کافه و رستوران خود را به ما بسپارید

از این پس در دنیای آنلاین بیشتر دیده شوید

ویدیو مارکتینگ
ویدیو مارکتینگ

با کیفیت بالاتری در دنیای مجازی در دنیای مجازی دیده شوید. ویدیو مارکتینگ و ساخت تیزر های تبلیغاتی امکان حضور متمایز شما از رقیبانتان را در شبکه ای مجازی فراهم میکند.

سوشال مارکتینگ
سوشال مارکتینگ

شما می توانید پاسخ هایی را که مشتریان بالقوه شما در تلاش برای یافتن هستند ارائه دهید تا بتوانید به صنعت تبدیل شوید. در شبکه های اجتماعی مشتریان بیشتری میتوانید جذب کنید.

SMS  مارکتینگ
SMS مارکتینگ

ارسال پیامک های انبوه یکی از زودبازه ترین روش های بازاریابی آنلاین است. sms مارکتینگ نقش بسازایی در وفادارسازی مشتریان و جذب مشتریان جدید ایجاد میکند. پس بهترین راه ارتباطیست بینم مشتریان و کارفرما.

سئو
سئو

با بهینه سازی سئو در صدر اول جستجوهای گوگل دیده شوید. سئو و بازاریابی متنی این فرصت دیده شدن در صفحات و لینک های اولیه گوگل را فراهم میکند. با استراژی های مناسب به لینک اول جستجو بروید.

چرا مارکتینگ مهم است؟

مارکتینگ مجموعه ای از همه وسایل و فعالیت هایی است که یک کسب کار در بستر وب،اینترنت،موبایل و یا سایر وسایل های دیجیتال استفاده میشود. به همین دلیل امروزه حضور در دنیای مجازی امری اجتناب پذیر است،حضور پررنگ ابزار های مجازی در زندگی ما آن را به یک منبع تاثیرگزار در تصمیم گیری ها تبدیل کرده است. این امر فرصت درخشانی را برای رستوران ها،کافه ها، و مراکز غذایی فراهم کرده است تا در صدر انتخاب مشتریان قرار بگیرند. به عبارت دیگر روش های بازاریابی آنلاین نظیر سوشال مدیا، سئو و…امکان جذب مشتریان  جدید و وفادارسازی مشتریان قبلی را به سادگی برای شما فراهم میکند. 

طراحی سایت

وبسایت مهمترین رابط کاربری بین مشتریان و شما است، چرا که اولین برخورد مشتریان با شما به احتمال قوی در وبسایت رقم میخورد. یک سایت رستوران و کافه خوب و قوی مانند یک پایگاه برای مشتریان میماند و طراحی های خلاقانه میتواند مشتریان بسیار برای شما جذب کند. اگر شما  به دنبال به روزرسانی طراحی سایت رستوران ها و  کافه های خود هستید، ما متخصص ایجاد، نگه داری و تعمیر وبسایت های تخصصی کافه و رستوران  هستیم. تیم بازاریابی ریوند به عنوان پیشرو در صنعت خدمات آنلاین طراحی سایت کافه ها و رستوران ها مؤثرترین راهکارهای موجود برای ساخت و نگه داری وبسایتی کارآمد را به شما پیشنهاد میکند.   

SMS مارکتینگ

sms مارکتینگ بهترین راه ارتباطی با مشتریان است، چرا که امروزه همه ی مردم دسترسی به تلفن همراه و گوشی موبایل دارند.اگر  به دنبال راهکاری برای تبلیغات انبوه و زود بازده هستید، ما بازاریابی پیامکی را به شما پیشنهاد میکنیم که با این روش شما  میتوانید به تعداد قابل توجهی مشتریان خود در کسری از ثانیه دسترسی پیدا کنیدو نیز میتوانید مشتریانی جدید برای کار خود جذب کنید. 

یکی از مؤثرترین روش های بازاریابی برای وفاداری سازی مشتری

دسترسی به تعداد انبوهی از مخاطبین در کسری از ثانیه

یکی از زود بازه ترین روش های بازاریابی برای کافه ها و رستوران ها

سوشال مارکتینگ

نقش شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، توییتر، تلگرام، فیسبوک و… در زندگی ما هرروز پررنگ تر از قبل به چشم می آید. شبکه های مجازی شما نقش ویترین کاری شما را ایفا میکنند و تاثیر بسیار مهمی در برندسازی و تبلیغات شما دارد. برای اینکه ذهن مخاطبانتان خوش بدرخشد کافی است ویترین شبکه های اجتماعی خود را با حداکثر کیفیت ممکن به مخاطبان خود عرضه کنید. به طور مثال شما با داشتن یک پیج خلاق و جذاب در اینستاگرام میتوانید با استفاده از افراد مهم و تاثیرگزار در اینستاگرام برند خود را به مشتریان معرفی کنید.

سئو

حتما برای شما هم اتفاق افتاده قبل از تصمیم گیری برای استفاده از خدمات آرایی سراغ موتورهای جستجوگر رفته و دست به دامان نتایج مرورگرها بشوید.با بازاریابی محتوایی میتوانید پیشنهاد های مرورگرها را به سادگی ازان خود کنید. سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و قرارگیری در رتبه اول جستجوی گوگل. سئو به شما کمک میکند تا در بالاترین رتبه جستجوی گوگل باشید ، حتی اگر فقط یک تبلیغ در سایتی معروف باشید. سئو به شما کمک میکند تا سایت رستوران و کافه را در دیده مخاطبان قرار بدهید و بتوانید بهترین مشتری ها را جذب کنید. 

در صدر نتایج موتورهای جستجویی نظیر گوگل قرار بگیرید

با بازاریابی محتوایی برنده حجم عظیم جستجوهای مربوط به خدمات زیبایی در گوگل

با خدمات بازاریابی آنلاین تبلیغاتی ماندگار برای خدمات خود ایجاد کنید.

ویدیو مارکتینگ

امروزه متن و نوشته دیگر مثل قدیم اعتباری ندارد و مردم بیشتر به عکس و فیلم اعتماد دارند. پس بهترین راه برای معرفی کافه و رستوران خود تبلیغات ویدیو مارکتینگ است.با داشتن یک تیزر تبلیغاتی خلاق و جذاب میتوانید برند خود را در بین تمام مردم نشان دهید و آن ها را به عنوان مشتریان خود جذب کنید. با ویدیو میتوانید به سادگی کیفیت خدمات خود را به مخاطب مخاطبینان نمایش دهید و تصویری متمایز از برند خود در ذهن مشتری ایجاد کنید. برای اطمینان خاطر مخاطبین خود کافی است کیفیت خود را با وضوح تمام در تیزرهای خود به نمایش بگذارید. ویدیو مارکتینگ بسیار میتوانید در کسب و کار شما مؤثر باشد چرا که یک ویدیو دست به دست بین مردم میچرخد و همین یک امتیاز مثبت میتواند برای شما باشد. 

در صورت تمایل به مشاوره در زمینه سوشال،ویدیو و sms مارکتینگ و سئو برای کافه ها و رستوران های خود میتوانید با تیم ریوند مشاوره رایگان انجام دهید. همین حالا شروع کن.