بازیابی اکانت اینستاگرام

بازیابی اکانت اینستاگرام مسئله‌ای است که ممکن است بسیاری با آن مواجه شده باشند. برخی اکانت خود را غیر فعال نموده‌اند و می‌خواهند دوباره آن را فعال کنند. برخی دیگر رمز عبور اکانت خود را فراموش کرده‌اند. حتی ممکن است تعدادی به هکرهای حرفه‌ای یا غیرحرفه‌ای برخورد کرده باشند. همچنین یکی دیگر از مشکلاتی که برای کاربران اینستاگرام پیش می‌آید، غیر فعال شدن حساب است.

بازیابی اکانت اینستاگرام حذف شده ریوند

این مشکل یکی از بدترین مجازات‌های اینستاگرام است و باعث می‌شود که حساب کاربری فرد غیرفعال شود. این مشکل ممکن است به صورت موقتی یا دائمی پیش بیاید و عوامل مختلفی در اتفاق افتادن آن نقش داشته باشد. یکی دلایل اصلی این است که اکانت شما به عنوان یک اسپم شناخته شود. اینستاگرام دارای قوانین خاصی است که در صورت نقض آن‌ها حساب شما غیرفعال می‌شود.
اگر افراد زیادی نقض قوانین توسط شما را به اینستاگرام report کنند یا شما تصاویر آزاردهنده و متناقض با قوانین اینستاگرام را پخش کرده باشید، اکانت شما غیرفعال می‌شود. تصاویری مانند خودآزاری، حیوان‌آزاری یا ساختن یک صفحه جعلی از فردی مشهور، منجر به غیرفعال شدن اکانت شما می‌شود.
فعالیت‌هایی مانند معامله حساب اینستاگرام، خشونت، استفاده از ربات اینستاگرام، گسترش پیام‌ها یا فعالیت‌های غیراخلاقی توسط یک اکانت و … باعث غیرفعال شدن صفحه می‌شود. به هر دلیلی که دچار این مشکل شده‌اید، نگران نباشید!! در این مقاله قصد داریم با روش‌هایی برای بازیابی اکانت اینستاگرام پاک شده آشنا شویم. با من در ریوند همراه باشید تا با این راه‌حل‌ها شوید.

چگونه اکانت غیرفعال‌شده توسط اینستاگرام را برگردانیم؟

چگونه اکانت غیر فعال شده توسط اینستا را باز گردانیم rivand

۱٫ ابتدا وارد اینستاگرام شوید و نام کاربری و رمز خود را بزنید. در این صورت می‌بینید که حساب شما غیر فعال شده‌است و پیامی مبنی بر your account has been disabled for دریافت می‌کنید.
۲٫ سپس باید عبارت learn more که آشکار می‌شود را لمس کنید و وارد بخش دیگری شوید. در این مرحله روی عبارت let us know بزنید.
۳٫ در بخش بعدی یک سوال در قسمت my instagram account was deactivated مطرح می‌شود. در صورتی که از این اکانت برای گسترش بیزنس خود استفاده می‌کردید، گزینه Yes را بزنید. در صورتی که اکانت شما شخصی بوده‌است، گزینه No را لمس کنید.
۴٫ در مرحله بعدی باید فرم مربوط به بازیابی اکانت را پر کنید. در کادرهای اول و دوم اسم خودتان و نام کاربری مذبور را وارد کنید.
۵٫ در کادر سوم ایمیلی که با آن حساب غیرفعال‌شده را ساخته بودید، وارد کنید. باید به ایمیلتان دسترسی داشته باشید.
۶٫ در آخرین کادر هم کشورتان را وارد کنید. در این مواقع بهتر است که united states را وارد نمایید.
۷٫ درخواست می‌شود که اطلاعات حساب کاربری تجاری خود را بفرستید. این مورد اجباری نیست و می‌توانید از آن رد شوید. گزینه ارسال را لمس کنید.
۸٫ یک ایمیل از طرف فیسبوک برای شما ارسال می‌شود که حاوی یک کد ۵ رقمی و چند خط توصیه است.
۹٫ باید نام کاربری (اکانت)، کد فرستاده شده و نام خود را روی یک برگه A4 بنویسید و برگه را جلو سینه خود بگیرید. عکس چهره خود و برگه را ثبت کنید و به همان ایمیل ارسال کنید.
۱۰٫ پس از ۲ الی ۷ روز یک ایمیل حاوی پاسخ دریافت می‌کنید.

اگر این روش کارساز نبود، دوباره از اول مراحل را طی کنید. در صورتی که تا ۱ ماه پاسخی دریافت نکردید، راهی برای بازگرداندن اکانت خود ندارید.

بازیابی اکانت اینستاگرام : فراموشی رمز یا ایمیل اولیه

بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل ریوند

سوال اصلی که برای بسیاری افراد پیش می‌آید این است که اصلا می‌توان اکانت قبلی که رمز آن را فراموش کرده‌ایم یا آن را غیرفعال کرده‌ایم، بازگردانیم؟ پاسخ سوال به این راحتی نیست. در ابتدا باید مشخص شود که حساب کاربری به صورت موقت غیرفعال شده‌است یا به صورت دائمی حذف شده‌است؟ اگر حساب کاربری خود را به طور دائم پاک کرده باشید، امکان ندارد بتوانید آن را برگردانید. حتی نمی‌توانید دوباره از نام کاربری قبلی استفاده کنید.
اما در صورتی که حساب کاربری شما غیر فعال (Diactive) شده باشد، امکان بازگشت به آن را دارید. اشاره کردیم که اگر اکانت خود را به طور موقت حذف یا دی ‌اکتیو کرده‌اید، می‌توانید آن را برگردانید. در صورتی که نام کاربری و رمز عبور خود را دارید، به راحتی از بخش Login وارد اکانت خود شوید. اما اگر به دلایلی رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، مراحل مختلف زیر به شما کمک می‌کند. در ادامه روش‌های گوناگونی برای بازیابی اکانت ارائه داده‌ایم. با ما همراه باشید.

بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل

این روش زمانی برای شما مفید است که رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، اما می‌دانید که قبلا با چه ایمیلی وارد اینستاگرام شده‌اید. در این صورت باید رمز ایمیل خود را بدانید. مراحل زیر را برای بازیابی ایمیل اینستاگرام و بازگشت به اکانت قبلی خود طی کنید.
۱٫ وارد برنامه اینستاگرام بشوید.
۲٫ اگر هنوز وارد اکانت خود نشده‌اید، احتمالا عبارت Get help signing in را خواهید دید. روی آن بزنید.
۳٫ در قسمت تعیین شده ایمیل یا Username خود را وارد کنید. (هر کدام که مایل بودید.)
۴٫ سپس روی گزینه Send an Email بزنید. در این صورت لینک بازیابی به اینستاگرام شما به حساب ایمیلتان فرستاده می‌شود.
۵٫ OK را لمس کنید.
۶٫ وارد حساب ایمیل خود شوید و آخرین ایمیل را باز نمایید.
۷٫ در این ایمیل یک لینک حاوی عبارت reset your instagram password here خواهید دید. روی آن بزنید. (توجه کنید که اگر چنین ایمیلی نیافتید، بخش Spam را هم چک کنید.)
۸٫ برای بار دوم وارد اینستاگرام ‌شوید. حال باید یک رمز عبور جدید انتخاب کنید و آن را در دو کادری که مشاهده می‌کنید، وارد کنید. سعی کنید رمز خود را به یاد بسپارید.
۹٫ در صورتی که یک رمز یکسان در دو قسمت وارد کنید، یک تیک آبی فعال می‌شود. همچنین ممکن است عبارت Reset Password را ببینید. هر یک که فعال بود را لمس کنید.
۱۰٫ در نهایت وارد حساب کاربری خود می‌شوید.
امیدواریم از راه‌حل ارائه شده برای بازیابی اکانت اینستاگرام رمز فراموش شده استفاده کنید و نتیجه بگیرید.

بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام با شماره تلفن

بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام با شماره تلفن RIVAND

برخی افراد نمی‌توانند وارد ایمیل خود بشوند و از روش قبل استفاده کنند. ممکن است ایمیل را تنها برای ساخت اکانت اینستاگرام ساخته باشند و پس از آن آدرس آن را فراموش کرده باشند. در بعضی مواقع هم رمز عبور ایمیل را فراموش کرده‌اند. در چنین مواردی می‌توان از شماره تلفن استفاده کرد. البته باید از همان شماره‌ای که برای ساخت اکانت استفاده کرده بودیم، بهره ببریم. مراحل زیر را برای بازیابی اکانت اینستاگرام با شماره تلفن طی کنید.
۱٫ وارد اینستاگرام شوید و روی عبارت Get help signing in بزنید.
۲٫ از بین گزینه‌ها، بخش Send an SMS را برگزینید.
۳٫ شماره موبایل موردنظر را وارد کنید.
۴٫ در مدت زمان کوتاهی یک پیامک از طرف اینستاگرام فرستاده می‌شود که حاوی یک لینک است. آن را باز کنید و روی لینک بزنید.
۵٫ یک صفحه با دو کادر می‌بینید که باید رمز جدید انتخابی خود را در آن دو وارد کنید. دقت کنید که رمز یکسانی در هر دو بخش وارد کنید.
۶٫ سپس روی عبارت Reset password را لمس کنید. در نهایت وارد همان حساب کاربری قبلی خود خواهید شد.
امیدواریم از این روش برای بازیابی اکانت اینستاگرام با نام کاربری و شماره تلفن استفاده کرده باشید و اکانت شما به راحتی بازگردد.

بازیابی اکانت اینستاگرام از طریق فیسبوک

بازیابی اکانت اینستاگرام از طریق فیسبوک ریوند

ممکن است بخواهید از طریق حساب فیسبوک خود، وارد اکانت اینستاگرام شوید. البته در صورتی می‌توانید از این روش استفاده کنید که قبلا اکانت اینستاگرام و فیسبوک را به هم مرتبط کرده باشید. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید.
۱٫ وارد برنامه شوید و گزینه Log in with Facebook را لمس کنید.
۲٫ در ادامه کادرهایی نمایش داده می‌شود که باید اطلاعات فیسبوک خودتان را در آن وارد کنید. کلید Login را بزنید.
۳٫ روی گزینه R eset using Facebookبزنید.
۴٫ با استفاده از این روش می‌توانید رمز عبور جدیدی برای خودتان انتخاب کنید و وارد حساب کاربری اینستاگرام شوید.

هک شدن اکانت اینستاگرام

برخی افراد به دام هکرها می‌افتند و صفحه آن‌ها از دسترسشان خارج می‌شود. البته همیشه هم نمی‌توان این اتفاق را امنیتی و کار افراد حرفه‌ای دانست. سهل‌انگاری در ایجاد رمز عبور و انتخاب رمز عبور ساده، احتمال این اتفاق را تشدید می‌کند. اگر چنین اتفاقی برایتان رخ داد، آرامش خود را حفظ کنید و سعی کنید کار اشتباهی انجام ندهید.
ممکن است با برخی اشتباهات و عدم داشتن اطلاعات کافی، به هکر فرصت جولان بیشتری بدهید. در این بخش به شما کمک می‌کنیم که از روش‌های متنوعی برای بازیابی اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید. اگر خوش شانس باشید و هکر ایمیل شما را تغییر نداده باشد، می‌توانید از طریق بازیابی با ایمیل که در بخش‌های قبلی گفته شد، وارد اینستاگرام شوید و رمز خود را عوض کنید.
همچنین به یاد داشته باشید که رمز ایمیل خود را هم عوض کنید. در کنار این‌ها تایید هویت دو مرحله‌ای در اینستا را هم فعال نمایید. در این صورت به راحتی می‌توانید مشکل را حل کنید. در صورتی که این روش مفید نباشد و هکر ایمیل شما را عوض کرده باشد، مراحل زیر را طی کنید.

بازیابی اکانت اینستاگرام هک شده

بازیابی اکانت اینستاگرام هک شده RIVAND

۱٫ ابتدا مراحل ۱_۴ بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل را طی کنید.
۲٫ سپس گزینه‌ای تحت عنوان ?Need more help را انتخاب کنید.
۳٫ در این مرحله یک گزارش برای اینستاگرام می‌فرستید. در این گزارش به هک شدن صفحه اشاره می‌کنید. گزارش بدین صورت می‌باشد که ابتدا ایمیل اولیه اینستاگرام خود را در کادر ابتدایی وارد می‌کنید.
۴٫ برای اطمینان بیشتر یک ایمیل ثانویه هم در کادر دوم بنویسید.
۵٫ اگر اکانت شما حاوی تصاویر شخصی است، عبارت Personal accounts with photos of me را لمس کنید. اگر صفحه شخصی و متعلق به شما است ولی تصاویر شخصی در آن ندارید، گزینه Personal accounts without photos of me را لمس کنید. در صورتی که صفحه متعلق به یک برند یا شرکت باشد، باید عبارت Company or brand account را لمس کنید.
۶٫ در مرحله بعدی کادری خواهید دید. در این قسمت باید به زبان انگلیسی یک درخواست بنویسید. سعی کنید این عبارت را کاملا دقیق و با ملاحظات موردنظر وارد کنید. هر اشتباهی ممکن است منجر به بازنگشتن حساب شما شود. از افراد کارشناس برای نوشتن درخواست استفاده کنید. سپس روی عبارت Submit Request بزنید.
۷٫ در صورتی که ایمیل خود را به درستی وارد کنید، کادری با مضمون ارسال موفقیت‌آمیز درخواست خواهید دید.
۸٫ سایت بازیابی رمز اینستاگرام در سریع‌ترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی می‌کند و طی چند روز ایمیلی برای شما می‌فرستد. ممکن است درخواست‌های مختلفی در این ایمیل وجود داشته باشد. برخی اوقات از شما می‌خواهد که یک لینک را لمس کنید و وارد بخش بازیابی رمز شوید. همچنین ممکن است درخواستی با مضمون نوشتن کد بازیابی ارسال شده در ایمیل روی یک برگه و گرفتن عکس آن در کنار خودتان و ارسال تصویر، ارسال شده باشد. سعی کنید درخواست ایمیل را به درستی انجام دهید.

نکات مربوط به هک شدن در اینستاگرام

برای اینکه دچار چنین مشکلی نشوید، از ابتدا اقدامات لازم برای جلوگیری از هک شدن را انجام دهید. به طور مثال هیچ‌گاه رمز عبور راحت و ساده‌ای انتخاب نکنید. همچنین به یاد داشته باشید که همه اطلاعات لازم مانند حساب فیسبوک، شماره تلفن و … را وارد کنید.
همچنین اطلاعات مهم مانند شماره تلفن یا ایمیل خود را به افراد غیر قابل اعتماد ندهید. این اقدامات کمک می‌کند تا بازیابی اکانت اینستاگرام راحت‌تر شود. نکته مهم دیگر هم این است که ممکن است هکر اکانت شما را حذف کرده باشد. پس از این اتفاق هیچ کاری از دست شما برنمی‌آید و اکانت حذف شده قابل برگرداندن نیست.

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی روش‌های بازیابی اکانت اینستاگرام بدون ایمیل و با ایمیل پرداختیم. همچنین سعی کردیم راه‌حلی برای بازیابی اکانت اینستاگرام حذف شده ارائه دهیم. سعی کنید روش صحیح را انتخاب کنید و حساب کاربری خود را بازگردانید. امیدواریم چنین مشکلی برایتان پیش نیاید. اما در هر صورت راه‌حلی برای آن وجود دارد و جای نگرانی نیست.
البته در مواقع خاصی مانند نقض شدید قوانین اینستاگرام، امکان بازگرداندن صفحه شما وجود ندارد. سعی کنید که به قوانین این شبکه اجتماعی احترام بگذارید. همچنین بازیابی اکانت بعد از حذف توسط خودتان، امکان‌پذیر نیست. اگر قبلا به صورت عمدی صفحه خود را پاک کرده باشید، تمام اطلاعات، تصاویر، ویدیوها و … پاک می‌شود و نمی‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.
در کنار همه این روش‌ها می‌توانید از برنامه بازیابی اکانت اینستاگرام هم استفاده کنید. این برنامه قابل نصب روی گوشی‌های هوشمند می‌باشد. متشکریم که با ما همراه بودید. اگر تجربه‌ای در مورد حذف یا غیر فعال شدن اکانت خود دارید و موفق به برگرداندن حساب خود شده‌اید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

تماس با ما

برای مشاوره در زمینه های طراحی سایت, بازاریابی شبکه اجتماعی, ریپورتاژ و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برای مشاوره با ما در تماس باشید

۰۲۱۷۷۱۶۷۲۹۸

دسته‌ها
اخرین نوشته‌ها
برچسب‌ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند

ما یک تیم از علاقمندان به دنیای بازاریابی دیجیتال هستیم. از برنامه نویسان علاقمند به کدنویسی تا تدوینگر استراتژیک و گرافیست خلاق و نویسنده ماهر. ما در ریوند همه با هم همکاری میکنیم و با هم رشد میکنیم. این فرهنگ ریوند هست و عاشقش هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید