در صفحه اصلی خود بگذارند. البته هر چقدر این مدت زمان بیشتر باشد، بازدید و فروش هم بیشتر خواهد بود.

چند مورد از سایت‌های معروف برای رپورتاژ آگهی

قیمت رپورتاژ آگهی : سایت ایسنا

این سایت که یکی از معروف‌ترین سایت‌های خبری در ایران است، در سال ۱۳۷۸ تاسیس شده‌ است. این سایت بسیار معروف و معتبر است و در بین سایت‌های ایرانی دارای رتبه‌های خوبی است. رتبه الکسای آن ۴۹ می‌باشد و سایر موارد مهم مانند ورودی از موتورهای جستجو، تعداد لینک‌های دریافتی، میانگین زمان ماندگاری کاربران، بازدید صفحه، اعتبار دامنه و … در آن مناسب است. پس می‌توان این سایت را به عنوان یکی از سایت‌های مناسب برای رپورتاژ آگهی در نظر گرفت. هزینه رپورتاژ آگهی در این سایت مناسب و به صرفه می‌باشد. در صورتی که می‌خواهید از نحوه رپورتاژ آگهی در این سایت اطلاعاتی داشته باشید، با سایت ریوند در تماس باشید.

قیمت رپورتاژ آگهی : عصر ایران

یکی از سایت‌های معروف ایرانی که بسیار پربازدید است، سایت عصر ایران می‌باشد. این سایت کار خود را از سال ۱۳۸۵ شروع کرده‌است و همواره نگاهی انتقادی به اخبار و اتفاقات داشته‌است. سایت عصر ایران با داشتن رتبه الکسای ۲۲ که بسیار هم فوق‌العاده است، انتخابی عالی برای رپورتاژ آگهی خبری محسوب می‌شود. سایر فاکتورهای آن هم مانند سایت ایسنا عالی است. البته هزینه رپورتاژ آگهی در این سایت کمی بالا است؛ ولی در عوض نتیجه عالی در پی خواهد داشت. محبوبیت بالایی که این سایت دارد، کمک می‌کند که آگهی شما به راحتی دیده شود.

قیمت رپورتاژ آگهی : دنیای اقتصاد

این سایت که تا چند وقت پیش به بررسی مسائل اقتصادی می‌پرداخت، در حال حاضر انواع خبرها را پوشش می‌دهد. می‌توان این سایت را با رتبه الکسای ۳۷ جزو بهترین سایت‌های ایرانی حساب کرد. این سایت ۶۴ درصد ورودی از گوگل دارد و لینک‌های بسیار زیادی هم دریافت می‌کند. میانگین زمان ماندگاری کاربران و بازدید صفحه هم عالی است و این سایت را جزو بهترین انتخاب‌ها برای رپورتاژ آگهی قرار داده‌است. این سایت به نسبت عصر ایران قیمت کمتری برای رپورتاژ آگهی قرار داده‌است، با این حال هنوز هم باید برای انتشار آگهی قیمت بالایی پرداخت کرد.

قیمت رپورتاژ آگهی : تنسیم نیوز

این سایت که دارای گرایش‌های اصول‌گرایانه است در سال ۱۳۹۱ شروع به کار کرده ‌است. رتبه الکسای سایت تسنیم نیوز ۵۱ است و ورودی خوب ۵۵ درصدی هم از موتورهای جستجو می‌گیرد. سایر فاکتورهای مهم در این رابطه هم در وضعیت خوبی هستند و این سایت را جزو بهترین‌ها برای انتشار آگهی قرار داده‌اند. قیمت و هزینه انتشار آگهی در این سایت نیز کمی بالا است.

قیمت رپورتاژ آگهی : سایت فارس

یکی دیگر از سایت‌هایی که برای این منظور مناسب می‌باشد، سایت فارس است. این سایت دارای رتبه الکسای ۵۳ در بین سایت‌های ایرانی است. البته این سایت در حال حاضر رتبه پایینی دارد و قبلا رتبه آن بین ۲۰ الی ۴۰ بوده‌است. فاکتورهایی مانند ورودی موتورهای جستجو و تعداد لینک‌های دریافتی در آن ضعیف می‌باشد. با این حال میانگین زمان ماندگاری کاربران در آن عالی است و همین موضوع کمک زیادی به افراد منتشر کننده آگهی می‌کند. این سایت هم هزینه بالایی را برای رپورتاژ آگهی دریافت می‌کند.

قیمت رپورتاژ آگهی : سایت رکنا

یکی از سایت‌های عالی با رتبه الکسای فوق‌العاده ۲۶، سایت رکنا است. این سایت به موضوعات پلیسی و جنایی می‌پردازد و در سال ۱۳۹۴ کار خود را آغاز نموده‌است. این سایت بیش از ۶۷ درصد ورودی از موتورهای جستجو می‌گیرد و سایر فاکتورهای آن هم خوب است. این سایت در مدت کمی رشد بالایی داشته‌است و معمولا کاربران و خوانندگان زیادی دارد. به همین دلیل هزینه های رپورتاژ آگهی در این سایت بسیار بالا است.

قیمت رپورتاژ آگهی : سایت نمناک

سایت نمناک که در سال ۱۳۹۱ آغاز به کار کرده‌است، محتوا و نوشته‌های عامه‌پسندی تولید می‌کند. اکثر خبرهایی که این سایت تولید می‌کند, به سلبریتی‌ها و از این دست موضوعات مربوط است. رتبه الکسای این سایت واقعا فوق‌العاده است و توانسته‌است به رتبه ۴ برسد. فاکتور ورودی از موتورهای جستجو هم دارای نرخ ۸۹ درصدی است. اما مواردی مانند میانگین بازدید صفحه، نرخ خروج و اعتبار دامنه در آن ضعیف است. البته تعداد لینک‌های دریافتی و میانگین زمان مانندن کاربران در سایت نیز به نسبت خوب است. تعرفه رپورتاژ خبری در این سایت به نسبت مناسب است.

فروش رپورتاژ اگهی : جمع‌بندی

در این مقاله با موارد مهم در مورد رپورتاژ ادز از جمله قیمت رپورتاژ آگهی آشنا شدید. اگر می‌خواهید از این روش استفاده کنید, شناخته شوید، باید کمپین رپورتاژ آگهی را در سایت‌های مناسب و پربازدید انجام دهید. در این صورت هم برند شما معروف می‌شود و هم می‌توانید فروش بیشتری داشته باشید. برای اطلاع از هزینه و قیمت رپورتاژ آگهی با همکاران من در مسایت ریوند تماس بگیرید.

تماس با ما

برای مشاوره در زمینه های طراحی سایت, بازاریابی شبکه اجتماعی, ریپورتاژ و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید.

نظرات (۲)

  1. digirack
    ۱۳۹۹-۱۰-۰۸ پاسخ

    سلام
    مطالب سایت شما خیلی کاربردی و عالی است
    با تشکر از زحمات شما

    • تیم ریوند
      ۱۳۹۹-۱۰-۰۹ پاسخ

      سلام دوست عزیز. خوشحالیم که براتون کاربردی بود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برای مشاوره با ما در تماس باشید

۰۲۱۷۷۱۶۷۲۹۸

دسته‌ها
اخرین نوشته‌ها
برچسب‌ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند

ما یک تیم از علاقمندان به دنیای بازاریابی دیجیتال هستیم. از برنامه نویسان علاقمند به کدنویسی تا تدوینگر استراتژیک و گرافیست خلاق و نویسنده ماهر. ما در ریوند همه با هم همکاری میکنیم و با هم رشد میکنیم. این فرهنگ ریوند هست و عاشقش هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید