آموزش nametag در اینستاگرام

آموزش nametag در اینستاگرام و استفاده از این قابلیت، جزو مواردی است که بسیاری از آن مطلع نیستند. اینستاگرام، این شبکه جهانی عظیم، تعداد بسیار زیادی کاربر دارد. نمی‌توانیم هر فردی را با سرچ کردن نام و نام خانوادگی او پیدا کنیم. زیرا اسامی مشابه زیادی وجود دارند و ممکن است نتوان یک فرد را به راحتی پیدا کرد.

آموزش nametag در اینستاگرام. عکس دوم  ریوند

در صورتی که مدیریت یک پیج تجاری را در دست داشته باشید، نیم تگ کمک می‌کند که بتوانید توسط بقیه به راحتی پیدا شوید. زیرا اگر افراد نتوانند شما را به راحتی پیدا کنند، کسب و کارتان به مشکل خواهد خورد. اینجا است که این قابلیت عالی به کمک ما می‌آید. اگر می‌خواهید با نیم تگ، فواید و روش استفاده از آن آشنا شوید، با من در ریوند همراه شوید.

Name tag در اینستاگرام چیست و چه اهمیتی دارد؟

Name tag در اینستاگرام چیست و چه اهمیتی دارد rivand

این قابلیت در واقع کمک می‌کند که بتوانیم با اسکن نام کاربری هر فرد، وارد پروفایل او شویم. به طور مثال فردی که یک کسب و کار اینستاگرامی را مدیریت می‌کند، درصدد است که سایر کاربران او را به راحتی پیدا کنند. در این حالت شانس فالو شدن و فروش محصول او بیشتر خواهد شد. اما استفاده از این قابلیت به چه صورت است؟ آیا تا به حال چیزی در مورد کد QR شنیده‌اید؟ البته ممکن است برخی از این کد اطلاع داشته باشند.
این کد به صورتی است که می‌توانیم تصویر آن را اسکن کنیم و با اسکن این کد، به یک پیج اینستاگرام، سایت خاص و … وارد شویم. همین قابلیت در اینستاگرام به عنوان نیم تگ بررسی می‌شود. با استفاده از نیم تگ می‌توان به راحتی وارد پروفایل هر فرد شد. برای همین هم برندها یا شرکت‌های فعال در اینستاگرام از این قابلیت برای دسترسی راحت کاربران به حساب آن‌ها استفاده می‌کنند. نیم تگ کمک می‌کند که کاربران برای جستجوی یک پیج خاص نیازی به سرچ نام نداشته باشند.
زیرا قبلا اگر نام فردی سرچ می‌شد و علائمی مانند نقطه یا دش در میانه نامش وجود داشت، پیدا کردن او امکان‌پذیر نبود. این مشکل با استفاده از نیم تگ حل شده‌است. نیم تگ کمک می‌کند که نام‌های کاربری مشکل به راحتی پیدا شود و بتوان با یک اسکن ساده، پیج موردنظر را پیدا کرد. در این صورت افزایش فالوور اینستاگرام به راحتی صورت می‌گیرد. انتشار نیم تگ در شبکه‌های اجتماعی، راهی عالی برای بازاریابی تجاری است.

آموزش nametag در اینستاگرام : اسکن نیم تگ کاربران به چه صورت انجام می‌شود؟

روش اول : استفاده از بخش نیم تگ در اینستاگرام

می‌توانید از قسمت Nametag در پروفایل اکانت خود استفاده کنید. برای این منظور وارد بخش ۳ خط در سمت راست و بالای پروفایل شوید. سپس روی گزینه Nametag بزنید. در مرحله بعدی روی عبارت Scan a Nametag بزنید و اسکن اینستاگرام را انجام دهید.

روش دوم: استفاده از بخش استوری اینستاگرام

در روش دوم می‌توانید از صفحه فید اینستاگرام استفاده کنید. وارد قسمت استوری خودتان شوید و از دوربین برای برای اسکن نیم تگ موردنظرتان استفاده کنید. این روش را برای زمانی که می‌خواهید Nametag را روی کارت ویزیت یا بنر تبلیغاتی بزنید، به کار ببرید. به این صورت کاربران Nametag شما را اسکن می‌کنند و وارد حساب شما می‌شوند. پس از اسکن کردن نیم تگ به این روش، پنجره‌ای باز می‌شود که ۲ گزینه (follow و View Profile) را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
می‌توان کاربر را بدون دیدن پروفایل او فالو کرد یا اینکه پروفایل او را دید. اگر صفحه از قبل فالو شده باشد، تنها گزینه View Profile دیده می‌شود. در اسکن به روش دوم باید در نظر داشته باشید که با داشتن تصویر نیم تگ در گالری، می‌بایست از یک گوشی دیگر هم استفاده کنید. بنابراین بهتر است که از روش اول استفاده کنید.

آموزش nametag در اینستاگرام : چگونه نیم تگ بسازیم ؟

آموزش nametag در اینستاگرام چگونه نیم تگ بسازیم ریوند

آموزش nametag در اینستاگرام چگونه نیم تگ بسازیم111 rivand

خب احتمالا با این اوصاف کنجکاو شده‌اید تا بدانید چگونه نیم تگ را ایجاد کنید. خوشبختانه همه کاربران اینستاگرام به این قابلیت دسترسی دارند. برای ایجاد نیم تگ باید مراحل زیر را طی کنید.
۱٫ از روش اول که در بخش قبلی گفته شد وارد قسمت Nametag در پروفایل شوید.
۲٫ اینستاگرام یک پیش‌فرض را برای انتخاب نیم تگ پیشنهاد می‌دهد. اگر نمی‌خواهید از آن استفاده کنید، از گزینه‌های پیش رو بهره ببرید.
مورد اول: می‌توانید ایموجی بک گراند را عوض کنید. در این حالت روی بک گراند را لمس کنید و ایموجی موردنظر خود از بین موارد نمایش داده شده را انتخاب کنید.
مورد دوم: رنگ موردنظر خود را برای بک گراند انتخاب کنید. در صورت لزوم و برای رسمی‌تر شدن نیم تگ، از یک رنگ برای بک گراند استفاده کنید. این رنگ از بخش color قابل تنظیم است.
مورد سوم: در صورتی که دوست دارید، یک عکس سلفی به نیم تگ بیفزایید. این مورد برای صفحه شخصی مناسب است. می‌توانید یک تصویر از خودتان ثبت کنید و آن را برای بک گراند نیم تگ خود استفاده کنید.
۳٫ در مرحله آخر روی علامت ضربدر پنجره نیم تگ بزنید تا ذخیره نیم تگ انجام شود.
به یاد داشته باشید که خلاقیت زیادی برای انتخاب نیم تگ به کار ببرید. مثلا رنگ و پس‌زمینه نیم تگ را از لوگوی برندتان استفده کنید. ایموجی موردنظر را با توجه به کار، فعالیت و روحیات خود انتخاب کنید. ایموجی خنده یا ایموجی دوربین در صورت عکاس بودن، توصیه می‌شود. خلاق باشید تا در ذهن مخاطب نقش ببندید.
آموزش nametag در اینستاگرام : نحوه به اشتراک گذاشتن نیم تگ اینستاگرام

آموزش nametag در اینستاگرام : نحوه به اشتراک گذاشتن نیم تگ اینستاگرام

مورد دیگری که اهمیت دارد، اشتراک‌گذاری نیم تگ است. اشتراک‌گذاری نیم تگ، مرحله مهمی است. زیرا اگر این کار به درستی انجام نشود، تاثیری در افزایش فالوور ندارد. برای اشتراک‌گذاری نیم تگ به خلاقیت احتیاج دارید. در ادامه روش‌هایی برای استفاده از Nametag ارائه می‌دهیم.

۱٫ نمایش نیم تگ در فروشگاه

نمایش نیم تگ در فروشگاه ریوند

می‌توانید نیم تگ خود را در فروشگاه خود، چه فروشگاه فیزیکی و چه آنلاین نمایش دهید. در فروشگاه فیزیکی می‌توانید بنری کوچک و زیبا از نیم تگ بسازید و به مشتریان ارائه دهید. اگر محصولاتی که ارائه می‌دهید دارای برگه همراه است یا اگر کارت خود را به مشتریان می‌دهید، نیم تگ را روی آن‌ها چاپ کنید. رفتار خوب مشتریان می‌تواند تاثیر عالی در فالو کردن شما توسط آن‌ها داشته باشد. همچنین اگر فروشگاه آنلاین دارید، تصویر نیم تگ را در وب‌سایت خود بگذارید. نمایش نیم تگ باعث جذب فالوور و مشتری بیشتر خواهد شد.

۲٫ نمایش نیم تگ در رویدادها و نمایشگاه‌ها

برندهایی که حضور فعال در نمایشگاه‌ها و رویدادها دارند، می‌توانند از این فرصت فوق‌العاده استفاده کنند و از نیم تگ برای افزایش فالوورهای خود بهره ببرند. شما هم سعی کنید در این رویدادها شرکت کنید. زیرا می‌توانید توجه کاربران را نسبت به برند خودتان جلب کنید. نیم تگ را در کنار بنر مربوط به خودتان قرار دهید تا فالو کردن شما به راحتی انجام شود.
چنین ارائه‌ای باعث افزایش مخاطبین و طبیعتا فروش بیشتر شما خواهد شد. اگر این کار را انجام ندهید، فروش زیادی نخواهید داشت. زیرا کاربر شما را به راحتی از یاد می‌برد. از طرفی وجود نیم تگ پیدا کردن شما را بسیار راحت‌تر می‌کند و با یک اسکن ساده این جستجو انجام می‌شود. بنابراین این کار را انجام دهید تا حتی کاربران و مشتریان تنبل را هم از دست ندهید.

۳٫ ارتباط موثر با کاربران

در صورتی که نیم تگ را در گوشی خود داشته باشید، می‌توانید به راحتی آن را در اختیار دوستان و کاربران دیگر قرار دهید تا آن را اسکن کنند و شما را دنبال کنند. این کار برای افرادی که ارتباط زیادی با افراد دارند و در رویدادهای مختلف حضور پیدا می‌کنند، اهمیت زیادی دارد و بسیار نتیجه‌بخش است. امیدواریم از این روش آموزش nametag در اینستاگرام استفاده کنید و نتیجه بگیرید.

۴٫ انتشار تبلیغات در وبلاگ یا سایر صفحات اجتماعی

راه مناسب دیگر برای استفاده از نیم تگ و افزایش فالوورها، انتشار آن در سایر شبکه‌ها مانند فیسبوک، تلگرام، توئیتر، وبلاگ و … است. می‌توانید نیم تگ خود را به راحتی در وبلاگ خود قرار دهید تا توسط افراد اسکن شود. این مورد فالوورهای شما را افزایش می‌دهد. این کار را در اکانت‌های خود در سایر شبکه‌های اجتماعی هم انجام دهید. خلاقیت به خرج دهید. از تصاویر زیبایی که در سایر شبکه‌ها استفاده کرده‌اید بهره ببرید و فالوورهای بیشتری از صفحات دیگر خود جذب کنید. این کار با نیم تگ به راحتی قابل انجام است.

۵٫ صرف وقت برای نمایش نیم تگ

صرف وقت برای نمایش نیم تگ ریوند

اگر جزو آن دسته افراد هستید که دائما در کنفرانس‌ها و وبینارها شرکت می‌کنید و خودتان هم ارائه‌های منظمی دارید، فرصت مناسبی به دست آورده‌اید. می‌توانید زمانی در ارائه خود را به معرفی صفحه اینستاگرام و نیم تگ خود اختصاص بدهید. یکی از اسلایدهای زیبایتان را به Nametag اختصاص بدهید و فالوورهای اینستاگرام خود را بیشتر کنید. قسمت دایرکت را به مشاوره رایگان اختصاص دهید تا جذب بیشتری داشته باشید. در این صورت هم فالوورهای بیشتری جذب خواهید کرد و هم اعتماد بیشتری را جلب می‌کنید.

آموزش Nametag در اینستاگرام : چکار کنیم تا کاربران نیم تگ ما را اسکن کنند ؟

به اشتراک‌گذاری نیم تگ یک سر ماجرا است. سر دیگر آن این موضوع است که آیا کاربران آن را اسکن می‌کنند تا ما را دنبال کنند؟ اما نگران نباشید! راهکارهای عالی برای اسکن بیشتر و جذب فالوور خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

۱٫ آموزش استفاده از نیم‌تگ (Nametags) : اسکن کردن نیم تگ را آموزش بدهید!


جالب است بدانید که تعداد زیادی از افراد اصلا در این مورد چیزی نمی‌دانند. بنابراین بهتر است که ابتدا به آن‌ها آموزش دهیم و بعد انتظار جذب فالوور داشته باشیم. بنابراین باید ابتدا به آموزش اسکن نیم تگ بپردازیم تا کاربران این کار را انجام دهند. زیرا اکثرا نام کاربری را جستجو می‌کنند. می‌توان یک پست یا استوری را به این آموزش اختصاص داد. البته بهتر است با یک پست این آموزش را انجام دهید. همچنین اگر استوری را ارسال کردید، آن را در هایلایت‌ها ذخیره کنید.

۲٫ آموزش استفاده از نیم‌تگ (Nametags) : دادن انگیزه به کاربران

دادن انگیزه راه‌حل بسیار خوبی است. زیرا افرادی هستند که به دلیل عدم علاقه به موضوع موردنظر شما، صفحه‌تان را فالو نمی‌کنند. اما اگر این افراد انگیزه خاصی داشته باشند، احتمال دنبال کردن شما بیشتر خواهد شد. بنابراین با ایجاد فضایی آموزشی و جذاب، تولیدات مفید و کاربردی، محصولات جدید و منحصربه‌فرد و … آن‌ها را مجبور به فالو کردن کنید. راه دیگر این است که از کد تخفیف استفاده کنید و شرط آن را دنبال کردن صفحه خود در نظر بگیرید.
تخفیف تاثیر بی‌نظیری در افزایش فالوور و فروش شما خواهد داشت. یکی دیگر از راه‌ها هم پیشنهاد دیدن سایر برنامه‌ها و تولیدات شما در سایر شبکه‌های اجتماعی است. در این صورت کاربران را به سایت خود، تلگرام و … راهنمایی می‌کنید. می‌توانید این شرط را قرار دهید که در صورت دنبال کردن صفحه شما در شبکه‌های اجتماعی دیگر، یک شگفتانه مانند محصول جدید و … در انتظار آن‌ها خواهد بود. در این صورت علاوه بر افزایش فالوور، فروش بیشتری هم خواهید داشت.

آموزش nametag در اینستاگرام : نکته بسیار مهم

باید بدانید که کجا و چگونه نیم تگ خود را در معرض دید قرار دهید. به طور مثال می‌توانید بنر آن را در دسترس افراد گذرا از پیاده‌رو یا پل عابر پیاده قرار دهید. اما چاپ آن روی بنرهای بزرگراهی مناسب نیست. زیرا هیچ کس فرصت اسکن کردن آن را نخواهد داشت. در این حالب بهتر است نام کاربری یا نام و آدرس سایت را قرار دهید. به طور خلاصه از روشی که فکر می‌کنید بیشترین بازدهی را خواهد داشت، استفاده نمایید.

نیم تگ اینستاگرام چیست ؟ : جمع‌بندی

همانطور که همه می‌دانند داشتن حساب کاربری در اینستاگرام و استفاده از آن در فروش محصول یا ارائه خدمات بسیار مهم است. می‌توان از این فضا به نحو احسن استفاده کرد. یکی از راه‌های عالی برای افزایش فالوور و فروش بیشتر، نیم تگ است. این مورد باعث می‌شود بدون زحمت و اشکال صفحه شما دنبال شود و تبدیل به یک برند مطرح شوید.
در این مقاله به آموزش nametag در اینستاگرام پرداختیم. امیدواریم که اطلاعات آن مفید بوده باشد و توانسته باشیم اسکن نشان نام در اینستاگرام را به طور کامل توضیح دهیم. در صورتی که تا به حال نیم تگ خودتان را ایجاد کرده‌اید، در مورد آن برای ما بگویید. از چه روشی برای در دسترس قرار دادن استفاده کردید؟ چه سودی از داشتن نیم تگ بردید؟ نظرات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

تماس با ما

برای مشاوره در زمینه های طراحی سایت, بازاریابی شبکه اجتماعی, ریپورتاژ و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برای مشاوره با ما در تماس باشید

۰۲۱۷۷۱۶۷۲۹۸

دسته‌ها
اخرین نوشته‌ها
برچسب‌ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند

ما یک تیم از علاقمندان به دنیای بازاریابی دیجیتال هستیم. از برنامه نویسان علاقمند به کدنویسی تا تدوینگر استراتژیک و گرافیست خلاق و نویسنده ماهر. ما در ریوند همه با هم همکاری میکنیم و با هم رشد میکنیم. این فرهنگ ریوند هست و عاشقش هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید