چطور تیک آبی اینستاگرام بگیریم؟

تیک ابی اینستاگرام جزو مواردی است که به همه افراد تعلق نمی‌گیرد. این تیک معروف برای افراد خاصی در نظر گرفته می‌شود و داشتن آن اختیاری نیست. بلکه اینستا با توجه به یک سری موارد خاص تشخیص می‌دهد که چه فردی باید این تیک را داشته باشد. مزایای تیک آبی اینستاگرام این است که می‌توان یک یپج اصل و فیک را به راحتی از هم تشخیص داد و فرد موردنظر در اینستا را پیدا کرد. احتمالا تا به حال تجربه کرده‌اید که با سرچ نام یک شخص مشهور، تعداد زیادی پیج نمایان می‌شود.
خب تیک آبی کنار اسم اینستاگرام در همین قسمت به کمک ما می‌آید و صفحه اصلی برند یا سلبریتی مورد نظر ما را نمایان می‌کند. اگر تا به حال در این مورد اطلاعی نداشته‌اید و در صدد بوده‌اید که چنین قابلیتی را برای خودتان ایجاد کنید، باید بگوییم که سخت اشتباه می‌کرده‌اید. اینستاگرام بر اساس قوانین و ضوابطی که دارد، این تیک را به افراد خاصی اختصاص می‌دهد.

دانلود نرم افزار تیک آبی اینستاگرام rivand

البته تیک آبی اینستاگرام رایگان است و لازم نیست مبلغی برای داشتن آن به اینستاگرام پرداخت کنید؛ اما رعایت یک سری موارد برای دست‌یابی به آن لازم است. متاسفانه افرادی هستند که با روش‌های نه چندان جالب مثل کپی تیک آبی اینستاگرام و … اقدام به داشتن این علامت دوست‌داشتنی می‌کنند. اما آیا این روش‌ها کارساز است؟ با من در ریوند همراه باشید تا با ترفند گرفتن تیک آبی اینستاگرام به صورت کاملا درست و اصولی آشنا شوید.

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

می‌خواهید بدانید که تیک ابی اینستا چیست ؟ خب ما به شما همه چیز را در این مورد می‌گوییم. اینستاگرام با وجود ۱ میلیارد کاربری که دارد، یک کشور که نه! یک قاره بزرگ محسوب می‌شود. افراد بی‌شماری از هر قشر، نژاد و جنسیت در این دنیای عظیم تکنولوژی فعالیت می‌کنند. برای اینکه این افراد به طور مستمر از این فضا استفاده کنند، روز به روز آپدیت‌های جدیدی منتشر می‌شود. یکی از این موارد تیک ابی اینستاگرام است.
کار کردن آسان با اینستاگرام و امکان استفاده از این فضا برای همه افراد، باعث شده‌است که صفحه‌هایی فیک و تقلبی از افراد مشهور ایجاد شود. افرادی که به دنبال حاشیه هستند و نمی‌خواهند فعالیتی سالم و شخصی در اینستا داشته باشند، شروع به ساخت اکانت‌های تقلبی از افراد مشهور می‌کنند. این افراد، بازیگران، خواننده‌ها، کمدین‌ها، ورزشکاران و … را انتخاب می‌کنند و صفحاتی تقلبی به نام آن‌ها می‌زنند.

مزایای تیک آبی اینستاگرام ریوند

حتی مواقعی بوده‌است که اکانت تقلبی یک فرد مشهور بیشتر از اکانت واقعی او فالوور داشته‌است. احتمالا برای شما هم پیش آمده‌است که نام فرد مشهوری را سرچ کنید و با تعداد زیادی صفحه که مشخص نیست کدام یک واقعی هستند روبه‌رو شوید. در این موقع اینستاگرام به یاری شما خواهد آمد و به همین دلیل است که اینستاگرام دست به اقدام جالبی زده‌است.
تیک ابی اینستاگرام (Verified Badge) علامتی است که در کنار نام کاربری فرد، برند یا شرکت قرار می‌گیرد و نشان‌دهنده اصالت آن پیج است. این علامت تنها به خاطر شناسایی پیج اصلی است و قابلیت خاص دیگری ندارد. البته مشخص است که افرادی که این تیک را به دست می‌آورند بسیار خوشحال می‌شوند. اما لازم است بگوییم که این تیک به جز نشان اصالت، هیچ فایده خاصی ندارد. در ادامه روش گرفتن تیک آبی اینستا را آموزش می‌دهیم.

تیک آبی اینستاگرام به چه کسانی داده می‌شود؟

قانون مشخص و خاصی برای دریافت تیک آبی وجود ندارد. در واقع نمی‌توان گفت که این موارد خاص جزو قوانین دریافت تیک آبی هستند. اما می‌توان از آن‌ها برای دریافت تیک استفاده کرد. طبق این ادعا، افراد معروف، سازمان‌ها، شرکت‌ها و برندها می‌توانند این نشان را دریافت کنند. برخلاف تصور بسیاری از افراد، خرید تیک آبی اینستاگرام از بازار سیاه و با دادن هزینه امکان‌پذیر است. اما آیا این کار صحیح است؟
به طور مثال ممکن است با چرخیدن در صفحات مختلف اینستاگرام دیده باشید که صفحه‌ای با داشتن چندین میلیون فالوور هنوز تیک آبی ندارد؛ اما فردی که کمتر از ۱۰ هزار فالوور دارد، صاحب یک تیک آبی خوشرنگ شده‌است. اگر واقعا برایتان مهم است که این تیک را دریافت کنید، راه‌هایی برای گرفتن آن وجود دارد. البته ما تیک آبی اینستاگرام فیک را پیشنهاد نمی‌کنیم. بلکه با رعایت موارد گفته شده در ادامه این مقاله می‌توانید تیک خود را داشته باشید.

تیک آبی اینستا چیست | تیک آبی اینستاگرام rivand

چگونه تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنیم؟

مهم‌ترین اصل برای دریافت این علامت، داشتن اعتبار است. به طور مثال افرادی که دارای تعداد زیادی صفحه فیک هستند، این تیک را دریافت می‌کنند تا قابل تشخیص باشند. داشتن اعتبار در اینستاگرام و دریافت تیک آبی شرایطی دارد که در ادامه بیان می‌شود.

۱٫ دارای فالوورهای بسیار زیادی باشید!

گرفتن تیک با داشتن فالوورهای کم هم امکان‌پذیر است. چنین افرادی معمولا بسیار مشهور یا مهم هستند. اما برای اینکه بتوانید تیک آبی را تصاحب کنید، بهتر است تعداد زیادی فالوور داشته باشید. این مورد شانس شما را بسیار زیاد می‌کند. بسیاری از بلاگرها و اینفلوئنسرها در ابتدا افراد مهمی نبودند.
اما به خاطر شهرت و زیاد شدن کاربرانشان، تیک آبی دریافت کردند. بنابراین از راه‌های مختلف برای داشتن تعداد زیادی فالوور استفاده کنید. البته داشتن فالوور فیک فایده‌ای ندارد؛ زیرا اینستاگرام باهوش‌تر از این حرف‌ها است. از راه‌های درست مانند تولید محتوای مفید، رعایت قوانین اینستاگرام و … می‌توانید به زودی زود فالوورهایتان را افزایش دهید.

۲٫ فعالیت زیاد، لازمه دریافت تیک آبی اینستاگرام

یکی از ارکان مهم برای دریافت این علامت، فعالیت مستمر است. نمی‌توانید دست روی دست بگذارید و بدون انجام هیچ کاری منتظر گرفتن تیک آبی باشید. به طور مثال نباید پست‌هایتان را دیر به دیر آپلود کنید و فعالیتتان به گذاشتن استوری محدود شود. اینستاگرام برای دادن تیک آبی به فعالیت مداوم هم توجه می‌کند. داشتن تعامل با افراد دیگر، کاربران پیج خودتان و … هم در گرفتن تیک آبی تاثیر دارد. برای رسیدن به موفقیت و شهرت زیاد در اینستاگرام، نیاز به تعامل گسترده و مفید در این فضا دارید.

تیک آبی اینستاگرام ریوند

۳٫ از انجام کارهای نادرست و هنجارشکن پرهیز کنید!

یکی دیگر از مواردی که برای گرفتن تیک ابی اینستاگرام لازم است، رعایت قوانین در حوزه سلامت رفتاری و عملکرد است. شخصیت خود را به زیبایی در این فضا نشان دهید و از توهین، کارهای منفی و نا به ‌هنجار خودداری کنید. اینستاگرام تمامی این موارد را بررسی می‌کند و اگر توسط کاربران زیادی ریپورت شوید، شانس خود را برای گرفتن تیک آبی از دست می‌دهید. روی پست‌هایی که منتشر می‌کنید، واکنش در برابر طرفدارانتان، رعایت قوانین اینستا و … حساس باشید. چه به دنبال تیک آبی باشید و چه نه، قوانین اینستاگرام و سایر شبکه‌های مجازی را رعایت کنید تا دنیای زیباتری در کنار هم تجربه کنیم.

در کسب و کار خود دیده شوید

۴٫ فعالیت رسمی داشته باشید!

داشتن یک بیوگرافی رسمی و حرفه‌ای کمک شایانی به گرفتن تیک آبی می‌کند. در واقع همانطور که در دنیای حرفه‌ای بیرون با لباس رسمی فعالیت می‌کنید، باید صفحه خود را هم رسمی و معتبر کنید. بدین منظور از قرار دادن آدرس وب‌سایت یا سایر لینک‌ها مانند فیسبوک و توئیتر غافل نشوید.
همچنین آدرس اینستاگرام و فیسبوک خود را به متصل کنید. حتی می‌توانید اکانت توئیتر خود را هم به اینستاگرام وصل کنید. اکانت خود را به بیزنس اکانت تبدیل کنید و گزینه see translation را فعال کنید. انجام این کارها شانس شما را برای گرفتن تیک آبی بالا می‌برد. این موارد شما را یک فرد واقعی و حرفه‌ای نشان می‌دهد و اینستاگرام را ترغیب به دادن تیک آبی می‌کند.

تیک آبی کنار اسم اینستاگرام | تیک ابی اینستاگرام ریوند

۵٫ از انجام کارهای نادرست و هنجارشکن پرهیز کنید!

یکی دیگر از مواردی که برای گرفتن تیک ابی اینستاگرام لازم است، رعایت قوانین در حوزه سلامت رفتاری و عملکرد است. شخصیت خود را به زیبایی در این فضا نشان دهید و از توهین، کارهای منفی و نا به ‌هنجار خودداری کنید. اینستاگرام تمامی این موارد را بررسی می‌کند و اگر توسط کاربران زیادی ریپورت شوید، شانس خود را برای گرفتن تیک آبی از دست می‌دهید. روی پست‌هایی که منتشر می‌کنید، واکنش در برابر طرفدارانتان، رعایت قوانین اینستا و … حساس باشید. چه به دنبال تیک آبی باشید و چه نه، قوانین اینستاگرام و سایر شبکه‌های مجازی را رعایت کنید تا دنیای زیباتری در کنار هم تجربه کنیم.

۶٫ هدف قرار دادن آدم‌های معروف!

گرچه به دست آوردن چنین موقعیتی سخت است، اما به هیچ عنوان غیرممکن نیست. می‌توان از راه‌هایی مثل منشن شدن توسط سبلریتی‌ها، تبلیغات توسط پیج‌های با فالوورهای زیاد و … به این هدف دست پیدا کرد. البته اگر افرادی که تبلیغ شما را انجام می‌دهند خودشان دارای تیک آبی باشند، شانس شما بیشتر هم خواهد شد. بنابراین از تبلیغات غافل نشوید. دارای هر کسب و کاری که هستید و هر نوع هنر و فعالیتی که انجام می‌دهید، تبلیغات را فراموش نکنید.

۷٫ خود را جهانی کنید!

این قسمت مانند یک معجزه عمل می‌کند و قطعا جواب خواهد داد. البته از سایر مرحله‌ها دشوارتر است. می‌توانید از راه‌هایی کارساز و نه چندان جالب و حرفه‌ای برای جهانی شدن استفاده کنید. به طور مثال افرادی مانند دنیا جهانبخت که با ساختن حاشیه چند میلیون فالوور جذب کرده‌اند و هم‌اکنون یک تیک آبی خوشگل در کنار نام کاربری خود دارند.
ما این روش را پیشنهاد نمی‌دهیم. راه‌هایی حرفه‌ای هم برای رسیدن به سرتیتر خبرگذاری‌های جهانی وجود دارد. کافی است کاری متفاوت و جالب انجام دهید و با انتشار آن، سعی در جلب توجه جهانی کنید. خلاصه روش‌های درست زیادی برای رسیدن به تیک ابی اینستاگرام وجود دارد و جهانی شدن با دلقک‌بازی و انداختن نام خود بر سر زبان مردم، کار جالبی نیست.

۷٫ اینستاگرام را گول بزنید!

البته این عنوان اصلا جالب نیست!! اما نتوانستم اسم دیگری برای آن پیدا کنم! این راه کمک می‌کند که اینستاگرام شما را به عنوان یک اکانت مهم تلقی کند. اما راه آن چیست؟ کافی است چند اکانت فیک به نام خودتان بسازید و اینستاگرام را ترغیب به دادن تیک آبی کنید. البته این بخش جزو مراحل آخر است و زمانی که شما دارای فالوورهای زیادی شده‌اید.
می‌توانید هم صفحات تقلبی و هم تعدادی فن پیج بسازید تا اینستاگرام شما را به عنوان یک فرد یا برند مشهور شناسایی کند. البته باید حواستان باشد که با استفاده از همان شماره، ایمیل یا گوشی که اکانت اصلی خود را ساخته‌اید این کار را نکنید. زیرا هوش مصنوعی اینستاگرام زرنگ‌تر از این حرف‌ها است و خواهد فهمید. از آی‌پی‌های مختلف برای این کار استفاده کنید تا اینستاگرام به شما شک نکند.

۸٫ فرستادن نامه به اینستاگرام و درخواست تیک آبی!

پس از تمام این کارها، می‌توانید درخواستی برای اینستاگرام بفرستید. البته نباید در نامه به طور صریح به تیک آبی اشاره کنید. یک نامه رسمی به زبان انگلیسی و با رعایت تمام قوانین گرامری، نامه‌نگاری و … بنویسید و آن را به آدرس اینستاگرام ایمیل کنید. درخواست کنید که شما را از اکانت‌های جعلی و تقلبی جدا کنند و واضح است که راه‌حل این موضوع، گرفتن تیک آبی اینستاگرام است. در این صورت به راحتی تیک خود را خواهید گرفت. اگر در سری اول پاسخی دریافت نکردید ناراحت نشوید و باز هم درخواست خود را تکرار کنید. مراحل این کار را در ادامه ببینید.

گرفتن تیک آبی اینستا | تیک ابی اینستاگرام ریوند

ترفند گرفتن تیک آبی اینستاگرام rivand

جمع‌بندی

این موضوع مهم را در نظر بگیرید که گرفتن تیک آبی منوط به داشتن اعتبار و فالوورهای زیاد است. حتما برای پیج خود برنامه‌ای حسابی در نظر بگیرید و با کسب اطلاعات کافی در مورد اینستاگرام و راه‌های پیشرفت در آن، به تولید محتوای ارزنده و مفید بپردازید. این موضوع را فراموش نکنید که در حال حاضر یکی از مهم‌ترین اصول برای موفقیت در این شبکه، داشتن محتوایی متفاوت، جذاب و مفید است. از کپی کردن و تقلید کردن از دیگران دست بردارید و خلاقیت خود را به کار گیرید. از خرید فالوور خودداری کنید و برای گرفتن تیک آبی دست به هر کاری نزنید.

در این مقاله در مورد اینکه تیک آبی اینستا چیست و چطور می‌توان به آن دست یافت توضیح دادیم. توصیه می‌کنیم از راه‌های درست برای داشتن این علامت استفاده کنید و خود را مجبور به داشتن تیک آبی اینستاگرام جعلی نکنید. حتی برخی افراد از راه‌هایی مثل دانلود نرم افزار تیک آبی اینستاگرام استفاده می‌کنند.
باید بگوییم که تیک آبی اینستاگرام در کیبورد هم امکان‌پذیر است و کافی است که آن را دانلود کنید. اما آیا این روش‌های ساده و فیک راه مناسبی برای داشتن یک صفحه معروف و رسمی است؟ مسلما نه!! پس از روش‌های بچگانه‌ای مانند برنامه گرفتن تیک آبی اینستاگرام یا ساخت تیک آبی اینستاگرام استفاده نکنید و این روند را به صورت درست و حرفه‌ای طی کنید. اگر تجربه‌ای در این مورد دارید، با من و دوستانم در ریوند به اشتراک بگذارید.

تماس با ما

برای مشاوره در زمینه های طراحی سایت, بازاریابی شبکه اجتماعی, ریپورتاژ و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید.

نظرات (۲)

  1. کافه کتاب
    ۱۳۹۹-۰۸-۱۸ پاسخ

    بعضا افرادی رو دیدم در اینستاگرام که نه شهرتی دارند و نه فالوور. طرف با ۵٠٠ تا فالوور بدون داشتن هیچ هنر و حرفه مشخصی تیک آبی گرفته! عجیبه واقعا

  2. محمد
    ۱۳۹۹-۰۹-۱۳ پاسخ

    پیج اینستام پریده لطفا کمک کنید تا برش گردونم

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برای مشاوره با ما در تماس باشید

۰۲۱۷۷۱۶۷۲۹۸

دسته‌ها
اخرین نوشته‌ها
برچسب‌ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند

ما یک تیم از علاقمندان به دنیای بازاریابی دیجیتال هستیم. از برنامه نویسان علاقمند به کدنویسی تا تدوینگر استراتژیک و گرافیست خلاق و نویسنده ماهر. ما در ریوند همه با هم همکاری میکنیم و با هم رشد میکنیم. این فرهنگ ریوند هست و عاشقش هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید