دیجیتال مارکتینگ

مجموعه های زیبایی و اسپا

از این پس در

دنیای آنلاین

بیشتر دیده شوید

ویدئو مارکتینگ
ویدئو مارکتینگ

با کیفیت بالاتری در دنیای مجازی دیده شوید. ویدیو مارکتینگ و ساخت تیزر های تبلیغاتی امکان حضور متمایز شمااز رقیبانتان را در شبکه ای مجازی فراهم می کند.

SMS مارکتینگ
SMS مارکتینگ

ارسال پیامک های انبوه یکی از زودبازه ترین روش های بازاریابی آنلاین است. sms مارکتینگ نقش بسزایی در وفادارسازی مشتریان و ایجاد مشتریان جدید دارد.

سوشیال مدیا مارکتینگ
سوشیال مدیا مارکتینگ

در حال حاضر رسانه های اجتماعی میتواند راهی مقرون به صرفه برای بازاریابی در حوزه مراقبت های زیبایی باشد, این ابزار به شما کمک میکند توسط افراد بیشتری دیده شوید.

سئو
سئو

در جستجو های اول گوگل دیده شوید., سئو و بازاریابی متنی فرصت دیده شدن در صفحات و لینک های اولیه گوگل را فراهم میکند. با استراژی های مناسب به لینک اول جستجو بروید.

چرا مارکتینگ مهم است؟

امروزه حضور در دنیای مجازی امری اجتناب ناپذیر است, حضور پر رنگ ابزارهای مجازی در زندگی ما آن را به یک منبع تاثیرگذار در تصمیم گیری ها تبدیل کرده است. این امر فرصت درخشانی را برای سالن های زیبایی, اسپاها و مراکز آرایش دائم فراهم کرده است تا در صدر انتخاب مشتریان قرار بگیرند. به عبارت دیگر روش های بازاریابی آنلاین نظیر سوشال مدیا, سئو و … امکان جذب مشتریان جدید و وفادارسازی مشتریان قبلی را به سادگی برای شما فراهم میکند. 

طراحی سایت

اگر به دنبال به روزسانی دپارتمان زیبایی خود هستید, ما متخصص ایجاد, نگه داری و تعمیر وبسایت های تخصصی آرایشی هستیم.تیم بازاریابی ریوند به عنوان پیشرو در صنعت خدمات آنلاین مراکز زیبایی و اسپا موثرترین راهکارهای موجود برای ساخت و نکه داری وبسایتی کارآمد را به شما پیشنهاد میکند.

SMS مارکتینگ

یکی از موثرترین روش های بازاریابی برای وفاداری سازی مشتری

دسترسی به تعداد انبوهی از مخاطبین در کسری از ثانیه

یکی از زود بازده ترین روش های بازاریابی برای سالن های زیبایی

اگر به دنبال راهکاری برای تبلیغات انبوه و زود بازده هستید, ما بازاریابی پیامکی را به شما پیشنهاد میکنیم. با این روش شما میتوانید به تعداد قابل توجهی از مشتریان خود در کسری از ثانیه دسترسی پیدا کنید.

سوشیال مارکتینگ

نقش شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام, توییتر, تلگرام,فیسبوک و…در زندگی ما هرروز پررنگ تر از قبل به چشم می آید. شبکه های مجازی شما نقش ویترین کاری شما را ایفا میکنند. برای اینکه در ذهن مخاطبانتان خوش بدرخشید کافی است ویترین شبکه های اجتماعی خود را با حداکثر کیفیت ممکن به مخاطبان خود عرضه کنید.

سئو

در صدر نتایج موتورهای جستجویی نظیر گوگل قرار بگیرید.

با بازاریابی محتوایی برنده حجم عظیم جستجوهای مربوط به خدمات زیبایی در گوگل باشید.

با خدمات بازاریابی آنلاین تبلیغاتی ماندگار برای خدمات خود ایجاد کنید.

حتما برای شما هم اتفاق افتاده قبل از تصمیم گیری برای استفاده از خدمات آرایشی سراغ موتور های جستجوگر رفته و دست به دامان نتایج مرورگرها بشوید, با بازاریابی محتوایی می توانید پیشنهاد های مرورگرها را به سادگی ازان خود کنید.

ویدیو مارکتینگ

با ویدیو میتوانید به سادگی کیفیت خدمات خود را به مخاطب مخاطبینتان نمایش دهید و تصویری متمایز از برند خود در ذهن مشتری ایجاد کنید. برای اطمینان خاطر مخاطبین خود کافی است کیفیت خود را با وضوح تمام در تیزرهای خود به نمایش بگذارید.

مشاوره رایگان

برای مشاوره در زمینه دیجیتال مارکتینگ سالن های زیبایی میتوانید به صورت رایگان از تیم ریوند مشاوره بگیرید. تیم ریوند در کنار شماست تا در حوزه خود بهترین باشید. همین حالا شروع کن!!!