دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات طلا و جواهر خود را به ما بسپارید

SMS مارکتینگ
SMS مارکتینگ

پربازده ترین روش بازاریابی آنلاین است چرا که میتوان همزمان به تعداد انبوهی از کاربران و مخاطبان دسترسی داشت و آن ها را از محصولات و برند خود مطلع کنید. این روش برای وفادار سازی مخاطبان خود و هم برای جذب مشتری مؤثر است.

ویدیو مارکتینگ
ویدیو مارکتینگ

تیزر و ویدیو تبلیغاتی به بازاریابی آنلاین برند شما بسیار کمک میکند و نظر مشتریان را میتواند به محصولات شما نیز جذب کند چرا که مخاطب میتوانند یک پیش زمینه در مورد محصول شما داشته باشد.امروزه مردم بیشتر تصاویر و فیلم را مورد اعتماد میدانند.

سئو
سئو

سئو در بهینه سازی سایت شما و قرارا گیریش در رتبه های اول جستجوی گوگل بسیار مؤثر است. سئو به سایت شما کمک میکند تا در دسترس مخاطبان قرار گیرید و نیز مخاطبان جدید برای خود جذب کنید. سئو در جذب مخاطب بسیار تاثیر مثبتی دارد.

سوشال مارکتینگ
سوشال مارکتینگ

امروزه شبکه های اجتماعی در بین مردم بسیار همگیر شده است.پس برند شما در با داشتن یک پیج با محتوای جذاب و عالی میتواند به راحتی در شبکات اجتماعی برای خود مخاطب جذب کند.همچنین آن را به راحتی در پیج برند های معروف تبلیغ کنید.

چرا مارکتینگ مهم است؟

در هر دوره ای از زمان یک نوع تبلیغات و معرفی برند برای کسب و کار ها وجود دارد. امروزه دیجیتال مارکتینگ به روز ترین و بهترین روش برای تبلیغات برند و محصولات خود است. دیجیتال مارکتینگ در فضای مختلفی برای برند و محصول شما تبلیغات میکند و همچنین مخاطبان شما را حفظ و نیز مخاطبان جدید برای برند شما جذب میکنند. دیجیتال مارکتینگ به شما کمک میکند تا بتوانید به راحتی محصولات جدید خود را در یک فضا معرفی کنید و نظر مخاطبان را به محصولات خود جلب کنید. این امر در حوزه تبلیغات طلا و جواهر بسیار میتواند مؤثر باشد و نیز میتواند برند شما را در بین مخاطبان خاص کند تا از رقبای خود پیشی بگیرید. دیجیتال مارکتینگ با ابزار هایی که در اختیار دارد،پروسه جذب و وفادار سازی مشتری ،فروش را آسان میکند.  اگر تبلیغات برای شما مهم است،تیم ریوند در کنار شماست تا بتوانید بهترین محتوا را برای تبلیغ و معرفی برند و محصولات خود ارائه دهید.

سئو

 امروزه کاربران زیادی وقتی دنبال محصول یا جواب سوال خود هستند،بیشتر از جستجو گر گوگل استفاده میکنند.  سئو که یکی از ابزار بسیار مهم دیجیتال مارکتینگ است، به شما کمک میکند تا در رتبه های اول جستجو گر گوگل قرار بگیرید تا بتوانید در صورت نیاز کاربر، به آن ها محصولات یا خدمات خود را ارائه کنید. این روش به شما نیز کمک میکند تا مخاطبانی هدفمندتر برای سایت طلا و جواهر خود پیدا کنید.

بهینه سازی
بهینه سازی

سئو با بهینه سازی سایت شما، آن را در رتبه اول جستجوی گوگل قرار میدهد و مخاطبان بیشتری برای سایت جذب میکند

ارتقا
ارتقا

با بهینه سازی رتبه ی سایت شما افزایش میابد و نیز زودتر از رقبای خود در دسترس مخاطبان قرار میگیرید و آن ها را جذب میکند

طراحی سایت

طراحی سایت یکی از ابزار بسیار مهم دیجیتال مارکتینگ اشت. تیم ریوند معتقد است که سایت یک هویت آنلاین برای بازاریابی ها است و آسان ترین رابط کاربری بین مخاطبان و کارفرما است چرا که مخاطبان امروزه با داشتن گوشی یا تبلت و یک بسته اینترنت از هرکجا میتوانند به سایت شما دسترسی داشته باشند. یک سایت خوب و با محتوای جذاب که بهینه سازی هم شده باشد ،میتواند مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و نیز مخاطبان قدیمی خود را نیز وفادارسازی کند، چرا که سایت شما مثل یک ویترین آنلاین برای مخاطبان است. تیم ریوند در زمینه ساخت و نگه داری وبسایت در آمد تجربیات کارامدی دارد که میتوانید با تیم ما به صورت رایگان مشاوره کنید  و برای تبلیغات طلا و جواهر خود سایتتان را طراحی کنید.

SMS مارکتینگ

پربازده ترین روش بازاریابی آنلاین است که میتواند  همزمان به تعداد انبوهی از مخاطبان دسترسی پیدا کند. SMS مارکتینگ میتواند هم مخاطبان قدیمی شما را وفادارسازی کند و هم نیز مخاطبان جدیدی برای شما جذب کند. SMS  مارکتینگ در زمینه تولید انبوه تبلیغات و زودبازده بود آن بسیار میتواند مؤثر باشد. اگر به دنبال زودبازده ترین روش برای تبلیغات طلا و جواهر خود هستید ، ما به شما SMS  مارکتینگ را معرفی میکنیم.

تاثیرگذاری
تاثیرگذاری

مؤثرترین روش از نظر اینکه تبلیغات انبوهی میتواند داشته باشد و بیشترین بازده را دارد و به تعداد انبوهی از مخاطبان به طور همزمان میتواند دسترسی داشته باشد

دسترسی
دسترسی

دسترسی بازاریابی پیامکی بسیار آسان است چرا که امروزه تمامی مخاطبان با داشتن یک گوشی همراه به راحتی میتوانند sms های تبلیغاتی را دریافت کنند

سوشال مارکتینگ

امروزه شبکه های اجتماعی در بین تمامی مخاطبان همه گیر شده است و بیشترین وقت خود را در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام،واتس آپ ،اینستاگرام و … میگذارند. پس این بهترین فرصت برای دیده شدن و تبلیغ برند و محصول شماست.  با داشتن یک پیج پرمحتوا و جذاب در شبکه های اجتماعی، به راحتی میتوانید تبلیغات طلا و جواهرات خود را داشته باشد و تعداد انبوهی از مشتریان را به خود جذب کنید چرا که پیج شما دست به دست در شبکه های اجتماعی میچرخد. حتی برای اینکه بیشتر دیده شوید میتوانید از پیج های برند های معروف یا آد هام معروف اینستاگرام کمک بگیرید و پیج خود را در پیج آن ها تبلیغ کنید تا امکان مشاهده پیجتان بالاتر رود. سوشال مارکتینگ میتواند بهترین روش برای تبلیغات طلا و جواهر شما باشد.

مشاوره

اگر در زمینه های بازاریابی پیامکی،سوشال، سئو و ویدیو مارکتینگ سوالی دارید ، میتوانید از تیم ریوند به صورت رایگان مشاوره بگیرید . تیم ریوند در کمترین زمان پاسخ گوی شماست .

ویدیو مارکتینگ

امروزه مردم بیشتر به مشاهدات خود اعتماد دارند تا متن و نوشته ها. پس با تبلیغات ویدیویی شما میتوانید تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان خود بگذارید. با بازاریابی ویدیویی ضمن اینکه محصولات خود را معرفی میکنید ،میتوانید بخشی از کارایی و ویژه های آن محصول را نیز به مشتریان ارائه دهید.با داشتن یک تیزر تبلیغاتی ویدیویی خوب ،میتوانید آن را در سایت ها یا پیج های معتبر و پربازدید قرار دهید و از این راه هم برای سایت و هم شبکه مجازی خود مخاطب جذب کنید. اگر به دنبال بازاریابی ویدیویی برای تبلیغات طلا و جواهر خود هستید ، میتوانید از تیم ریوند در این زمینه مشاوره رایگان بگیرید.