دیجیتال مارکتینگ

مؤسسه حقوقی خود را به ما بسپارید

خدمات تیم ریوند

ویدیو مارکتینگ
ویدیو مارکتینگ

با کیفیت بالاتری در دنیای مجازی در دنیای مجازی دیده شوید.ویدیو مارکتینگ و ساخت تیزر های تبلیغاتی امکان حضور متمایز شما از رقیبانتان را در شبکه ای مجازی فراهم میکند.

سوشال مارکتینگ
سوشال مارکتینگ

شما می توانید پاسخ هایی را که مشتریان بالقوه شما در تلاش برای یافتن هستند ارائه دهید تا بتوانید به برند تبدیل شوید. در شبکه های اجتماعی مشتریان بیشتری میتوانید جذب کنید.

SMS مارکتینگ
SMS مارکتینگ

ارسال پیامک های انبوه یکی از زودبازه ترین روش های بازاریابی آنلاین است. sms مارکتینگ نقش بسازایی در وفادارسازی مشتریان و جذب مشتریان جدید ایجاد میکند.

سئو
سئو

با بهینه سازی سئو در صدر اول جستجوهای گوگل دیده شوید. سئو و بازاریابی متنی این فرصت دیده شدن در صفحات و لینک های اولیه گوگل را برای جذب مخاطب فراهم میکند.

چرا مارکتینگ مهم است؟

در گذشته مجموعه مهارت و شهرت  بازاریابی  حقوقی و وکلا برای اینکه بتوانند مشتری جذب کنند کافی بود. اما امروزه با توجه به پیشرفت جامعه در حوزه دیجیتال، دیگر مهارت و شهرت فقط کافی نیست. امروزه با داشتن یک وبسایت  خوب ویا یک پیج  در شبکه اجتماعی می توانید علاوه بر مشتریان وفادار خود، مشتریان جدید نیز برای بازاریابی موسسات و وکلای خود جذب کنید.مارکتینگ مجموعه از فعالیت های است که در بستر وب،اینترنت،موبایل و یا سایر ابزار های اینترنتی و دیجیتال استفاده می شود. دیجیتال مارکتینگ به بازاریابی وکالت و حقوقی میتواند بسیار در زمینه تبلیغات وکلا کمک کند و یک برگ برنده  برای متمایز کردن خود از دیگر بازاریابی حقوقی و وکالت و جذب مشتریان بیشتر است. دیجیتال مارکتینگ میتواند در افزایش رتبه های موتور های جستجو سایت حقوقی شما بسیار کمک کند و سایت حقوقی شما را در رتبه های اول نتایج گوگل قرار گیرد، در اختیار مخاطبان هدف قرار میگیرد و سریعترین راه برای ارتباط با مشتریان است. با دیجیتال مارکتینگ به راحتی از هر کجا میتوانید مخاطبان فعلی خود را وفادارسازی کنید و نیز مخاطبان  جدیدی برای خود جذب کنید.

سئو

حتما برای شما هم اتفاق افتاده قبل از تصمیم گیری برای استفاده از خدمات آرایی سراغ موتورهای جستجوگر رفته و دست به دامان نتایج مرورگرها بشوید.با بازاریابی محتوایی میتوانید پیشنهاد های مرورگرها را به سادگی ازان خود کنید. سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و قرارگیری در رتبه اول جستجوی گوگل. سئو به شما کمک میکند تا در بالاترین رتبه جستجوی        گوگل باشید ، حتی اگر فقط یک تبلیغ در سایتی معروف باشید. سئو به شما کمک میکند تا بتوانید بهترین مشتری ها را جذب کنید و با تبلیغ خود در سایت های رتبه بالا و داشتن سئو بهینه سازی میتوانید بازدید سایت حقوقی  خود را بالا برده و آن را در رتبه های اول گوگل قرار دهید. یک طراحی سایت بهینه سازی شده میتواند بسیار به شما در زمینه های تبلیغات وکلا و نمونه کار های خود برای مخابطبان بسیار کمک میکند.

رتبه اول گوگل
رتبه اول گوگل

در صدر نتایج موتورهای جستجویی نظیر گوگل قرار بگیرید تا بتوانید مخاطبان بیشتری برای سایت حقوقی خود جذب کنید چرا که بیشتر مخاطبان امروزه از گوگل به عنوان جستجوگر خود بسیار استفاده میکنند

بازاریابی آنلاین
بازاریابی آنلاین

با بازاریابی محتوایی برنده حجم عظیم جستجوهای مربوط به خدمات حقوقی در گوگل را برای خود کنید چرا که روز به روز تعداد کاربرانی که از موتور جستجوی گوگل استفاده میکنند بیشتر میشود

معرفی سایت
معرفی سایت

با خدمات بازاریابی آنلاین تبلیغاتی ماندگار برای خدمات خود ایجاد کنید و با قرار دادن آن ها در صفحه های رده بالای گوگل برای سایت حقوقی خود مخاطبان جدید جذب کنید و رتبه سایت خود را به روز کنید

طراحی سایت

وبسایت مهمترین رابط کاربری بین مشتریان و شما است، چرا که با داشتن یک سایت مناسب و جذاب، در هرزمان و مکان با دسترسی به اینترنت میتوانید با مخاطبان خود در ارتباط باشید و در آنجا از مطالب جدید و پرونده های موفق خود بنویسید و یک رابطه محکم و یک رابطه قابل اعتماد بین خود و مخاطبانتان بسازید.  یک طراحی سایت حقوقی  خوب و قوی مانند یک پایگاه برای مشتریان میماند و طراحی های خلاقانه میتواند مشتریان بسیار برای شما جذب کند و دسترسی سریع به آن زمینه مورد نظر مخاطب را به آنها ارائه دهید. .طراحی سایت حقوقی به شما کمک میکند تا با مخاطبان خود به صورت آنلاین در ارتباط باشید و به آن ها مشاوره های آنلاین ارائه دهید و تبلیغات وکلا با در سایت خود قرار دهید و با تیلیغات وکلا ،وکیل ها را به مخاطبان در زمینه های مختلف معرفی کنید. اگر شما به دنبال به روزرسانی سایت حقوقی خود هستید، ما متخصص ایجاد، نگه داری و تعمیر وبسایت های تخصصی وکالت هستیم. تیم بازاریابی ریوند به عنوان پیشرو در کار خود خدمات آنلاین حقوقی مؤثرترین راهکارهای موجود برای ساخت و نگه داری وبسایتی کارآمد و تبلیغات وکلای را به شما پیشنهاد میکند.

SMS مارکتینگ

SMS مارکتینگ بهترین راه ارتباطی با مشتریان و بهترین راه تبلیغات است، چرا که امروزه همه ی مردم دسترسی به تلفن همراه و گوشی موبایل دارند.اگر به دنبال راهکاری برای تبلیغات انبوه و زود بازده هستید، ما بازاریابی پیامکی را به شما پیشنهاد میکنیم که با این روش شما میتوانید به تعداد قابل توجهی مشتریان خود در کسری از ثانیه دسترسی پیدا کنیدو نیز میتوانید مشتریانی جدید برای کار خود جذب کنید. با sms مارکتینگ به راحتی میتوانید با مخاطبان خود در ارتباط باشید و میتوانید در هرکجا و هر مکان به آن ها مشاوره دهید.

خدمات ریوند

موثرترین

مؤثرترین روش برای وفادارسازی مخاطبان فعلی و جذب مخاطب جدید برای خود

دسترسی

دسترسی سریع به تعداد انبوهی از مخاطبان در کسری از ثانیه وتبلیغ موسسه خود به مخاطبان

زودبازده ترین

زودبازده ترین روش برای جذب مخاطبان جدید و سریعترین روش برای همراهی و مشاوردهی به مخاطبان

سوشال مارکتینگ

نقش شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، توییتر، تلگرام، فیسبوک و… در زندگی ما هرروز پررنگ تر از قبل به چشم می آید. شبکه های مجازی شما نقش ویترین کاری شما را ایفا میکنند و تاثیر بسیار مهمی در برندسازی و تبلیغات وکلای شما دارد. برای اینکه ذهن مخاطبانتان خوش بدرخشد کافی است ویترین شبکه های اجتماعی خود را با حداکثر کیفیت ممکن به مخاطبان خود عرضه کنید. به طور مثال شما با داشتن یک پیج حقوقی خلاق و جذاب در اینستاگرام میتوانید با استفاده از افراد مهم و تاثیرگزار در اینستاگرام برند خود را به مشتریان معرفی کنید. شما با داشتن یک پیج در شبکه های مجازی به راحتی میتوانید به انبوهی از مخاطبان دسترسی داشته باشید و با تولید محتوای موفق، میتوانید اعتماد مخاطبان را جلب کنید نیز حتی تبلیغات وکلای خود را در صفحه هاب معتبر به سرانجام برسانید.

justic

رزرو وقت مشاوره با تیم ریوند

در صورت تمایل به دریافت مشاوره در زمینه های سوشال ، SMS و ویدیو  مارکتینگ و طراحی سایت برای بازاریابی وکالت و حقوقی،  میتوانید با تیم ریوند مشاوره رایگان انجام دهید. همین حالا شروع کنید.  

ویدیو مارکتینگ

امروزه متن و نوشته دیگر مثل قدیم اعتباری ندارد و مردم بیشتر به عکس و فیلم اعتماد دارند. پس بهترین راه برای معرفی موسسات حقوقی خود تبلیغات ویدیو مارکتینگ است.با داشتن یک تیزر تبلیغاتی خلاق و جذاب میتوانید وکلای خود را در بین تمام مردم نشان دهید و آن ها را به عنوان مشتریان خود جذب کنید. با ویدیو میتوانید به سادگی کیفیت خدمات خود را به مخاطبان نمایش دهید و تصویری متمایز از برند خود در ذهن مشتری ایجاد کنید. برای اطمینان خاطر مخاطبین خود کافی است کیفیت خود را با وضوح تمام در تیزرهای خود به نمایش بگذارید. ویدیو مارکتینگ بسیار میتوانید در کسب و کار شما مؤثر باشد  و در زمینه تبلیغات وکلا به شما کمک کند،چرا که یک ویدیو دست به دست بین مردم میچرخد و همین یک امتیاز مثبت میتواند برای شما باشد. ویدیو مارکتینگ درحوزه وکالت میتواند بسیار برای شما مؤثر باشد و با تولید محتوای موفق در زمینه ویدیو و توضیح در مورد پرونده های موفق خود،اعتماد مخاطبان را جذب کنید و نیز به مخاطبان خود زمینه های وکالت مؤسسه خود  را معرفی کنید.